De Site / Gebruikers / MuMe Quarantaine Activiteiten Topic
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2020, 22:12 uur
NU WEL LIVE!!!
JE MAAKT DE ZON ZWART
ALS JE ALLES WIL
https://www.facebook.com/watch/live/?v=712104152867941¬if_id=1585681065421293¬if_t=live_video_explicit
JE MAAKT DE ZON ZWART
ALS JE ALLES WIL
https://www.facebook.com/watch/live/?v=712104152867941¬if_id=1585681065421293¬if_t=live_video_explicit
9
kleine man
geplaatst: 1 april 2020, 01:55 uur
Mensen, ik kom niet vaak op musicmeter, ben meer van moviemeter.
Woon alleen, ben heel erg bezig met de huidige situatie, en hou me zoveel mogelijk aan alle regels, die volgens mij alle meer dan terecht zijn.
Maar heb gewoon even de behoefte om te zeuren, om tegen mensen, die ik niet ken, aan te zaniken. Begin me behoorlijk eenzaam te voelen, zie weinig bekenden meer. Meesten hebben gezin, of partner, en houden zich ook terecht aan de gevraagde regels, en daar kan ik dan nu even niet terecht voor een babbel. Ook niet online, want ze hebben wel meer aan hun hoofd.
Gewoon even zeuren dus, even midden in de nacht, met een slokje op hoor, dat geef ik uiteraard toe, even klagen. Ik hoop dat dat hier kan. Ik hoop dat ik me morgenochtend weer wat prettiger voel.
Dit is gewoon zwaar kut.
Woon alleen, ben heel erg bezig met de huidige situatie, en hou me zoveel mogelijk aan alle regels, die volgens mij alle meer dan terecht zijn.
Maar heb gewoon even de behoefte om te zeuren, om tegen mensen, die ik niet ken, aan te zaniken. Begin me behoorlijk eenzaam te voelen, zie weinig bekenden meer. Meesten hebben gezin, of partner, en houden zich ook terecht aan de gevraagde regels, en daar kan ik dan nu even niet terecht voor een babbel. Ook niet online, want ze hebben wel meer aan hun hoofd.
Gewoon even zeuren dus, even midden in de nacht, met een slokje op hoor, dat geef ik uiteraard toe, even klagen. Ik hoop dat dat hier kan. Ik hoop dat ik me morgenochtend weer wat prettiger voel.
Dit is gewoon zwaar kut.
0
geplaatst: 1 april 2020, 07:29 uur
Sterkte kleine man! We’re all in this together, dus je bent niet de enige. Wellicht troost die gedachte. Verder vind ik het wel apart dat men geen tijd heeft voor een online afspraak. Heb je dat zelf (voorbarig) geconcludeerd of geven ze dat echt aan?
0
geplaatst: 1 april 2020, 08:00 uur
harm1985 schreef:
Nog ergens terug te kijken?
De chat niet, het optreden wel. Staat als het goed is gewoon nog steeds op hun Facebook-pagina.Nog ergens terug te kijken?
5
geplaatst: 1 april 2020, 10:26 uur
kleine man het is al gezegd: You 're Not Alone met zo'n grote - virtuele (dat wel) - community. Niet alleen de interesse in muziek is wat veel users met je delen.
Geef je gevoel een upswing door jezelf kenbaar te maken door een topic te openen (bij wijze van spreken muziek en autorijden, muziek en stemming, muziek en sport), of schrijf een recensie van een favoriet album of van een album dat weinig aandacht krijgt; dat zorgt voor afleiding en het leidt vaak tot discussie en acclaim (=likes).
Geef je gevoel een upswing door jezelf kenbaar te maken door een topic te openen (bij wijze van spreken muziek en autorijden, muziek en stemming, muziek en sport), of schrijf een recensie van een favoriet album of van een album dat weinig aandacht krijgt; dat zorgt voor afleiding en het leidt vaak tot discussie en acclaim (=likes).
