Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar #2
zoeken in:
1
geplaatst: 12 februari 2019, 16:45 uur
Eensch met mah boi (Kanye) west. Mijn lijstjes zouden er ook wel wat anders uitzien ondertussen, gok ik.
1
geplaatst: 12 februari 2019, 16:52 uur
Die van mij ook
heb vorige ronde sws maar aan de helft mee gedaan.
heb vorige ronde sws maar aan de helft mee gedaan.
6
geplaatst: 12 februari 2019, 16:54 uur
Nou, we zullen zien. Ik voorspel nu alvast dat de voorspellingen accurater zullen zijn dan de vorige keer 

3
geplaatst: 12 februari 2019, 17:23 uur
Ik heb alleen vanaf 2011 meegedaan, dus qua deelnemersveld wordt het sowieso leuker ?
0
geplaatst: 12 februari 2019, 17:48 uur
jordidj1 schreef:
Ik heb alleen vanaf 2011 meegedaan, dus qua deelnemersveld wordt het sowieso leuker ?
Dan heb je flink wat gemist, in november 2014 zijn we van start gegaan met het jaar 1965 van de Song Top 10 Per Jaar. Na zo'n 50 edities zijn we pas geswitched naar de albumvariant.
0
zaaf
geplaatst: 12 februari 2019, 18:22 uur
3 lijsten reeds binnen, door drie zeer jeugdige enthousiastelingen 

0
geplaatst: 12 februari 2019, 18:49 uur
johan de witt schreef:
Nou, we zullen zien. Ik voorspel nu alvast dat de voorspellingen accurater zullen zijn dan de vorige keer
Ik voorspel dat dit een accurate voorspellingen blijkt.
0
geplaatst: 12 februari 2019, 22:29 uur
Ooooh, mijn favoriete topic is back
Aangezien ik pas vanaf 1987 heb meegedaan de vorige keer, zou een tweede editie op meer dan gewone belangstelling van mij kunnen rekenen
Vooral de 70s zou ik wel eens willen beleven op deze manier 
Mijn niet zo jeugdig 2018 lijstje is al onderweg.
Aangezien ik pas vanaf 1987 heb meegedaan de vorige keer, zou een tweede editie op meer dan gewone belangstelling van mij kunnen rekenen
Vooral de 70s zou ik wel eens willen beleven op deze manier 
Mijn niet zo jeugdig 2018 lijstje is al onderweg.
0
geplaatst: 12 februari 2019, 23:21 uur
GrafGantz schreef:
Dan heb je flink wat gemist, in november 2014 zijn we van start gegaan met het jaar 1965 van de Song Top 10 Per Jaar. Na zo'n 50 edities zijn we pas geswitched naar de albumvariant.
(quote)
Tja toen was ik nog een straatjongen
0
geplaatst: 13 februari 2019, 08:34 uur
Ah, 2018 wordt tegen het licht gehouden. Is er al een leider voor de parallelle voorspellingscompetitie? Die moet dan wel van onbesproken gedrag zijn.
0
zaaf
geplaatst: 13 februari 2019, 12:51 uur
dix schreef:
Ah, 2018 wordt tegen het licht gehouden. Is er al een leider voor de parallelle voorspellingscompetitie? Die moet dan wel van onbesproken gedrag zijn.
als iemand onbevlekt is en met verve de leiding kan nemen, ben jij het wel.Ah, 2018 wordt tegen het licht gehouden. Is er al een leider voor de parallelle voorspellingscompetitie? Die moet dan wel van onbesproken gedrag zijn.
0
zaaf
geplaatst: 13 februari 2019, 13:10 uur
8 lijstjes! en alleen nog maar van de 'oud'gedienden. wordt er nog wat vers bloed getagd?
bij de weg: eind 2018 heb ik een 2018 top 10 vervaardigd (zwaar verouderd inmiddels) maar de eindlijst die daaruit voortkwam, is die nog op enigerlei manier te achterhalen?
bij de weg: eind 2018 heb ik een 2018 top 10 vervaardigd (zwaar verouderd inmiddels) maar de eindlijst die daaruit voortkwam, is die nog op enigerlei manier te achterhalen?
2
geplaatst: 13 februari 2019, 13:15 uur
zaaf schreef:
8 lijstjes! en alleen nog maar van de 'oud'gedienden. wordt er nog wat vers bloed getagd?
123poetertjes mASTROg PB 82
0
geplaatst: 13 februari 2019, 13:41 uur
Zit in m'n top 20, top 10 haalde ie niet, daarvoor is ie te inconsistent.
0
geplaatst: 13 februari 2019, 13:44 uur
Johnny Marr schreef:
(quote)
Op 11 dus?
2
zaaf
geplaatst: 13 februari 2019, 14:05 uur
Even voor de goede orde: je mag 1 plaat pluggen, nadat je een recensie hebt geschreven bij desbetreffende plaat van min. 5 regels én: NADAT je je lijst hebt ingeleverd (dit omdat Gretz ook meedoet ja toch?).
0
geplaatst: 13 februari 2019, 14:13 uur
0
geplaatst: 13 februari 2019, 14:21 uur
3
geplaatst: 13 februari 2019, 14:28 uur
Daar zit iets in, beste zaaf. iemand moet voorkomen dat er in dit mooie topic een smerige zaak gemaakt gaat worden, en het maakt mij nederig maar ook trots om te mogen begrijpen dat deze taak in mijn handen veilig verondersteld wordt. Zal ik dan míjn lijstje bij jou doen belanden zodat er eind volgende week niemand de wenkbrauwen hoeft te fronzen? En heb je mijn bankrekeningnummer nog?
0
geplaatst: 13 februari 2019, 14:31 uur
zaaf schreef:
Even voor de goede orde: je mag 1 plaat pluggen, nadat je een recensie hebt geschreven bij desbetreffende plaat van min. 5 regels én: NADAT je je lijst hebt ingeleverd (dit omdat Gretz ook meedoet ja toch?).
Top, dan ga ik even de fanclub van Kacey mobiliseren

