De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
3
geplaatst: 12 juni 2020, 09:43 uur
"Ontdek waarom mensen in Bergen op Zoom massaal een uitvaartverzekering afsluiten"
Soms die advertorials onbedoeld best poëtisch of kietelen ze op zijn minst de fantasie.
Soms die advertorials onbedoeld best poëtisch of kietelen ze op zijn minst de fantasie.
0
Onweerwolf
geplaatst: 12 juni 2020, 11:10 uur
dix schreef:
"Ontdek waarom mensen in Bergen op Zoom massaal een uitvaartverzekering afsluiten"
Daar hebben we dus een woord voor: clickbait.
0
geplaatst: 12 juni 2020, 11:15 uur
Om nou te zeggen dat m'n clickende brein staat te springen om funeraire info uit Bergen op Zoom...
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 juni 2020, 11:16 uur
Bergen op Zoomse clickbait
maakt dat ik mijn laatste aas eet
of is dat dan bedoeld niet zo poëtisch
maakt dat ik mijn laatste aas eet
of is dat dan bedoeld niet zo poëtisch
1
geplaatst: 13 juni 2020, 00:16 uur
Ik heb een melding gekregen dat een Black Eyed Peas album aan de site is toegevoegd. Dit interesseert mij echter werkelijk niets. Kan iemand mij vertellen waarom ik hier een melding van krijg?
1
geplaatst: 13 juni 2020, 00:25 uur
Gyzzz schreef:
Ik heb een melding gekregen dat een Black Eyed Peas album aan de site is toegevoegd. Dit interesseert mij echter werkelijk niets. Kan iemand mij vertellen waarom ik hier een melding van krijg?
Waarschijnlijk omdat op de artiestenpagina een vinkje aanstaat bij Mijn Updates. Het kan zijn dat je die ooit (per ongeluk) aangevinkt hebt of dat je ooit een bericht op de discussiepagina over Black Eyed Peas hebt geschreven. Dan wordt die automatisch aangevinkt en dan krijg je dus te weten dat er een nieuw album is toegevoegd. De oplossing is vrij simpel, namelijk het vinkje weer uitzetten.
0
geplaatst: 13 juni 2020, 00:39 uur
Dat blijkt te kloppen - dank! Inderdaad geen idee hoe dat zo is gekomen.
6
geplaatst: 13 juni 2020, 10:27 uur
0
geplaatst: 15 juni 2020, 14:51 uur
Venceremos schreef:
Door die kloterige beeldvullende reclames kan ik nu niet eens meer een stem uitbrengen; de advertentie overlapt het sterretje en blijft always-on-top (denk ervan wat je wil). Hellup!
Door die kloterige beeldvullende reclames kan ik nu niet eens meer een stem uitbrengen; de advertentie overlapt het sterretje en blijft always-on-top (denk ervan wat je wil). Hellup!
Dit dus. Na meer dan een week ook nog steeds niet opgelost merk ik. *facepalm*
0
Ponty Mython
geplaatst: 15 juni 2020, 17:24 uur
Ik vind het hier de laatste tijd erg rustig. Zijn mensen met vakantie of loopt de site gewoon leeg?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 16 juni 2020, 16:36 uur
Dit Four Tet-spook zweeft hier al een hele dag over de updates-pagina. Nog slachtoffers?https://imagehost.com.au//d7amw0Kd9r/Fourtet_5ee8d8e26d133.png
1
geplaatst: 16 juni 2020, 16:49 uur
hier ook! is dat Four Tet gerelateerd?
Edit: bedankt, het is weer eens iets anders om te ontdekken dat four tet een nieuw ep'tje uit heeft
Edit: bedankt, het is weer eens iets anders om te ontdekken dat four tet een nieuw ep'tje uit heeft

1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 juni 2020, 17:23 uur
Idem hier, stond al klaar met mijn blauw microvezeldoekje...
0
geplaatst: 16 juni 2020, 18:17 uur
Misschien kan die playstation reclame verwijderd worden. Ik vind het nogal irritant dat eerst het beeld beweegt en dan die reclame rechtsonderin verder gaat.
0
geplaatst: 16 juni 2020, 19:12 uur
CHIEP schreef:
Dit Four Tet-spook zweeft hier al een hele dag over de updates-pagina. Nog slachtoffers?(afbeelding)
Dit Four Tet-spook zweeft hier al een hele dag over de updates-pagina. Nog slachtoffers?(afbeelding)
Is niet alleen op MusicMeter, heb het ook elders gezien, o.a. op Spotify.
https://snipboard.io/KrQ78u.jpg
0
geplaatst: 17 juni 2020, 08:48 uur
ni slecht schreef:
Da's niet Four Tet hoor, al heeft Four Tet ook een gek getiteld plaatje uit.
0
geplaatst: 18 juni 2020, 09:50 uur
Edgar18 schreef:
Hoe staat het hiermee? We zijn inmiddels 11 dagen verder, maar het is nog niet mogelijk een donatie te doen.
(quote)
Hoe staat het hiermee? We zijn inmiddels 11 dagen verder, maar het is nog niet mogelijk een donatie te doen.
