De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen
zoeken in:
7
geplaatst: 3 februari 2021, 13:43 uur
1. Zo meteen zondigen met gebakjes. Was eigenlijk bedoeld voor het dessert van zondag, maar m'n vrouw was zo slim om vandaag al iets te kopen met houdbaarheidsdatum 4-2 
2. Op dagen met regenachtig kutweer zoals vandaag is thuis werken nog helemaal niet zo slecht voor iemand zonder auto die altijd naar z'n werk fietste.
3. We luisteren nu naar een playlist met de grootste Italiaanse hits van de 60's. Goede voorbereiding aangezien er vanavond lasagne op het menu staat.

2. Op dagen met regenachtig kutweer zoals vandaag is thuis werken nog helemaal niet zo slecht voor iemand zonder auto die altijd naar z'n werk fietste.
3. We luisteren nu naar een playlist met de grootste Italiaanse hits van de 60's. Goede voorbereiding aangezien er vanavond lasagne op het menu staat.
9
geplaatst: 3 februari 2021, 18:44 uur
1. Vandaag zijn drie van de vier afdelingen eindelijk weer vrijgegeven. Nog maar een afdeling in volledige quarantaine, maar de verwachting is dat deze met tien dagen ook weer open gaat. Werk wordt weer iets normaler. Ook was een goede collega die in het ziekenhuis lag met corona vandaag weer voor het eerst aan het werk. 
2. Ik ben bijna door de James Hurley / Evelyn verhaallijn in Twin Peaks heen (gelukkig is er nog genoeg heerlijks te beleven aan dat middenstuk van Twin Peaks).
3. Ik ben de eerste stapjes binnen fantasy en sci-fi literatuur aan het zetten en dat bevalt uitstekend. Weer een welkome afwisseling met al het andere dat ik lees. Gisteren het tweede deel van Harry Potter uitgeluisterd en nu halverwege The Man in the High Castle van Philip K. Dick.

2. Ik ben bijna door de James Hurley / Evelyn verhaallijn in Twin Peaks heen (gelukkig is er nog genoeg heerlijks te beleven aan dat middenstuk van Twin Peaks).
3. Ik ben de eerste stapjes binnen fantasy en sci-fi literatuur aan het zetten en dat bevalt uitstekend. Weer een welkome afwisseling met al het andere dat ik lees. Gisteren het tweede deel van Harry Potter uitgeluisterd en nu halverwege The Man in the High Castle van Philip K. Dick.
9
geplaatst: 5 februari 2021, 19:54 uur
1. Deze namiddag, na Tim Wellens naar de dagwinst in de Ster van Bessèges te zien snellen, een lekkere hardloopsessie ondernomen (iets meer dan 8 km)!
2. Net mijn examenresultaten gekregen; voor elk onderdeel geslaagd!!
3. Zo meteen met een kop koffie genieten van The Mollusk van Ween, een bijzonder toffe tip van de heer aerobag!!!
2. Net mijn examenresultaten gekregen; voor elk onderdeel geslaagd!!
3. Zo meteen met een kop koffie genieten van The Mollusk van Ween, een bijzonder toffe tip van de heer aerobag!!!
8
geplaatst: 5 februari 2021, 20:08 uur
Mijn week was niet zo denderend, maar toch nog wat leuke dingen meegemaakt.
1. Ik mocht deze week weer een dag naar school, voor examens. Had de meeste studenten al bijna een jaar niet gezien, erg fijn ze weer eens te spreken.
2. Twee keer online quizzen (woensdag en vanavond), quiz op woensdag (tegen collega's) glansrijk gewonnen.
3. Boodschappen doen met een vol koopzegelboekje is best burgerlijk, maar ik word er altijd blij van.
1. Ik mocht deze week weer een dag naar school, voor examens. Had de meeste studenten al bijna een jaar niet gezien, erg fijn ze weer eens te spreken.
2. Twee keer online quizzen (woensdag en vanavond), quiz op woensdag (tegen collega's) glansrijk gewonnen.
3. Boodschappen doen met een vol koopzegelboekje is best burgerlijk, maar ik word er altijd blij van.

