menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / De top 100 van... (Shaky)

zoeken in:
avatar van vigil
Het is een prachtige lijst geworden. Veel van mijn favorieten zijn voorbij gekomen. Zowel qua nummers maar zeker qua artiesten. Ik denk dat ik namens iedereen hier spreek dat we je de afgelopen tijd beter hebben leren kennen en waarschijnlijk, ik in ieder geval wel, ook beter begrijpen. Nu is de kans vrij groot dat je binnen afzienbare tijd weer ergens irritant gaat doen maar dat zien ik dan wel weer

Ik heb alleen wel medelijden met de volgende deelnemer in dit topic. Qua lijst kan het misschien nog iets beter ( ), qua verhalen waarschijnlijk niet.

FJ bedankt!

avatar van Johnny Marr
Compleet kapotgevloerd ben ik door je lijst, luigi, hulde Top gedaan man!!

avatar van jordidj1
Ja, dat Echo & The Bunnymen voorbij zou komen had ik verwacht, maar niet direct zo hoog. Mooie lijst is het geworden, chapeau! Zal je nummer 1 eens checken, want ik ken 'm niet.

avatar van Johnny Marr
jordidj1 schreef:
want ik ken 'm niet.

Eén van hun allermooiste wel, absurd dat het gewoon een extra nummer op een verzamelaar was destijds.

avatar van johan de witt
Wat een nummer 1
Inderdaad, de tekst nooit begrepen van dit nummer, ik denk niemand, maar dat doet aan de schoonheid ervan niks af. Hemels gewoon. Up here!

Een geweldige lijst, ook de bubbling under, en ook erg mooie verhalen. Het wachten is nu op het boek, de verfilming en dan de soundtrack

avatar van aERodynamIC
Mooie lijst, maar dat had ik al verwacht gezien onze overeenkomstige smaak.

avatar van ArthurDZ
Mooi lijstje vol faves, pure heavenly bliss inderdaad Top gedaan luigifort!

avatar van Johnny Marr
ArthurDZ schreef:
Mooi lijstje vol faves, pure heavenly bliss inderdaad

Is je gitaar zwanger ofzo?

avatar van ArthurDZ
Johnny Marr schreef:
(quote)

Is je gitaar zwanger ofzo?


Ik vind je een beetje te quirky en alternatief.


avatar van Outlaw104
Prachtige lijst en dito verhalen luigifort.
Veel overlap qua artiesten en toch maar twee dezelfde nummers, dat vind ik wel erg gaaf.
Alsof je het erom gedaan hebt.
Alhoewel, Felt is voor mij zelfs een regelrechte ontdekking.
Bedankt!!

avatar van ArthurDZ
Johnny Marr schreef:
(quote)

(afbeelding)
Of lees je 'm liever?


Ja, ik lees hem liever.

avatar van luigifort
Zijn jij en Johnny Marr niet gewoon 1 en dezelfde persoon?

avatar van Johnny Marr
luigifort schreef:
Zijn jij en Johnny Marr niet gewoon 1 en dezelfde persoon?

https://media1.tenor.com/images/6c50d733efc17d0f78c2e35acf61492f/tenor.gif?itemid=13163235
OK toch wel, ik geef het toe, ArthurDZ is m'n imaginaire vriend.

avatar van ArthurDZ
Johnny Marr schreef:
(quote)

(afbeelding)
OK toch wel, ik geef het toe, ArthurDZ is m'n imaginaire vriend.


@luigifort, al Johnny Marrs vrienden zijn imaginair.

avatar van Gretz
Baasje FJ luigifort Mooie reis in precies 20 dagen. Heb er van genoten
(afbeelding)

En bedankt voor de epische schrijfsels

Aangezien het bijna Pasen is


Applaus voor jou

Stay safe en kom chat (vanavond CSL) x

avatar van luigifort
Outlaw104 schreef:
Alhoewel, Felt is voor mij zelfs een regelrechte ontdekking.


