De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
1
Kassper
geplaatst: 17 april 2021, 11:21 uur
Whispering Sons ook niet vindbaar onder de noemer Artiesten...
1
CHIEP (crew)
geplaatst: 17 april 2021, 11:51 uur
Vroeger stelde dat probleem zich bij mijn weten enkel tijdens de nachtelijke offline-periode, maar het is nu al een hele tijd dat dat inderdaad steeds onwillekeuriger opduikt ...
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 17 april 2021, 15:56 uur
Daarstraks waren de artiestenpagina's weer even vindbaar en intussen opnieuw niet. Wat het nog vreemder maakt, is dat het niet voor alle pagina's het geval is.
Wat is dat toch, dion.ollie?
Wat is dat toch, dion.ollie?

0
geplaatst: 17 april 2021, 17:05 uur
De afgelopen weken heb ik een paar keer een export aangevraagd.
Ik krijg netjes bericht dat mijn exports klaar staan, maar als ik de bestanden wil downloaden krijg ik een foutmelding.
Al twee mails naar het info mailadres gestuurd, maar daar krijg ik tot nu toe geen reactie op.
Wellicht dat hier iemand mee leest die hier iets aan zou kunnen doen?
Ik krijg netjes bericht dat mijn exports klaar staan, maar als ik de bestanden wil downloaden krijg ik een foutmelding.
Al twee mails naar het info mailadres gestuurd, maar daar krijg ik tot nu toe geen reactie op.
4
geplaatst: 19 april 2021, 15:07 uur
CHIEP schreef:
Mag ik het bijzonder vreemd vinden dat daar op MovieMeter een crewlid voor werd "opgevorderd"?
Ik mag hopen dat jij als sitemanager ook een directe verbinding hebt met de ontwikkelaars, dus waarom kan jij dit niet op jou nemen? Of ga je enkel nog over de nieuwsberichten?
Mag ik het bijzonder vreemd vinden dat daar op MovieMeter een crewlid voor werd "opgevorderd"?
Ik mag hopen dat jij als sitemanager ook een directe verbinding hebt met de ontwikkelaars, dus waarom kan jij dit niet op jou nemen? Of ga je enkel nog over de nieuwsberichten?
Er is daar geen gebruiker voor opgevoerd, maar deze heeft zelf dit initiatief genomen. Wat dat handig maakt is dat dit een gebruiker is die dagelijks actief is op het platform en dus precies weet wat er speelt, zonder dit te hoeven uitleggen aan een tussenpersoon. Dit hier is gewoon een wat omslachtige constructie, waarin de rol als sitemanager op deze website vanwege mijn primaire functie (namelijk het schrijven van artikelen op MovieMeter) een ondergeschoven kindje blijft. Dat is simpelweg een fundamenteel probleem van tijd en geld dat al teruggaat naar de dag van de overname.
Overigens heb ik hier vanmiddag over gesproken met de eigenaren. Vanwege de grote drukte op beide platformen, gaan we toewerken naar een efficiëntere constructie, waarbij de developer ook het directe aanspreekpunt is op beide platformen. Hiermee hopen we dat dit in de toekomst wat doeltreffender afgehandeld kan worden.
2
geplaatst: 19 april 2021, 15:48 uur
Als ik meldingen open en ik klik op Johnny Marr, dan kom ik op Choconas zijn profiel terecht
9
geplaatst: 19 april 2021, 18:33 uur
dion.ollie schreef:
Vanwege de grote drukte op beide platformen, gaan we toewerken naar een efficiëntere constructie, waarbij de developer ook het directe aanspreekpunt is op beide platformen. Hiermee hopen we dat dit in de toekomst wat doeltreffender afgehandeld kan worden.
Vanwege de grote drukte op beide platformen, gaan we toewerken naar een efficiëntere constructie, waarbij de developer ook het directe aanspreekpunt is op beide platformen. Hiermee hopen we dat dit in de toekomst wat doeltreffender afgehandeld kan worden.
Toch mooi dat dit inzicht na anderhalf jaar begint in te dalen.
Onder contact staat trouwens:
Met commerciële vragen of technische problemen kun je terecht bij Roy Grievink via [email protected].
Maar als ik het bericht van Mulver van afgelopen zaterdag lees, vraag ik me af of dit adres nog wel wordt gelezen?
2
geplaatst: 19 april 2021, 23:01 uur
Voordat je verdergaat naar YouTube
YouTube-linkjes doen raar.
Als je alleen de url van een YouTube-filmpje in je bericht zet veranderd dat normaal gesproken naar een normale titel. Nu staat er (bij mij in ieder geval) "Voordat je verdergaat naar YouTube".
YouTube-linkjes doen raar.
Als je alleen de url van een YouTube-filmpje in je bericht zet veranderd dat normaal gesproken naar een normale titel. Nu staat er (bij mij in ieder geval) "Voordat je verdergaat naar YouTube".
0
geplaatst: 20 april 2021, 00:37 uur
Zoeken werkt nog steeds slecht, is dat inmiddels al doorgegeven dion.ollie ?
Ook aliassen zoeken werkt slecht, maar dat zal daar ook wel mee te maken hebben.
Ook aliassen zoeken werkt slecht, maar dat zal daar ook wel mee te maken hebben.
0
geplaatst: 20 april 2021, 01:25 uur
Dat "Voordat je verdergaat naar YouTube" bij mij sinds anderhalve week ongeveer.
0
Kassper
geplaatst: 21 april 2021, 11:40 uur
Band The Slow Show verschijnt niet onder de titel Artiesten...
0
BrotherJohn
geplaatst: 21 april 2021, 13:29 uur
Voor op het stapeltje "nieuwe functionaliteiten": op je profiel kun je een Top 10 albums, Top 10 artiesten en Rotatielijst invullen. Het zou mooi zijn als daar nog een Top 10 labels bij zou kunnen komen, en dat daarvan ook een toplijst wordt samengesteld.
2
geplaatst: 21 april 2021, 19:08 uur
Ik had een notificatie dat de tracklist van Robbie Williams - Escapology (2002) - MusicMeter.nl "zodanig is gewijzigd, dat je markeringen van favoriete tracks helaas verloren zijn gegaan." De statistieken zijn dus weer vrijwel helemaal leeg.
Kan hier niet iets aan worden gedaan? Ik kan nou niet echt ontdekken welke wijzigingen zijn doorgevoerd, behalve misschien de titel van de laatste track. Beetje jammer dat dan alle favoriete tracks stemmen meteen verdwijnen. Is ook niet de eerste keer dat ik dit zie.
Kan hier niet iets aan worden gedaan? Ik kan nou niet echt ontdekken welke wijzigingen zijn doorgevoerd, behalve misschien de titel van de laatste track. Beetje jammer dat dan alle favoriete tracks stemmen meteen verdwijnen. Is ook niet de eerste keer dat ik dit zie.
0
Onweerwolf
geplaatst: 21 april 2021, 19:17 uur
herman schreef:
Maar als ik het bericht van Mulver van afgelopen zaterdag lees, vraag ik me af of dit adres nog wel wordt gelezen?
(quote)
(quote)
Roy Grievink, was dat niet Meterfan oid?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 21 april 2021, 21:58 uur
Je kan hem anders eens proberen te "contacten" via MovieMeter: contact ons
1
geplaatst: 21 april 2021, 22:18 uur
Vat niet, want hij is meterfan en die heeft hij nu heel veel
.
0
geplaatst: 22 april 2021, 19:59 uur
trebremmit schreef:
Ja dit is bekend bij de developers, zal er morgen opnieuw achteraan gaan!
0
geplaatst: 23 april 2021, 08:46 uur
mulver64 schreef:
dion.ollie, gebeurt hier ook wat mee?
0
geplaatst: 26 april 2021, 11:39 uur
Ben ik de enige die de hele tijd errormeldingen krijgt als die de site probeert te openen?
0
geplaatst: 26 april 2021, 11:45 uur
hoi123 schreef:
Ben ik de enige die de hele tijd errormeldingen krijgt als die de site probeert te openen?
Neen hoor, van discriminatie is hier zeker geen sprake.
Ik heb deze voormiddag alvast best wat 520'jes zien passeren.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 26 april 2021, 12:18 uur
Idem; hoe moeilijk kan het zijn om dit eindelijk eens voorgoed op te lossen? 

