De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 2 februari 2019, 18:56 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Santana - In Search of Mona Lisa (2019)
'In Search of Mona Lisa - EP' van Santana op Apple Music - itunes.apple.com
Santana - In Search of Mona Lisa (2019)
'In Search of Mona Lisa - EP' van Santana op Apple Music - itunes.apple.com
Jordy schreef:
bedankt, ik zal er naar kijken
bedankt, ik zal er naar kijken
iTunes link was weer verdwenen... opnieuw toegevoegd.
1
geplaatst: 2 februari 2019, 20:22 uur
Ik heb het ophalen / opschonen van iTunes en Spotify links de afgelopen dagen herschreven. Dus ik ben benieuwd of je dit probleem vanaf nu nog tegen gaat komen.
0
geplaatst: 3 februari 2019, 12:32 uur
Alfredo Rodríguez & Pedrito Martinez - Duologue (2019)
https://www.last.fm/music/Alfredo+Rodriguez+&+Pedrito+Martinez/Duologue
het toevoegen van de Last.fm geeft een foutmelding, bij meerdere pogingen over verschillende dagen.
Twee methodes uitgeprobeerd:
1. via toon suggestie en opslaan
2. handmatig invoeren, na het opzoeken van de link op LFM.
"geen geldig link" oid
mogelijk speelt dat accent op de í parten in de achternaam van Rodríguez > op de hoes staat deze standaard zonder accent op de i geschreven, wat een incorrect schrijfwijze is in sommige Spaanstalige landen.
https://www.last.fm/music/Alfredo+Rodriguez+&+Pedrito+Martinez/Duologue
het toevoegen van de Last.fm geeft een foutmelding, bij meerdere pogingen over verschillende dagen.
Twee methodes uitgeprobeerd:
1. via toon suggestie en opslaan
2. handmatig invoeren, na het opzoeken van de link op LFM.
"geen geldig link" oid
mogelijk speelt dat accent op de í parten in de achternaam van Rodríguez > op de hoes staat deze standaard zonder accent op de i geschreven, wat een incorrect schrijfwijze is in sommige Spaanstalige landen.
0
geplaatst: 8 februari 2019, 00:25 uur
Had het bij toevoeghulp gezet, maar past hier misschien beter:
Er zijn diverse Late Night Tales verzamelalbums waarbij dan een artiest de nummers uitkiest. Deze staan op de site onder de naam van de artiest die de nummers uitzoekt, het zijn echter verzamelaars met diverse artiesten. Kunnen die er niet beter ook zo opgezet worden?
Dus bijv. i.p.v. Agnes Obel - Late Night Tales krijg je dan Late Night Tales - Agnes Obel (geen artiestennaam ervoor dus, zoals met alle verzamelaars met diverse artiesten het geval is).
Zoals het nu staat vind ik het alleen maar misleidend. Tenslotte zijn het helemaal geen albums van die artiesten.
Er zijn diverse Late Night Tales verzamelalbums waarbij dan een artiest de nummers uitkiest. Deze staan op de site onder de naam van de artiest die de nummers uitzoekt, het zijn echter verzamelaars met diverse artiesten. Kunnen die er niet beter ook zo opgezet worden?
Dus bijv. i.p.v. Agnes Obel - Late Night Tales krijg je dan Late Night Tales - Agnes Obel (geen artiestennaam ervoor dus, zoals met alle verzamelaars met diverse artiesten het geval is).
Zoals het nu staat vind ik het alleen maar misleidend. Tenslotte zijn het helemaal geen albums van die artiesten.
1
geplaatst: 8 februari 2019, 08:32 uur
reptile71 schreef:
Valt toch gewoon in de categorie mix-albums? Die staan ook allemaal op naam van de samensteller, en gelukkig maar want anders wordt het een zooitje.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 februari 2019, 09:56 uur
Tja, tributealbums staan ook niet bij de artiest waarover het tributealbum gaat.
