Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2011, 19:15 uur
Ik vind Anastacia juist een van de betere popzangeressen. Katy Perry en Kelly Clarkson zijn stukken beter (ai, daar gaat mijn swag), maar dat doet er niet toe.
0
geplaatst: 11 december 2011, 19:21 uur
Anastacia vind ik ook helemaal niet erg, Katy Perry daarentegen vind ik echt afgrijselijk. Kelly Clarkson is inderdaad een hele goede zangeres en af en toe erg lekker om naar te luisteren (daar gaat mijn swag, als ik die al had tenminste). Beyoncé vind ik de laatste tijd ook zenuwslopend.
0
geplaatst: 12 december 2011, 10:36 uur
Van mij mogen ze alle vier een permanente zwijgplicht krijgen 

0
geplaatst: 12 december 2011, 18:05 uur
Doe Adèle daar ook maar bij, buiten Rolling in the Deep heeft ze mij nog niet kunnen bekoren. Dijk van een stem,ja, maar die heeft Céline Dion ook.
0
geplaatst: 12 december 2011, 20:03 uur
Sinds enige dagen (tot voor kort had ik nooit opgelet bij hun muziek) realiseer ik mij dat muziek van de artiesten Mariah Carey en Boys II Men behoort tot de meest infantiele, talentloze, treurig stemmende rotzooi die er bestaat.
Een zwijgplicht lijkt me voor Carey en Boys II Men ook geheel terecht. Gevolgd door een proces wegens foute smaak, gecompenseerd met schadevergoeding en 2000 uur dienstverlening bij de plaatselijke muziekschool en gevolgd door drie jaar eigen muzikaal onderricht, lijkt mij voorlopig even voldoende. Daarna toetsen om de vorderingen te meten. Als er geen verbeteringen optreden kunnen ze altijd nog aan de slag bij Fox News.
Titmeister schreef:
Een zwijgplicht lijkt me voor Carey en Boys II Men ook geheel terecht. Gevolgd door een proces wegens foute smaak, gecompenseerd met schadevergoeding en 2000 uur dienstverlening bij de plaatselijke muziekschool en gevolgd door drie jaar eigen muzikaal onderricht, lijkt mij voorlopig even voldoende. Daarna toetsen om de vorderingen te meten. Als er geen verbeteringen optreden kunnen ze altijd nog aan de slag bij Fox News.
0
geplaatst: 12 december 2011, 20:51 uur
Mariah Carey kan ik in haar beginperiode nog best aanhoren (toen zong ze nog normaal) maar sinds ze zowat halverwege de jaren '90 is overgestapt op R&B mag ze inderdaad zwijgplicht opgelegd krijgen.
0
geplaatst: 13 december 2011, 16:19 uur
Beyoncé is met haar aanstellerige geschreeuw wat mij betreft één van de slechtste hedendaagse artiesten.
0
geplaatst: 13 december 2011, 16:23 uur
starbright boy schreef:
Echt heel erg vind ik Anastacia. Geef haar een nummer en het slaat gelijk volkomen dood door haar stem. Een soort soul maar dan met echt alle ziel eruit gezogen. Godzijdank is ze wat in de vergetelheid geraakt de laatste jaren. Echt vreselijke muziek.
Echt heel erg vind ik Anastacia. Geef haar een nummer en het slaat gelijk volkomen dood door haar stem. Een soort soul maar dan met echt alle ziel eruit gezogen. Godzijdank is ze wat in de vergetelheid geraakt de laatste jaren. Echt vreselijke muziek.
Helaas is ze bij Sky Radio echt totaal niet in de vergetelheid geraakt.

0
geplaatst: 18 december 2011, 09:55 uur
Die heeft geluk gehad dat hij in een beroemde band is terecht gekomen. Een van de meest overwaardeerde drummers in de Metal. Zo kreeg hij in 2009/2010 bij Slagwerkkrant de titel Beste metaldrummer wereld en liet mensen als Danny Carey en Tomas Haake achter zich. Dat snap ik toch echt niet.
0
geplaatst: 18 december 2011, 12:21 uur
Misterfool schreef:
Anastacia is een artiest waar ik nog eens een best-offje van ga kopen.
Anastacia is een artiest waar ik nog eens een best-offje van ga kopen.
Koop jij nog singles dan ?

0
Misterfool
geplaatst: 18 december 2011, 12:26 uur
?, ik snap niet zo goed waar je met deze vraag naartoe wilt. Cd-singles heb ik nooit gekocht, bij vinyl-singles ben ik van plan om ooit het een en ander aan te schaffen(B-kantjes zijn altijd leuk).
0
geplaatst: 18 december 2011, 12:33 uur
Misterfool schreef:
?, ik snap niet zo goed waar je met deze vraag naartoe wilt. Cd-singles heb ik nooit gekocht, bij vinyl-singles ben ik van plan om ooit het een en ander aan te schaffen(B-kantjes zijn altijd leuk).
Moet ik het echt nog uitleggen ?

