Muziek / Muziekgames / Oldies but goodies - meter
zoeken in:
3
geplaatst: 31 maart 2024, 10:17 uur
Nou ja, de ideale schoonzoon zou zich nooit een opmerking permitteren als wat ik op het smalle scherm van mijn telefoon te zien krijg: George Hamilton IV: "Bef..." Het nummer zelf is inderdaad braaf en ingetogen, maar juist daarom ook goed binnen te houden, want zonder overdreven snik of knauwstem. Een 7.
0
geplaatst: 31 maart 2024, 11:08 uur
0
geplaatst: 31 maart 2024, 18:19 uur
7,01 voor George Hamilton IV - Before This Day Ends en dat is goed voor de 22e plek.
49. Glenn Miller and His Orchestra - Pennsylvania Six-Five Thousand (1940)
Afkomstig van het album: n.v.t. single only
Arme Carl Sigman. Hij schreef de lyrics voor dit nummer..... Juist, die wat je niet hoort. Er werd op het eind toch afgezien van het gebruik van tekst. De band schreeuwt weliswaar de titel, maar Sigman had nog wel wat meer op papier gezet. Nou goed, met songwriting credits op zijn naam voor onder anderen Where Do I Begin, What Now My Love en My Heart Cries for You (wat een geweldig rijtje!) is het voor Sigman nog helemaal goed gekomen
Glenn Miller kwam op het idee voor deze song toen hij achter het telefoonnummer van zijn hotel kwam: Pennsylvania 6-5000.
49. Glenn Miller and His Orchestra - Pennsylvania Six-Five Thousand (1940)
Afkomstig van het album: n.v.t. single only
Arme Carl Sigman. Hij schreef de lyrics voor dit nummer..... Juist, die wat je niet hoort. Er werd op het eind toch afgezien van het gebruik van tekst. De band schreeuwt weliswaar de titel, maar Sigman had nog wel wat meer op papier gezet. Nou goed, met songwriting credits op zijn naam voor onder anderen Where Do I Begin, What Now My Love en My Heart Cries for You (wat een geweldig rijtje!) is het voor Sigman nog helemaal goed gekomen
Glenn Miller kwam op het idee voor deze song toen hij achter het telefoonnummer van zijn hotel kwam: Pennsylvania 6-5000.
1
geplaatst: 31 maart 2024, 22:00 uur
Heerlijke swing. Een welverdiende 9, en ik kan haast niet wachten tot onze quizmaster Tommy Dorsey uit de muzikale hoge hoed tovert (toch zeker?!?).
0
geplaatst: 31 maart 2024, 22:32 uur
48. George Hamilton IV - Before This Day Ends (1960) 5,5
49. Glenn Miller and His Orchestra - Pennsylvania Six-Five Thousand (1940) 8,0
49. Glenn Miller and His Orchestra - Pennsylvania Six-Five Thousand (1940) 8,0
1
geplaatst: 31 maart 2024, 22:42 uur
Uiteraard BoyOnHeavenHill, maar er gaat nog zó veel voorbijkomen.... Tommy zit daar gegarandeerd ook tussen. maar niet heel binnenkort want ik werk altijd 3 weken vooruit en ik kan al verklappen dat hij daar niet bij zit
1
geplaatst: 1 april 2024, 00:13 uur
Goed verhaal over die Carl Sigman 
Ik ben veelal niet zo van de swing, maar nu ik dit zo luister ben ik dat misschien wel meer (aan het worden) dan ik me realiseer. Vrolijk, energiek en met die fietsbellen een komische noot die ik eerder bij Spike Jones zou verwachten.
Speaking of which: ik verwacht toch zeker dat deze held van mij in dit spelletje een keer voorbijfietst.
Hij misschien binnen deze 3 weken al wél?
7,5

Ik ben veelal niet zo van de swing, maar nu ik dit zo luister ben ik dat misschien wel meer (aan het worden) dan ik me realiseer. Vrolijk, energiek en met die fietsbellen een komische noot die ik eerder bij Spike Jones zou verwachten.
Speaking of which: ik verwacht toch zeker dat deze held van mij in dit spelletje een keer voorbijfietst.
Hij misschien binnen deze 3 weken al wél?

7,5
0
geplaatst: 1 april 2024, 02:30 uur
47. Mary Wells - Bye Bye Baby (1960) : 8,5
48. George Hamilton IV - Before This Day Ends (1960) : 8
49. Glenn Miller and His Orchestra - Pennsylvania Six-Five Thousand (1940) : 6
48. George Hamilton IV - Before This Day Ends (1960) : 8
49. Glenn Miller and His Orchestra - Pennsylvania Six-Five Thousand (1940) : 6
1
geplaatst: 1 april 2024, 08:36 uur
Ik wil niet te veel weggeven EvilDrSmith, maar nee: Spike zit er niet tussen. Komt ook wel een keer voorbij, lekker blijven hangen dus.
* denotes required fields.