6
geplaatst: 5 februari 2021, 21:30 uur
1. Deze week het album getipt dat Sufjan Stevens samen met het echtpaar Aiuto gemaakt heeft en de reacties waren overwegend positief.
2. Noodgedwongen ben ik niet meer betaalde werknemer van een website maar mede-eigenaar op vrijwillige basis. We vroegen de bezoekers om donaties en sommige mensen hebben behoorlijk grote bedragen overgemaakt. Dat is toch een blijk van waardering.
3. De Jumbo bij mij in de buurt verkoopt Knorr gehaktballetjes pizzaiola.
2. Noodgedwongen ben ik niet meer betaalde werknemer van een website maar mede-eigenaar op vrijwillige basis. We vroegen de bezoekers om donaties en sommige mensen hebben behoorlijk grote bedragen overgemaakt. Dat is toch een blijk van waardering.
3. De Jumbo bij mij in de buurt verkoopt Knorr gehaktballetjes pizzaiola.
3
geplaatst: 6 februari 2021, 15:34 uur
1. Carlyyy groots in de spotlights gezet samen met Poet 
2. Meerdere Upbeatles-quizzen gespeeld deze week, allemaal leuk en enerverend. Toch nog één top-10 notering weten te scoren in een deelnemersveld van +600.
3. Twee volle AH-spaarkaarten om een paar nieuwe mooie pannen aan te schaffen.

2. Meerdere Upbeatles-quizzen gespeeld deze week, allemaal leuk en enerverend. Toch nog één top-10 notering weten te scoren in een deelnemersveld van +600.
3. Twee volle AH-spaarkaarten om een paar nieuwe mooie pannen aan te schaffen.
7
geplaatst: 6 februari 2021, 19:54 uur
1. Voor het eerst in lange tijd weer een Upbeatles-quiz gespeeld deze week en nog gewonnen ook. 
2. Mijn vriendin was van de week jarig: we hebben in een heel fijn bed&breakfast in een gemeente vlakbij gelogeerd en gewandeld. Leuk om er weer eens een dagje uit te zijn, voor het eerst in een half jaar alweer. En vanochtend kwamen vrienden ter ere daarvan een zelfgemaakte pannenkoekenlunch bezorgen.
3. Wandeling gemaakt richting Overschie en naar een koophuis gekeken. Dat zag er nogal verzakt uit, dus dat wordt hem sowieso niet. Het hielp ook niet echt mee dat WE met zijn dansstudio de buurman zou zijn. Verder nog een nagenoeg ongelezen "Buiten de Lijnen" van Frank Heinen uit een minibieb getrokken, dus dat was wel weer een meevaller.

