MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Het ga je goed, Misterfool!

Het beste Misterfool, ik hoop jou hier toch nog eens terug te zien.

Neem je rust, Misterfool. Terugkomen kan altijd nog.

Jammer Misterfool.
Misschien tot een volgende keer.

Het ga je goed.

Casartelli (moderator)
Huh... gisteravond nog een bevlogen discussie over trots op Nederlandse sporters en nu ineens uitgeschreven?

Enfin, we komen elkaar op dat andere medium nog wel eens tegen Luke, als je weer wat van je merkwaardige politieke denkbeelden debiteert

Misschien komt Luke als een otherfool terug.

Casartelli schreef:
Huh... gisteravond nog een bevlogen discussie over trots op Nederlandse sporters en nu ineens uitgeschreven?

ja een beetje vreemd.
Men moet toch echt niet meer tevreden zijn als men zich uitschrijft. Men kan toch ook gewoon even melden dat men (voorlopig) niet meer aanwezig zal zijn.
Maar ja wegblijven is soms wel moeilijk als je account nog open is

het ga je goed Misterfool

Heel jammer dat Misterfool zich heeft uitgeschreven. Muzikaal gezien hadden we raakvlakken. Verder mocht ik zijn gevoel voor humor wel. Met een vreemd gevoel schrijf ik dan ook: Misterfool het gaat je goed en blijf van de muziek genieten.

Idd heel jammer dat Misterfool zich heeft uitgeschreven. Ook ik had genoeg muzikale raakvlakken met hem. Maar ik kan ook genoeg redenen bedenken waarom hij deze stap heeft gezet.

Hendrik68
Ja, muzikaal hadden we geloof ik geen raakvlakken, maar de open manier van discussiëren van Misterfool daar konden velen een voorbeeld aannemen. Jammer. Het ga je goed.

Ja, jammer Misterfool.
Altijd goede bijdragen.

Misschien was hij er al langer mee bezig en heeft hij nu het definitieve besluit genomen.
Ik adviseer altijd adempauzes bij "even niet meer zien zitten of volledig geen tijd meer".

Dan kun je het na drie maanden of zo weer eens oppikken.
Maar dat wordt in dit topic in ieder geval nooit overwogen.

Wat wel kan, is dat je weer graag opnieuw zou willen beginnen. Van die redenering ken ik hier ook mensen

Toch wel weer een verlies voor deze site, op muziekgebied heb ik genoeg raakvlakken met Misterfool. Misschien dat hij in de toekomst nog een keertje terugkeert.

Het ga je goed.

Misterfool, jammer
Goede wensen terug.

Jammer Misterfool maar wie weet kriebelt het alweer snel

Veel plezier zonder MusicMeter, Misterfool.

Jammer, maar wel een begrijpelijke beslissing. Alle goeds Misterfool.

Kronos schreef:
plezier zonder MusicMeter

Bestaat dat dan?

Tot de volgende keer, Misterfool!

Het ga je goed Misterfool!

Ponty Mython
Jammer dat je je account niet op inactief kunt zetten, met behoud van je stemmen. Veel (social media) sites hanteren dit ook.

Och, af en toe kom ik users tegen die zich een jaar of tien geleden hebben ingeschreven, een handvol (of nog minder) stemmen hebben uitgedeeld en zich hier daarna niet meer hebben laten zien. Die hanteren juist weer een ruime definitie van actief zijn...

Ponty Mython schreef:
Jammer dat je je account niet op inactief kunt zetten, met behoud van je stemmen.

Je kan ook gewoon inactief zijn terwijl je je account (en dus ook stemmen) behoudt.

Er zijn volgens mij maar twee redenen om jezelf uit te schrijven. Je bent MuMe-verslaafd en op zoek naar genezing of je wil een nieuwe gebruikersnaam omdat je de oude beu bent of incognito wil terugkeren.

Maar als je gewoon MuMoe bent hoef je je niet uit te schrijven.

Ponty Mython
Kronos schreef:
(quote)

Je kan ook gewoon inactief zijn terwijl je je account (en dus ook stemmen) behoudt.

