Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 19:06 uur
Als er valt te jammeren over cdwow laat ik het weten, maar als ik vandaag in no-time na bestellen 5 cd's in de brievenbus krijg (waarvan 3 dubbel) vind ik dat ook wel het vermelden waard!
Ik moet alleen nog even bedenken wat ik precies met die cd's van plan was.
Een dubbelaar met blues uit Afrika, De grootste hits van Frank Sinatra uit de periode 1940-1952.... Ik laat het even bezinken. Gelukkig ook de cd/sacd/audio surround versie van A trick of the tail, dat was mij wel wat waard.
Ik moet alleen nog even bedenken wat ik precies met die cd's van plan was.
Een dubbelaar met blues uit Afrika, De grootste hits van Frank Sinatra uit de periode 1940-1952.... Ik laat het even bezinken. Gelukkig ook de cd/sacd/audio surround versie van A trick of the tail, dat was mij wel wat waard.
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 23:01 uur
Heeft iemand aanraders in de categorie 4 CD's voor 6 euro, of in de 2 voor 6 euro?
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 23:30 uur
sxesven schreef:
@NYCL: Had ik ook; bestelde John Zorn - The Goddess voor de belachelijk lage prijs van €4,00, niet veel later was 'ie al van de site verdwenen. Kreeg gisteren echter verzendbericht. Houd hoop, dus!
@NYCL: Had ik ook; bestelde John Zorn - The Goddess voor de belachelijk lage prijs van €4,00, niet veel later was 'ie al van de site verdwenen. Kreeg gisteren echter verzendbericht. Houd hoop, dus!
Ik hoop maar dat het snel gebeurt. Ben wel klaar nu met CDWow, dit was wss m'n laatste bestelling. Alhoewel het weer mijne 10e was, dus die 11e gratis komt nog wel een keer (tenzij daar allemaal voorwaarden aan vast zitten).
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 08:57 uur
De nieuwe van Neil Young is er ook maar 10,99 tegen 18,99 bij Bol.com, eens kijken wat voor verschillende versies er zijn. Heb me overigens al eerder gebrand wat Neil betreft, Sugar Mountain live had ik vroeg besteld, kwam veel later dan in de winkel en werd na mijn bestelling in prijs verlaagd. Ook Dreamin' man was rijkelijk te laat (wel goedkoop). Gelukkig was er van beiden een stream.
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 13:33 uur
Er lijkt opnieuw voorraad te zijn bij CDWow. Kan ik eindelijk terug iets doen met mijn bon.
0
sxesven
geplaatst: 31 augustus 2010, 13:52 uur
NewYorkCityLight schreef:
Ik hoop maar dat het snel gebeurt. Ben wel klaar nu met CDWow, dit was wss m'n laatste bestelling. Alhoewel het weer mijne 10e was, dus die 11e gratis komt nog wel een keer (tenzij daar allemaal voorwaarden aan vast zitten).
(quote)
Die van mij is inmiddels binnen; dat was vlug dus!

0
geplaatst: 31 augustus 2010, 22:17 uur
Heeft iemand ervaring met het bestellen van een cd/dvd dat nog gereleased moet worden? Zo ja, leveren ze goed op tijd?
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 22:47 uur
Wisselend, soms ligt ie al voor de release-datum op de mat. Soms zijn ze snel out of stock en duurt het zomaar een tijd.
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 23:39 uur
Het assortiment is inderdaad weer aangevuld. M'n CD staat er weer op. Hopelijk is ie dit keer wel echt binnen 24 uur verzonden.
0
geplaatst: 1 september 2010, 17:51 uur
Iemand ook het idee dat die recente hele goedkope cd's een soort van tweedehands/geruikte/teruggestuurde restjes zijn? In alle vijftig bestellingen die ik heb gedaan, nog nooit een cd gehad zonder plasticje en een vouw in het boekje - nu wel
#klaagmode uit : CDWow blijft koning
#klaagmode uit : CDWow blijft koning

0
DreamHead
geplaatst: 3 september 2010, 11:11 uur
Die uitverkoop van de eeuw blijft maar doorgaan. Stond er gisteren niet veel soeps bij, vandaag zijn er toch weer wat interessante titels bij gekomen. Kon het niet laten, heb toch weer 3 cd,s besteld.
QUEEN - Absolute Greatest (2CD)
DARK TRANQUILLITY - We Are The Void
STRANGLERS - Suite XVI
En dat voor samen nog geen 12 pleuros
CDWOW mag voor mij weer even blijven
QUEEN - Absolute Greatest (2CD)
DARK TRANQUILLITY - We Are The Void
STRANGLERS - Suite XVI
En dat voor samen nog geen 12 pleuros

