Muziek / Muziekgames / Oldies but goodies - meter
zoeken in:
1
geplaatst: 15 maart 2024, 23:12 uur
Patti Page: prachtige stem, maar kan mij over het algemeen toch niet echt boeien.
Staat overigens wel 'n album bij mij in de kast (Golden Hits) en draai wel eens 'n paar nummertjes, meestal vlak voor het slapen.
Voor deze ( die er overigens niet op staat) : 6,5
Staat overigens wel 'n album bij mij in de kast (Golden Hits) en draai wel eens 'n paar nummertjes, meestal vlak voor het slapen.
Voor deze ( die er overigens niet op staat) : 6,5
1
geplaatst: 15 maart 2024, 23:29 uur
EvilDrSmith schreef:
Het eerste nummer dat ik draai nadat vier planken van een van mijn LP-kasten waren doorgezakt
Het eerste nummer dat ik draai nadat vier planken van een van mijn LP-kasten waren doorgezakt
captain scarlet schreef:
Herkenbaar probleem. Heb hetzelfde meegemaakt.
Heb inmiddels 'n paar van die oude Ikea Kallax kasten gekocht bij de kringloop en vervolgens op elkaar gestapeld.
Kost weinig en is oerdegelijk spul. Aanrader.
Thnx, maar mijn hele huis staat al vol (maar dan ook echt vól) met Expedits (de voorloper van Kallax). Herkenbaar probleem. Heb hetzelfde meegemaakt.
Heb inmiddels 'n paar van die oude Ikea Kallax kasten gekocht bij de kringloop en vervolgens op elkaar gestapeld.
Kost weinig en is oerdegelijk spul. Aanrader.

Ik heb één kast die hiervan afwijkt (die oogt als een Kallax, maar is net wat sjieker afgewerkt) en uitgerekend bij die kast zakten dus die planken in elkaar. Dus ja, die degelijkheid van Ikea onderschrijf ik.

1
geplaatst: 15 maart 2024, 23:58 uur
EvilDrSmith schreef:

(quote)
(quote)
Thnx, maar mijn hele huis staat al vol (maar dan ook echt vól) met Expedits (de voorloper van Kallax). 
Met het risico nu wel erg off topic te gaan : Noemde de Kallax, maar bedoelde ook de voorloper Expedit, die zijn inderdaad nog net wat steviger dan de huidige Kallax. Dus dat zit dan in ieder geval verder wel goed

0
geplaatst: 16 maart 2024, 09:39 uur
5,5
Mooie stem maar ik mis een pakkende melodie, duurt ook te lang.
Mooie stem maar ik mis een pakkende melodie, duurt ook te lang.
1
geplaatst: 16 maart 2024, 12:45 uur
Haha, ik vond dit wel nog fijn. Net als EvilDrSmith ff een zenmomentje tussen alle br00tal metal door. Heerlijk! Ik krik het gemiddelde even op:
7,4
7,4
0
geplaatst: 16 maart 2024, 18:16 uur
Patti Page - I Stayed Too Long at the Fair eindigt voorlopig helemaal onderaan, maar wel nog steeds met een ruime voldoende: 6,08.
34. Elvis Presley - Gonna Get Back Home Somehow (1962)
Afkomstig van het album: Elvis Presley - Pot Luck (1962)
Lekker man, de niet-overbekende hits plaatsen. Ik houd ervan. Deze albumtrack werd geschreven door Doc Pomus en Mort Shuman, het schrijversduo dat verantwoordelijk is voor talloze klassiekers.
Deze schreven ze voor Elvis, net als nog drie andere songs op Pot Luck.
34. Elvis Presley - Gonna Get Back Home Somehow (1962)
Afkomstig van het album: Elvis Presley - Pot Luck (1962)
Lekker man, de niet-overbekende hits plaatsen. Ik houd ervan. Deze albumtrack werd geschreven door Doc Pomus en Mort Shuman, het schrijversduo dat verantwoordelijk is voor talloze klassiekers.
Deze schreven ze voor Elvis, net als nog drie andere songs op Pot Luck.
0
geplaatst: 16 maart 2024, 19:33 uur
Liedjes over treinen moeten wel héél veel fout doen om niet minstens een voldoende bij mij te scoren. Een 7.
1
geplaatst: 16 maart 2024, 21:26 uur
Ik ben nooit een groot Elvis-fan geweest, maar ik moet toegeven dat de drive van dit liedje wel wat heeft
7,0
7,0
* denotes required fields.