1
geplaatst: 1 april 2020, 11:42 uur
Sterkte kleine man. Ik weet niet of je overdag nog afleiding hebt in de vorm van werk, maar ik zou toch proberen de contacten aan te halen. Ik merk dat sommige vrienden met een gezin nu ook 'wegvallen', die hebben alle energie nodig om dat goed draaiende te houden. Maar ik merk ook dat contact met anderen juist wel wat frequenter is geworden. Wellicht heb jij ook contacten waar je niet meteen aan denkt die nu van waarde kunnen zijn. En anders klop je hier maar wat vaker op de virtuele deur. Mooi moment wellicht om stukjes te schrijven over je favoriete albums, een lijst te maken met favoriete nummers, een playlist te maken met nummers waar je van opvrolijkt, etc.
Wat dat laatste betreft. Ik zag deze veelzijdige lijst van Joost van Bellen en valt hier wel goed:
HAPPY DA PEPPY, Y'ALL! on Spotify - open.spotify.com
Wat dat laatste betreft. Ik zag deze veelzijdige lijst van Joost van Bellen en valt hier wel goed:
HAPPY DA PEPPY, Y'ALL! on Spotify - open.spotify.com
3
kleine man
geplaatst: 1 april 2020, 12:14 uur
Bedankt mensen, ik voel me nu al weer beter na een goede nachtrust. Vanmiddag maar eens lekker door de boerenlanden struinen, niet over paadjes, maar aan de randen van akkers. Gegarandeerd dat ik geen anderen tegenkom, maar wel genieten van de vergezichten en de ontluikende natuur.
Vanavond dan maar eens verder kijken.
2
geplaatst: 1 april 2020, 12:34 uur
0
ohmusica
geplaatst: 1 april 2020, 13:05 uur
Twee aanbevelingen voor de TROOST minnende muziekliefhebber.
De eerste betreft muziek uit Finland, het is mengeling van (lokale) folk, ambient, neo-klassiek etc. Deze artieste, hier dus nog volslagen onbekend, zag op haar website dat ze blij verrast was vanwege de aandacht op Spotify met maar liefs 12800 streams. Misschien ook een opstart om het Fins onder de knie te krijgen...
Ikivirta by Sarah Palu on Spotify - open.spotify.com
Wil je het wat dichter in de buurt zoeken, wat dacht je van de eerste soloplaat van Jack Poels (Rowen Hèze). Misschien ook een aansporing om je nog wat meer in het Limburgs te verdiepen... in het bijzonder het Noord-Limburgs (Venlo e.o.)
De melancholie van Jack biedt altijd troost.
Blauwe vear by Jack Poels on Spotify - open.spotify.com
De eerste betreft muziek uit Finland, het is mengeling van (lokale) folk, ambient, neo-klassiek etc. Deze artieste, hier dus nog volslagen onbekend, zag op haar website dat ze blij verrast was vanwege de aandacht op Spotify met maar liefs 12800 streams. Misschien ook een opstart om het Fins onder de knie te krijgen...
Ikivirta by Sarah Palu on Spotify - open.spotify.com
Wil je het wat dichter in de buurt zoeken, wat dacht je van de eerste soloplaat van Jack Poels (Rowen Hèze). Misschien ook een aansporing om je nog wat meer in het Limburgs te verdiepen... in het bijzonder het Noord-Limburgs (Venlo e.o.)
De melancholie van Jack biedt altijd troost.
Blauwe vear by Jack Poels on Spotify - open.spotify.com
1
Germ (crew)
geplaatst: 1 april 2020, 17:18 uur
kleine man schreef:
Bedankt mensen, ik voel me nu al weer beter na een goede nachtrust. Vanmiddag maar eens lekker door de boerenlanden struinen, niet over paadjes, maar aan de randen van akkers. Gegarandeerd dat ik geen anderen tegenkom, maar wel genieten van de vergezichten en de ontluikende natuur.
Veel kroegen die normaliter pubquizen organiseren doen dit nu online. Afgelopen weekend ook aan meegedaan en dat is echt heel leuk. Je waant je toch een beetje in de kroeg wanneer je via de stream meespeelt.
Wellicht een tip voor dit weekend!
4
geplaatst: 1 april 2020, 19:06 uur
kleine man schreef:
Bedankt mensen, ik voel me nu al weer beter na een goede nachtrust.i Vanmiddag maar eens lekker door de boerenlanden struinen, niet over paadjes, maar aan de randen van akkers. Gegarandeerd dat ik geen anderen tegenkom, maar wel genieten van de vergezichten en de ontluikende natuur.
