MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen

zoeken in:
De vegetarische rookworst van Unox staat hier ook vaak op het menu. Evenals de verschillende burgers, balletjes etc van Garden Gourmet bv en bv de Orientaalschijf van Vivera en de groentekroketten van Kwekkeboom. Uiteraard nog veel meer

Onweerwolf
Die Unox rookworst zal ik nog eens testen. Ik eet hier zo'n beetje het gehele Lidl assortiment aan vleesvervangers, vooral de kipburger is recentelijk favoriet. Verder ben ik die-hard fan van de basisballetjes van de AH, die zijn echt zo gruwelijk lekker, daar kan ik over dromen.

Momenteel ben ik dus bezig om vleeswaren uit te testen.

Bij Lidl haal ik meestal de Orientaalschijf en Tempeh.
Ik hoop dat Mora ooit nog weer eens de Nasikrokantjes terug opneemt in het assortiment. Wie kent die nog? Jaren 90 was dat geloof ik. Die waren godsgruwelijk lekker

luigifort schreef:
Wie kent die nog? Jaren 90 was dat geloof ik. Die waren godsgruwelijk lekker

Nee, toen kocht ik m'n boodschappen zelf nog niet en was m'n moeder meestal creatief met het bedenken van vegetarische alternatieven (zelfgemaakte linzenkroketten, kaasburgers etc.).

Iets als de bamihap (Jantje!) heb ik pas veel later ontdekt

1. Het wordt mooi weer en ik heb al te lang geen vrij genomen van werk, dus heb maar eens de vrijdag en de maandag vrij genomen
2. Omdat geven soms leuker is dan krijgen: de nieuwste Adriaan van Dis besteld en thuis laten bezorgen bij m'n ouders, omdat we elkaar niet meer zien in deze tijd
3. Nieuwe sportschoenen besteld voor verbazend weinig geld (oud model). Ben een echte Asics-junkie, dit wordt m'n 5e paar

Ook jaren Asics fan geweest.

luigifort schreef:
Ook jaren Asics fan geweest.

En nu niet meer omdat?

O niet per se niet meer, maar ook andere merken ontdekt

luigifort schreef:
O niet per se niet meer, maar ook andere merken ontdekt

Ik heb al heel veel merken geprobeerd, maar alleen Asics kan ik blind kopen en zit altijd als gegoten. Is ook de enige schoen die ik gewoon online koop, voor de rest koop ik liever in een winkel waar je kunt passen.

De enige die ik blind koop zijn gewone schoenen van Gaastra. Zitten altijd perfect.

luigifort schreef:
De enige die ik blind koop zijn gewone schoenen van Gaastra. Zitten altijd perfect.

Vegan ?

1. Nieuw huisje gevonden in Waardenburg (tussen Den Bosch en Utrecht) voor een meer dan schappelijke prijs. Komende 1,5 maand nuttig besteden om op te knappen en over te huizen
2. Ongekende, knotsgekke remontada in Rijssel ❌❌❌
3. Eerder op de avond een lezing van Maarten van Rossem over de VS gevolgd op YouTube. Altijd weer genieten met deze held

1. 100 dollar gewonnen bij RYM om uit te geven bij Bandcamp, heb al een paar platen op het oog.
2. Dinsdag en donderdag prima voetbalavondjes gehad.
3. Begonnen aan een projectje alle straten van Rotterdam af te lopen. Dat zijn er veel te veel en gaat vast nooit lukken, maar het is wel een leuke manier nieuwe plekjes te ontdekken.

herman schreef:

2. Dinsdag en donderdag prima voetbalavondjes gehad.

Hm, deze zou ik zomaar in in dat andere " mindere leuke dingen " topic kunnen posten wegens verlies van Barça en PSV, maar toch genoten van die dinsdag en beide donderdag wedstrijden.

1. Een voorproefje van een item over mijn geboorteplaats Coevorden gezien, meer precies over Jo van Heutz (ben zelf geboren aan de van Heutzsingel). Coev'en.
2a. Min of meer toevallig de indrukwekkende docu 'Abbas by Abbas' meegepikt en
2b. verder aan het lezen in 'De Grote Pianola' ('Player Piano') van Kurt Vonnegut.
3a. Zo goed als geen voetbal gezien, maar
3b. wel een kekke trainingsbroek op de kop getikt voor een net prijsje.

appendix: sneeuwklokjes in de tuin van mijn ouderlijk huis.

ZAP! schreef:

3a. Zo goed als geen voetbal gezien
.

Maar wat is daar nu fijn aan
Was daar nu niet juist dat andere 3...gebeurtenissen voor in de wereld geroepen.
Nou, vooral zondag een nieuwe kans en ik lees het dan maandag wel

Van deze zaterdagochtend:

1. Klikte - uit ballorigheid - de link aan van het gesprek van Emma Wortelboer (van wie ik overigens geen ékte fan ben) met Thierry Baudet en dat stemde me vreugdevol. Weg was het masker.
2. Ik maakte de WOZ-aanslag open en - na alle berichten vooraf - bleek die minder heftig dan ik had gevreesd; desalniettemin een stijging van zo'n 5%.
3. Indirect vernam ik dat een van de zeer outspoken millenials alhier een nieuwe woning vond; heel mooi - hij gaat verhuizen naar een kleine, zeer protestantse gemeente aan een van de grote rivieren. Denk dat dat een aardige integratie-uitdaging wordt.

