Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
1
geplaatst: 24 november 2021, 18:09 uur
Mssr Renard schreef:
Hoe de hel vouw je een plaat dubbel? Daar moet je toch nog best wel kracht voor zetten? En dat hoor je dan toch ook? Dat moet een flinke krak zijn. Wat voor postbode doet zoiets?
Hoe de hel vouw je een plaat dubbel? Daar moet je toch nog best wel kracht voor zetten? En dat hoor je dan toch ook? Dat moet een flinke krak zijn. Wat voor postbode doet zoiets?
Pay peanuts, hire monkeys.
0
geplaatst: 24 november 2021, 20:56 uur
Dat is wel bizar, ja. Een dubbelgevouwen LP. Dan moet je toch als postbesteller wel in de gaten hebben dat er iets niet goed gaat, lijkt me...
Ik ben zelf wel te spreken over de LP-verpakkingen van Dodax. Die zijn vrij stevig en kunnen een internationale reis doorgaans wel overleven, mits er geen al te gekke dingen mee worden uitgehaald. Ik ben het met Soledad eens dat de verpakkingen van bol.com me meer zorgen baren. Dat is vrij dun karton, waarvan ik me kan voorstellen dat het de hoeken van een LP-hoes niet altijd even goed beschermt. Tot dusver is het bij mij gelukkig altijd goed gegaan.
In Nederland zijn de LP-verpakkingen van Amazon ook nog best behoorlijk, maar ik heb op forums gelezen dat het in de VS wel voorkomt dat er soms helemáál geen verpakking om de hoes zit als Amazom.com een plaat verstuurt. Dus gewoon met de adressticker op het cellofaan waarin het album doorgaans vanaf de fabriek verpakt zit. The horror...
Ik ben zelf wel te spreken over de LP-verpakkingen van Dodax. Die zijn vrij stevig en kunnen een internationale reis doorgaans wel overleven, mits er geen al te gekke dingen mee worden uitgehaald. Ik ben het met Soledad eens dat de verpakkingen van bol.com me meer zorgen baren. Dat is vrij dun karton, waarvan ik me kan voorstellen dat het de hoeken van een LP-hoes niet altijd even goed beschermt. Tot dusver is het bij mij gelukkig altijd goed gegaan.
In Nederland zijn de LP-verpakkingen van Amazon ook nog best behoorlijk, maar ik heb op forums gelezen dat het in de VS wel voorkomt dat er soms helemáál geen verpakking om de hoes zit als Amazom.com een plaat verstuurt. Dus gewoon met de adressticker op het cellofaan waarin het album doorgaans vanaf de fabriek verpakt zit. The horror...

0
Mssr Renard
geplaatst: 26 november 2021, 21:35 uur
Zojuist twee lp's besteld bij Records on Vinyl - recordsonvinyl.nl
Geen verzendkosten, redelijke prijzen, enorm aanbod.
Ik ben benieuwd.
Geen verzendkosten, redelijke prijzen, enorm aanbod.
Ik ben benieuwd.
1
geplaatst: 9 januari 2022, 12:47 uur
Rogyros schreef:
.
Bij DHL gaat het een stuk slechter. We hebben regelmatig meegemaakt dat we dan een melding kregen dat er was aangebeld, maar dat we niet thuis waren. Nou, dat bleek meer dan eens niet te kloppen. En dat we de deurbel niet horen, kan ook niet want onze hond laat ons altijd luid en duidelijk weten dat er aangebeld wordt.
.
Bij DHL gaat het een stuk slechter. We hebben regelmatig meegemaakt dat we dan een melding kregen dat er was aangebeld, maar dat we niet thuis waren. Nou, dat bleek meer dan eens niet te kloppen. En dat we de deurbel niet horen, kan ook niet want onze hond laat ons altijd luid en duidelijk weten dat er aangebeld wordt.
Die ervaring heb ik ook met DHL, die wachten max 2 sec na het bellen en zijn weg lijkt wel. En ze dumpen je pakket vaak waar zij willen, ook al geef je een afhaallocatie aan, dan nog hebben zij het ergens anders heengebracht, is ook al een paar keer gebeurd.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 april 2022, 17:47 uur
Sharing is caring, luidt het spreekwoord. Lenteactie bij Nuclear Blast (20% korting op alles).
Spring Sale - Nuclear Blast - nuclearblast.com
Spring Sale - Nuclear Blast - nuclearblast.com
0
Soledad
geplaatst: 4 april 2022, 14:50 uur
Ben wel benieuwd of ik hier de enige ben.
