De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
geplaatst: 26 mei 2017, 07:19 uur
0
geplaatst: 7 juni 2017, 23:27 uur
Wel jammer dat MiterFool is. Hij droeg erg veel bij aan recensies voor o.a. de Symfonische Rock. Ik kwam hem vandaag tegen op een album van Moody Blues (Days of Future Passed) en zijn avatar is ook verdwenen. Ik weet nog, dat hij (lange tijd) Red van King Crimson op nummer 1 in zijn lijst had staan.
0
Franck Maudit
geplaatst: 10 juni 2017, 21:04 uur
Misterfool schreef:
Na bijna 9 jaar hou ik het (voorlopig) voor gezien. Het ga jullie goed!
Na bijna 9 jaar hou ik het (voorlopig) voor gezien. Het ga jullie goed!
Nou wordt ie mooi

Het ga je goed Misterfool, hopelijk tot weerziens!
0
geplaatst: 16 juni 2017, 16:21 uur
Nou, dat was even schrikken toen ik David Sylvian - Brilliant Trees wou beoordelen. Misterfool die zich uitschrijft, wellicht de persoon van wie ik het het minst verwachtte. Mede door onze muzikale raakvlakken (hij stond ook bij mijn gebruikersupdates) een verlies. Zeer jammer dat die indrukwekkende statistieken daardoor verloren gaan, maar als trop echt te veel is, dan is een nog actief account misschien geen goed idee. De deuren blijven wagenwijd open, gelukkig. Wat ga ik Haunter missen.
0
geplaatst: 20 juni 2017, 15:11 uur
Ponty Mython schreef:
R.I.P. Misterfool.
R.I.P. Misterfool.
Hij leeft nog gewoon hoor - hij deed alleen wat menigeen, ook ik, regelmatig overweegt: je uitschrijven. Ik denk dat ie wel weer eens terug zal komen, maar nu even tijd neemt voor andere zaken zoals studeren en een sociaal leven in da real world.
Want al kan je in de virtuele delen, in de reële merk je het
Suc6 man!
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 20 juni 2017, 15:40 uur
Mjuman schreef:
hij deed alleen wat menigeen, ook ik, regelmatig overweegt: je uitschrijven.
hij deed alleen wat menigeen, ook ik, regelmatig overweegt: je uitschrijven.
Maar waarom dan?
0
geplaatst: 20 juni 2017, 15:52 uur
Omdat je anders toch geband wordt. In het geval van Mjuman dan.
0
geplaatst: 20 juni 2017, 16:24 uur
Meerdere redenen - paar voorbeelden:
* de eeuwige discussie met fanboys die vinden dat je het object van verafgoding/verering geen 1 - 2* mag geven en je daarvoor op het schavot roepen.
* check ook het topic voor opstelschrijvers in wording - a.k.a. reviewing BKS - volgen sommigen hoor je als niet-dansende, alleen intens luisterende (en genietende) OL - die ook nog eens de gemiddelde leeftijd fiks omhoog brengt - niet op zo'n festival thuis. Doet me denken aan een graptopic van een actualiteitenrubriek waarin mensen werden geënqueteerd over het nut van instellen van bepaalde vaste winkeltijden voor (traag winkelende bejaarden).
* de toch wel breedstromende mainstream
* overloze herhalingen van zetten
* het afhaken van zielsverwanten - daardoor is de ader van onontdekte vondsten (m.n. op electronic gebied) vrijwel opgedroogd.
Wat helpt, is dan - soms gedwongen - even afschakelen

2
geplaatst: 20 juni 2017, 16:47 uur
Ponty Mython schreef:
R.I.P. Misterfool.
R.I.P. Misterfool.
Leeft nog, o.a. op boekmeter.
Zonder MuMe gaat het leven ook gewoon door hoor.
0
geplaatst: 20 juni 2017, 17:01 uur
Mjuman schreef:
* de eeuwige discussie met fanboys die vinden dat je het object van verafgoding/verering geen 1 - 2* mag geven en je daarvoor op het schavot roepen.