CDWOW mag voor mij weer even blijven

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 3 september 2010, 12:32 uur
Wederom staan er in de "50-85%-korting"-reeks verschillende cd's die uiteindelijk helemaal niet blijken te zijn afgeprijsd...
0
geplaatst: 3 september 2010, 12:41 uur
... en het gros van de cd's in de koopjeskelder blijkt niet beschikbaar te zijn. Van de circa 5 cd's die ik heb aangeklikt, bleek er uiteindelijk maar 1 leverbaar te zijn.
0
geplaatst: 3 september 2010, 12:42 uur
Stijn_Slayer schreef:
Het assortiment ziet er weer beter uit!
Het assortiment ziet er weer beter uit!
23 pagina's zeer acceptabele cd's tegen zeer acceptabele prijzen in de koopjeshoek...
0
geplaatst: 3 september 2010, 12:55 uur
CHIEP schreef:
Wederom staan er in de "50-85%-korting"-reeks verschillende cd's die uiteindelijk helemaal niet blijken te zijn afgeprijsd...
Dat probleem liep ik net ook tegen aan, gelukkig toch weer een paar leuke dingen tegenkomen, maar inderdaad jammer van die cd's die ik graag wilde hebben, maar waar de prijs niet van klopte.
0
sxesven
geplaatst: 3 september 2010, 12:59 uur
rollingbeatle schreef:
... en het gros van de cd's in de koopjeskelder blijkt niet beschikbaar te zijn. Van de circa 5 cd's die ik heb aangeklikt, bleek er uiteindelijk maar 1 leverbaar te zijn.
Dit dus
Tegen full price wel te bestellen natuurlijk... (gecheckt met Six Organs of Admittance - RTZ) 
0
geplaatst: 3 september 2010, 17:53 uur
Krijg vandaag melding van cd-wow Australia dat mijn paypal betaling van een paar dagen terug werd geaccepteerd.
Nooit eerder meegemaakt... Australia???
Nooit eerder meegemaakt... Australia???
0
sxesven
geplaatst: 3 september 2010, 20:53 uur
Jep, had hetzelfde. Merkte al bij de betaling pas dat het CDWow Australia geworden was (in de titel van het PP-scherm); de acceptatie via e-mail was daarbovenop vandaag nog een nieuwtje.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 september 2010, 14:24 uur
Nog altijd loopt de site bij mij voor geen meter. Ontzettend traag en hakkelend, vaak crasht 'ie ook. Als ik een album aanklik kan ik nauwelijks op de bestel knop klikken, omdat 'ie dan nog erger flipt.
Op de uni kan ik de site wel gewoon bezoeken. Waar kan het aan liggen? Er staat niets vreemds bij de beveiligingsopties, proxy, pop-up blocker etc.
Ook als ik internet zonder invoegtoepassingen open blijft het onding flippen.
Andere Internetsites doen het prima.
Ik gebruik Internet Explorer 7.0.5, op een andere pc hier thuis staat 7.0.6 en die doet het al een stuk beter (ook niet foutloos), maar ik heb nogal een hekel aan latere Internet versies...
Op de uni kan ik de site wel gewoon bezoeken. Waar kan het aan liggen? Er staat niets vreemds bij de beveiligingsopties, proxy, pop-up blocker etc.
Ook als ik internet zonder invoegtoepassingen open blijft het onding flippen.
Andere Internetsites doen het prima.
Ik gebruik Internet Explorer 7.0.5, op een andere pc hier thuis staat 7.0.6 en die doet het al een stuk beter (ook niet foutloos), maar ik heb nogal een hekel aan latere Internet versies...
0
geplaatst: 5 september 2010, 20:34 uur
Met Firefox heb ik geen probleem, misschien kun je dat eens proberen?
0
geplaatst: 6 september 2010, 09:46 uur
Ik ben een paar weken op vakantie geweest en net terug, maar klopt het dat er de afgelopen weken geen enkele keer zo'n dag met een 1 euro kortingsactie is geweest? Naar mijn idee is dat alweer meer dan een maand geleden. Ik hoop niet dat die recensie-korting hiervoor in de plaats gekomen is...
0
geplaatst: 6 september 2010, 10:53 uur
Ik heb al maanden geen kortingsbonnen meer via mail ontvangen.
0
geplaatst: 6 september 2010, 14:30 uur
Nee, nu je het zegt.
Misschien gebeurt het niet omdat ze momenteel "De Uitverkoop van de Eeuw" nog steeds hebben en verlengen.
Misschien gebeurt het niet omdat ze momenteel "De Uitverkoop van de Eeuw" nog steeds hebben en verlengen.
0
geplaatst: 6 september 2010, 22:05 uur
Ik ben van ellende maar eens recenties gaan schrijven om aan kortingsbonnen te komen 

