Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2019, 18:11 uur
1
geplaatst: 1 januari 2019, 19:00 uur
Nee. Wordt mijn eerste keer in den bosch, dus ik ben benieuwd.
1
geplaatst: 1 januari 2019, 19:04 uur
DjFrankie schreef:
Wie komen er zondag naar de Bossche popkwis in de W2?
Wie komen er zondag naar de Bossche popkwis in de W2?
Present!
0
geplaatst: 1 januari 2019, 19:45 uur
Geen idee. Ik heb nog nooit samen gespeeld met degene die de teamkaart heeft gekocht, dus ik weet niet welke naam we gebruiken. Hoe heten jullie?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 januari 2019, 20:46 uur
motel matches schreef:
Geen idee. Ik heb nog nooit samen gespeeld met degene die de teamkaart heeft gekocht, dus ik weet niet welke naam we gebruiken. Hoe heten jullie?
(quote)
De Evenaar
1
geplaatst: 1 januari 2019, 21:12 uur
Yes, heb er weer zin in zondag. Leuk dat je er ook bij bent motel matches. Tot zondag iedereen die meedoet!
0
geplaatst: 2 januari 2019, 10:54 uur
Ben ook van de partij in Den Bosch, erg veel zin in. Niet met het gebruikelijke team ; We Imaginary Boys deze keer. De 3 Imaginary boys spelen voor het eerst met z'n 3en + een jurylid. Tot zondag.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 januari 2019, 12:55 uur
Hazlewood schreef:
Ben ook van de partij in Den Bosch, erg veel zin in. Niet met het gebruikelijke team ; We Imaginary Boys deze keer. De 3 Imaginary boys spelen voor het eerst met z'n 3en + een jurylid. Tot zondag.
Jurylid? Dat kostte wat denk ik.
0
geplaatst: 2 januari 2019, 23:47 uur
0
geplaatst: 3 januari 2019, 09:21 uur
Derde geworden in Paradiso. Pittige quiz, diverse teams verlieten halverwege al de zaal... Team met (oud)werknemers van Buma Stemra wonnen de quiz.
1
geplaatst: 3 januari 2019, 10:04 uur
Nooit op zo’n manier ‘gewonnen’ inderdaad, maar dat maakte het niet minder mooi.
Geweldige quiz!
Geweldige quiz!
1
geplaatst: 3 januari 2019, 10:05 uur
Wist niet dat jij ook bij Buma Stemra hebt gezeten, was jij zeker net weg toen ik er kwam? 

0
geplaatst: 3 januari 2019, 10:29 uur
Wij werden uiteindelijk gedeeld 4e .... of was het nu gedeeld 5e ....bizarre ontknoping idd.
0
geplaatst: 3 januari 2019, 10:34 uur
Alleen videofragmenten, en een bingo.
En veel grootser (45 deelnemende teams).
Verder veel overlap met de PH-quiz. Hoewel geen Wipers dit keer.
En veel grootser (45 deelnemende teams).
Verder veel overlap met de PH-quiz. Hoewel geen Wipers dit keer.
0
geplaatst: 3 januari 2019, 10:44 uur
Maar ik hoor iets van dat Psychedelic Fours vinden dat ze gewonnen hebben en Rob het daar niet mee eens was?
0
geplaatst: 3 januari 2019, 10:49 uur
Nee, Rob was het er juist wel mee eens en gaf ons de 1e prijs, maar de Buma-Stemra's vonden dat zij er recht op hadden, maar ze hadden een ronde (de bingo) niet ingeleverd. Tja.
0
geplaatst: 3 januari 2019, 10:49 uur
Het was chaos op het eind....OMD stond de hele quiz op kop.
Op het eind speelden we ronde 5 en daar zat nog een bingo aan...en om tijd te besparen werd er direct doorgespeeld met Ronde 6 en werden de formulieren van ronde 5 niet opgehaald......aan het eind werd alles opgehaald en toen bleek ineens dat OMD was weggezakt naar plaats 8 bij het oplezen van de eindstand...... wat bleek nu, het formulier van Ronde 5 van hen was niet opgehaald/ingeleverd
Op het eind speelden we ronde 5 en daar zat nog een bingo aan...en om tijd te besparen werd er direct doorgespeeld met Ronde 6 en werden de formulieren van ronde 5 niet opgehaald......aan het eind werd alles opgehaald en toen bleek ineens dat OMD was weggezakt naar plaats 8 bij het oplezen van de eindstand...... wat bleek nu, het formulier van Ronde 5 van hen was niet opgehaald/ingeleverd
* denotes required fields.