menu

Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)

zoeken in:
Jij liever dan ik
Ben je 2u thuis van de Posthoorn, moet je om 13u al weer in Den Bosch zijn

Als je ze beiden wint, verzacht dat de pijn wel

Dan win je een pikketanussie met een Bossche bol

Dat gaat er altijd in

Kan dat niet hier jongens? zaaf blij!

70 pagina's nog??? Moet lukken!

Gretz schreef:

Zondag trouwens eens kijken hoe fameus die Bossche popquiz nu is

Jij was er vorig jaar toch ook Geert.

Wij zijn er ook weer met RadioMad en adri1982. Verder denk ik weer veel bekenden om de beste wensen over te brengen

DjFrankie schreef:
(quote)

Nee, ik was vorig jaar alleen bij een hoop andere popquizzen van Mourad. Toen de échte Bossche quiz werd georganiseerd zat ik nog in de Spaanse zon

johan de witt schreef:
Overmorgen de jaarlijkse Korsakoff-quiz in de Posthoorn. Wij, Psychedelic Fours, zijn er op volle sterkte.
Nog andere MuMe-teams?

Ook Wir Sind Armand van Helden is present, met Luuk (Dwejkk_), Arnout (op MuMe beter bekend als Arrie) en ikzelf, en hopelijk nog een vierde.

Geen Erminio?

Nee, die zit in het weekend in Zeeuws-Vlaanderen .

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=iSjBveuMXps

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Voor de last-minute beslissers: De bossche popquiz is zo te zien nog niet uitverkocht. Op het fb-event biedt iemand iig nog wat kaartjes aan.

Some quizzes are better than others

Hoop dat Wir Sind AvH nog een vierde vindt.

Ik las het als "we zijn met een vierde in keiharde onderhandeling verwikkeld". Als ik het had moeten lezen als "wil hier nog iemand meedoen?", dan ben ik wel beschikbaar.

DjFrankie schreef:
(quote)

Wij zijn er ook weer met RadioMad en adri1982. Verder denk ik weer veel bekenden om de beste wensen over te brengen

En maux

Eindstand:

1. 4 x MuMe
2. 3 x MuMe
4. 2 x Mume

En ergens daarachter nog 1 x MuMe

Wie was die eenzame MuMe?
Leuke quiz, afwisselend, en spannend tot de laatste vraag.

Ook leuk om te horen dat barman Rob vanaf maart weer verder gaat met zijn quizzen.

Die eenzame MuMe zit op de toendra

Congrats Psychedelic Fours!

Thanx Geert! Jij morgen winnen

Ben bang dat ik dat was...
6e met 230 punten.

1. 243,5 Psychedelic Fours
2. 242 Wir Sind Armand Van Helden
3. 241 S.A.T.A.N.
4. 239 Vinyl Young
5. 237 Outsiders
6. 230 U2020
7. 224 Johnny Clash

Kwisje heur Weer een heerlijke avond gehad bij de jaarlijkse Korsakoff quiz. Peter was weer lekker in vorm met een mooie en afwisselende quiz, niet altijd mijn cup of tea, maar ach Leuk thema ook weer! Genoeg moois ook wel met Magazine, Teardrop Explodes, Gun Club, Simple Minds, Siouxsie & the Banshees en een nummer van de debuut EP van The Cult . Maar er was voor iedereen wel wat wils. Zat bands langs gekomen waar ik nog nooit van gehoord had, Creaming Jesus? En ook een aantal onverstaanbare dingen zoals iets dat klonk als Los Del Rio, met de Salad Onion song ofzo, maar die had niemand geloof ik Jethro Tull dat als Japan klonk en Warren Zevon die niet als Warren Zevon klonk Al met al vermakelijk en altijd fijn om zo'n grote Quiz te winnen

Prima avond en een zoals altijd originele afwisselende quiz. Fijne muziek voorbij gekomen en wat luigi al aangeeft, nummers waarvan je niet direct de uitvoerenden herkende.
De avond vloog om.
Spannend tot aan het einde en winnen voelt natuurlijk altijd goed.

Gretz en motel matches grepen net naast de hoofdprijs vandaag in die altijd fijne in Den Bosch.

DjFrankie schreef:
Gretz en motel matches grepen net naast de hoofdprijs vandaag in die altijd fijne in Den Bosch.

We waren toch erg tevreden met onze tweede plek. Was boven verwachting. Leuke quiz maar wel weer een uitputtingsslag.

Knap gedaan 2 dagen achter elkaar en 2 topresultaten

Moeilijkste ronde in Den Bosch ws de hiphop hoera ronde. 10 cartoons van nederlandse hiphoppers die je moest linken aan hun nummer, en ja met Demphis Depay.
Wij hadden vooral ook moeite met de gebeurtenis uit 2019, van de 8 er toch 6 gemist. Dat zijn al gauw 24 punten die je misloopt.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:50 uur

geplaatst: vandaag om 18:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.