MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
dix
"Ontdek waarom mensen in Bergen op Zoom massaal een uitvaartverzekering afsluiten"

Soms die advertorials onbedoeld best poëtisch of kietelen ze op zijn minst de fantasie.

Onweerwolf
dix schreef:
"Ontdek waarom mensen in Bergen op Zoom massaal een uitvaartverzekering afsluiten"

Soms die advertorials onbedoeld best poëtisch of kietelen ze op zijn minst de fantasie.

Daar hebben we dus een woord voor: clickbait.

Om nou te zeggen dat m'n clickende brein staat te springen om funeraire info uit Bergen op Zoom...

Casartelli (moderator)
Bergen op Zoomse clickbait
maakt dat ik mijn laatste aas eet

of is dat dan bedoeld niet zo poëtisch

Ik heb een melding gekregen dat een Black Eyed Peas album aan de site is toegevoegd. Dit interesseert mij echter werkelijk niets. Kan iemand mij vertellen waarom ik hier een melding van krijg?

Gyzzz schreef:
Ik heb een melding gekregen dat een Black Eyed Peas album aan de site is toegevoegd. Dit interesseert mij echter werkelijk niets. Kan iemand mij vertellen waarom ik hier een melding van krijg?

Waarschijnlijk omdat op de artiestenpagina een vinkje aanstaat bij Mijn Updates. Het kan zijn dat je die ooit (per ongeluk) aangevinkt hebt of dat je ooit een bericht op de discussiepagina over Black Eyed Peas hebt geschreven. Dan wordt die automatisch aangevinkt en dan krijg je dus te weten dat er een nieuw album is toegevoegd. De oplossing is vrij simpel, namelijk het vinkje weer uitzetten.

Dat blijkt te kloppen - dank! Inderdaad geen idee hoe dat zo is gekomen.

Gyzzz schreef:
Dat blijkt te kloppen - dank! Inderdaad geen idee hoe dat zo is gekomen.

Fanboi.

Venceremos schreef:
Door die kloterige beeldvullende reclames kan ik nu niet eens meer een stem uitbrengen; de advertentie overlapt het sterretje en blijft always-on-top (denk ervan wat je wil). Hellup!

Dit dus. Na meer dan een week ook nog steeds niet opgelost merk ik. *facepalm*

Ponty Mython
Ik vind het hier de laatste tijd erg rustig. Zijn mensen met vakantie of loopt de site gewoon leeg?

CHIEP (crew)
Dit Four Tet-spook zweeft hier al een hele dag over de updates-pagina. Nog slachtoffers?https://imagehost.com.au//d7amw0Kd9r/Fourtet_5ee8d8e26d133.png

hier ook! is dat Four Tet gerelateerd?

Edit: bedankt, het is weer eens iets anders om te ontdekken dat four tet een nieuw ep'tje uit heeft

Sir Spamalot (crew)
Idem hier, stond al klaar met mijn blauw microvezeldoekje...

Misschien kan die playstation reclame verwijderd worden. Ik vind het nogal irritant dat eerst het beeld beweegt en dan die reclame rechtsonderin verder gaat.

CHIEP schreef:
Dit Four Tet-spook zweeft hier al een hele dag over de updates-pagina. Nog slachtoffers?(afbeelding)

Is niet alleen op MusicMeter, heb het ook elders gezien, o.a. op Spotify.

https://snipboard.io/KrQ78u.jpg

ni slecht schreef:
hier ook! is dat Four Tet gerelateerd?

Edit: bedankt, het is weer eens iets anders om te ontdekken dat four tet een nieuw ep'tje uit heeft

Da's niet Four Tet hoor, al heeft Four Tet ook een gek getiteld plaatje uit.

Edgar18 schreef:
(quote)

Hoe staat het hiermee? We zijn inmiddels 11 dagen verder, maar het is nog niet mogelijk een donatie te doen.

Hier zou naar gekeken worden. Ik ga er meteen achteraan.

Gaat het wel goed bij dit album?

Nu dacht ik dat er ondertussen al een onderhoudstopic werd aangemaakt waarin een en ander op voorhand zou aangekondigd worden. Niet dus.

zaaf
Ik vraag me steeds af waarom de site er smorgens vroeg langdurig uit ligt, terwijl ik geen verbeteringen bespeur...

Hij lag er gisteravond laat al uit, vanaf kwart voor 12. Blijkbaar heeft ie de hele nacht plat gelegen. En geen berichtje hier? dion.ollie

Wat is er gebeurd met het album van Phoebe Bridgers? Hij staat niet meer tussen de nieuwe releases en niet meer in het overzicht. Iemand?

Roots1968 schreef:
(quote)

Vandaag weer geen up-to-date rotatielijst. Hoop dat hij morgen weer is bijgewerkt....

Ik begin een patroon te herkennen.... Een maand geleden was de rotatielijst opeens niet bijgewerkt. Dat is vandaag weer het geval. Zal het ook net als vorige maand morgen weer opgelost zijn?

Roots1968 is een beetje flauwe opmerking want als de server eruit ligt dan kan die vanzelfsprekend ook geen scripts draaien. Dus zullen allerlei lijsten dus niet bijgewerkt worden.

Hopelijk komt er wel een officiële reactie.

coldwarkids schreef:
Wat is er gebeurd met het album van Phoebe Bridgers? Hij staat niet meer tussen de nieuwe releases en niet meer in het overzicht. Iemand?

Viel mij ook op. Maar de datum is teruggezet van 19 naar 18 juni zie ik nu. Het album was een dag eerder uitgebracht dan de oorspronkelijke planning. Waarschijnlijk heeft iemand dat op MuMe laten aanpassen. "It wasn't me"

E-Clect-Eddy schreef:
Roots1968 is een beetje flauwe opmerking want als de server eruit ligt dan kan die vanzelfsprekend ook geen scripts draaien. Dus zullen allerlei lijsten dus niet bijgewerkt worden.

Hopelijk komt er wel een officiële reactie.

Wellicht heeft hij niet gemerkt dat de site plat heeft gelegen en het bericht daarover niet gelezen.

En het kan ook zijn dat de server er vaker uit ligt als dit soort scripts gedraaid worden?

herman mijn ervaring is dat een server normaal niet plat (mag) gaan door het draaien van scripts.

Maar alles in IT is in flux. Update hier / update daar en op een bepaald moment kom je gewoon een probleem tegen. Het is beveiliging vs stabiliteit. Maar kan ook gewoon een hardware probleem zijn. Zo had ik ooit een server die plat leek te gaan maar gewoon een probleem had met een netwerkkaart / kabel die probleem veroorzaakte.

Wat wel een zware wissel trekt op een systeem is als er bijvoorbeeld een complete back-up gemaakt moet worden. Vroegah moest dan de server helemaal plat, maar tegenwoordig kan heel veel gedaan worden terwijl de server 'up' blijft.

Hoor liever van dion.ollie dat het een hardware probleem is of een back-up dan een niet nader te definiëren probleem of iets waar ze liever over zwijgen

herman schreef:
(quote)

Wellicht heeft hij niet gemerkt dat de site plat heeft gelegen en het bericht daarover niet gelezen.

En het kan ook zijn dat de server er vaker uit ligt als dit soort scripts gedraaid worden?

O jee, inderdaad niet alles over het plat gaan van de server gelezen. Je hebt gelijk, herman.

Mea culpa. Hoop dat het snel is opgelost.

Gaat weer lekker zeg met die Error 524

Arbeidsdeskundige
Dit duurt te lang.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:52 uur

geplaatst: vandaag om 04:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.