* check ook het topic voor opstelschrijvers in wording - a.k.a. reviewing BKS - volgen sommigen hoor je als niet-dansende, alleen intens luisterende (en genietende) OL - die ook nog eens de gemiddelde fiks omhoog brengt - niet op zo'n festival thuis. Doet me denken aan een graptopic van een actualiteitenrubriek waarin mensen werden geënqueteerd over het nut van instellen van bepaalde vaste winkeltijden voor (traag winkelende bejaarden).
* het afhaken van zielsverwanten - daardoor is de ader van onontdekte vondsten (m.n. op[ electronic gebied) vrijwel opgedroogd.
* check ook het topic voor opstelschrijvers in wording - a.k.a. reviewing BKS - volgen sommigen hoor je als niet-dansende, alleen intens luisterende (en genietende) OL - die ook nog eens de gemiddelde fiks omhoog brengt - niet op zo'n festival thuis. Doet me denken aan een graptopic van een actualiteitenrubriek waarin mensen werden geënqueteerd over het nut van instellen van bepaalde vaste winkeltijden voor (traag winkelende bejaarden).
* het afhaken van zielsverwanten - daardoor is de ader van onontdekte vondsten (m.n. op[ electronic gebied) vrijwel opgedroogd.
Ja, dat misschien zijn wel de voornaamste redenen.
die laatste is wel heel spijtig, alhoewel ik moet zeggen dat ik (gelukkig) nog wel het een en ander hier vind.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 juni 2017, 17:52 uur
Mjuman schreef:
Ben je geweest? Ik heb ook genoten, en mijn botten willen ook niet altijd wat ik wil dus intens genieten hoort daar zeker bij. En ik heb de pot ook flink opgeschroefd die 3 dagen.
Helaas kan ik je niet helpen met electronica, alleen met wederkerige postpunk gespeeld door gasten die toen nog niet bestonden

0
Maartenn (crew)
geplaatst: 20 juni 2017, 20:43 uur
Mjuman schreef:
* check ook het topic voor opstelschrijvers in wording - a.k.a. reviewing BKS - volgen sommigen hoor je als niet-dansende, alleen intens luisterende (en genietende) OL - die ook nog eens de gemiddelde leeftijd fiks omhoog brengt - niet op zo'n festival thuis.
* check ook het topic voor opstelschrijvers in wording - a.k.a. reviewing BKS - volgen sommigen hoor je als niet-dansende, alleen intens luisterende (en genietende) OL - die ook nog eens de gemiddelde leeftijd fiks omhoog brengt - niet op zo'n festival thuis.
Ik heb er erg van genoten
.Vandaag vroeg een collega nog van me naar de gemiddelde leeftijd op BKS. Volgens mij is dat juist een stuk hoger dan op andere festivals. Voel ik me ook een stuk prettiger bij (toch al bijna 30)!
Maar alle gekheid op een stokje: dat glijdt toch als olie van je af zulke opmerkingen?
Voor mij is musicmeter vooral een platform om op de hoogte te blijven van de laatste muziek en nieuwe muziek te ontdekken aan de hand van meningen van anderen. Aangezien muziek vaak een smaakkwestie is, valt er bijna niet objectief over van gedachte te wisselen. Pogingen om dat wel te doen kunnen inderdaad eindigen in een eindeloze herhaling van zetten/ieder woord op gouden schaaltje wegen. Afijn, dat probeer ik te voorkomen.
0
geplaatst: 20 juni 2017, 21:39 uur
Maartenn schreef:
.
Vandaag vroeg een collega nog van me naar de gemiddelde leeftijd op BKS. Volgens mij is dat juist een stuk hoger dan op andere festivals. Voel ik me ook een stuk prettiger bij (toch al bijna 30)!
(quote)
.Vandaag vroeg een collega nog van me naar de gemiddelde leeftijd op BKS. Volgens mij is dat juist een stuk hoger dan op andere festivals. Voel ik me ook een stuk prettiger bij (toch al bijna 30)!