Bedankt mensen, ik voel me nu al weer beter na een goede nachtrust.i Vanmiddag maar eens lekker door de boerenlanden struinen, niet over paadjes, maar aan de randen van akkers. Gegarandeerd dat ik geen anderen tegenkom, maar wel genieten van de vergezichten en de ontluikende natuur.
We doen dit met een reden en alleen samen kunnen we de strijd aan gaan. Daarom ben ook jij een held. En helden moeten nu eenmaal lijden. Maar elke dag dat we er nog staan blijf ik hoopvol dat onze overwinning dichterbij komt. Dat we het leven weer mogen gaan vieren. Maar op dit moment blijkt de natuur weer sterker te zijn dan alle goden bij elkaar. Ik hef m'n vuist omhoog om je te laten weten dat je niet alleen bent. Hou vol, wees sterk!
1
geplaatst: 2 april 2020, 12:55 uur
1
geplaatst: 2 april 2020, 13:07 uur
Johnny Marr schreef:
Vanavond CSL met de playlist van Arrie? Kom chat x
Laat ons zeggen rond negenen?
Vanavond CSL met de playlist van Arrie? Kom chat x
Laat ons zeggen rond negenen?
Ik niet, maar in ieder geval G en N zullen PBH representeren x
Heb liever CSL-sessies met enkel Koenr x
9
geplaatst: 3 april 2020, 23:52 uur
Gaat helemaal goed mannen, lief dat jullie vragen. Het is voor mij voornamelijk een hardnekkige griep geweest die wat langer aanhield dan ik gewenst ben. Inmiddels ben ik ook alweer volledig aan het werk
3
kleine man
geplaatst: 4 april 2020, 12:24 uur
Mausie schreef:
Sterkte kleine man! We’re all in this together, dus je bent niet de enige. Wellicht troost die gedachte. Verder vind ik het wel apart dat men geen tijd heeft voor een online afspraak. Heb je dat zelf (voorbarig) geconcludeerd of geven ze dat echt aan?
Anderen hebben deze vraag ook gesteld.
Ja, het was een voorbarige conclusie, men heeft wel even tijd voor een praatje.
Nee, het was geen voorbarige conclusie, je merkt heel goed dat het een praatje is dat eigenlijk liever niet gevoerd wordt omdat men andere zaken aan het hoofd heeft.
Ik neem die anderen niets kwalijk overigens, je moet ook maar even een gezinnetje bestieren met kinderen thuis, eventueel thuiswerkende ouders, of ouders die helemaal geen werk hebben. Ik kan me voorstellen dat 'kleine man' dan even niet het belangrijkste in je leven is.
Ik zie al die lui wel weer, hopelijk. En dan lachen we onze zorgen gewoon weg. Maar nu even niet.
Verder gaat alles wel weer ok, was afgelopen week erg neerslachtig, maar heb mezelf weer in de hand.
Nogmaals bedankt iedereen hier.
1
geplaatst: 5 april 2020, 12:48 uur
Vanavond is er vanaf +- 20:30 weer een CSL-sessie + chat. We luisteren eerst Military Genius - Deep Web, en de rest staat open voor discussie en suggesties. Iedereen is welkom.
10
geplaatst: 7 april 2020, 18:58 uur
Hieronder een overzicht van de populaire topics op MuMe om de huidige maanden door te komen:
▸ MuMeLadder 2020
MusicMeter's eigen Top 2000. Sinds 2007 de blikvanger van de forumspellen.
▸ De Witte Trui 2020
Spin-off van de MuMeLadder, voor nummers die maximaal 10 jaar oud zijn.
▸ MuMeAfrekening 2020
Topic waar users wekelijks hun hitlijst posten, waaruit een gezamenlijke top 30 (de Afrekening) wordt berekend.
▸ Song van het Jaar 2019
Ladderspel om tot de beste song van het jaar te komen. De finale-12 is vandaag van start gegaan.
▸ Song van het Jaar 2020
De derde maandronde (maart) is net begonnen.
▸ Song van het Decennium 2010s
De Grote Decenniumfinale, gaat maandag 13 april van start. De beste nummers van alle de tien edities (264 totaal) strijden in een ladderspel om de titel Song van het Decennium. De opzet is vergelijkbaar met de reguliere Song van het Jaar-spellen.
▸ Song van het Jaar 1990
Verkorte spin-off van de reguliere Song van het Jaar. De jaren uit de geschiedenis worden in willekeurige volgorde doorlopen.
