Muziek / Muziekgames / 60sMeter: De jaren 1960 t/m 1962
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2018, 10:15 uur
Nee, sorry, dit doet mij weinig tot niets. Zal wel heiligschennis zijn ofzo.
5
5
0
geplaatst: 24 september 2018, 16:11 uur
Johnny Marr schreef:
En, heb je er al spijt van?
8
Bij dit nummer moet ik vooral denken aan een legendarische scene uit La Haine.
0
geplaatst: 24 september 2018, 17:53 uur
remcodulac schreef:
Editie
Edith zal het je heus wel vergeven hebben, als ze in deze tijd had geleefd.Editie
1
geplaatst: 24 september 2018, 18:50 uur
Ja, autocorrect: de enige momenten dat ik iets echt fout opschrijf. De vooruitgang is niet te stoppen.
0
geplaatst: 24 september 2018, 19:19 uur
Een gemiddelde van 8,065 voor Edith Piaf en een plek zoals te verwachten in de top 10.
Voor al diegenen die een hekel hebben aan hun schoonmoeder het volgende nummer:
Ernie K. Doe - Mother in Law
Voor al diegenen die een hekel hebben aan hun schoonmoeder het volgende nummer:
Ernie K. Doe - Mother in Law
0
geplaatst: 24 september 2018, 21:17 uur
8
Goed, maar het kan bij lange na niet tippen aan A Certain Girl. Dat was in november 1961 het B-kantje van I Cried My Last Tear (
). Ze zijn van harte aan te bevelen die B-kantjes. Ook in het Wekelijks: de singles top 20 van 50 jaar terug-topic is er veel aandacht voor.
Goed, maar het kan bij lange na niet tippen aan A Certain Girl. Dat was in november 1961 het B-kantje van I Cried My Last Tear (
). Ze zijn van harte aan te bevelen die B-kantjes. Ook in het Wekelijks: de singles top 20 van 50 jaar terug-topic is er veel aandacht voor.
1
geplaatst: 25 september 2018, 00:00 uur
Over schoonmoeders wil ik het eigenlijk niet meer hebben. Maar deze "Mother in law" is inderdaad goed.
Cijfer: 8
Eindelijk weer eens een keertje eens met Justus18.
Hoewel...….
In de VS was "A certain girl" ook de A-kant en haalden beide kanten de "charts".
In dat topic hebben ze destijds de B-kant van de debuutsingle van the Yardbirds compleet genegeerd. Dat is een fraaie cover van A Certain Girl. Maar goed, ze hadden toen nog niet die fraaie beelden.
Cijfer: 8
Eindelijk weer eens een keertje eens met Justus18.
Hoewel...….
Justus18 schreef:
).
Ja, als je de Engelse release erbij haalt. Goed, maar het kan bij lange na niet tippen aan A Certain Girl. Dat was in november 1961 het B-kantje van I Cried My Last Tear (
). In de VS was "A certain girl" ook de A-kant en haalden beide kanten de "charts".
In dat topic hebben ze destijds de B-kant van de debuutsingle van the Yardbirds compleet genegeerd. Dat is een fraaie cover van A Certain Girl. Maar goed, ze hadden toen nog niet die fraaie beelden.

0
geplaatst: 25 september 2018, 10:46 uur
Kende het niet en ik ga zijn naam weer vergeten maar best leuk.
7,5
7,5
0
geplaatst: 25 september 2018, 17:36 uur
De uitslag van die schoonmoeder plaats ik morgen. Ik moet nu aan het werk.
Wel alvast het volgende nummer:
Voor de jazz liefhebbers van het album Duke Ellington & John Coltrane uit 1962
In a Sentimental Mood
Wel alvast het volgende nummer:
Voor de jazz liefhebbers van het album Duke Ellington & John Coltrane uit 1962
In a Sentimental Mood
* denotes required fields.