0
geplaatst: 8 februari 2019, 11:09 uur
denk dat het album gecorrigeerd was? er is helaas niet een gedetailleerd logboek om terug te halen wat er gebeurd is
0
geplaatst: 8 februari 2019, 11:36 uur
GrafGantz schreef:
Valt toch gewoon in de categorie mix-albums? Die staan ook allemaal op naam van de samensteller, en gelukkig maar want anders wordt het een zooitje.
(quote)
Wat mij betreft is het nu een zooitje. Iets met meningen die verschillen, denk ik. Er staan nu albums bij artiesten onder hun naam waar geen enkel nummer van ze op staat.
Mix-albums weet ik verder niks van. Maar ik neem aan dat die tenminste nog gemixt zijn door de samensteller.
0
geplaatst: 8 februari 2019, 11:37 uur
Jordy schreef:
denk dat het album gecorrigeerd was? er is helaas niet een gedetailleerd logboek om terug te halen wat er gebeurd is
(quote)
Dat zal wel ja. Maar wel vreemd om de titel, hoes én tracklist - eigenlijk gewoon alle gegeven - te wijzigen zodat her een heel ander album wordt. Anyway, ik dacht dat je wel zo’n logboek had, vandaar.
0
geplaatst: 8 februari 2019, 11:41 uur
Arrie, wsl. omdat die andere een promo was en niet eens op de site mocht, zoals te zien in de link die je plaatste. Iemand van de crew heeft blijkbaar de wijziging toegestaan.
0
geplaatst: 8 februari 2019, 13:24 uur
Lily & Madeleine - Canterbury Girls (2019)
links onderaan net naast het tekstveld voor een nieuwe post staat het linkje naar Last.fm - op de balk waar ook de pagina-nummerring staat.
heb even een paar willekeurig andere album bekeken maar nog niet ergens anders gezien.
links onderaan net naast het tekstveld voor een nieuwe post staat het linkje naar Last.fm - op de balk waar ook de pagina-nummerring staat.
heb even een paar willekeurig andere album bekeken maar nog niet ergens anders gezien.
0
geplaatst: 8 februari 2019, 13:47 uur
Charly Bliss - Long Enough (2019)
de toon suggestie voor iTunes leverde geen resultaat op ondanks dat die er wel was. Heb deze nu handmatig toegevoegd.
de toon suggestie voor iTunes leverde geen resultaat op ondanks dat die er wel was. Heb deze nu handmatig toegevoegd.
2
geplaatst: 8 februari 2019, 14:06 uur
Misschien moet de titel goed geschreven worden? Young ipv Long 
Correctie ingediend

Correctie ingediend

1
geplaatst: 8 februari 2019, 15:20 uur
musicfriek schreef:
Correctie ingediend

Correctie ingediend
What was on the man's mind

0
geplaatst: 9 februari 2019, 16:10 uur
Jordy schreef:
Ik heb het ophalen / opschonen van iTunes en Spotify links de afgelopen dagen herschreven. Dus ik ben benieuwd of je dit probleem vanaf nu nog tegen gaat komen.
Vandaag en gisteren een vijfentwintig album nagelopen die ik recentelijk heb beluisterd en bij 5 waren de iTunes linkjes weer verdwenen.
voorbeeld: vandaag weer bijgewerkt
Pavo Pavo - Mystery Hour (2019)
Trevor Horn - Reimagines the Eighties (2019)
Liz Brasher - Painted Image (2019)
1
geplaatst: 9 februari 2019, 16:14 uur
Die links zijn rond 26 / 27 januari verwijderd. Op 2 februari heb ik het probleem van de verdwijnende links (hopelijk) opgelost
0
geplaatst: 14 februari 2019, 12:30 uur
iTunes links opzoeken werkt niet als het album in NL versie iTunes een andere nummer heeft.
voorbeeld > handmatig toegevoegd
Julia Jacklin - Crushing (2019)
'Crushing' van Julia Jacklin op Apple Music - itunes.apple.com > NL
Crushing by Julia Jacklin on Apple Music - itunes.apple.com > US
even in de gaten houden of deze niet bij een automatische(?) opschoonactie verdwijnt.
voorbeeld > handmatig toegevoegd
Julia Jacklin - Crushing (2019)
'Crushing' van Julia Jacklin op Apple Music - itunes.apple.com > NL
Crushing by Julia Jacklin on Apple Music - itunes.apple.com > US
even in de gaten houden of deze niet bij een automatische(?) opschoonactie verdwijnt.