▸ CSL (Cyber Stereo Listening)
Topic om afspraken te maken om gezamenlijk naar albums/playlisten te luisteren en deze via Chat4All (groepschat) te bespreken.
▸ Singles Top 20 Per Jaar
Wekelijks forumspel waarbij users een top 20 maken van een desbetreffend jaar. De gezamenlijke uitslag wordt vervolgens in stijl gepresenteerd door zaaf.
▸ Greatest Hits Of ...!
Het oeuvre van een artiest wordt doorlopen in 3 verschillende stemrondes. Loopt van vrijdag t/m vrijdag.
▸ Artiesten KO's #5:
Nummers van een artiest nemen het tegen elkaar op in een knock-out game.
▸ Knock-Out Songs Alfabet: De Grote Finale
Eindspel van de langslopende knock-out game in de historie van MusicMeter.
▸ De top 100 van...
Topic waarin users om beurten hun persoonlijke top 100 nummers presenteren, aan de hand van (persoonlijke) verhalen en herinneringen.
▸ Super Tip-Topper
5 tot 8 users schrijven zich in voor het Super Tip-Topper spel. Ze tippen elkaar elk één album. Vervolgens is het de bedoeling deze te reviewen met een stuk tekst en een beoordeling (0 tot 5 sterren, afgerond op 1 decimaal). Dit resulteert in een tipperbeoordeling (wiens tips vallen het best in de smaak?) en een gebruikerbeoordeling (hoe kritisch is elke user?).
▸ Nieuw in De Alternatieve Hitlijst (2020)
Nummers in de alternatieve hitlijsten Outlaw 41 (Kink), De Afrekening (StuBru), De Graadmeter (Pinguin Radio), VOX (Radio 1) luisteren en van een cijfer voorzien (1 tot 10).
▸ Nieuw in de Top 40-meter
Nummers in de Top 40 luisteren en van een cijfer voorzien (1 tot 10).
▸ Ooit in ... De Afrekening
Nummers die ooit genoteerd stonden in StuBru's Afrekening worden beoordeeld door middel van een cijfer (1 tot 10).
▸ Maak kennis met... 2020
Eenmaal om 20:00 post iemand een nieuw nummer. User beoordelen het nummer op een schaal van 1 tot 10 (eventueel met toelichting).
▸ Johan en Luigi's MuMeLadder 2019 Breakdown
johan de witt en luigifort geven hun ongezouten mening over álle 2000 nummers die vorig jaar in de MuMeLadder stonden. Inclusief cijfers.
▸ De Anderstalige Ladder 2020 (gaat binnenkort van start)
MusicMeter is overwegend Engels- en Nederlandstalig gericht. In de Anderstalige Ladder komen de andere talen voor de verandering uitgebreid aan bod. De spelopzet is vergelijkbaar met die van de MuMeLadder.
▸ Wekelijks: de singles top 20 van 50 jaar terug
Begonnen in 1963, nu bij 1970.
▸ 1976 - Tipparade-, singles- en eigen lijsten/besprekingen
Begonnen in 1967, nu bij 1976.
▸ 1989 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
Begonnen in 1979, nu bij 1989.
▸ 1995 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
Begonnen in 1989, nu bij 1995.
▸ Musicmeters Tip Van De Week
Beurtelings tippen users een favoriet album (inclusief beschrijving), waar de toehoorders zich een week (of langer) mee kunnen amuseren. Inclusief legendarische CSL-sessies!
Vul gerust verder aan
▸ MuMeLadder 2020
MusicMeter's eigen Top 2000. Sinds 2007 de blikvanger van de forumspellen.
▸ De Witte Trui 2020
Spin-off van de MuMeLadder, voor nummers die maximaal 10 jaar oud zijn.
▸ MuMeAfrekening 2020
Topic waar users wekelijks hun hitlijst posten, waaruit een gezamenlijke top 30 (de Afrekening) wordt berekend.
▸ Song van het Jaar 2019
Ladderspel om tot de beste song van het jaar te komen. De finale-12 is vandaag van start gegaan.
▸ Song van het Jaar 2020
De derde maandronde (maart) is net begonnen.
