MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
bongmute
Rogyros schreef:
Maar waarom heb je je oude account dan niet weer opnieuw in het leven geroepen, als ik vragen mag?

Dat account staat synoniem voor me met een nare gebeurtenis waar ik liever niet meer teveel aan herinnert wil worden; vandaar dus dit nieuwe account.

bongmute schreef:
(quote)

Dat account staat synoniem voor me met een nare gebeurtenis waar ik liever niet meer teveel aan herinnert wil worden; vandaar dus dit nieuwe account.
Helder. Fijn dat je terug bent!

Spot ik daar een zekere Mssr Renard?

Poles Apart schreef:
Spot ik daar een zekere Mssr Renard?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/6a/ELP_Welcome_Back_My_Friends.jpg
Ik laat in het midden of 'the show that never ends' betrekking heeft op MusicMeter zelf of op de steeds terugkerende comeback van een gewaardeerde user. Dat mogen jullie zelf bepalen. Maar hoe dan ook: welkom terug, Michiel. Welgemeend advies: neem een pauze wanneer dat je goeddunkt, maar blijf deze keer aan boord.

Mssr Renard
Ah, ik heb mijn notificaties uit, dus zie nu pas de reacties.
Ik zal wat meer op de achtergrond zijn, dit keer.

Discussies grijpen mij teveel aan. Plaatjes toevoegen en raten, daarom ben ik voornamelikk terug. Wie weet ga ik ook weer reviewen, maar even niet.

Ook even niet op het forumgedeelte, want juist daar ging het altijd mis.

Groeten Michiel

Ah!, een jazzliefhebber terug op het nest

cosmic kid (moderator)
Welkom terug, Michiel. Zoek vooral de vorm die bij je past.

Mssr Renard schreef:
Ah, ik heb mijn notificaties uit, dus zie nu pas de reacties.
Ik zal wat meer op de achtergrond zijn, dit keer.

Discussies grijpen mij teveel aan. Plaatjes toevoegen en raten, daarom ben ik voornamelikk terug. Wie weet ga ik ook weer reviewen, maar even niet.

Ook even niet op het forumgedeelte, want juist daar ging het altijd mis.

Groeten Michiel
Welkom terug trommelaar! Kalm aan en rap wat, he.

Mssr Renard
Ik heb mijn notificaties weer aangezet. Ik krijg nu weer melding van tags en quotes en dergelijke.

Mssr Renard schreef:
Ik heb mijn notificaties weer aangezet. Ik krijg nu weer melding van tags en quotes en dergelijke.

Hoi.

Michiel ook weer terug, die zag ik niet aankomen

Mssr Renard schreef:

Langzaam aan, dan breekt het lijntje niet!

Mssr Renard welkom terug, ik moest recent nog aan je denken toen de Progladder weer begon. Daar mis ik die uitgebreide reacties toch wel een beetje. Maar houd je vooral rustig en bij hetgeen wat goed voor je is.

Goed dat je er weer bent Michiel!
Zoals ook als bovenstaand: rustig aan en neem pauzes waar nodig. Irritatie vermijden vooral en bovenal plezier hebben.

Zeer fijn dat je er weer bent, Michiel. Ik heb onze vele conversaties die we vorig jaar hebben gevoerd bij de gouwe ouwe progalbums van de jaren '70 (met name het wat obscuurdere werk) en de spacerockalbums erg gemist. En daarnaast je unieke kijk op veel muziek waar ik graag naar mag luisteren.

Voel je vrij je aanwezigheid op deze website in te vullen op de manier zoals jij die graag wenst. We willen je niet nog een keer kwijt.

Tidalwave
Kan er niet beter een topic worden aangemaakt 'Welkom terug'?

Tidalwave schreef:
Kan er niet beter een topic worden aangemaakt 'Welkom terug'?

Zie hier.

Ik ben nog steeds opzoek naar Feeder, ooit uit het zicht verloren, maar zoveel waardevolle gesprekken mee gevoerd. Misschien is hij onder een andere naam actief, maar hij heeft voor mij erg veel betekent ❤️

Tidalwave
deric raven schreef:
Ik ben nog steeds opzoek naar Feeder, ooit uit het zicht verloren, maar zoveel waardevolle gesprekken mee gevoerd. Misschien is hij onder een andere naam actief, maar hij heeft voor mij erg veel betekent ❤️

Feeder doet vast zijn naam eer aan; hij heeft het druk met het verzorgen van zijn partner.

Arrie heeft zich vanochtend uitgeschreven zie ik net, erg jammer.

Neejoh, echt heel jammer..
Ik had laatst nog interessante en leuke gesprekken met hem

Hopelijk komt ie mettertijd weer terug!

Hij was behoorlijk actief de laatste tijd, gisteren nog lijstjes gepost in SvhJ en GH. Kost wel tijd natuurlijk. Ik hoop ook dat hij terugkomt.
(en dat het goed met hem gaat of zal gaan)

Mssr Renard
Arrie vond ik nou een sympathieke user. Eentje van de oude garde. Erg vriendelijk.

Ai, dit keer echt uitgeschreven.

Veel succes Arnout 🫶

Gast
geplaatst: vandaag om 00:20 uur

geplaatst: vandaag om 00:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.