Hier zie je de activiteiten van Barney Rubble op de site in de afgelopen 30 dagen.
- stem van 3,5 geplaatst bij Evinha - Eva (1974)
afgelopen zaterdag om 10:54 uur - stem van 4,5 geplaatst bij Eloy - Time to Turn (1982)
22 maart, 23:50 uur - stem van 4,5 geplaatst bij Eloy - Silent Cries and Mighty Echoes (1979)
22 maart, 23:49 uur - nieuw bericht in forumtopic Muziek > Muziekgames > De Jordy's 1974: Musicmeter's eigen Grammy Awards
22 maart, 22:27 uur - stem van 4,0 geplaatst bij Catherine Wheel - Chrome (1993)
22 maart, 00:20 uur - stem van 3,5 geplaatst bij Ochre - An Eye to Windward (2021)
21 maart, 10:01 uur - stem van 2,5 geplaatst bij dEUS - Worst Case Scenario (1994)
20 maart, 19:20 uur - stem bij dEUS - Pocket Revolution (2005) gewijzigd van 3,5 naar 4,0
20 maart, 19:19 uur - stem van 4,0 geplaatst bij Solar Fields - Movements (2009)
20 maart, 00:19 uur - nieuw bericht in forumtopic Muziek > Toplijsten en favorieten > De artiesten top 100 van (vigil)!
19 maart, 18:23 uur - stem van 4,0 geplaatst bij Robert Rich - Rainforest (1989)
19 maart, 16:53 uur - stem van 4,5 geplaatst bij Queen - A Night at the Opera (1975)
18 maart, 19:16 uur - nieuw bericht bij Freddie Hubbard - High Energy (1974)
17 maart, 22:16 uur - stem van 4,5 geplaatst bij Freddie Hubbard - High Energy (1974)
17 maart, 22:13 uur - nieuw bericht bij The Ozark Mountain Daredevils - It'll Shine When It Shines (1974)
16 maart, 22:48 uur - stem van 4,0 geplaatst bij The Ozark Mountain Daredevils - It'll Shine When It Shines (1974)
16 maart, 22:47 uur - nieuw bericht bij Dolly Parton - Jolene (1974)
16 maart, 13:37 uur - stem van 3,0 geplaatst bij Dolly Parton - Jolene (1974)
16 maart, 13:35 uur - stem van 3,5 geplaatst bij Idris Muhammad - Power of Soul (1974)
16 maart, 11:33 uur - nieuw bericht bij Idris Muhammad - Power of Soul (1974)
16 maart, 00:40 uur - stem van 4,0 geplaatst bij Cabaret Voltaire - The Covenant, the Sword and the Arm of the Lord (1985)
15 maart, 11:01 uur - stem van 4,0 geplaatst bij Ralph Towner - Solstice (1974)
15 maart, 01:11 uur - nieuw bericht in forumtopic Muziek > Toplijsten en favorieten > De artiesten top 100 van (vigil)!
14 maart, 15:30 uur - stem van 3,0 geplaatst bij Sensations' Fix - Fragments of Light (1974)
14 maart, 12:46 uur - stem van 3,5 geplaatst bij Rick Wakeman - Criminal Record (1977)
14 maart, 12:42 uur - stem van 4,0 geplaatst bij Rick Wakeman - The Six Wives of Henry VIII (1973)
14 maart, 12:42 uur - nieuw bericht in forumtopic De Site > Algemeen > Feedback MusicMeter: de site
14 maart, 12:29 uur - nieuw bericht in forumtopic Muziek > Toplijsten en favorieten > De artiesten top 100 van (vigil)!
14 maart, 11:23 uur - stem van 3,0 geplaatst bij Ian Matthews - Journeys from Gospel Oak (1974)
13 maart, 23:49 uur - stem van 4,5 geplaatst bij Jorge Ben - A Tábua de Esmeralda (1974)
13 maart, 14:34 uur - stem van 3,5 geplaatst bij Adelbert von Deyen - Nordborg (1979)
12 maart, 07:20 uur - stem van 2,0 geplaatst bij João Gilberto - João Gilberto (1973)
11 maart, 21:58 uur - stem van 4,0 geplaatst bij Eberhard Schoener and The Secret Society - Trance-formation (1977)
11 maart, 09:28 uur - stem van 4,0 geplaatst bij Planxty - Planxty (1973)
10 maart, 23:53 uur - stem van 3,0 geplaatst bij Maston - Shadows (2013)
10 maart, 19:01 uur - nieuw bericht in forumtopic Muziek > Muziekgames > De Jordy's 1974: Musicmeter's eigen Grammy Awards
10 maart, 18:40 uur - nieuw bericht in forumtopic Overig > Algemeen > Just a joke #2
10 maart, 15:56 uur - nieuw bericht in forumtopic Overig > Algemeen > Laatst bekeken film
10 maart, 14:35 uur - nieuw bericht in forumtopic Overig > Algemeen > Just a joke #2
10 maart, 13:28 uur - nieuw bericht bij Adelbert von Deyen - Sternzeit (1978)
9 maart, 16:15 uur - stem van 3,0 geplaatst bij Adelbert von Deyen - Sternzeit (1978)
9 maart, 16:14 uur - nieuw bericht bij Efdemin - New Atlantis (2019)
8 maart, 14:55 uur - stem van 4,5 geplaatst bij Redshift - Oblivion (2004)
8 maart, 12:57 uur - stem van 4,0 geplaatst bij Redshift - Halo (2002)
8 maart, 12:57 uur - nieuw bericht in forumtopic Overig > Algemeen > Laatst gelezen boek
8 maart, 11:37 uur - nieuw bericht in forumtopic Muziek > Nieuws > R.I.P. #2
7 maart, 12:45 uur - stem van 4,0 geplaatst bij Miles Davis - Ascenseur pour L'Échafaud (1958)
3 maart, 17:44 uur - nieuw bericht bij Redshift - Redshift (1996)
2 maart, 10:50 uur