MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / De MuMe Top 40 (2023): 20s

zoeken in:
Wakker of niet. Niks mis mee, met deze lijst, voorzover… waarmee iedereen zich mag feliciteren. Ook geen al te eigenaardigheden, met één uitzondering: Širom - Utekočinjeni Prestol Preprostih. Dit is van een geheel andere orde. Ik luister er wel eens (graag) naar, blijft raadselachtige sfeer houden.

chevy93 schreef:
Ondertussen heb ik nog even een rondje langs de albums uit de rotatielijst gedaan. Daar vond ik de volgende gebruikers die mogelijk ook wel een lijst aan willen leveren.

De samenvatting: stel een gerangschikte lijst op van de beste albums uit de jaren '20 (min. 10, max. 30) en plaats die in dit topic.

Graag de spelwijze zoals hier op MuMe aanhouden, dus: 1. The National - Laugh Track (2023)
(Even het voorbeeld van de nummer 1 van de rotatielijst gepakt, dit is geen stemadvies)

4addcd Amsterdamned Apieknar Aproxis AreYouThere Basel Ben Post bloempje24 bonhovinyl BoyOnHeavenHill brain75 codex corn1holio1 Corporal Clegg daniel1974nl davevr deric raven Dim Erikpol Ernie FinisTerra Gert1980 Grizzly Bear Grootfaas henkiev henrie9 james_cameron jberendsen Jeanne d’Arc jellylips Johnny Marr Joy4ever jrn Juveniles JVT Kaaasgaaf konijnmuziek Lambchop Leonidas55 Leptop Lighthouse Lontanovicolo LucM Maarten0402 Maartenn -marco- Marco van Lochem mattman Mellotrongalore meneer Meneer Joost MIAB mip Mjuman mol Monsieur' Mr. Rock mr.oizo namsaap ni slecht overmars89 papat pos ProGNerD Rain King Rainmachine R-DJ RealChameleon Rick T Roxy6 S1998 Screenager Silky & Smooth sj0n88 Sparky spoon Ste* steps67 steve harris symforock Tav74 thetinderstick vanwijk VDB79 Venceremos verm1973 Vert Lin vinylbeleving vivalamusica VladTheImpaler west wexxel99 Yield yorkethom YouWillNeverWorkInTelevision

Shit, word ik getagd en blijkt mijn Mume account al 2 weken niet meer op ingelogd te staan als ik de site bezoek Ga er komende week wel even voor zitten (als dat nog kan )

Thanks chevy93 - we hebben er met zijn allen best een leuke lijst van gemaakt..

leuke lijst

Gast
geplaatst: vandaag om 23:30 uur

geplaatst: vandaag om 23:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.