menu

De Site / Gebruikers / 3 fijne gebeurtenissen

zoeken in:
avatar van madmadder


Echt wel kut dat deze niet op Spotify staat en ik 'm dus niet aan mijn Japan afspeellijst kan toevoegen. Zo mis ik ook UA, Hozan Yamamoto, Boredoms, The Gerogerigegege, Acid Mothers Temple, Geinoh Yamashirogumi en allemaal ander moois. Gelukkig wel 85 uur aan andere Japanse parels.

avatar van aerobag
Mjuman schreef:
(quote)


Prima - belangrijke stap, je eerste huis, toch niet ook in een klein dorp aan de rivier? je zult zien dat dat een heel positieve impact zal hebben, richtinggevend.


Nee ik was niet de millennial in kwestie van de protestantse dropjes, voor mij is het een van de hoofdsteden geworden. Wel een noorderlijke hoofdstad waar de huisprijzen nog niet zó ver de pan uitgerezen zijn. Scheelt weer kunstsschool-studentes die in de lokale tongval er hun ongenoegen over willen uiten.

avatar van Mjuman
aerobag schreef:
(quote)


Nee ik was niet de millennial in kwestie van de protestantse dropjes, voor mij is het een van de hoofdsteden geworden. Wel een noorderlijke hoofdstad waar de huisprijzen nog niet zó ver de pan uitgerezen zijn. Scheelt weer kunstsschool-studentes die in de lokale tongval er hun ongenoegen over willen uiten.


Nee, ik doelde niet op jou - ware dat zo geweest, had ik - uitgaand van jouw disruptive force er mogelijk aan toegevoegd dat het dorp in kwestie daarmee vermoedelijk het turfschip dan wel het Trojaanse paard binnen had gehaald.

Ondertussen heb je mij het piekeren of het gaat om de stad waar ooit een Chinees aardewerkleger museaal geparkeerd is geweest, dan wel om de stad met een postmodern museum, mijn geboorteplaats

avatar van ZAP!
Rudi S schreef:
Jij bent een dwangmatige bezoeker dus
Gargamel bezoekt de Smurfen enkel om ze volledig te vernietigen, zo ver wil ik niet gaan met de voetbalwereld (als het goed is, zal het dat zichzelf zichzelf aandoen - kan even duren, maar dan heb je ook wat ).

avatar van Rudi S
ZAP! schreef:
(quote)
Gargamel bezoekt de Smurfen enkel om ze volledig te vernietigen, zo ver wil ik niet gaan met de voetbalwereld (als het goed is, zal het dat zichzelf zichzelf aandoen - kan even duren, maar dan heb je ook wat ).


Aha, jij zou zo moderator hier kunnen worden

Zack
aerobag schreef:
(quote)


Nee ik was niet de millennial in kwestie van de protestantse dropjes, voor mij is het een van de hoofdsteden geworden. Wel een noorderlijke hoofdstad waar de huisprijzen nog niet zó ver de pan uitgerezen zijn. Scheelt weer kunstsschool-studentes die in de lokale tongval er hun ongenoegen over willen uiten.
Grunning’n?

avatar van staralfur
1. Gewandeld bij de Moerputten (in de buurt van Den Bosch) met een vriendin die ik al anderhalf jaar niet gezien had.
2. Roadtrippen met een fijne playlist, en uiteraard kei hard meezingen.
3. Linzencurry gemaakt, smaakte erg goed.

avatar van ZAP!
Rudi S schreef:
Aha, jij zou zo moderator hier kunnen worden
Ik heb het niet zo op voetbal (of op z'n minst bepaalde elementen ervan), da's alles. Met alle respect voor mods all over the world, maar dat is geen baantje voor mij.

avatar van Onweerwolf
Er kan in ieder geval nooit voldoende gehaat worden op het meeste infantiele tokkiespelletje ter wereld.


avatar van Johnny Marr
My man OWW speaking waarheden over here, let je op ArthurDZ?

avatar van ZAP!
Zag nog een leuke advertentie in de lokale AH hangen, waarin voetbal serieus voetbal als 'voedbal' gespeld werd.
Foodball, sounds like a game to me.



ZAP! schreef:
...zichzelf zichzelf...
Naja...

avatar van GrafGantz
ZAP! schreef:
Zag nog een leuke advertentie in de lokale AH hangen, waarin voetbal serieus voetbal als 'voedbal' gespeld werd.


voedbal

avatar van Rudi S
Dadelijk komt er nog censuur in het wat eten we vandaag topic : " geen voedbal "

avatar van ZAP!
Niet met je eten spelen!

avatar van GrafGantz
ZAP! schreef:
Niet met je eten spelen!


