MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P. Yusef Lateef

Masimo schreef:
(quote)
Ho! Die leeft dus nog!
Oeps, iets te snel over de berichten heen gelezen. Maar des te beter!

Sir Spamalot (crew)
R.I.P. Ricky Lawson: klik.

R.I.P. Doe B van T.I.'s Grand Hustle Records.

Bron.

R.I.P. Doe B.

Benjamin Curtis van School of Seven Bells is op 29 december aan kanker overleden op 35-jarige leeftijd

Veel te jong, 35 jaar, om de ogen voor altijd te sluiten. Maar desalniettemin rust in vrede Benjamin Curtis.

R.I.P. Benjamin Curtis

HP de Boer overleden

R.I.P Herman Pieter de Boer (85)

naast schrijver ook bekend van liedteksten van veel bekende Nederlandstalige nummers, o.a. Visite (Lenny Kuhr) en Laat me (Ramses Shaffy).

Rust in vrede Herman Pieter de Boer.

In Memoriam 2013 volgens The Rolling Stone

aERodynamIC schreef:
Benjamin Curtis van School of Seven Bells is op 29 december aan kanker overleden op 35-jarige leeftijd

En van Secret Machines. Heb hem nog eens live gezien. Triest.

Herman Pieter de Boer R.I.P.

RIP Bert van Gils, ouwe kroegtijger...
Bintangs Nieuws

Ai, triest Herman Pieter de Boer....Groot schrijver. R.I.P

Rhythm & Poetry schreef:
Tim Dog (46 jaar) is overleden aan de gevolgen van diabetes.

In Search of Tim Dog, the Rapper Turned Con Artist Who Probably Faked His Own Death | NOISEY - noisey.vice.com

Het lijkt wel een spannende film...

R.I.P. Phil Everly (19-01-1939 / 03-01-2014)

Lees het ook net. Dat is schrikken zeg...

Zo'n beetje de eerste succesvolle popgroep die prachtig close-harmonyzang tot hun handelsmerk maakte.
Ze hebben een hele reeks klassieke pophits op hun naam, maar de mooiste vind ik nog altijd die comeback-hit van ze uit 1984. Geschreven door Paul McCartney.

Hemelse harmonieën. Hoewel dat 'hemelse' nu wel een heel andere bijklank krijgt...

R.I.P. Phil Everly

Hendrik68
R.I.P. Phil Everly.

R.I.P. Phil Everly....
Veel te vroeg overleden.

Deze vind ik de mooiste van The Everly Brothers:

YouTube - "The Story of Me" - The Everly Brothers 1984

R.I.P. Phil

Martial
Een groot gemis in muziekland alleen maar denkend bijvoorbeeld aan de geweldige samenzang van beide heren.

R.I.P. Phil Everly

R.I.P. Phil Everly

Stijn_Slayer
Tijd voor een mooi tributeconcert met Graham Nash, Art Garfunkel, Fleet Foxes en David Crosby?

De Everly's zijn in de sixties wel ingehaald door betere zangers en songwriters, maar toch wel lekkere muziek. R.I.P.

Phil Everly R.I.P. En voor Stijn: gelukkig had ik al een LP van ze, scheelt dat ik nu niet nog snel een album moet gaan bestellen.

Rust in vrede Phil Everly.

Stijn_Slayer schreef:
De Everly's zijn in de sixties wel ingehaald door betere zangers en songwriters

Ik weet niet hoe mooie muziek ooit "ingehaald" kan worden; het klinkt zo alsof we niet meer naar de Everlys hoeven te luisteren omdat er inmiddels gelukkig wel betere alternatieven zijn. En wat hun nummers betreft, er is veel moois, maar zelf heb ik altijd een zwak gehad voor How can I meet her (1962, geschreven door Gerry Goffin en Jack Keller).

dix
Ik snap ook niets van die opmerking en vooral niet de timing ervan. Al zou het zo zijn, dan doet dat niets af aan de gigantische verdienste van de Everly's. Neil Young wordt dagelijks ingehaald door betere zangers.

Fedde
Bye Bye Phil ...
Hier nog even met generatiegenoot Cliff:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:13 uur

geplaatst: vandaag om 06:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.