Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 december 2010, 18:54 uur
Stijn_Slayer schreef:
Wat is dit nou weer voor onzin.
Wil ik mijn kortingsbon verzilveren, ik voer de code in, alles ziet er goed uit.
Klik ik op checkout, krijg ik gezeur dat de kortingsbon alleen werkt bij bestellingen die een bon toestaan o.i.d.
Het is geen afgeprijsde cd, geen onderdeel van een actie, wat is dit voor gezeik...
Wat is dit nou weer voor onzin.
Wil ik mijn kortingsbon verzilveren, ik voer de code in, alles ziet er goed uit.
Klik ik op checkout, krijg ik gezeur dat de kortingsbon alleen werkt bij bestellingen die een bon toestaan o.i.d.
Het is geen afgeprijsde cd, geen onderdeel van een actie, wat is dit voor gezeik...
Hier loop ik ook tegenaan, precies zo: in eerste instantie gaat het goed, tot je op checkout klikt. Ik heb van alles geprobeerd, maar niets werkt. Ik heb er in mijn beste Engels maar een mailtje achteraan gestuurd, 'ns kijken of ze snel reageren.
Maar het is wel een gedoe zeg, sinds die overname...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 december 2010, 19:51 uur
Zou je het antwoord op dat mailtje hier kunnen plaatsen?
0
geplaatst: 8 december 2010, 20:40 uur
Stijn_Slayer schreef:
Dat zou ik ook erg op prijs stellen, ik heb hetzelfde probleem.
0
geplaatst: 9 december 2010, 08:27 uur
Wij allemaal kennelijk. Dit - snelle - antwoord kreeg ik vanmorgen in mijn mailbox:
Hi Hans,
Thank you for your mail.
I would like to inform you that we are facing issues to redeem vouchers on our site and our IT team has been notified. We are working to resolve the issue and it should be resolved shortly.
I sincerely appreciate your understanding and patience in this matter.
Kind Regards,
Ricky | Customer Service Representative
CD WOW!
Met andere woorden: technisch probleem, we werken eraan, even geduld dus.
Afwachten dus maar weer. Ik probeer het vanavond in elk geval opnieuw...
Hi Hans,
Thank you for your mail.
I would like to inform you that we are facing issues to redeem vouchers on our site and our IT team has been notified. We are working to resolve the issue and it should be resolved shortly.
I sincerely appreciate your understanding and patience in this matter.
Kind Regards,
Ricky | Customer Service Representative
CD WOW!
Met andere woorden: technisch probleem, we werken eraan, even geduld dus.
Afwachten dus maar weer. Ik probeer het vanavond in elk geval opnieuw...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 december 2010, 10:33 uur
3 maanden na mijn bestelling kunnen ze Fifth Dimension van de Byrds niet leveren.
Hoe kan dat nou? In élke platenzaak ligt die cd.
Hoe kan dat nou? In élke platenzaak ligt die cd.
0
geplaatst: 10 december 2010, 12:44 uur
Vandaag weer een euro korting! ff snel Le Noise bestellen, voor maar 8,99 (t.o.v. 21,50 bij FRS).
0
geplaatst: 11 december 2010, 12:30 uur
Ik had wel gedacht dat je die allang zou hebben... Of verwacht je een koude winter en zijn een paar extra exemplaren nooit weg? Als je Le Noise lekker hard draait wordt je straatje misschien wel vanzelf ijsvrij... 