Hier zou naar gekeken worden. Ik ga er meteen achteraan.
0
geplaatst: 22 juni 2020, 08:29 uur
Nu dacht ik dat er ondertussen al een onderhoudstopic werd aangemaakt waarin een en ander op voorhand zou aangekondigd worden. Niet dus.
0
zaaf
geplaatst: 22 juni 2020, 10:00 uur
Ik vraag me steeds af waarom de site er smorgens vroeg langdurig uit ligt, terwijl ik geen verbeteringen bespeur...
0
geplaatst: 22 juni 2020, 11:18 uur
Hij lag er gisteravond laat al uit, vanaf kwart voor 12. Blijkbaar heeft ie de hele nacht plat gelegen. En geen berichtje hier? dion.ollie
0
geplaatst: 22 juni 2020, 11:48 uur
Wat is er gebeurd met het album van Phoebe Bridgers? Hij staat niet meer tussen de nieuwe releases en niet meer in het overzicht. Iemand?
0
geplaatst: 22 juni 2020, 11:53 uur
Roots1968 schreef:
Vandaag weer geen up-to-date rotatielijst. Hoop dat hij morgen weer is bijgewerkt....
(quote)
Vandaag weer geen up-to-date rotatielijst. Hoop dat hij morgen weer is bijgewerkt....
Ik begin een patroon te herkennen.... Een maand geleden was de rotatielijst opeens niet bijgewerkt. Dat is vandaag weer het geval. Zal het ook net als vorige maand morgen weer opgelost zijn?
0
geplaatst: 22 juni 2020, 12:20 uur
Roots1968 is een beetje flauwe opmerking want als de server eruit ligt dan kan die vanzelfsprekend ook geen scripts draaien. Dus zullen allerlei lijsten dus niet bijgewerkt worden.
Hopelijk komt er wel een officiële reactie.
1
geplaatst: 22 juni 2020, 12:24 uur
coldwarkids schreef:
Wat is er gebeurd met het album van Phoebe Bridgers? Hij staat niet meer tussen de nieuwe releases en niet meer in het overzicht. Iemand?
Viel mij ook op. Maar de datum is teruggezet van 19 naar 18 juni zie ik nu. Het album was een dag eerder uitgebracht dan de oorspronkelijke planning. Waarschijnlijk heeft iemand dat op MuMe laten aanpassen. "It wasn't me"
0
geplaatst: 22 juni 2020, 13:41 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Roots1968 is een beetje flauwe opmerking want als de server eruit ligt dan kan die vanzelfsprekend ook geen scripts draaien. Dus zullen allerlei lijsten dus niet bijgewerkt worden.
Wellicht heeft hij niet gemerkt dat de site plat heeft gelegen en het bericht daarover niet gelezen.
En het kan ook zijn dat de server er vaker uit ligt als dit soort scripts gedraaid worden?
0
geplaatst: 22 juni 2020, 14:26 uur
herman mijn ervaring is dat een server normaal niet plat (mag) gaan door het draaien van scripts.
Maar alles in IT is in flux. Update hier / update daar en op een bepaald moment kom je gewoon een probleem tegen. Het is beveiliging vs stabiliteit. Maar kan ook gewoon een hardware probleem zijn. Zo had ik ooit een server die plat leek te gaan maar gewoon een probleem had met een netwerkkaart / kabel die probleem veroorzaakte.
Wat wel een zware wissel trekt op een systeem is als er bijvoorbeeld een complete back-up gemaakt moet worden. Vroegah moest dan de server helemaal plat, maar tegenwoordig kan heel veel gedaan worden terwijl de server 'up' blijft.
Hoor liever van dion.ollie dat het een hardware probleem is of een back-up dan een niet nader te definiëren probleem of iets waar ze liever over zwijgen
Maar alles in IT is in flux. Update hier / update daar en op een bepaald moment kom je gewoon een probleem tegen. Het is beveiliging vs stabiliteit. Maar kan ook gewoon een hardware probleem zijn. Zo had ik ooit een server die plat leek te gaan maar gewoon een probleem had met een netwerkkaart / kabel die probleem veroorzaakte.
Wat wel een zware wissel trekt op een systeem is als er bijvoorbeeld een complete back-up gemaakt moet worden. Vroegah moest dan de server helemaal plat, maar tegenwoordig kan heel veel gedaan worden terwijl de server 'up' blijft.
Hoor liever van dion.ollie dat het een hardware probleem is of een back-up dan een niet nader te definiëren probleem of iets waar ze liever over zwijgen

0
geplaatst: 22 juni 2020, 20:19 uur
herman schreef:
Wellicht heeft hij niet gemerkt dat de site plat heeft gelegen en het bericht daarover niet gelezen.
En het kan ook zijn dat de server er vaker uit ligt als dit soort scripts gedraaid worden?
(quote)
O jee, inderdaad niet alles over het plat gaan van de server gelezen. Je hebt gelijk, herman.
Mea culpa. Hoop dat het snel is opgelost.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.