1. Ruim 2 uur geskyped met een Roemeense vriendin. We hebben elkaar al jaren niet gezien (ze woont in Noord Ierland) en hadden dus veel te bespreken. Binnenkort kletsen we verder.
2. Mooie lentewandeling, zonder jas. Wel bizar, gezien de temperaturen van vorige week.
3. Begin gemaakt met voorjaarsschoonmaak, is goed te doen met de juiste muziek erbij.

1. Voor het eerst sinds de kerst weer in Leiden, kwam onderweg een vriend tegen, fijn om even fysiek bij te praten.
2. Op bezoek bij mijn moeder, lekker Argentijns gegeten. Dat was weer genoeg vlees voor de rest van de week...
3. Brief ontvangen dat we 300 euro stook- en servicekosten terugkrijgen over het laatste half jaar van 2020. Volgens mij hebben we ook geen enkele keer de verwarming aangehad, dus ook wel terecht.

1. Na meer dan vijf weken wachten heb ik sinds gisteren eindelijk de Boots no. 2-box van Gillian Welch in huis.
2. Ook even wat cd's en dvd's wezen ophalen bij een lokale platenboer. Kunnen we ook verder met kijken van Babylon Berlin.
3. Van een user hier hele mooie muziek gekregen, helemaal happy mee.

1. Donderdag heel lang gewandeld door de Hatertse vennen met vriendin en haar twee kleintjes. Onderweg een mini-appeltaartje gegeten.
2. In de ban van Japans koken en daarmee ook in de ban van Japanse muziek om al dat kokkerellen te begeleiden.
3. Even een kleine boekenpauze ingelast (het derde deel uit de Thomas Cromwell trilogie van Hilary Mantel was me een net iets te zware bevalling) dus tijd over voor andere leuke dingen. Of nuttige dingen, zoals de grote schoonmaak die ik vandaag gehouden heb.

dix
1 administratie van 2012 en 2013 weggeflikkerd.
2 op de markt schaaldieren bij Kik gescoord.
3 speciale biertjes bij Enzo in de Hoogstraat gehaald.

herman schreef:
3. Begonnen aan een projectje alle straten van Rotterdam af te lopen. Dat zijn er veel te veel en gaat vast nooit lukken, maar het is wel een leuke manier nieuwe plekjes te ontdekken.

Dat is vorig jaar al gedaan, door iemand bij ons uit de buurt. Hardlopend zelfs

Rudi S schreef:
Maar wat is daar nu fijn aan
Ik verhoud mij zo ongeveer tot voetbal zoals Gargamel tot de Smurfen...

GrafGantz schreef:
(quote)

Dat is vorig jaar al gedaan, door iemand bij ons uit de buurt. Hardlopend zelfs

Haha, ja dat had ik wel meegekregen. Eerst maar eens het stuk aan onze kant van de Maas, daar ben ik voorlopig nog wel even zoet mee.

ZAP! schreef:
(quote)
Ik verhoud mij zo ongeveer tot voetbal zoals Gargamel tot de Smurfen...

Jij bent een dwangmatige bezoeker dus

cosmic kid (moderator)
herman schreef:
(quote)

Haha, ja dat had ik wel meegekregen. Eerst maar eens het stuk aan onze kant van de Maas, daar ben ik voorlopig nog wel even zoet mee.

Heel Rotterdam zijn het er meer dan 4000. Succes en ik kijk nu al uit naar je wandeling o.a. de Asterstraat en 1e Balsemienstraat (Bloemhof)

1. Eerste koophuis ligt in het verschiet! Bod is geaccepteerd en nu als de wiedeweerga met de hypotheekverstrekker de financiële zaken vastleggen.
2. Heb nu al de kamer op het oog die de gedroomde mediakamer gaat worden
3. Zo even 'onverwachts' langs bij een collega met een burn-out om een hart onder de riem te steken

madmadder schreef:

2. In de ban van Japans koken en daarmee ook in de ban van Japanse muziek om al dat kokkerellen te begeleiden.

Hey leuk! Ken je Midori Takada - Through the Looking Glass (1983) al?

aerobag schreef:
1. Eerste koophuis ligt in het verschiet! Bod is geaccepteerd en nu als de wiedeweerga met de hypotheekverstrekker de financiële zaken vastleggen.
2. Heb nu al de kamer op het oog die de gedroomde mediakamer gaat worden
3. Zo even 'onverwachts' langs bij een collega met een burn-out om een hart onder de riem te steken

Prima - belangrijke stap, je eerste huis, toch niet ook in een klein dorp aan de rivier? je zult zien dat dat een heel positieve impact zal hebben, richtinggevend.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:15 uur

geplaatst: vandaag om 05:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.