Amazon is bijna altijd de goedkoopste aanbieder. Als ik online shop, dan meestal daar. Echter ik heb nu al drie keer een beschadigde LP ontvangen. Met name de hoes is iedere keer stuk. Laatst hadden ze serieus een plaat verzonden in een papieren zak
Je kunt wel raden hoe die arriveerde…. Ze zijn makkelijk met retourneren, maar het is wel een gedoe iedere keer.
Amazon is bijna altijd de goedkoopste aanbieder. Als ik online shop, dan meestal daar. Echter ik heb nu al drie keer een beschadigde LP ontvangen. Met name de hoes is iedere keer stuk. Laatst hadden ze serieus een plaat verzonden in een papieren zak
Je kunt wel raden hoe die arriveerde…. Ze zijn makkelijk met retourneren, maar het is wel een gedoe iedere keer.
0
geplaatst: 4 april 2022, 15:23 uur
Soledad schreef:
Laatst hadden ze serieus een plaat verzonden in een papieren zak
Laatst hadden ze serieus een plaat verzonden in een papieren zak
Je kunt wel raden hoe die arriveerde…. Ze zijn makkelijk met retourneren, maar het is wel een gedoe iedere keer. Zie hierboven. Op Amerikaanse muziekfora had ik al eens begrepen dat Amazon.com er een potje van maakt door in het slechtste geval LP's te versturen zonder ook maar enige verpakking, met de adressticker op het cellofaan van het album geplakt. Dat is vrágen om retouren natuurlijk. Tot dusver heb ik, ook uit eigen ervaring, nog niet gemerkt dat dit of een vergelijkbaar fenomeen ook tot West-Europa was doorgedrongen, maar mijn laatste LP-bestelling dateert alweer van een maand of drie terug. En die plaat was toen gewoon verpakt in zo'n speciale LP-verzendverpakking, zoals het hoort.
Ik begrijp zoiets niet, ook niet vanuit zakelijk oogpunt. Het geeft een hoop gedoe voor je klanten, die daarover terecht gaan klagen, en je krijgt een hoop LP's terug die onverkoopbaar zijn. Tenminste, dat laatste hoop ik dan toch. Je moet er niet aan denken dat ze die gewoon naar de volgende klant toesturen die die titel bestelt...
0
geplaatst: 30 april 2022, 17:18 uur
Omdat ik de collectie wel eens compleet wil hebben, uiteindelijk, Together van Golden Earring op plaat besteld. Gekleurd vinyl is allang uitverkocht en de standaardversie bijna overal belachelijk duur. CD Hal Ruinen verkocht 'm voor normale prijs. Zit je echter wel met verzendkosten dus aan hen de eer mij ook die nieuwe Eight Miles High te leveren. Account aanmaken geen vereiste. Binnen een dag verzonden; een goede kennismaking. 

1
geplaatst: 3 mei 2022, 22:56 uur
Bij www.soundsforsure.nl nu webshop leegverkoop: 50% korting op alle tweedehands lp's en cd's. Er is al veel weg, maar er valt nog wel wat leuks te scoren voor weinig.
2
geplaatst: 30 juni 2022, 21:28 uur
Zijn er hier ook anderen die momenteel problemen hebben met de levering door Dodax? Tot een paar weken geleden ging alles nog prima, maar momenteel heb ik er vier in bestelling die maar niet willen arriveren. Drie zouden er in de eerste helft van deze maand al verzonden moeten zijn, maar zijn nog steeds niet aangekomen, en één staat na bijna een maand nog altijd op de status 'in verwerking'.
Ik begin me langzamerhand een beetje ongerust te maken en merk toevallig vanavond dat ik niet de enige ben. Het regent momenteel klachten op consumentenfora als Trustpilot. Allemaal van de laatste paar weken. Ik voel me redelijk gedekt doordat ik altijd via PayPal betaal, en dan kun je meestal je geld wel terugclaimen. Maar toch: als dat maar niet dezelfde kant opgaat als een jaar of drie geleden...
Ik begin me langzamerhand een beetje ongerust te maken en merk toevallig vanavond dat ik niet de enige ben. Het regent momenteel klachten op consumentenfora als Trustpilot. Allemaal van de laatste paar weken. Ik voel me redelijk gedekt doordat ik altijd via PayPal betaal, en dan kun je meestal je geld wel terugclaimen. Maar toch: als dat maar niet dezelfde kant opgaat als een jaar of drie geleden...
0
geplaatst: 30 juni 2022, 21:37 uur
Nog even verder gezocht, en ja hoor, foute boel: faillissement aangevraagd.