Dat is precies waarom deze site zo geweldig is
Ik heb hier zoveel ontdekt! Dat, en de slowchat, nietwaar, Gretz?

avatar van Gretz
luigifort schreef:
(quote)


Dat is precies waarom deze site zo geweldig is
Ik heb hier zoveel ontdekt! Dat, en de slowchat, nietwaar, Gretz?

Haha juist. 38 pagina's volgeluld. Ik denk dat niemand je dat in de toekomt in dit topic even nadoet.

Ik moet een deel van de nummers van je lijst sowieso nog even (her)luisteren.. Hoop dat er ook nog een paar mooie ontdekkingen bij zitten

avatar van Gretz
luigifort schreef:

10. Hunter And The Hunted

Simple Minds toch?


avatar van Gretz
Superbitch the floor is yours
Nicolaib88
Arrie
Poek
jellorum
Cervantes
TornadoEF5
aERodynamIC
Weirdo Wizzy
Mausie
hoi123
wendyvortex
Gretz
AstroStart
Aerobag
Bonk
madmadder
AbleMable
MRDammann
Ward
Johan de Witt
Koenr

Meer stats (waaronder alle #1s) vind je op de wiki

avatar van Rudi S
Dank luigifort prachtige reis (mooi lijst en mooie verhalen).
Fijn om te volgen in deze sombere tijden.
Soms gingen de begeleidende ook wel " diep" .
Toch wel een verrassende top 5 (misschien muv spinnievis), mijn favoriete Echo & The Bunnymen song , All my colours (Zimbo) zou bij mij ook hoog scoren.
Rest mij nog de groeten aan jouw vriendin te doen .

avatar van aERodynamIC
Gretz schreef:
Mooie reis in precies 20 dagen.

Heerlijk, dat maakt het wel zo prettig. Weken stil leggen omdat dat wel interessant staat of zo... niet mijn ding... bravo luigifort. Dat er maar meer mogen volgen met dit tempo.

catchup
Stonden er ook vrouwen in je top 100, of houd je vriendin daar niet van? Niet om nou politiek correct te doen, maar ik zou geen top10 zonder vrouwen willen/kunnen maken. Zeer consistente smaak, dat wel.

avatar van Outlaw104
catchup schreef:
Stonden er ook vrouwen in je top 100, of houd je vriendin daar niet van? Niet om nou politiek correct te doen, maar ik zou geen top10 zonder vrouwen willen/kunnen maken. Zeer consistente smaak, dat wel.
Denk dat je met de lijst van Superbitch, als ze die gereed heeft, wel aan je trekken komt.

avatar van johan de witt
Benieuwd of er dan wel mannen in staan

avatar van luigifort
catchup schreef:
Stonden er ook vrouwen in je top 100, of houd je vriendin daar niet van? Niet om nou politiek correct te doen, maar ik zou geen top10 zonder vrouwen willen/kunnen maken. Zeer consistente smaak, dat wel.


Fairport Convention (Sandy Denny), Sheryl Crow, Annie Lennox, Alanis Morissette, Kristin Hersh, The Popguns (Wendy Morgan), The Cranberries (Dolores O'Riordan), This Mortal Coil (Liz Fraser), Dead Can Dance (Lisa Gerrard), Beach House (Victoria Legrand), Tori Amos, Siouxsie & the Banshees (Siouxsie Sioux), Mazzy Star (Hope Sandoval), PJ Harvey, Cocteau Twins (Liz Fraser)

En ik kijk niet naar man of vrouw, maar naar de mooiste liedjes op volgorde. Zijn het meer mannen, prima. Meer vrouwen, net zo prima

avatar van aerobag
props voor de gepassioneerde stukken tekst, leuk om de persoonlijke verhalen erin verwerkt te zien! Je maakt in ieder geval van je hart geen moordkuil.

Benieuwd naar de lijst van superbitch, die ik vooral ken van de lage scores die ze overheeft voor veel van mijn favoriete albums. Maar dat maakt de aankomende top 100 alleen maar intrigerender

avatar van motel matches
Mooie lijst en indrukwekkende verhalen. Bedankt!

avatar van herman
Dat was een prachtige lijst incl. indrukwekkende verhalen. Dank voor het delen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:45 uur

geplaatst: vandaag om 11:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.