0
geplaatst: 11 december 2010, 13:22 uur
Nee, ik wachtte op de CD/DVD versie, maar die komt er toch nooit, denk ik, koop wel de Blu-Ray los, heb een PS3 en HDTV, beetje zonde om dat 'maar' DVD kwaliteit te accepteren 

0
geplaatst: 12 december 2010, 00:42 uur
Het blijft toch een raar fenomeen dat ik 2 albums die op 7 december verzonden zijn al op 10 december in de brievenbus vind.
Meerdere albums die op 2 en 3 december zijn verzonden, zijn nog onderweg
Meerdere albums die op 2 en 3 december zijn verzonden, zijn nog onderweg

0
geplaatst: 12 december 2010, 16:26 uur
Krijg je nog steeds het 11e artikel gratis? Ik kom er namelijk net achter dat de laatste CD die ik heb besteld m'n 11e was, terwijl ik wel gewoon het geld heb betaald ervoor.
0
geplaatst: 12 december 2010, 16:28 uur
De 10 voorgaande cd`s moeten binnen 60 dagen verstuurd zijn. Anders beginnen ze weer van voren af aan te tellen.
0
geplaatst: 12 december 2010, 16:29 uur
Oh wat leuk, dat ga ik dus nooit halen, alsof ik 10 CD's in 2 maanden bestel?
In ieder geval bedankt voor het antwoord.
In ieder geval bedankt voor het antwoord.
0
geplaatst: 13 december 2010, 19:20 uur
Ik heb een tijdje geleden wat cd's bij ze besteld, een lading werd op 3 december verzonden, 1 op 4 december en 1 op 7 december. Die van 4 december is al een tijdje binnen en die van 7 december is vandaag binnen gekomen, degenen die als eerst verzonden zijn (3 december) zijn echter allen nog niet binnen. Iets om me zorgen over te maken of gebeurt dit vaker?
0
geplaatst: 13 december 2010, 22:48 uur
Business as usual. Ik zou me (voorlopig) geen zorgen maken.
0
geplaatst: 14 december 2010, 10:43 uur
niels94 schreef:
Ik heb een tijdje geleden wat cd's bij ze besteld, een lading werd op 3 december verzonden, 1 op 4 december en 1 op 7 december. Die van 4 december is al een tijdje binnen en die van 7 december is vandaag binnen gekomen, degenen die als eerst verzonden zijn (3 december) zijn echter allen nog niet binnen. Iets om me zorgen over te maken of gebeurt dit vaker?
Niets om je druk over te maken. Het hangt er vanaf waar ze vandaan komen en wat ze direct op voorraad hebben. Het valt mij altijd op dat recente titels of aanbiedingen uit de koopjeskelder al na een dag of drie, vier op de mat ploffen. Bij reguliere bestellingen op voorraad duurt het al gauw een tot anderhalve week. Daarnaast versturen ze vanaf verschillende adressen: uit Hong Kong, Zwitserland en de VS, naar ik meen. Bij die uit de VS moet je op minimaal anderhalve tot twee weken rekenen. En als ze niet op voorraad zijn, kan het zomaar veel langer duren.
0
geplaatst: 14 december 2010, 10:52 uur
Oké. Ze zijn al verstuurd, maar dat ze uit verschillende lokaties worden verzonden kan de oorzaak zijn (de afgelopen paar kwamen uit Hong Kong inderdaad, meen ik). Hopelijk heb ik ze zo snel mogelijk binnen 