▸ Song van het Decennium 2010s
De Grote Decenniumfinale, gaat maandag 13 april van start. De beste nummers van alle de tien edities (264 totaal) strijden in een ladderspel om de titel Song van het Decennium. De opzet is vergelijkbaar met de reguliere Song van het Jaar-spellen.
▸ Song van het Jaar 1990
Verkorte spin-off van de reguliere Song van het Jaar. De jaren uit de geschiedenis worden in willekeurige volgorde doorlopen.
▸ CSL (Cyber Stereo Listening)
Topic om afspraken te maken om gezamenlijk naar albums/playlisten te luisteren en deze via Chat4All (groepschat) te bespreken.
▸ Singles Top 20 Per Jaar
Wekelijks forumspel waarbij users een top 20 maken van een desbetreffend jaar. De gezamenlijke uitslag wordt vervolgens in stijl gepresenteerd door zaaf.
▸ Greatest Hits Of ...!
Het oeuvre van een artiest wordt doorlopen in 3 verschillende stemrondes. Loopt van vrijdag t/m vrijdag.
▸ Artiesten KO's #5:
Nummers van een artiest nemen het tegen elkaar op in een knock-out game.
▸ Knock-Out Songs Alfabet: De Grote Finale
Eindspel van de langslopende knock-out game in de historie van MusicMeter.
▸ De top 100 van...
Topic waarin users om beurten hun persoonlijke top 100 nummers presenteren, aan de hand van (persoonlijke) verhalen en herinneringen.
▸ Super Tip-Topper
5 tot 8 users schrijven zich in voor het Super Tip-Topper spel. Ze tippen elkaar elk één album. Vervolgens is het de bedoeling deze te reviewen met een stuk tekst en een beoordeling (0 tot 5 sterren, afgerond op 1 decimaal). Dit resulteert in een tipperbeoordeling (wiens tips vallen het best in de smaak?) en een gebruikerbeoordeling (hoe kritisch is elke user?).
▸ Nieuw in De Alternatieve Hitlijst (2020)
Nummers in de alternatieve hitlijsten Outlaw 41 (Kink), De Afrekening (StuBru), De Graadmeter (Pinguin Radio), VOX (Radio 1) luisteren en van een cijfer voorzien (1 tot 10).
▸ Nieuw in de Top 40-meter
Nummers in de Top 40 luisteren en van een cijfer voorzien (1 tot 10).
▸ Ooit in ... De Afrekening
Nummers die ooit genoteerd stonden in StuBru's Afrekening worden beoordeeld door middel van een cijfer (1 tot 10).
▸ Maak kennis met... 2020
Eenmaal om 20:00 post iemand een nieuw nummer. User beoordelen het nummer op een schaal van 1 tot 10 (eventueel met toelichting).
▸ Johan en Luigi's MuMeLadder 2019 Breakdown
johan de witt en luigifort geven hun ongezouten mening over álle 2000 nummers die vorig jaar in de MuMeLadder stonden. Inclusief cijfers.
▸ De Anderstalige Ladder 2020 (gaat binnenkort van start)
MusicMeter is overwegend Engels- en Nederlandstalig gericht. In de Anderstalige Ladder komen de andere talen voor de verandering uitgebreid aan bod. De spelopzet is vergelijkbaar met die van de MuMeLadder.
▸ Wekelijks: de singles top 20 van 50 jaar terug
▸ 1976 - Tipparade-, singles- en eigen lijsten/besprekingen
▸ 1989 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
▸ 1995 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
▸ Musicmeters Tip Van De Week
Beurtelings tippen users een favoriet album (inclusief beschrijving), waar de toehoorders zich een week (of langer) mee kunnen amuseren. Inclusief legendarische CSL-sessies!
Vul gerust verder aan

1
geplaatst: 8 april 2020, 14:42 uur
Mooi overzicht inderdaad! Ooit hadden we de nieuwsbrief-optie (volgens mij nooit gebruikt), dit zou daar zo in kunnen.
Vergeet ook de persoonlijke singles charts topics niet, waarvan de MuMeAfrekening eigenlijk de moderne variant is. Sommigen daarvan lopen onderhand ook al 10 jaar.
Wekelijks: de singles top 20 van 50 jaar terug
1976 - Tipparade-, singles- en eigen lijsten/besprekingen
1989 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
1995 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
Als je echt de diepte in wil bij een bepaalde periode, dan zijn dit wel de topics.