0
geplaatst: 7 september 2010, 09:13 uur
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen...
Ondertussen net even rondgekeken in de koopjeskelder. Ik vind er maar zelden wat, maar legde ditmaal de hand op de Dances with Wolves soundtrack (3 euro) en de 2CD versie van The very best of the Doors (€ 5,10).
Hoewel ik alle studio-albums van The Doors al heb, hoefde ik daar niet lang over na te denken. Kan ik eindelijk die nieuwe mixen eens beluisteren, al weet ik niet zeker of ik dat een verbetering vind.
Na bestelling (en ontvangstbevestiging) voor de gein nog eens gekeken of die twee titels nog leverbaar waren. Maar nee: "Wegens grote vraag is dit artikel tijdelijk uitverkocht. Kom snel terug!" Dat betekent dat ze kennelijk maar één exemplaar van beide titels hadden voor die prijs. Eigenaardig eigenlijk. Ben wel benieuwd of dit dan andere persingen zijn, uit Maleisië ofzo. Enfin, we wachten af...
Ondertussen net even rondgekeken in de koopjeskelder. Ik vind er maar zelden wat, maar legde ditmaal de hand op de Dances with Wolves soundtrack (3 euro) en de 2CD versie van The very best of the Doors (€ 5,10).
Hoewel ik alle studio-albums van The Doors al heb, hoefde ik daar niet lang over na te denken. Kan ik eindelijk die nieuwe mixen eens beluisteren, al weet ik niet zeker of ik dat een verbetering vind.
Na bestelling (en ontvangstbevestiging) voor de gein nog eens gekeken of die twee titels nog leverbaar waren. Maar nee: "Wegens grote vraag is dit artikel tijdelijk uitverkocht. Kom snel terug!" Dat betekent dat ze kennelijk maar één exemplaar van beide titels hadden voor die prijs. Eigenaardig eigenlijk. Ben wel benieuwd of dit dan andere persingen zijn, uit Maleisië ofzo. Enfin, we wachten af...
0
geplaatst: 7 september 2010, 14:24 uur
Dat feest gaat dus niet door. Ik had een bestelbevestiging, maar kreeg net voor beide CD's een annulering binnen:
"Wij schrijven je dit naar aanleiding van je bestelling met nummer 454920219: Doors - Very Best of the Doors (2 Disc Version) (Remastered) (Productcode 31343307)
Ondanks onze pogingen kunnen wij dit artikel helaas niet meer van onze leverancier ontvangen. Je bestelling voor dit artikel is nu geannuleerd en de restitutie zal zo spoedig mogelijk worden overgemaakt naar dezelfde rekening waarmee de betaling was voldaan."
Hmm, dat van die leverancier neem ik uiteraard met een korrel zout. Natuurlijk zijn deze CD's nog leverbaar, alleen niet voor de genoemde prijs. Ik kan me voorstellen dat deze CD's in trek zijn voor die prijs, maar hier word ik niet vrolijk van.
Gezien deze ervaring en ook die van anderen lijkt het zonde van de tijd om door die aanbiedingenlijsten heen te gaan. Dat doe ik dus ook maar niet meer.
Ik heb het tot dusver slechts een enkele keer meegemaakt dat een bestelling geannuleerd werd bij CD Wow, en in mijn herinnering waren ze toen vrij snel met terugstorten. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.
"Wij schrijven je dit naar aanleiding van je bestelling met nummer 454920219: Doors - Very Best of the Doors (2 Disc Version) (Remastered) (Productcode 31343307)
Ondanks onze pogingen kunnen wij dit artikel helaas niet meer van onze leverancier ontvangen. Je bestelling voor dit artikel is nu geannuleerd en de restitutie zal zo spoedig mogelijk worden overgemaakt naar dezelfde rekening waarmee de betaling was voldaan."
Hmm, dat van die leverancier neem ik uiteraard met een korrel zout. Natuurlijk zijn deze CD's nog leverbaar, alleen niet voor de genoemde prijs. Ik kan me voorstellen dat deze CD's in trek zijn voor die prijs, maar hier word ik niet vrolijk van.
Gezien deze ervaring en ook die van anderen lijkt het zonde van de tijd om door die aanbiedingenlijsten heen te gaan. Dat doe ik dus ook maar niet meer.
Ik heb het tot dusver slechts een enkele keer meegemaakt dat een bestelling geannuleerd werd bij CD Wow, en in mijn herinnering waren ze toen vrij snel met terugstorten. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.
0
geplaatst: 7 september 2010, 14:30 uur
Dank voor de tip, Chiep! Dat lijkt me nog steeds een uitstekende prijs - bestelling gaat zo meteen de deur uit.
* denotes required fields.