0
geplaatst: 7 januari 2011, 12:35 uur
De lag prijzen hebben toch weten te bereiken dat ik maar eens wat cd's bij deze site heb besteld. Ik had al in dit topic gelezen dat hun service soms wat tegenvalt en dat bracht me in het begin toch wat twijfels. Maar toch op 11 december een paar cd's besteld. Na één week had ik de eerste binnen daarna moest ik nog twee en een halve week wachten op nummer twee en drie en bijna een maand later kwam nummer vier door de brievenbus vallen. Met de feestdagen er nog tussen vond ik het wel aardig vlot. Ik vind het niet erg als ik wat langer moet wachten voor zulke prijzen. Er zullen zeker meer bestellingen volgen van mijn kant.
0
geplaatst: 7 januari 2011, 12:48 uur
De service vind ik prima. Het duurt alleen allemaal wat langer inderdaad.
0
geplaatst: 7 januari 2011, 15:36 uur
En ook dat laatste is verschillend. Sommige albums heb ik al na 3 of 4 dagen binnen.
Voorheen was CD-Wow een adresje op het www waar je met name goedkope Australische import-CD's kon vinden. En dus ook van Australische artiesten die bij andere aanbieders vaak aanzienlijk duurder waren. Gek genoeg is dat het laatste jaar niet meer zo; die zijn zelfs relatief duur.
Ook met Europese persingen zijn ze volgens mij niet zo goedkoop op het moment, al zal dat wel per titel verschillen. Het valt me wel op dat met name Amerikaanse CD's - en dan met name oudere midprice titels - af en toe spotgoedkoop zijn: van € 4,99 tot € 7,99. Dus ik bestel er toch maar weer met enige regelmaat, zeker als je er met een recensie-voucher nog een eurootje vanaf kunt halen.
Ik kreeg gisteren weer een voucher van 1 euro. Dat doen ze tegenwoordig gemiddeld minder dan 1x per maand volgens mij. Nogal karig dus. Zijn er toevallig nog mensen die ook zo'n voucher hebben ontvangen en hem niet gebruiken? Per PM houd ik mij aanbevolen
Voorheen was CD-Wow een adresje op het www waar je met name goedkope Australische import-CD's kon vinden. En dus ook van Australische artiesten die bij andere aanbieders vaak aanzienlijk duurder waren. Gek genoeg is dat het laatste jaar niet meer zo; die zijn zelfs relatief duur.
Ook met Europese persingen zijn ze volgens mij niet zo goedkoop op het moment, al zal dat wel per titel verschillen. Het valt me wel op dat met name Amerikaanse CD's - en dan met name oudere midprice titels - af en toe spotgoedkoop zijn: van € 4,99 tot € 7,99. Dus ik bestel er toch maar weer met enige regelmaat, zeker als je er met een recensie-voucher nog een eurootje vanaf kunt halen.
Ik kreeg gisteren weer een voucher van 1 euro. Dat doen ze tegenwoordig gemiddeld minder dan 1x per maand volgens mij. Nogal karig dus. Zijn er toevallig nog mensen die ook zo'n voucher hebben ontvangen en hem niet gebruiken? Per PM houd ik mij aanbevolen

0
geplaatst: 7 januari 2011, 21:05 uur
Ik kreeg er toevallig één van € 6,79 bij, dus die van één euro is alweer gelijk gespendeerd aan het goede doel..... 

0
geplaatst: 7 januari 2011, 21:53 uur
Er is maar één goed doel bij cdwow: nieuwe cd's aanschaffen en de band rond Henk Westbroek kom je er (gelukkig) niet tegen 
Maar desgevraagd: ik moest ooit nog eens aan Passion van Peter Gabriel beginnen, dus dat leek me een goede gelegenheid....

Maar desgevraagd: ik moest ooit nog eens aan Passion van Peter Gabriel beginnen, dus dat leek me een goede gelegenheid....
0
geplaatst: 7 januari 2011, 22:12 uur
Nee hoor inderdaad..... Niets van te zeggen, ik zou niet durven. Desalniettemin zoek ik het niet op, als het niet hoeft.
0
geplaatst: 7 januari 2011, 22:13 uur
gaucho schreef:
Het valt me wel op dat met name Amerikaanse CD's - en dan met name oudere midprice titels - af en toe spotgoedkoop zijn: van € 4,99 tot € 7,99. Dus ik bestel er toch maar weer met enige regelmaat, zeker als je er met een recensie-voucher nog een eurootje vanaf kunt halen.
Het valt me wel op dat met name Amerikaanse CD's - en dan met name oudere midprice titels - af en toe spotgoedkoop zijn: van € 4,99 tot € 7,99. Dus ik bestel er toch maar weer met enige regelmaat, zeker als je er met een recensie-voucher nog een eurootje vanaf kunt halen.
Same here.

0
Allmusic
geplaatst: 7 januari 2011, 22:30 uur
...tja, wanneer je geen problemen hebt met goedkope persings.
* denotes required fields.