Vergeet ook de persoonlijke singles charts topics niet, waarvan de MuMeAfrekening eigenlijk de moderne variant is. Sommigen daarvan lopen onderhand ook al 10 jaar.
Wekelijks: de singles top 20 van 50 jaar terug
1976 - Tipparade-, singles- en eigen lijsten/besprekingen
1989 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
1995 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
Als je echt de diepte in wil bij een bepaalde periode, dan zijn dit wel de topics.
2
geplaatst: 8 april 2020, 15:05 uur
In een branche waarin niet gedetacheerd zijn bij klanten ook wel omschreven wordt als "in de leegloop" of "op de bank" zitten, is het uitvoeren van 'stilteprojecten' (dingen leren waarvoor normaal geen tijd is) heel normaal, met een (thans) thuiswerkende partner moet je m.n. het eerste deel van dat woord erg letterlijk nemen, vooral vanwege hoog Teams en Zoom-gehalte. En minder MuMe ("zit je nu alweer muzikaal te meteren").
Muziek luisteren kan dan alleen op relatief zacht volume (en dan ontgaan veel details je) of met hoofdtelefoon en daar staat mijn kop gewoon niet naar wanneer zoiets langer dan 45 minuten duurt.
Dus worden het projecten in en om het huis:
* zolder opruimen; dvd's en cd's sorteren en uitdunnen (en verkopen evt).
* de tuin aan kant maken (zeg maar zomerklaar)
* terras schoonspuiten
* vlonders schuren (na werktijd ivm geluid) en opnieuw in de beits zetten
* V4: vergaande vegetarische vaardigheid verwerven
On-line bestellen kan wel gewoon doorgang vinden
Muziek luisteren kan dan alleen op relatief zacht volume (en dan ontgaan veel details je) of met hoofdtelefoon en daar staat mijn kop gewoon niet naar wanneer zoiets langer dan 45 minuten duurt.
Dus worden het projecten in en om het huis:
* zolder opruimen; dvd's en cd's sorteren en uitdunnen (en verkopen evt).
* de tuin aan kant maken (zeg maar zomerklaar)
* terras schoonspuiten
* vlonders schuren (na werktijd ivm geluid) en opnieuw in de beits zetten
* V4: vergaande vegetarische vaardigheid verwerven
On-line bestellen kan wel gewoon doorgang vinden

1
geplaatst: 8 april 2020, 15:13 uur
Mjuman schreef:
In een branche waarin niet gedetacheerd zijn bij klanten ook wel omschreven wordt als "in de leegloop" of "op de bank" zitten, is het uitvoeren van 'stilteprojecten' (dingen leren waarvoor normaal geen tijd is) heel normaal, met een (thans) thuiswerkende partner moet je m.n. het eerste deel van dat woord erg letterlijk nemen, vooral vanwege hoog Teams en Zoom-gehalte. En minder MuMe ("zit je nu alweer muzikaal te meteren").
Een bekend en noodlottig probleem. Ik luister zelf graag naar jazz of ambient tijdens de werksessies en ik kan mijzelf eens platgedrukte oren besparen en de muziek over de speakers laten galmen in de home office. Maar terwijl Miles halverwege zijn 20 minuut durende opbouw richting climax gaat, klinkt vanuit de aangrenzende kamer een gemoffelde en licht geïrriteerde 'Mag het volgende nummer op, ik word hier onrustig van'.
Wellicht toch een groter huis. andere vriendin zal ik wel niet zeggen, misschien leest ze mee
2
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 8 april 2020, 16:40 uur
Mooi initiatief van De Anderstalige Ladder 2020 Gretz
Duits, Frans, Spaans, Portugees en Italiaans zijn prachtige talen met veel gevoel voor melancholiek.
Wat betreft jouw gevraagde aanvulling pleit ik voor de filmmuziek ladder. Ik hou heel veel van filmmuziek. Ook daarvoor zou hier een groter podium mogen zijn.
Duits, Frans, Spaans, Portugees en Italiaans zijn prachtige talen met veel gevoel voor melancholiek.
Wat betreft jouw gevraagde aanvulling pleit ik voor de filmmuziek ladder. Ik hou heel veel van filmmuziek. Ook daarvoor zou hier een groter podium mogen zijn.
* denotes required fields.