De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
2
geplaatst: 7 maart 2023, 18:44 uur
En direct schiet ik weer in de lach door Deranged zijn vermakelijke humor en bescheiden teksten. Welcome back my dear.
2
geplaatst: 7 maart 2023, 18:51 uur
Ik ben blij dat je terug bent deranged! Kan genieten van je enthousiasten teksten en je humor!
5
Deranged
geplaatst: 7 maart 2023, 19:18 uur
Als je goed kan viben met jezelf en je intenties dan ben je vanuit het universum inderdaad een geschenk voor de mensen.
Lachen is gezond, als je mensen kan laten lachen is dat al een heel groot goed.
En voor de dames machtig erotiserend humor zoals we allemaal weten.
Lopen daar altijd over te emmeren in die dating shows dus dat neem ik dan ook zeker mee in mijn overwegingen.
Lachen is gezond, als je mensen kan laten lachen is dat al een heel groot goed.
En voor de dames machtig erotiserend humor zoals we allemaal weten.
Lopen daar altijd over te emmeren in die dating shows dus dat neem ik dan ook zeker mee in mijn overwegingen.
0
geplaatst: 8 maart 2023, 09:54 uur
18
Glitch
geplaatst: 10 maart 2023, 18:32 uur
exsxesven schreef:
Hopelijk binnenkort terug als wasnerd of bennogsteedsnerd.
Hopelijk binnenkort terug als wasnerd of bennogsteedsnerd.

Ik heb het hier toch ernstig gemist, het heeft niet lang mogen duren. Zoals Arrie hierboven zei: even pauze nemen. Bedankt voor jullie mooie woorden, doet erg veel deugd om te lezen.
1
geplaatst: 10 maart 2023, 18:41 uur
Glitch schreef:

Ik heb het hier toch ernstig gemist, het heeft niet lang mogen duren. Zoals Arrie hierboven zei: even pauze nemen. Bedankt voor jullie mooie woorden, doet erg veel deugd om te lezen.
(quote)

Welkom terug! Nice, de GOAT als avatar.
1
geplaatst: 10 maart 2023, 19:21 uur
Glitch schreef:

(quote)

OMG, net in de week dat ik Youth Of Today ontdekt heb!

1
Glitch
geplaatst: 10 maart 2023, 20:53 uur
My man!
Het enige jammere daaraan is dat je ze geen tweede keer kan ontdekken. De helden!
1
geplaatst: 11 maart 2023, 14:41 uur
Ik merk op dat user Ohmusica zich heeft uitgeschreven deze week. Spijtig. 

8
geplaatst: 12 maart 2023, 15:19 uur
Deranged schreef:
Ben nog regelmatig teruggekeerd hier om mijn eigen berichten terug te lezen, een geschenk voor deze site.
Ben nog regelmatig teruggekeerd hier om mijn eigen berichten terug te lezen, een geschenk voor deze site.
Hier kan ik mezelf volledig in herkennen.
3
Deranged
geplaatst: 13 maart 2023, 07:55 uur
Dan zouden we geen problemen moeten hebben als ik zo dadelijk weer even exquise begin te flexen.
2
geplaatst: 13 maart 2023, 09:06 uur
Deranged schreef:
Dan zouden we geen problemen moeten hebben als ik zo dadelijk weer even exquise begin te flexen.
Zijn wij bij onze geboorte gescheiden of zo?
0
Deranged
geplaatst: 13 maart 2023, 09:32 uur
Op een bepaald level zijn er altijd wel wat overeenkomsten en leer je toch echt maar één weg om te bewandelen de filosofie van de realness niet voor tere zieltjes.
Uiteindelijk allemaal kinderen van het universum welke predikt self-esteem om je beste dienaar te zijn van het grotere geheel.
Hen met een gebrek daaraan, afgunst en jaloezie, dat zijn diegenen die de problemen veroorzaken in deze wereld.
Uiteindelijk allemaal kinderen van het universum welke predikt self-esteem om je beste dienaar te zijn van het grotere geheel.
Hen met een gebrek daaraan, afgunst en jaloezie, dat zijn diegenen die de problemen veroorzaken in deze wereld.
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 maart 2023, 13:30 uur
Ah een klassieker: al mijn haters zijn jaloers. Daar valt geen speld tussen te krijgen natuurlijk. Overigens heb ik ook een groot ego, en is er niks mis met een flinke dosis zelfvertrouwen.
En YES welkom terug Glitch!
En YES welkom terug Glitch!

1
geplaatst: 13 maart 2023, 14:29 uur
Glitch schreef:
My man!
Het enige jammere daaraan is dat je ze geen tweede keer kan ontdekken. De helden!
(quote)
My man!
Het enige jammere daaraan is dat je ze geen tweede keer kan ontdekken. De helden! Kom jij ze hier dan maar even mee de top 15 instemmen jij punkse rakker!
Album van het jaar top 15 (nu: 1986) - MusicMeter.nl
2
geplaatst: 15 maart 2023, 18:40 uur
brajoapau heeft zich ook uitgeschreven, ik dacht dat hij bij de crew zat?
4
geplaatst: 15 maart 2023, 21:30 uur
Er gaat maar niks boven met grote regelmaat in- en uitschrijven bij musicmeter.
1
bongmute
geplaatst: 23 maart 2023, 22:08 uur
trebremmit schreef:
Ik was hier inderdaad met stille trom vertrokken door persoonlijke omstandigheden.
De crew was er wel via e-mail op de hoogte van gebracht, maar een terugkeer naar de crew zit er echt niet meer in hoor; been there, done that.
0
geplaatst: 24 maart 2023, 16:05 uur
bongmute schreef:
Ik was hier inderdaad met stille trom vertrokken door persoonlijke omstandigheden.
De crew was er wel via e-mail op de hoogte van gebracht, maar een terugkeer naar de crew zit er echt niet meer in hoor; been there, done that.
Welkom terug! Maar waarom heb je je oude account dan niet weer opnieuw in het leven geroepen, als ik vragen mag?(quote)
* denotes required fields.