Ik zal ze met deze kennis morgen of dit weekend formeel nog maar even aanschrijven, maar ik ga mijn PayPal-terugbetalingsregeling maar vast voorbereiden...
Ik zal ze met deze kennis morgen of dit weekend formeel nog maar even aanschrijven, maar ik ga mijn PayPal-terugbetalingsregeling maar vast voorbereiden...

0
geplaatst: 30 juni 2022, 21:58 uur
gaucho sinds ik zelf mijn bestelling van Rock Believer van Scorpions halverwege april geannuleerd heb wegens te lang wachten hield ik een slag om de arm met een CD van Ian Gillan voor bodemprijs, en met het verzendbericht een nieuwe bestelling geplaatst van Golden Earring die ook netjes geleverd werd. Vervolgens ergerlijk lang gewacht op Japanse Rainbow en Deep Purple CD's die uiteindelijk geleverd werden, maar nu zit ik een week na verzendbericht nog steeds op een Led Zeppelin te wachten. Heb een paar keer gevraagd waar de waar bleef maar kreeg zo'n voorgeprogrammeerd standaardantwoord met de vraag of ik wachten of annuleren wou. Heb daar nu nog een CD uitstaan. Het moest zo eens eindigen dat je je waar niet krijgt.
0
geplaatst: 30 juni 2022, 21:59 uur
Kronos schreef:
Shit, gisteren nog een grote bestelling gedaan...
Shit, gisteren nog een grote bestelling gedaan...
Hopelijk afgerekend via PayPal of je creditcard. Dan ben je meestal wel gedekt.
0
geplaatst: 30 juni 2022, 22:03 uur
B.Robertson schreef:
Het moest zo eens eindigen dat je je waar niet krijgt.
Het moest zo eens eindigen dat je je waar niet krijgt.
In al die jaren dat ik online bestel, ben ik me uiteindelijk nog nooit een buil gevallen. Eén keer, maar da's jaren geleden, een naheffing van de douane vanwege een dure Japanse cd, maar voor de rest is het altijd goed gegaan. Ook bij het vorige faillissement van Dodax, drie jaar geleden. Al had ik toen toevallig geen bestellingen meer uitstaan.
Ik heb er de laatste jaren mondjesmaat besteld, maar toevallig onlangs een paar, toen bleek dat bijvoorbeeld de laatste Kansas en het dubbele 12 inch album van Howard Jones spotgoedkoop op de site stonden, euro's goedkoper dan andere aanbieders. Ik baal daar eigenlijk nog het meest van, de wetenschap dat ik die dus niet voor die prijs ga krijgen. Enfin, morgen of dit weekend maar even in de pen klimmen...
0
geplaatst: 30 juni 2022, 22:06 uur
Ja, ik zit eveneens op een paar CD's te wachten (één daarvan zou al op 14 juni zijn verzonden, maar daar heeft mijn deurmat nog niets van gemerkt). Maar zoals gaucho in het voorgaande bericht al schrijft dreigde een paar jaar geleden ook al een faillissment, en dat hebben ze toen ook overleefd. Desalniettemin een vervelende toestand.
1
geplaatst: 30 juni 2022, 22:09 uur
Ze maakten toen een doorstart onder een andere eigenaar, meen ik. Hopelijk gebeurt dat ditmaal ook. Maar dat is natuurlijk afwachten.
Ik lees in die faillissementsaanvraag overigens het volgende: Eine Unternehmensfortführung wird mangels wirtschaftlicher Voraussetzungen nicht angestrebt. Das Unternehmen wird daher geschlossen und liquidiert werden. Die diesbezügliche Zustimmung zur Schließung wurde bereits erteilt.
Met andere woorden: Het bedrijf wordt naar verwachting niet voortgezet, omdat het ontbreekt aan economische vooruitzichten. De vennootschap zal daarom worden gesloten en geliquideerd. De goedkeuring voor sluiting is al verleend.
Is ook lastig, met een aanbod dat steeds meer een niche-karakter verkrijgt. Al hebben ze dat aanbod wel verbreed, heb ik gemerkt. En dat lees ik ook in dat stuk: Die Antragstellerin war ursprünglich im Bereich Warenhandel mit Medien- und Elektronikprodukten tätig, wobei die Antragstellerin seit dem Sommer 2021 nur mehr diverse Dienstleistungen (u.a. Kundenservice und Softwareprogrammierung) für die Alleingesellschafterin, der Dodax AG, erbringt.
Maar helaas: Das Abgleiten in die nunmehrige Insolvenz wird u. a. im Zusammenhang mit wirtschaftlichen Schwierigkeiten (wie z.B. hoher Konkurrenzdruck und gestiegene Kosten) sowie mit der massiven Umstrukturierung der gesamten Unternehmensgruppe der Antragstellerin und den daraus resultierenden Problemen gesehen.
