IJsvogelNL
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 3 december 2010
Laatste bezoek: 19 september 2023, 10:59 uur
Aantal stemmen: 14
Gemiddelde: 4,29
Standaardafwijking: 0,36
Aantal berichten: 0
Aantal toevoegingen: 4
Top 10 albums
- 1. Boards of Canada - Geogaddi (2002)
- 3. Clint Mansell - The Fountain (2006)
- 4. Sigur Rós - ( ) (2002)
- 5. Massive Attack - Collected (2006)
- 9. Daft Punk - Alive 2007 (2007)
- 10. Dousk - D.I.Y. (2005)
Recente stemmen
- 4,5Carbon Based Lifeforms - Interloper (2010) geplaatst: 1 augustus 2011, 16:26 uur
- 4,5Ulrich Schnauss - Far Away Trains Passing By (2001) geplaatst: 1 augustus 2011, 16:26 uur, stem was: 4,0
- 5,0Clint Mansell - The Fountain (2006) geplaatst: 18 juli 2011, 22:53 uur, stem was: 4,5
- 4,0Burial - Untrue (2007) geplaatst: 18 juli 2011, 22:53 uur
- 4,0Cordouan - Love (2003) geplaatst: 18 juli 2011, 22:52 uur, stem was: 4,5
- 4,5Massive Attack - Collected (2006) geplaatst: 18 juli 2011, 22:52 uur, stem was: 5,0
- 4,0Biosphere - Substrata (1997)
Alternatieve titel: Substrata²geplaatst: 18 juli 2011, 22:52 uur - 4,0DJ Tiësto - In My Memory (2001) geplaatst: 12 januari 2011, 00:28 uur
- 4,0Aphex Twin - Selected Ambient Works Volume II (1994) geplaatst: 12 januari 2011, 00:28 uur
- 4,0Boards of Canada - Music Has the Right to Children (1998) geplaatst: 12 januari 2011, 00:28 uur