MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Bedankt, ik was het verzoek zelf al weer bijna vergeten.

Ik zoek ook een nummer. Ik meen dat het van Urban Dance Squad is. Ik weet er verder alleen nog maar van dat er een "hi,hi,ha,ha,ha,hi" stuk in voorkomt. Ik geef toe dat het niet echt duidelijk geformuleerd is maar voor wie het nummer kent is het vast een gebakken eitje.

Dat is deze:

Ja die bedoel ik. Wat is de titel van dit nummer ?

Temporarily Expendable

Help ik zoek het nummer aan het begin van deze video!

http://www.youtube.com/watch?v=PaUhij9NINA

George schreef:
(quote)

Die iemand heeft gelijk : ' Morgenstimmung ' uit de Peer Gynt van Edvard Grieg .

Bedankt

In De Site > Algemeen > Feedback, klachten en andere opmerkingen:

Hey,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een best wel oud latin houseplaatje. Er zit geen tekst in dus het moeilijk te beschrijven dus ik heb het even snel proberen na te maken:

http://www.megaupload.com/?d=0U7F9OPW

Als iemand mij de titel kan vertellen zou ik dat hardstikke fijn vinden!

Alvast bedankt

sq schreef:
Misschien een goed topic voor de volgende vraag: Ooit hoorde ik een fantastische uitvoering van een van de mooiste evergreens van het genre: The Muleskinner Blues, stevige ritmegitaar, met veel Yi-haah- haah- haah er in, en een luid ''Good Moooooooorning Captain " aan het begin. Bijna een parodie. Geen rock maar Country met een hoog 'on the road' gehalte.

Tijdsaanduideing: naar schatting begin 70´s op basis van de opname kwalitiet, maar in elk geval vóór 1982 (toen door mij opgenomen op een bandje).

Ik heb al talloze versies geprobeerd, maar de juiste nog niet gevonden. Op wikipedia worden er wel een paar genoemd en de meeste ken ik wel, maar die zijn veelal te oud. Ik zoek dus zeker niet die van Bill Monroe.

Het zou mij niet verbazen als het de uitvoering door Flash Cadillac and the Continental Kids betreft uit 1972. Die voldoet aan jouw omschrijving.
Voor de liefhebbers: zo luid als mogelijk af te spelen .
" Good Moooooorning Captain " !

sq
Oei, nooit meer erop gerekend dat ik hier nog een tip voor zou krijgen . Ik kénde de naam nog niet, dus misschien is t m wel. Dankje George vast voor de tip.

Bij de lange versie van Detroit Rock city:

Tijdens de intro van 1,30 min, waar je die kerel in zijn auto stap enzo. Welk nummer is dat dan dat ie op de autoradio hoort?

Ik ben op zoek naar een nummer uit de periode 1996-1998 met opvallende Spaanse trompetten erin. Het is een moderne muziekstijl in de trend van hiphop of zo, het nummer komt af en toe nog wel eens terug op Kink fm en heeft in de tipparade gestaan of is een bescheiden hit geweest. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Alvast bedankt!

Kos schreef:
Die eerste is echt geweldig. .

Gevonden!

Rubberroom - Hippie Dance

Heerlijk, op een Belgisch label zelfs!

AGE-411 schreef:
Bij de lange versie van Detroit Rock city:

Tijdens de intro van 1,30 min, waar je die kerel in zijn auto stap enzo. Welk nummer is dat dan dat ie op de autoradio hoort?

niemand?

AGE-411 schreef:
(quote)

niemand?

Heb je een linkje naar dat filmpje?

RobbyT schreef:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de periode 1996-1998 met opvallende Spaanse trompetten erin. Het is een moderne muziekstijl in de trend van hiphop of zo, het nummer komt af en toe nog wel eens terug op Kink fm en heeft in de tipparade gestaan of is een bescheiden hit geweest. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Alvast bedankt!

Dat zal Tres delinquentes van Delinquent habits zijn uit 1996. Hun 2e hitsingle was Return of the tres, maar die is van 2000 geloof ik.

edit: o ik zie dat Kos hetzelfde nummer al had gelinkt. Oeps.

Paalhaas schreef:
(quote)

Dat zal Tres delinquentes van Delinquent habits zijn uit 1996. Hun 2e hitsingle was Return of the tres, maar die is van 2000 geloof ik.

edit: o ik zie dat Kos hetzelfde nummer al had gelinkt. Oeps.

Ja, het is hem inderdaad, geweldig bedankt!!!!

Dexter schreef:
(quote)

Heb je een linkje naar dat filmpje?

Heb zelf ook vree moeten zoeken achter de echte versie met de intro. (staat enkel op het Destroyer-album?).

Dacht niet dat het op youtube zou staan: heb het toch gevonden:

Dat nummer dat je vanaf 0:55 hoort.

Haha, ik wou net zeggen; wat een goede muziek, maar ik had op de achtergrond Chris Rea aanstaan. Ik weet het niet, overigens.

Weet t ook niet, maar wat een topnummer is detroit toch, ik heb m op Killers staan btw.

Zigstar
Ik zoek een nummer waarin er 'Beautiful Lie/Lies/Liar/Life' wordt gezongen, op het einde van het refrein. Het nummer is gebaseerd op een lekkere akkoordenreeks, riff als je wil, op een bepaald moment wordt er eventjes een stemvervormer gebruikt waardoor de stem me wat doet denken aan Muse. De sfeer: redelijk down en ontwapenend. Ik heb het hier niet over een of ander feel-good lied. Genre? Tja, rock, ik kan niet specifieker gaan, ik heb het nummer maar een tweetal minuten gehoord.

Ik heb het hier niet over 30 dinges to mars ofzoiet, ik dacht eerst dat ik het gevonden had, maar wat ik hoorde deed pijn aan mijn oren. Ik weet dat het vaag is, maar moest er toevallig iemand een nummer kennen dat aan deze omschrijving beantwoordt, laat het me weten, dat nummer spookt nu al twee dagen rond in mijn hoofd zonder te weten wie de uitvoerder is.

In Genres > R&B en Hip-Hop > Soprano - Victory:

Hoi, er zit een nummer in Fifa09 dat is van: Soprano en heet Victory.

Ik kan niet vinden op welk album dit nummer staat, weet iemand het?

Gelukkig heeft er iemand zin om de moraalridder uit te hangen. Ik heb het even proberen te zoeken en volgens mij staat hij nog niet op een album.

Ik denk dat hij momenteel enkel op de soundtrack van Fifa 09 staat.

Ik zoek een rocknummer met de volgende tekst:

Baby get higher (dat denk ik tenminste)
These frets are on fire

Als iemand iets kan met deze tekst, alvast much appreciated!

Is dat niet Baby Get Higher van Van Velsen?

Ik denk dat het moet gaan om Sex on Fire van Kings of Leon. Sex dus, niet Frets
Dat is tenminste het enige wat ik hierbij kan verzinnen.

Die laatste is 'm! Bedankt

Ook ik zoek een nummer, weet alleen hoe de clip gaat, kan iemand mij misschien helpen.....?

Je ziet de desbetreffende band spelen en langzaam aan kruipen er touwen of snoeren over de bandleden heen. Totdat ze aan het einde van het liedje helemaal ingewikkeld zijn en weg worden getrokken.

Weet iemand over welke clip ik het heb en wie dit is?

Alvast bedankt!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:48 uur

geplaatst: vandaag om 17:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.