2. Mijn vriendin was van de week jarig: we hebben in een heel fijn bed&breakfast in een gemeente vlakbij gelogeerd en gewandeld. Leuk om er weer eens een dagje uit te zijn, voor het eerst in een half jaar alweer. En vanochtend kwamen vrienden ter ere daarvan een zelfgemaakte pannenkoekenlunch bezorgen.
3. Wandeling gemaakt richting Overschie en naar een koophuis gekeken. Dat zag er nogal verzakt uit, dus dat wordt hem sowieso niet. Het hielp ook niet echt mee dat WE met zijn dansstudio de buurman zou zijn. Verder nog een nagenoeg ongelezen "Buiten de Lijnen" van Frank Heinen uit een minibieb getrokken, dus dat was wel weer een meevaller.
5
geplaatst: 7 februari 2021, 13:26 uur
1. Vanochtend vroeg een wandeling gemaakt. Niet zelden tot aan mijn knieën in de sneeuw. Ik weet nog niet hoe ik morgen naar werk ga komen (fietsen is echt onmogelijk hier, bussen rijden niet), maar ik vind het echt schitterend.
2. Vier dagen achter elkaar reviews voor mijn site geschreven en opgenomen. Loop nu weer een beetje bij. Bovendien nu bezig in een boek van bijna 800 pagina's dus dat geeft me de tijd om even het laatste reviewachterstandje in te halen.
3. Mijn laptop leek kapot te zijn. Het geluid deed het niet meer en het beeldscherm flikkerde de hele tijd. Heb de laptop open gemaakt en toen bleek er een hele pluk stof vast te zitten. Weggehaald en nu doet-ie het gelukkig weer. #techneut
2. Vier dagen achter elkaar reviews voor mijn site geschreven en opgenomen. Loop nu weer een beetje bij. Bovendien nu bezig in een boek van bijna 800 pagina's dus dat geeft me de tijd om even het laatste reviewachterstandje in te halen.
3. Mijn laptop leek kapot te zijn. Het geluid deed het niet meer en het beeldscherm flikkerde de hele tijd. Heb de laptop open gemaakt en toen bleek er een hele pluk stof vast te zitten. Weggehaald en nu doet-ie het gelukkig weer. #techneut
4
geplaatst: 7 februari 2021, 14:01 uur
1. Schaatsen uit het vet gehaald
2. Meer sneeuw dan ik in 9 jaar gezien heb
3. Gisterenavond weer een toffe spellenavond beleefd met vrienden online
2. Meer sneeuw dan ik in 9 jaar gezien heb
3. Gisterenavond weer een toffe spellenavond beleefd met vrienden online
4
geplaatst: 7 februari 2021, 16:54 uur
1. Twee sneeuwwandelingen gemaakt, ik vind het geweldig! Op sommige plekken tot aan mn kuiten erin.
2. Rest van de dag vanaf de bank genoten van het "live entertainment" op het kruispunt - tot nu 8 auto's geteld die (min of meer) vast kwamen te zitten in de sneeuw.
3. Al twee dagen spanning rondom "naar werk rijden" op maandagochtend (ivm examens) maar na overleg met teamleider is besloten dat alle examens worden uitgesteld. Dus morgen kan ik thuis aan de slag met achterstallig nakijkwerk, ook fijn.
2. Rest van de dag vanaf de bank genoten van het "live entertainment" op het kruispunt - tot nu 8 auto's geteld die (min of meer) vast kwamen te zitten in de sneeuw.
3. Al twee dagen spanning rondom "naar werk rijden" op maandagochtend (ivm examens) maar na overleg met teamleider is besloten dat alle examens worden uitgesteld. Dus morgen kan ik thuis aan de slag met achterstallig nakijkwerk, ook fijn.
1
geplaatst: 8 februari 2021, 14:27 uur
1. Na dagenlang gekut weer toegang tot mijn Apple-ID, waar ik al begon te vrezen dat de boel gehackt zou kunnen zijn. Dat lucht op.
2. Een obligate sneeuwwandeling gepleegd en weer wat leuke fotootjes kunnen schieten.
3. Verder een lekker luie muziekdag met klinkende namen als His Name Is Alive en Hail Spirit Noir. Toch, klinkende? Ik vind van wel.
2. Een obligate sneeuwwandeling gepleegd en weer wat leuke fotootjes kunnen schieten.
3. Verder een lekker luie muziekdag met klinkende namen als His Name Is Alive en Hail Spirit Noir. Toch, klinkende? Ik vind van wel.
5
geplaatst: 11 februari 2021, 13:42 uur
1. Ik had een oproep naar mijn favoriete boekenpodcast gestuurd om een boekenmaatje te vinden. Een vriend die ik echt al heel lang niet meer had gesproken had, had mijn oproep gehoord, wist meteen dat ik het was en nu zijn we flink heen en weer aan het appen over de afgelopen jaren (heel weinig over boeken wel haha).
2. Heerlijk bezig met schrijven van een stuk voor Gonzo (circus).
3. Net een wandelingetje naar de bieb gemaakt om een boek op te halen. Echt schitterend weer.
2. Heerlijk bezig met schrijven van een stuk voor Gonzo (circus).
3. Net een wandelingetje naar de bieb gemaakt om een boek op te halen. Echt schitterend weer.
2
geplaatst: 12 februari 2021, 16:58 uur
1. Mijn schoonzusje heeft vandaag mijn haar geknipt. Geen gediplomeerd kapster maar ze knipt haar gezinsleden alweer jaren. Goed resultaat. Ben blij dat ik van die bos af ben. Mijn oorspronkelijke eerste afspraak met de officiële kapper stond op 16 december 2020.
2. Ik ontving vandaag twee valentijnskaarten. Dat had ik nog nooit meegemaakt. Geeft me wel een goed gevoel, een week voor mijn 57e verjaardag.
3. Vorige week vrijdag kreeg ik thuis een gloednieuwe laptop aangeleverd door mijn werkgever. Ik zag er een beetje tegenop om 'm conform de instructies in te regelen en na een weekje uitstel ben ik er maar aan begonnen, en alles lukte!
2. Ik ontving vandaag twee valentijnskaarten. Dat had ik nog nooit meegemaakt. Geeft me wel een goed gevoel, een week voor mijn 57e verjaardag.
3. Vorige week vrijdag kreeg ik thuis een gloednieuwe laptop aangeleverd door mijn werkgever. Ik zag er een beetje tegenop om 'm conform de instructies in te regelen en na een weekje uitstel ben ik er maar aan begonnen, en alles lukte!
2
geplaatst: 13 februari 2021, 23:40 uur
1. Ochtendwandeling in de vrieskou, heerlijk.
2. Boek nr 6 van het jaar uitgelezen.
3. Gezellige online carnavals quiz, en ook nog eens gewonnen.
2. Boek nr 6 van het jaar uitgelezen.
3. Gezellige online carnavals quiz, en ook nog eens gewonnen.

