Thijs113
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 30 juni 2013
Laatste bezoek: 23 juli 2017, 10:42 uur
Aantal stemmen: 19
Gemiddelde: 3,82
Standaardafwijking: 0,92
Aantal berichten: 4
Top 10 albums
- 1. Ph.D. - Is It Safe? (1983)
- 2. Sniff 'n' the Tears - Love Action (1981)
- 3. The Beatles - Rubber Soul (1965)
- 4. The Beatles - Revolver (1966)
- 5. The The - Mind Bomb (1989)
- 6. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
- 7. Jefferson Airplane - The Worst Of (1970)
- 8. Roxy Music - Avalon (1982)
- 9. ABBA - Voulez-Vous (1979)
- 10. OMC - How Bizarre (1997)
Recente stemmen
- 4,5Dire Straits - Making Movies (1980) geplaatst: 17 december 2013, 21:49 uur
- 5,0Dire Straits - Communiqué (1979) geplaatst: 17 december 2013, 21:48 uur
- 4,0The Buoys - Timothy (1971) geplaatst: 17 december 2013, 15:13 uur, stem was: 3,5
- 3,0Ph.D. - Ph.D. (1981) geplaatst: 17 december 2013, 13:58 uur
- 4,5Sniff 'n' the Tears - Love Action (1981) geplaatst: 17 december 2013, 12:25 uur
- 4,0Bread - Manna (1971) geplaatst: 17 december 2013, 12:23 uur
- 4,5Bread - On the Waters (1970) geplaatst: 11 december 2013, 10:05 uur
- 4,0Genesis - From Genesis to Revelation (1969)
Alternatieve titel: The Original Albumgeplaatst: 23 oktober 2013, 18:58 uur, stem was: 4,5 - 3,5Champagne - Champagne (1977) geplaatst: 23 oktober 2013, 17:31 uur
- 4,5Jeff Wayne - The War of the Worlds (1978)
Alternatieve titel: Jeff Wayne's Musical Version of The War of the Worldsgeplaatst: 23 oktober 2013, 16:14 uur