Die gemiddelde leeftijd lag deze editie voor mijn gevoel toch wel een stuk hoger dan eerdere jaren. Kan me de 2013 editie nog herinneren, daar liepen veel tieners rond. Die heb ik afgelopen weekend nauwelijks gezien. Het zal ongetwijfeld ook te maken hebben gehad met de geboekte headliners.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 juni 2017, 19:51 uur
Ik heb veel tieners gezien, vooral bij 5. Wellicht fans van The Homesick
Maar ook gezinnen.
Maar ook gezinnen.
2
tangmaster
geplaatst: 2 juli 2017, 13:42 uur
Er was een tijd van komen, vele jaren van plezier beleeft op deze site, maar nu de knoop doorgehakt, het gaat jullie allen goed.
0
geplaatst: 2 juli 2017, 13:51 uur
Hans, het gaat jou goed.
Altijd weer jammer als een "bekende" user de site verlaat.
Altijd weer jammer als een "bekende" user de site verlaat.
0
geplaatst: 2 juli 2017, 14:14 uur
Daar gaat een megatoevoeger
Bedankt voor je jarenlange inzet voor deze site, Hans.
Bedankt voor je jarenlange inzet voor deze site, Hans.
0
Franck Maudit
geplaatst: 2 juli 2017, 14:30 uur
Hé wat sneu 
Het ga je goed tangmaster! Bedankt voor de gigantische bijdrage aan de site.

Het ga je goed tangmaster! Bedankt voor de gigantische bijdrage aan de site.
0
geplaatst: 2 juli 2017, 15:28 uur
Niet enkel een megatoevoeger hoor, Hans heeft gedurende zijn crewlidmaatschap ook enorme bergen werk verzet.
Het ga je goed Hans!
Het ga je goed Hans!
0
geplaatst: 2 juli 2017, 15:32 uur
Ja, daar gaat wel een toegewijde user.
Groot liefhebber van Tangerine dream, ik geloof dat hij zo'n beetje de gehele, immense, discografie van deze band heeft ingevoerd.
Enfin, dank voor alle werk (en dat was veel!)
Groot liefhebber van Tangerine dream, ik geloof dat hij zo'n beetje de gehele, immense, discografie van deze band heeft ingevoerd.
Enfin, dank voor alle werk (en dat was veel!)
0
geplaatst: 2 juli 2017, 15:57 uur
brajoapau schreef:
Niet enkel een megatoevoeger hoor, Hans heeft gedurende zijn crewlidmaatschap ook enorme bergen werk verzet.
Als 'gewone' user zie je dat natuurlijk niet, maar geloof je gelijk Niet enkel een megatoevoeger hoor, Hans heeft gedurende zijn crewlidmaatschap ook enorme bergen werk verzet.

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 2 juli 2017, 16:25 uur
Tangmaster weg?
Hans, ik wil je bedanken voor de talrijke goedkeuringen van toevoegingen en correcties tijdens mijn tijd als "civilian". Een hele tijd geleden hebben wij elkaar nog kunnen spreken tijdens de lustrum meeting in Breda, en misschien nog eens tijdens een andere meeting. Het ga je goed, Hans!
Hans, ik wil je bedanken voor de talrijke goedkeuringen van toevoegingen en correcties tijdens mijn tijd als "civilian". Een hele tijd geleden hebben wij elkaar nog kunnen spreken tijdens de lustrum meeting in Breda, en misschien nog eens tijdens een andere meeting. Het ga je goed, Hans!
0
CorvisChristi (crew)
geplaatst: 2 juli 2017, 16:40 uur
Als mede Tangerine Dream-liefhebber stond ik, uiteraard vaak met Tangmaster, vooral in de eerste jaren nadat ik me had aangemeld op deze pracht-site, regelmatig stil bij menig TD-album. En dit zorgde vaak voor leuke en interessante discussies.