Jij zei dat je nog wel eens een best off van Anastacia wou kopen en gezien het feit dat ze wellicht maar 1 of 2 leuke nummers gemaakt heeft, ben je met een single dus wel klaar.
Vandaar mijn vraag

0
geplaatst: 19 december 2011, 14:30 uur
Alicia Keys , er is gewoon werkelijk geen 1 nummer van haar wat me kan bekoren.
0
geplaatst: 19 december 2011, 19:15 uur
Werkelijk waar niet? Ook niet het prachtige "Pray for Forgiveness"? Dat is mijn favoriet van haar.
0
geplaatst: 19 december 2011, 19:48 uur
Try Sleeping with a Broken Heart kan je toch onmogelijk niet goed vinden
?
(Pray for Forgiveness vind ik overigens ook heel goed).
?(Pray for Forgiveness vind ik overigens ook heel goed).
0
Jocharo-T
geplaatst: 20 december 2011, 08:18 uur
catdog schreef:
Werkelijk waar niet? Ook niet het prachtige "Pray for Forgiveness"? Dat is mijn favoriet van haar.
Op welk album staat dat nummer dan? Heb hier al haar albums liggen, maar dat nummer zie ik niet.Werkelijk waar niet? Ook niet het prachtige "Pray for Forgiveness"? Dat is mijn favoriet van haar.
0
geplaatst: 20 december 2011, 08:40 uur
catdog schreef:
Daar word ik ook ernstig misselijk van!
0
geplaatst: 20 december 2011, 09:16 uur
Jocharo-T schreef:
Op welk album staat dat nummer dan? Heb hier al haar albums liggen, maar dat nummer zie ik niet.
Op welk album staat dat nummer dan? Heb hier al haar albums liggen, maar dat nummer zie ik niet.
Op deze, maar het is blijkbaar een bonustrack.
0
geplaatst: 20 december 2011, 09:59 uur
Timo-otje schreef:
Alicia Keys , er is gewoon werkelijk geen 1 nummer van haar wat me kan bekoren.
Serieus? Ook het wonderschone 'Karma' niet ? Alicia Keys , er is gewoon werkelijk geen 1 nummer van haar wat me kan bekoren.

0
geplaatst: 20 december 2011, 10:13 uur
Bij het horen van Antony and the Johnsons voel ik gewoon walging opborrelen. Ik trek die stem echt niet...
0
Jocharo-T
geplaatst: 20 december 2011, 12:35 uur
^Pray for Forgiveness is inderdaad een Bonus Track. Ik heb hem dus niet op het album staan. Alicia Keys is in mijn ogen toch wel één van de beter top 40 artiesten van de laatste jaren. Ze kan goed zingen 'dat lijkt me geen discussie' en ik zou best een goede compilatie kunnen samenstellen met haar songs. Het kan natuurlijk zijn dat jet je ding niet is.
Ik heb nu zelf alle albums van Jill Scott beluisterd en dat is echt verschrikkelijk
Ik heb nu zelf alle albums van Jill Scott beluisterd en dat is echt verschrikkelijk

0
geplaatst: 20 december 2011, 14:55 uur
Ja ik ken alleen de singles, maar die zap ik het liefste direct weg. Fallin is nog wel te doen maar de rest heb ik totaal niets mee. Van Beyonce wordt ook gezegd dat ze kan zingen maar daar heb ik ook weinig tot helemaal niks mee, vooral het overdreven geschreeuw van haar zo van : "kijk mij eens goed kunnen zingen".
0
geplaatst: 26 december 2011, 11:05 uur
Gotye. Iedereen word de laatste weken echt doodgegooid met de enige muziek die ik blijkbaar echt bloedirritant vind. Ik ga nog voor het plezier naar Attack Attack! en BrokeNCYDE luisteren.
0
Jocharo-T
geplaatst: 19 januari 2012, 12:59 uur
Red Hot Chili Peppers 
Ongelofelijk gedateerde sound hebben die gasten en krijg er zonder dollen echt knallende koppijn van. Dat gaat dan gepaard met misselijkheid, door de hoofdpijn. De wereld zou er
een stuk mooier uitzien zonder die afgrijselijke band

Ongelofelijk gedateerde sound hebben die gasten en krijg er zonder dollen echt knallende koppijn van. Dat gaat dan gepaard met misselijkheid, door de hoofdpijn. De wereld zou er
een stuk mooier uitzien zonder die afgrijselijke band

0
geplaatst: 19 januari 2012, 13:11 uur
Ik ben ook niet zo kapot van The Peppers maar er zijn ergere dingen.
0
geplaatst: 20 januari 2012, 19:24 uur
Ik vind het ook meevallen.
Vanmiddag, bijvoorbeeld, hoorde ik omstreeks half 3 in de uitzending van de Top 40 een liedje dat zich het beste laat omschrijven als een of andere sirene met een beat daaronder.
Dáár krijg ik knallende koppijn en anderzijds neveneffecten van!
Edit: Net even opgezocht wat het was: YouTube - Afrojack & Steve Aoki - No Beef
Vanmiddag, bijvoorbeeld, hoorde ik omstreeks half 3 in de uitzending van de Top 40 een liedje dat zich het beste laat omschrijven als een of andere sirene met een beat daaronder.
Dáár krijg ik knallende koppijn en anderzijds neveneffecten van!
Edit: Net even opgezocht wat het was: YouTube - Afrojack & Steve Aoki - No Beef
* denotes required fields.