Er zijn volgens mij maar twee redenen om jezelf uit te schrijven. Je bent MuMe-verslaafd en op zoek naar genezing of je wil een nieuwe gebruikersnaam omdat je de oude beu bent of incognito wil terugkeren.

Ik denk dat het een mentale kwestie is. Als je profiel inactief is dan ben je minder snel geneigd te kijken dan wanneer deze actief is. Het facebook effect zeg maar.

Verslaafd dus.

Kronos schreef:
of je wil een nieuwe gebruikersnaam omdat je de oude beu bent of incognito wil terugkeren.
Lijkt me in dit geval niet ondenkbaar.

Kronos schreef:
Een waarheid als een koe.
Ik heb het gevoel ook wel eens gehad om MuMe even te laten voor wat het is, maar dan zou ik gewoon een tijdje niet hebben ingelogd. Maar vaak begint het al snel weer te kriebelen (verslaafd dus?). Bij uitschrijven ben je meteen al je stemmen/waarde oordelen kwijt. En ik wil m'n MuMe vrienden hier niet kwijt he

Maar goed, ieder z'n/haar ding.

Ataloona schreef:
Misschien komt Luke als een otherfool terug.

We hebben al een otherfool.

Maar opvallend dat iemand zo actief er ineens mee ophoudt hier. En jammer. In zijn jonge jaren hier wel eens (te) driftig, maar uiteindelijk iemand waarmee het vaak prettig discussiëren was. Dat ik het niet altijd met hem eens was en we qua muziek ook niet echt raakvlakken hadden, maakt dan verder ook niet uit.

Het ga je goed Luke! En hopelijk keer je nog eens terug.

Vorig jaar had ik (nog steeds onopgehelderde) problemen met mijn laptop, waardoor ik geen internettoegang had. Ik heb toen wekenlang in de bibliotheek ingelogd om het meest noodzakelijke op MuMe bij te werken en mijn e-mail te kunnen lezen en beantwoorden. Na een paar dagen miste ik de onmiddellijke toegang tot MuMe nauwelijks meer. En laatst heb ik, eveneens doordat ik twee weken lang door onbekende oorzaak geen internettoegang heb gehad had, geen gebruik kunnen maken van deze site. Maar het is mij altijd nog gelukt de knop om te draaien. Verslaafd ben ik dus niet of nauwelijks, en ik hoef me dus ook niet (tijdelijk) uit te schrijven. Dat zal pas gebeuren als ik doof word of heel ziek of ben overleden. Telefoon en radio en televisie doen het ook al heel lang niet meer (misschien moet ik maar een andere provider nemen), en daaraan ben ik ook gewend geraakt. Inmiddels heb ik wel een smartphone gekocht, want helemaal onbereikbaar zijn wil je ook niet. Internet heb ik echter niet geactiveerd, daar heb ik een laptop voor.
Lang leve MusicMeter, want op deze site heb ik al veel opgestoken van allerlei muziekkenners.
Hopelijk ben ik nog nét on topic...

Goed verhaal.

Je kunt je rol op deze site natuurlijk zelf invullen.
Beschouwend en nieuwsgierig zijn naar beoordelingen, meningen en wellicht muziek die je niet kent.
Je hoeft je in principe nergens in te mengen.
Alleen daarom al ( volgens mij) geen reden om je helemaal af te melden.
Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Voor mijzelf kan ik stellen - ik ben inmiddels alweer vanaf 2008 aktief hier- dat ik geweldige muziek heb ontdekt en herontdekt.
Daarbij schrijf ik graag een stukkie ( ik schrijf eigenlijk liever dan dat ik praat.)
Een hoop mooie tips gekregen en een discussie is geen probleem, mits het respect naar elkaar hoog in het vaandel blijft staan.

Ik ben in ieder geval erg blij met MusicMeter en zelfs een heel tof popquizteam is er door ontstaan

Gast
geplaatst: vandaag om 21:46 uur

geplaatst: vandaag om 21:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.