0
geplaatst: 26 april 2021, 12:42 uur
Heel verhaal getypt bij In with the Asian Ladies: top 100, vergeten voor de zekerheid een ctrl-c te doen, krijg ik een 520 
Maar gelukkig, na een refresh werd het verhaal alsnog gepost. Het was toch schrikken!

Maar gelukkig, na een refresh werd het verhaal alsnog gepost. Het was toch schrikken!
0
geplaatst: 26 april 2021, 12:46 uur
Poek schreef:
Heel verhaal getypt
Heel verhaal getypt
Tja ik schrijf tegenwoordig mijn verhaaltjes eerst in notes of een ander kladblokje.
0
geplaatst: 29 april 2021, 22:55 uur
Ik kreeg een notificatie waarin stond dat ik genoemd was in een bepaald topic. Toen ik er op klikte kreeg ik echter een lege pagina en de melding "Dit topic bevat geen berichten." Gebeurt me wel vaker de laatste dagen.
Ik weet niet of dit al eerder ter sprake is gekomen, maar ik meld het maar even...
Ik weet niet of dit al eerder ter sprake is gekomen, maar ik meld het maar even...
0
geplaatst: 29 april 2021, 22:59 uur
herman schreef:
Ik kreeg een notificatie waarin stond dat ik genoemd was in een bepaald topic. Toen ik er op klikte kreeg ik echter een lege pagina en de melding "Dit topic bevat geen berichten." Gebeurt me wel vaker de laatste dagen.
Je weet zeker dat je niet was genoemd in de laatste pagina van een thread en je vervolgens wordt doorgelinkt naar een nieuwe dan nog lege pagina? Dat bekende probleem is in elk geval nog altijd niet opgelost volgens mij.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 april 2021, 23:14 uur
Het is evenwel nieuw voor mij dat het (inderdaad al zeer lang bestaande) lege-paginaprobleem bij het laden van een topic ook consequenties heeft voor tags die in die laatste berichten staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.