MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
En direct schiet ik weer in de lach door Deranged zijn vermakelijke humor en bescheiden teksten. Welcome back my dear.

Ik ben blij dat je terug bent deranged! Kan genieten van je enthousiasten teksten en je humor!

God's gift to the world!

Welkom terug, Big Five!

Deranged
Als je goed kan viben met jezelf en je intenties dan ben je vanuit het universum inderdaad een geschenk voor de mensen.

Lachen is gezond, als je mensen kan laten lachen is dat al een heel groot goed.

En voor de dames machtig erotiserend humor zoals we allemaal weten.

Lopen daar altijd over te emmeren in die dating shows dus dat neem ik dan ook zeker mee in mijn overwegingen.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Deranged is gesteld. We denken aan je broeder, en we missen je

Prima hoor, gewoon even een pauze

Arrie schreef:
(quote)

Prima hoor, gewoon even een pauze

Welkom terug homes

Glitch
exsxesven schreef:
Hopelijk binnenkort terug als wasnerd of bennogsteedsnerd.

Ik heb het hier toch ernstig gemist, het heeft niet lang mogen duren. Zoals Arrie hierboven zei: even pauze nemen. Bedankt voor jullie mooie woorden, doet erg veel deugd om te lezen.

Glitch schreef:
(quote)

Ik heb het hier toch ernstig gemist, het heeft niet lang mogen duren. Zoals Arrie hierboven zei: even pauze nemen. Bedankt voor jullie mooie woorden, doet erg veel deugd om te lezen.

Welkom terug! Nice, de GOAT als avatar.

Glitch schreef:
(quote)

OMG, net in de week dat ik Youth Of Today ontdekt heb!

Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Glitch
ArthurDZ schreef:
(quote)

OMG, net in de week dat ik Youth Of Today ontdekt heb!

My man! Het enige jammere daaraan is dat je ze geen tweede keer kan ontdekken. De helden!

Top dat je terug bent Ben

Ik merk op dat user Ohmusica zich heeft uitgeschreven deze week. Spijtig.

Joepie, welkom terug Ben!

Deranged schreef:
Ben nog regelmatig teruggekeerd hier om mijn eigen berichten terug te lezen, een geschenk voor deze site.

Hier kan ik mezelf volledig in herkennen.

Deranged
Dan zouden we geen problemen moeten hebben als ik zo dadelijk weer even exquise begin te flexen.

Deranged schreef:
Dan zouden we geen problemen moeten hebben als ik zo dadelijk weer even exquise begin te flexen.

Zijn wij bij onze geboorte gescheiden of zo?

Deranged
Op een bepaald level zijn er altijd wel wat overeenkomsten en leer je toch echt maar één weg om te bewandelen de filosofie van de realness niet voor tere zieltjes.

Uiteindelijk allemaal kinderen van het universum welke predikt self-esteem om je beste dienaar te zijn van het grotere geheel.

Hen met een gebrek daaraan, afgunst en jaloezie, dat zijn diegenen die de problemen veroorzaken in deze wereld.

Dit heb ik gemist

panjoe (moderator)
Ah een klassieker: al mijn haters zijn jaloers. Daar valt geen speld tussen te krijgen natuurlijk. Overigens heb ik ook een groot ego, en is er niks mis met een flinke dosis zelfvertrouwen.

En YES welkom terug Glitch!

Barney Rubble schreef:
Dat is idd jammer. Toch een voor mij gewaardeerde user.

Glitch schreef:
(quote)

My man! Het enige jammere daaraan is dat je ze geen tweede keer kan ontdekken. De helden!

Kom jij ze hier dan maar even mee de top 15 instemmen jij punkse rakker!

Album van het jaar top 15 (nu: 1986) - MusicMeter.nl

Glitch
Done!

Barney Rubble schreef:
Mee eens, leuke user.

brajoapau heeft zich ook uitgeschreven, ik dacht dat hij bij de crew zat?

Er gaat maar niks boven met grote regelmaat in- en uitschrijven bij musicmeter.

Ik wacht nog immer op de volgende Kingsnake-verrijzenis.

bongmute
trebremmit schreef:
brajoapau heeft zich ook uitgeschreven, ik dacht dat hij bij de crew zat?

Ik was hier inderdaad met stille trom vertrokken door persoonlijke omstandigheden.

De crew was er wel via e-mail op de hoogte van gebracht, maar een terugkeer naar de crew zit er echt niet meer in hoor; been there, done that.

bongmute schreef:
(quote)

Ik was hier inderdaad met stille trom vertrokken door persoonlijke omstandigheden.

De crew was er wel via e-mail op de hoogte van gebracht, maar een terugkeer naar de crew zit er echt niet meer in hoor; been there, done that.
Welkom terug! Maar waarom heb je je oude account dan niet weer opnieuw in het leven geroepen, als ik vragen mag?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:48 uur

geplaatst: vandaag om 04:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.