MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Misschien gewoon een crowd funding actie opzetten om MuMe te kopen?

mulver64 schreef:
(quote)

Ik krijg alleen maar foutmeldingen als ik probeer te exporteren.

Klopt, heb ik nu ook (voor het eerst). Weer een functionaliteit om zeep.

Ponty Mython
Ik kreeg net een foutmelding toen ik de site wilde bezoeken.

trebremmit schreef:
Werkt het zoekveld eigenlijk nog wel goed, als ik zoek op Brainstorm komt er maar een Brainstorm artiest te voorschijn terwijl er meerdere zijn.

Bijna een maand later, werkt nog steeds niet. Wordt er eigenlijk ook maar iets gedaan met de bugs die hier worden aangegeven, of is het zinloos om het te melden, want dan stop ik daar maar mee.

trebremmit schreef:
(quote)

Bijna een maand later, werkt nog steeds niet. Wordt er eigenlijk ook maar iets gedaan met de bugs die hier worden aangegeven, of is het zinloos om het te melden, want dan stop ik daar maar mee.

Als ik op Brainstorm zoek, krijg ik drie artiesten.

Ja, Moby bedoel je en die featuring? Maar er zijn er nog veel meer, en die worden niet gevonden.

Ja, klopt trebremmit. Wist niet dat er nog meer waren, maar zie nu dat Discogs er 12 heeft.

Ponty Mython
trebremmit schreef:
(quote)

dion.ollie zei een paar dagen geleden nog dat hij polshoogte zou gaan nemen bij de developers wat betreft alle lopende bugs, dus ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord.

CHIEP (crew)
Als je zoekt op "Texas - Hi" krijg je wel "The Greatest Hits" als resultaat, maar niet het gevraagde album.
Qué?

Ponty Mython
Dion is ondertussen een paar keer getagd, maar zijn laatste reactie was 1,5 week geleden. Is er al nieuws over het oppakken van verschillende (langlopende) bugs, of ligt de focus nog steeds bij MovieMeter?

Ponty Mython schreef:
Dion is ondertussen een paar keer getagd, maar zijn laatste reactie was 1,5 week geleden. Is er al nieuws over het oppakken van verschillende (langlopende) bugs, of ligt de focus nog steeds bij MovieMeter?

Hoewel ik het graag anders zou zien, is dat laatste inderdaad het geval. Al heb ik wel begrepen dat de meeste bugs en functionaliteiten die door de crew aldaar zijn aangedragen, inmiddels zijn verwerkt. De hoeveelheid werkzaamheden bij livegang van de nieuwe website zijn blijkbaar zwaar onderschat. Ik doe wat ik kan om een deel van de focus zo snel mogelijk deze kan op te verplaatsen, maar uiteindelijk kan ik maar tot een bepaalde hoogte druk uitoefenen. Dat dit vervelend lang duurt iedere keer, daar ben ik het volmondig mee eens..

Ik denk dat hier het gevoel heerst dat er vanaf de overname 0,0% tijd en aandacht in Musicmeter is gestopt, zo komt het bij mij namelijk wel over.

deric raven schreef:
Ik denk dat hier het gevoel heerst dat er vanaf de overname 0,0% tijd en aandacht in Musicmeter is gestopt, zo komt het bij mij namelijk wel over.

Aan de andere kant, als dat betekent dat de lay-out van MovieMeter hier op MusicMeter niet wordt doorgevoerd, dan heeft dat ook zo zijn voordelen.

Ponty Mython
Sinds gisteren heb ik een rare bug dat wanneer gebruikers een post van mij liken ik een dubbele melding hiervan krijg. Kan dit in 2023 ook meegenomen worden op de buglijst?

Ponty Mython schreef:
Sinds gisteren heb ik een rare bug dat wanneer gebruikers een post van mij liken ik een dubbele melding hiervan krijg. Kan dit in 2023 ook meegenomen worden op de buglijst?

Ik kreeg gisteren zelfs een triple melding van één like.
dion.ollie

zaaf
he! dan mag niet alles naar behoren werken, we hebben wel een prachtig versch lettertype!

cosmic kid (moderator)
itchy schreef:
(quote)

Klopt, heb ik nu ook (voor het eerst). Weer een functionaliteit om zeep.

dion.ollie, wil je hier (= het exporteren van gegevens naar een CSV bestand) nog eens naar laten kijken?

CHIEP (crew)
CHIEP schreef:
Als je zoekt op "Texas - Hi" krijg je wel "The Greatest Hits" als resultaat, maar niet het gevraagde album.
Qué?
Intussen verschijnt hij wel, maar pas als vierde resultaat. Plaatsen twee en drie worden ingepalmd door Texas Hippie Coalition, dan komt Texas dus en vervolgens verschijnen er terug drie platen van Texas Hippie Coalition.
Snappe wie snappe kan.

Die video-advertentie (Juvederm) die een hele pagina inneemt, maakt het gebruik van het forum haast onmogelijk. (mobiel) Ik kan deze niet skippen, noch wegklikken. Ik moet altijd terug naar een vorige pagina of eindeloos refreshen. En ik kom hem haast bij elke klik tegen.

Het duurt hier soms tergend lang om priveberichten te openen. De site blijft maar laden, meer users last van?

musicfriek schreef:
Het duurt hier soms tergend lang om priveberichten te openen. De site blijft maar laden, meer users last van?

Hier geen probleem (mobiele site, Android).

Hoe kan dit eigenlijk, je kunt toch alleen maar stemmen op je favoriete track als je op het album hebt gestemd?

Paul Oakenfold - Great Wall (2003)

panjoe (moderator)
Gokje: i.t.t. de stemmen worden de favoriete tracks van users niet verwijderd als ze zich uitschrijven?

Vraagje: The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly Card (1980)
The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly Card (1980)

Dit album heeft - als ik het goed tel - 122 punten/stemmen qua top 10 noteringen en zou daarmee op nummer 230 komen in de Top 250 maar staat er niet in. Hoe kan dat?

panjoe schreef:
Gokje: i.t.t. de stemmen worden de favoriete tracks van users niet verwijderd als ze zich uitschrijven?

Zou kunnen, misschien weet dion.ollie hoe dat zit? Kan ie ook even vertellen hoe het met de zoekfunctie gaat, toch wel een van de belangrijktste functies van deze site, die al maanden niet goed werkt.

panjoe schreef:

Even testje gedaan: Als je stemt op een album en je vinkt wat favorieten tracks aan en je verwijdert vervolgens je stem, dan blijven de favoriete tracks inderdaad wel bij de statistieken staan

Casartelli (moderator)
dynamo d schreef:
Vraagje: The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly Card (1980)
The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly Card (1980)

Dit album heeft - als ik het goed tel - 122 punten/stemmen qua top 10 noteringen en zou daarmee op nummer 230 komen in de Top 250 maar staat er niet in. Hoe kan dat?
Waarschijnlijk is een deel van die toptiennoteringen van gebruikers die al meer dan 2 jaar niet ingelogd zijn en die worden niet meegenomen.

Ponty Mython
Heeft het nog wel nut om hier bugs te blijven melden?

Casartelli schreef:
(quote)
Waarschijnlijk is een deel van die toptiennoteringen van gebruikers die al meer dan 2 jaar niet ingelogd zijn en die worden niet meegenomen.

Dank voor reactie maar ik kende deze regel niet. Overigens wel een goede en begrijpelijke regel!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:47 uur

geplaatst: vandaag om 21:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.