0
geplaatst: 17 februari 2019, 00:46 uur
Hoe maak ik ook alweer een nieuwe map aan in Mijn albums? Of hoe wijzig ik de naam van een bestaande map en bekijk ik de inhoud ervan? Ik kan nu alleen mijn openbare lijsten zien vreemd genoeg.
In mijn herinnering had Mijn albums een eigen pagina in de usersectie, maar die zie ik nu ook niet meer staan.
Mijn Albums - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
In mijn herinnering had Mijn albums een eigen pagina in de usersectie, maar die zie ik nu ook niet meer staan.
0
geplaatst: 17 februari 2019, 08:58 uur
Gretz schreef:
Hoe maak ik ook alweer een nieuwe map aan in Mijn albums? Of hoe wijzig ik de naam van een bestaande map en bekijk ik de inhoud ervan? Ik kan nu alleen mijn openbare lijsten zien vreemd genoeg.
Op de PC staat in de zwarte balk boven gewoon MIJN ALBUMS. Op de mobiel kun je met de menustreepjes linksboven Mijn Albums, beheren selecteren.Hoe maak ik ook alweer een nieuwe map aan in Mijn albums? Of hoe wijzig ik de naam van een bestaande map en bekijk ik de inhoud ervan? Ik kan nu alleen mijn openbare lijsten zien vreemd genoeg.
0
geplaatst: 19 februari 2019, 18:12 uur
Ben ik de enige die maar een aantal van de volgende emoji's kan zien?
????
Ik zie de middelste twee wel. Allemaal van Emojipedia en volgens mij moeten die het allemaal op deze site doen. Waarschijnlijk kan ik ze wel op de mobiel zien. Ik zit nu op Google Chrome, Windows.
????
Ik zie de middelste twee wel. Allemaal van Emojipedia en volgens mij moeten die het allemaal op deze site doen. Waarschijnlijk kan ik ze wel op de mobiel zien. Ik zit nu op Google Chrome, Windows.
0
geplaatst: 19 februari 2019, 18:18 uur
Ik zie ze zowel op mijn Android-telefoon (met de standaardbrowser) als op mijn iPad (Chrome).
0
geplaatst: 19 februari 2019, 18:21 uur
Ik zie ze ook allemaal op mijn iPhone (Chrome en Safari).
Ik zie ze niet op Windows (zowel Chrome als Edge).
Ik zie ze niet op Windows (zowel Chrome als Edge).
0
geplaatst: 20 februari 2019, 11:25 uur
Viel me net op dat de stemmen-toplijst sinds zondag niet meer is geüpdatet. Of is dat sowieso iets dat maar 1x in de week wordt bijgewerkt?
/edit: lijkt er op dat dit ook voor de andere toplijsten geldt.
/edit: lijkt er op dat dit ook voor de andere toplijsten geldt.
0
geplaatst: 20 februari 2019, 13:08 uur
Waarschijnlijk gerelateerd aan bovenstaande situatie:
Er zit een (klein) verschil tussen mijn totaal aan stemmen uitgebracht op albums op mijn profiel en dat in de sectie Toplijsten Gebruikers met de meeste stemmen
Er zit een (klein) verschil tussen mijn totaal aan stemmen uitgebracht op albums op mijn profiel en dat in de sectie Toplijsten Gebruikers met de meeste stemmen
1
geplaatst: 20 februari 2019, 13:28 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Ja, een klein verschil is op zich normaal omdat de toplijsten maar 1x per dag vernieuwd worden. In dit geval is het verschil bij mij 6 stemmen, en dus is de laatste update op zondag geweest (dat was 6 stemmen terug voor mij).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.