Ja Zapster, nee Zapster.

avatar van Kronos
1. Het is weekend
2. De zon schijnt
3. En mijn oren worden verwend door deze mooie vrouwenstemmen.

avatar van madmadder
1. Een nieuwe traditie is geboren: voortaan fijn het weekend inluiden met een flinke kooksessie (op dit moment staat de paddestoelendashi (bouillon) te trekken, de op Japanse wijze ingemaakte kool te fermenteren en de jackfruit in de marinade te badderen). Mijn moeder en haar man werden ook zo aangestoken door mijn enthousiasme dat ik begin van de week een nieuw Japans kookboek in mijn brievenbus vond.
2. Ik heb zoals ieder jaar een lentemanie, maar ik heb 'm tot nu toe redelijk onder controle. Door verplichte dutjes en rustmomenten in te lassen voorkom ik dat ik helemaal hard ga. Ik verlies me wel redelijk hard weer in mijn hobby's (vooral Japan en lezen), maar goed, als het daar bij blijft is het prima.
3. Morgen ga ik langs bij het ramenrestaurant hier in Nijmegen om mooie ramenkommen van ze te kopen. Wilde ik al heel lang graag hebben en fijn om een van mijn favoriete eetplekjes hier te kunnen sponsoren. Daarna lekker Japanse curry koken voor mijn vrienden (dit is eigenlijk nummer 4, maar ik mag er maar 3 noemen).

Dim
1. Tweede scherm aangeschaft voor thuis, wat een verbetering.
2. Weer lekker een fietstocht door de duinen gemaakt. Stukje kouder dan woensdag, maar ook minder wind. En een stuk minder druk, ook niet vervelend.
3. Ik ben weer " bij" met de BOBcast (laatste twee afleveringen (18 en 19) waren overigens zéér de moeite waard)

avatar van madmadder
Dim schreef:

3. Ik ben weer " bij" met de BOBcast (laatste twee afleveringen (18 en 19) waren overigens zéér de moeite waard)


Even gegoogeld en zeer ontgoocheld dat dit niet over BOB uit Twin Peaks gaat.

avatar van Rudi S
GrafGantz schreef:
(quote)


Ja Zapster, nee Zapster.


Ben jij ook al zo oud

avatar van GrafGantz
Rudi S schreef:
(quote)


Ben jij ook al zo oud


Ik ben oud geboren

avatar van itchy
1. Drie maanden sabbattical/reset geregeld.
2. Uit mijn fotoarchief een serietje opgedoken waar ik met terugwerkende kracht heel tevreden over ben.
3. Alle EP's van Motorpsycho die ik in bezit heb achter elkaar gedraaid, een heerlijk divers muziekfeest van lofi country tot metal.

avatar van Don Cappuccino
madmadder schreef:

Even gegoogeld en zeer ontgoocheld dat dit niet over BOB uit Twin Peaks gaat.


Nee, het is een zeer diepgravende analyse van dit meesterwerk:



avatar van staralfur
1. Samen met een collega 10km gewandeld over de Hilversumse hei, het was prachtig.
2. Na afloop poke bowl gegeten.
3. Verdienstelijke 74e plek (van de 200+ deelnemers?) in de filmquiz van cineville behaald, en de bingo gewonnen met het cijfer 42. (want als je een nummer moet kiezen is dat altijd het antwoord, toch?)

avatar van Jazper
staralfur schreef:
de bingo gewonnen met het cijfer 42. (want als je een nummer moet kiezen is dat altijd het antwoord, toch?)


Terecht. Was vroeger bij Lingo ook het getal dat je moest hebben in de finale!

avatar van Rudi S
staralfur schreef:
en de bingo gewonnen met het cijfer 42.


Ik ben eens een keer aanwezig geweest namens onze vereniging (een deel van de opbrengst ging toen naar onze clubkas) bij een bingo , sindsdien heb ik de hoogste waardering voor bingospelers.

avatar van GrafGantz
1. Na een winterslaap van zo'n 4 maanden m'n toerfiets uit de stalling gehaald en afgestoft (en bandjes opgepompt). Is alweer iets meer dan 20 jaar oud, dus het is iedere keer weer spannend of alles het nog doet. Op wat piepende remmen na geen klachten gelukkig, rijdt nog steeds als een zonnetje. Over m'n eigen conditie wil ik het verder niet hebben

2. Nu net terug van een fietstocht van 44 kilometer met Jazper. Super weer, wel een beetje druk langs de Rotte. En altijd leuk om weer even bij te praten.

3. Weer eens tijd voor gnocchi! Met kip, spek, kastanjechampignons, tomaat en spinazie.
.

avatar van Jazper
GrafGantz schreef:
1. Na een winterslaap van zo'n 4 maanden m'n toerfiets uit de stalling gehaald en afgestoft (en bandjes opgepompt). Is alweer iets meer dan 20 jaar oud, dus het is iedere keer weer spannend of alles het nog doet. Op wat piepende remmen na geen klachten gelukkig, rijdt nog steeds als een zonnetje. Over m'n eigen conditie wil ik het verder niet hebben
.


Piepende remmen? Niks van gemerkt!

avatar van GrafGantz
Jazper schreef:
(quote)


Piepende remmen? Niks van gemerkt!


Ik hoefde bekant niet te bellen!

avatar van herman
1. Gisteren ook weer eens een stukje gefietst, via de Ackerdijkse Plassen naar Delft en weer terug. Was alweer even geleden dat ik zo'n 'eind' had gefietst, realiseerde me op de terugweg dat dit pas de 3e keer sinds kerst is dat ik de stad ben uit geweest.
2. Onderweg een pannenkoe(k) afgehaald en in het zonnetje opgegeten.
3. In Delft nog een wandeling gemaakt door de oude binnenstad.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:20 uur

geplaatst: vandaag om 09:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.