menu

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
avatar van meneer
ZZ TOP schreef:
In Memoriam | Otis Rush (April 29, 1934 - September 29, 2018) - bluesmagazine.nl

Vrijdag pas voor het eerst zijn muziek beluisterd, blijkt hij precies een dag later te zijn overleden.

Niet meer naar nieuwe muzikanten luisteren jij..

avatar van BoyOnHeavenHill
Ik heb bijna hetzelfde als ZZ TOP, ook ik heb hem pas dit jaar "ontdekt"... maar ik wist dat hij al jaren niet meer kon spelen en inmiddels ook al een hoge leeftijd had bereikt. In ieder geval ben ik blij dat ik zijn muziek heb leren kennen. R.I.P. Otis Rush.

avatar van Alicia
R.I.P. Charles Aznavour (94)

avatar van Gretz
R.I.P. Charles Aznavour

avatar van dix
dix
Ojee. Vanavond narcisten alert, code rood.
Hang tussen 19:00 en 20:00 een dubbel geslagen badhanddoek over uw beeldbuis.

avatar van johan de witt
Charles Aznavour RIP
Un legend!

avatar van Cerclezot
R.I.P. Charles Aznavour

Bedankt papa om mij zoveel Frans chanson te leren kennen en dus ook deze grote meneer

avatar van heartofsoul
Lees nu pas op MusicMeter over het overlijden van Otis Rush. Eén van mijn favoriete bluesgitaristen, mooie toon, compacte doeltreffende solo's en precies de goede bluesstem.

R.I.P. Otis Rush

avatar van brajoapau
R.I.P. Charles Aznavour

avatar van musician
Ja, RIP Charles Aznavour (94).
Heeft een geweldig oeuvre achtergelaten en heeft tot vorig jaar nog opgetreden.

Niet alleen de Franse chanson is één van z'n allergrootste grootheden kwijtgeraakt. Aznavour was één van de allergrootsten in de muziekwereld ooit.

avatar van Johnny Marr
musician schreef:

Heeft een geweldig oeuvre achtergelaten en heeft tot vorig jaar nog opgetreden.

Tot dit jaar nog zelfs. "Hij gaf op 3 maart 2018 op 93-jarige leeftijd een concert in een uitverkocht AFAS Live. " volgens Wikipedia.

R.I.P. Charles Aznavour

avatar van devel-hunt
" she may be the reason I survive", hoe romantiek en melancholie in 1 zin gevangen kunnen zijn.

R.I.P Charles Aznavour

She by Bryan Ferry and Charlez Aznavour - YouTube

avatar van wibro
R.I.P. Charles Aznavour.

Die leeftijd moet ik nog maar zien te halen.

avatar van jordidj1
RIP Charles

avatar van heartofsoul
R.I.P. Charles Aznavour

avatar van LucM
Eén van de grootste chansonniers, zijn oeuvre zal onsterfelijk blijven!

R.I.P. Charles Aznavour

avatar van teus
Ik sluit me aan bij voorgaande berichten

Een van zijn mooiste ...Hier encore ....(Yesterday When I Was Young vooral de 1971 versie)

R.I.P Charles Aznavour

avatar van zaaf
RIP Chahnour

avatar van herman
Sylvie en Emmenez-Moi zijn wel fraaie nummers, verder ben ik eigenlijk nooit zo onder de indruk geweest... Maar als je tot op zulke hoge leeftijd optreedt en de mensen weet te beroeren moet je wel een grote zijn geweest.

avatar van Gerards Dream
Rust in vrede Charles Aznavour. Een grootheid uit de Franse muziek is van ons heen gegaan.

avatar van bikkel2
R.I.P Charles Aznavour.
Trad nog tot het laatste moment op.
Respect.

avatar van Ebby
R.I.P Charles Aznavour

avatar van Cerclezot
R.I.P. Hugo Raspoet



avatar van brajoapau
R.I.P. Joop Roelofs en Hugo Raspoet



avatar van dumb_helicopter
R.I.P. Hugo Raspoet

avatar van Onweerwolf
Cerclezot schreef:
R.I.P. Hugo Raspoet

(embed)




Ik ken alleen dit nummer maar dat is wel een pareltje. Zo eentje waarbij je weer vaststelt dat Belpop grenzeloos veel beter is dan Nederpop.

avatar van heartofsoul
R.I.P. Joop Roelofs


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:49 uur

geplaatst: vandaag om 09:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.