3
geplaatst: 14 februari 2021, 00:10 uur
1. Dagelijkse sneeuwwandelingen in de omgeving
2. Vandaag geschaatst @ IJzeren Man
3. Voorschot genomen op nummer 35
0
geplaatst: 14 februari 2021, 00:17 uur
Gretz schreef:
1. Dagelijkse sneeuwwandelingen in de omgeving
Ik heb je bericht dan wel geliket, maar eerlijk gezegd weet ik niet wat nummer 35 inhoudt... afhaalChinees?1. Dagelijkse sneeuwwandelingen in de omgeving
1
geplaatst: 14 februari 2021, 00:53 uur
ZAP! schreef:
(quote)
Ik heb je bericht dan wel geliket, maar eerlijk gezegd weet ik niet wat nummer 35 inhoudt... afhaalChinees? Het-woord-dat-niet-genoemd-mag worden

2
geplaatst: 17 februari 2021, 00:51 uur
1. Lange wandeling door duin en bos.
2. Vegetarische frikandellen eten.
3. De hele dag de avondklokintrige gevolgd

3
geplaatst: 17 februari 2021, 08:34 uur
1. Nieuwe voorraad Club Mate gehaald in 🇩🇪
2. Kostelijk genoten van de avondklokpoppenkast-/schouwspel
3. Nieuw huisje op het oog
2. Kostelijk genoten van de avondklokpoppenkast-/schouwspel

3. Nieuw huisje op het oog

0
geplaatst: 17 februari 2021, 12:10 uur
luigifort schreef:
Die vegetarisch frikandellen van Mora nu al 2 keer geprobeerd maar ik vind ze dus echt niet lekker (zelfs niet ondergedomppelt in de mayo, curry , uitjes) dit itt de vegetarische kipcorn uit dezelfde keuken die ik zeer prima vind.
1
geplaatst: 17 februari 2021, 12:56 uur
1
geplaatst: 17 februari 2021, 13:16 uur
0
geplaatst: 17 februari 2021, 13:42 uur
Deze week in de aanbieding bij Dirk. 2 stuks voor 5 euro.
Twijfel erover of ik er vanavond nog 4 of 8 zal meenemen
Twijfel erover of ik er vanavond nog 4 of 8 zal meenemen

0
Onweerwolf
geplaatst: 17 februari 2021, 13:50 uur
Die frikandellen kosten normaal gesproken dus meer dan 2,50 per stuk?

0
geplaatst: 17 februari 2021, 13:57 uur
Ja vega he...alles vaak duurder.
Normaal geloof ik 3.67 per pakje.
1 pakje is 5 stuks btw.
Normaal geloof ik 3.67 per pakje.
1 pakje is 5 stuks btw.
1
Onweerwolf
geplaatst: 17 februari 2021, 13:58 uur
Oh, per pakje van 5..
Overigens ben ik sinds 3 weken erg fan van de vega filet american van de AH. Echter testte ik zojuist ook de vega salami van de AH maar die vind ik niet best.
Overigens ben ik sinds 3 weken erg fan van de vega filet american van de AH. Echter testte ik zojuist ook de vega salami van de AH maar die vind ik niet best.
* denotes required fields.