MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Oldies but goodies - meter

zoeken in:
Patti Page: prachtige stem, maar kan mij over het algemeen toch niet echt boeien.
Staat overigens wel 'n album bij mij in de kast (Golden Hits) en draai wel eens 'n paar nummertjes, meestal vlak voor het slapen.
Voor deze ( die er overigens niet op staat) : 6,5

EvilDrSmith schreef:
Het eerste nummer dat ik draai nadat vier planken van een van mijn LP-kasten waren doorgezakt
captain scarlet schreef:
Herkenbaar probleem. Heb hetzelfde meegemaakt.
Heb inmiddels 'n paar van die oude Ikea Kallax kasten gekocht bij de kringloop en vervolgens op elkaar gestapeld.
Kost weinig en is oerdegelijk spul. Aanrader.
Thnx, maar mijn hele huis staat al vol (maar dan ook echt vól) met Expedits (de voorloper van Kallax).
Ik heb één kast die hiervan afwijkt (die oogt als een Kallax, maar is net wat sjieker afgewerkt) en uitgerekend bij die kast zakten dus die planken in elkaar. Dus ja, die degelijkheid van Ikea onderschrijf ik.

Mooi wrangzoet liedje

7,5

EvilDrSmith schreef:
(quote)
(quote)
Thnx, maar mijn hele huis staat al vol (maar dan ook echt vól) met Expedits (de voorloper van Kallax).

Met het risico nu wel erg off topic te gaan : Noemde de Kallax, maar bedoelde ook de voorloper Expedit, die zijn inderdaad nog net wat steviger dan de huidige Kallax. Dus dat zit dan in ieder geval verder wel goed

33. Patti Page - I Stayed Too Long at the Fair (1957) : 5

6,75

5,5

Mooie stem maar ik mis een pakkende melodie, duurt ook te lang.

Pfoe, daar leek geen einde aan te komen.

5,0

Haha, ik vond dit wel nog fijn. Net als EvilDrSmith ff een zenmomentje tussen alle br00tal metal door. Heerlijk! Ik krik het gemiddelde even op:

7,4

Ast
5

5,8

Patti Page - I Stayed Too Long at the Fair eindigt voorlopig helemaal onderaan, maar wel nog steeds met een ruime voldoende: 6,08.

34. Elvis Presley - Gonna Get Back Home Somehow (1962)

Afkomstig van het album: Elvis Presley - Pot Luck (1962)

Lekker man, de niet-overbekende hits plaatsen. Ik houd ervan. Deze albumtrack werd geschreven door Doc Pomus en Mort Shuman, het schrijversduo dat verantwoordelijk is voor talloze klassiekers. 

Deze schreven ze voor Elvis, net als nog drie andere songs op Pot Luck.

7.75

6,3

Liedjes over treinen moeten wel héél veel fout doen om niet minstens een voldoende bij mij te scoren. Een 7.

Ik ben nooit een groot Elvis-fan geweest, maar ik moet toegeven dat de drive van dit liedje wel wat heeft

7,0

7.6

34. Elvis Presley - Gonna Get Back Home Somehow (1962) : 7

8,5

Een van de betere tracks van dit verder ook fijne album: 8

Gast
geplaatst: vandaag om 12:08 uur

geplaatst: vandaag om 12:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.