Hij heeft een onnoemelijk aantal albums toegevoegd en heeft veel voor de site betekend.
De laatste jaren had ik wel het idee dat hij minder stemmen en commentaren bij albums plaatste. Wellicht dat dat te maken had met het overige werk wat hij voor de site deed, maar als 'gewone' user zou ik dat eigenlijk niet weten.
Het ga je goed, Hans. Je zal gemist worden.
Hij heeft een onnoemelijk aantal albums toegevoegd en heeft veel voor de site betekend.
De laatste jaren had ik wel het idee dat hij minder stemmen en commentaren bij albums plaatste. Wellicht dat dat te maken had met het overige werk wat hij voor de site deed, maar als 'gewone' user zou ik dat eigenlijk niet weten.
Het ga je goed, Hans. Je zal gemist worden.
0
geplaatst: 2 juli 2017, 17:01 uur
Tangmaster weg is wel een vreemd gegeven. Als mijn geheugen nog klopt moet ik terug denken aan het feit dat liefhebbers van de groetp Tangerine Dream met een zoeklampje te vinden zijn. Toen ik mij inschreef op deze site had ik weldra een leuk contact met Tangmaster en discussies over het algemeen over muziek. Vaak had ik hierbij het idee dat we tegenpolen van elkaar waren. Andere inzichten over hoe met muziek om te gaan. Soms kriebelig van aard maar altijd met constructief eindresultaat. Jammer dus dat zo'n iemand niet meer actief is op deze site.
Daarnaast ook het vermelden waard is de grootte hoeveelheid albums die Tangmaster had toegevoegd. En nog meer zaken die hij voor deze site heeft gedaan. Je was echt een kanjer. Mocht je dit lezen, dan kan ik niets anders schrijven het gaat je goed en blijf van de muziek genieten.
https://www.kaartjesteksten.nl/wp-content/uploads/2014/10/Afscheid-kaartjes-300x300.jpg
Daarnaast ook het vermelden waard is de grootte hoeveelheid albums die Tangmaster had toegevoegd. En nog meer zaken die hij voor deze site heeft gedaan. Je was echt een kanjer. Mocht je dit lezen, dan kan ik niets anders schrijven het gaat je goed en blijf van de muziek genieten.
https://www.kaartjesteksten.nl/wp-content/uploads/2014/10/Afscheid-kaartjes-300x300.jpg
2
bone machine (crew)
geplaatst: 2 juli 2017, 19:07 uur
Tangmaster, Hans het gaat je goed hé, bedankt voor je véle werk alhier (14235 toevoegingen om maar te zwijgen van alle crew-werk
) , het was fijn je 'ns te ontmoeten samen met o.a. Sir Spamalot Svendra titan herman wibro @Rotterdam 2011. Life's goes on...
) , het was fijn je 'ns te ontmoeten samen met o.a. Sir Spamalot Svendra titan herman wibro @Rotterdam 2011. Life's goes on...
0
geplaatst: 2 juli 2017, 21:29 uur
Hans, jammer dat je weg bent. In de tijd dat je nog bij de crew zat hebben we de nodige PM's uitgewisseld en ik heb ook het genoegen gehad je bij enkele meetings de hand te schudden. Discussies over wanneer iets avant-garde is of electronic enzo.
Ik wens je het allerbeste!
Ik wens je het allerbeste!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 juli 2017, 21:34 uur
Verrassend zeg. Maar waarom het account opzeggen, kunt ook stil lid blijven?
Wel een man van 14000 + toevoegingen. Top!
In ieder geval alle goeds voor je toekomst.
Wel een man van 14000 + toevoegingen. Top!
In ieder geval alle goeds voor je toekomst.
0
geplaatst: 2 juli 2017, 22:11 uur
Zeer veel toevoegingen gedaan, maar het vele verrichte crewwerk was zeker zo indrukwekkend. Was een leuke meeting in Rotterdam en nog een keer in Utrecht. Het ga je goed Hans!
* denotes required fields.