0
zaaf
geplaatst: 13 februari 2019, 14:35 uur
dix schreef:
Daar zit iets in, beste zaaf. iemand moet voorkomen dat er in dit mooie topic een smerige zaak gemaakt gaat worden, en het maakt mij nederig maar ook trots om te mogen begrijpen dat deze taak in mijn handen veilig verondersteld wordt. Zal ik dan míjn lijstje bij jou doen belanden zodat er eind volgende week niemand de wenkbrauwen hoeft te fronzen? En heb je mijn bankrekeningnummer nog?
doe dat gerust en als je nog steeds CH93 XXXX XXXX XXXX XX95 7 hebt, dan staat niets een prettige voortgang in de weg.(quote)
1
geplaatst: 13 februari 2019, 14:56 uur
Mede users!
Mijn voorspelling ligt bij zaaf en dank zij hem is deze inmiddels ook in Beijing genoteerd. Uw voorspellijstjes zijn vanaf nu welkom per pm.
50tracks, aERodynamIC, andré, Arno, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, bikkel2, Bonk, Brunniepoo, Casartelli, catchup, Cellulord, chevy93, Dave82, dazzler, deric raven, Dwejkk_, dynamo d, Edgar18, EttaJamesBrown, Film Pegasus, Finidi, Franck Maudit, GrafGantz, Gretz, Hacker, heicro, Henri-S, herman, HugovdBos, J.J. Wever, JoaMuse, Joezer49263, johan de witt, johannesA, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, LucM, luigifort, Lura, Lying Mouth, Manfield, motel matches, nelis, nico1616, Niek, Renoir, Rudi S, shinybeast, stardust_be, Superbitch, Telamon, Teunnis, teus, thelion, Toon1, vigil, west, wibro
Mijn voorspelling ligt bij zaaf en dank zij hem is deze inmiddels ook in Beijing genoteerd. Uw voorspellijstjes zijn vanaf nu welkom per pm.
50tracks, aERodynamIC, andré, Arno, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, bikkel2, Bonk, Brunniepoo, Casartelli, catchup, Cellulord, chevy93, Dave82, dazzler, deric raven, Dwejkk_, dynamo d, Edgar18, EttaJamesBrown, Film Pegasus, Finidi, Franck Maudit, GrafGantz, Gretz, Hacker, heicro, Henri-S, herman, HugovdBos, J.J. Wever, JoaMuse, Joezer49263, johan de witt, johannesA, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, LucM, luigifort, Lura, Lying Mouth, Manfield, motel matches, nelis, nico1616, Niek, Renoir, Rudi S, shinybeast, stardust_be, Superbitch, Telamon, Teunnis, teus, thelion, Toon1, vigil, west, wibro
0
geplaatst: 13 februari 2019, 15:03 uur
Ik vond het een heel leuk spel, maar 2018 was een bijzonder matig jaar*. Ik heb volgens mij ook voor het eerst sinds... ooit?... geen top 10 ingestuurd op MuMe.
*) Toegegeven, ik heb ook niet heel hard gewerkt om me van het tegendeel te laten overtuigen.
*) Toegegeven, ik heb ook niet heel hard gewerkt om me van het tegendeel te laten overtuigen.
* denotes required fields.