Ik lees in die faillissementsaanvraag overigens het volgende: Eine Unternehmensfortführung wird mangels wirtschaftlicher Voraussetzungen nicht angestrebt. Das Unternehmen wird daher geschlossen und liquidiert werden. Die diesbezügliche Zustimmung zur Schließung wurde bereits erteilt.
Met andere woorden: Het bedrijf wordt naar verwachting niet voortgezet, omdat het ontbreekt aan economische vooruitzichten. De vennootschap zal daarom worden gesloten en geliquideerd. De goedkeuring voor sluiting is al verleend.
Is ook lastig, met een aanbod dat steeds meer een niche-karakter verkrijgt. Al hebben ze dat aanbod wel verbreed, heb ik gemerkt. En dat lees ik ook in dat stuk: Die Antragstellerin war ursprünglich im Bereich Warenhandel mit Medien- und Elektronikprodukten tätig, wobei die Antragstellerin seit dem Sommer 2021 nur mehr diverse Dienstleistungen (u.a. Kundenservice und Softwareprogrammierung) für die Alleingesellschafterin, der Dodax AG, erbringt.
Maar helaas: Das Abgleiten in die nunmehrige Insolvenz wird u. a. im Zusammenhang mit wirtschaftlichen Schwierigkeiten (wie z.B. hoher Konkurrenzdruck und gestiegene Kosten) sowie mit der massiven Umstrukturierung der gesamten Unternehmensgruppe der Antragstellerin und den daraus resultierenden Problemen gesehen.
1
geplaatst: 1 juli 2022, 11:38 uur
Heb een half uurtje geleden via PayPal aangegeven dat ik mijn geld terug wil en nu al door Dodax het geld van mijn lopende bestellingen terug gehad. Topservice, zoals ik eigenlijk altijd gewend was van hen. ZO jammer dat ze verdwijnen. Een van de weinige sites met normale CD prijzen.
0
geplaatst: 1 juli 2022, 12:27 uur
Dat is wel einde oefening voor Dodax als ik het zo lees. Jammer, heb er door de jaren heen heel wat bestellingen geplaatst, nooit problemen gehad. Succes voor degenen die wel nog een bestelling hebben lopen.
Waar moet ik nu heen? Amazon.nl??
0
geplaatst: 1 juli 2022, 13:19 uur
gaucho schreef:
Nee, met bancontact betaald en dus geld kwijt waarschijnlijk. Gewoonlijk beperk ik het risico ook door niet teveel tegelijk te bestellen, maar gisteren toch voor 60 euro besteld, terwijl er ook nog enkele bestellingen in verwerking stonden. Ik probeer dan maar te bedenken dat ik dat geld in de loop der jaren had uitgespaard door bij de goedkoopste te bestellen. En vind het vooral ook jammer dat ik de cd's waar ik naar uit kijk nu niet zal aankrijgen.
0
geplaatst: 1 juli 2022, 13:26 uur
gaucho schreef:
Drie zouden er in de eerste helft van deze maand al verzonden moeten zijn, maar zijn nog steeds niet aangekomen,...
Drie zouden er in de eerste helft van deze maand al verzonden moeten zijn, maar zijn nog steeds niet aangekomen,...
Bestellingen die ik het laatst heb aangekregen waren verzonden op 10 juni 2022.
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 juli 2022, 17:15 uur
Tony schreef:
Dag Tony, ik heb al meerdere bestelervaringen met Amazon.nl en ik ben een tevreden klant. JPC.de is ook uiterst betrouwbaar, tot nu toe alleszins.
Dodax "noa de wuppe" is niet echt een verrassing voor mij, na de perikelen van 4 jaren geleden, zie mijn bericht van 23-06-2018: Het grote webwinkeltopic - MusicMeter.nl. Als ik bestelde, dan was het meestal iets wat ergens veel duurder was, één per één, geen grote bestellingen.
Ik hoop dat iedereen alsnog haar/zijn centen terug ziet bij niet-levering. Groot of klein, een verlies is nooit fijn. De grote haaien blijven rondzwemmen, de kleine visjes zullen er één voor één aan zijn voor de moeite. Downloaden, streaming, losse nummers in plaats van albums, festivalbelevingen, keuzes maken qua budgetten zeker vandaag de dag... volgens mijn bescheiden mening de langzame neergang van albums, zowel op vinyl als op cd, maar dat is allicht een andere issue.
2
Soledad
geplaatst: 1 juli 2022, 19:19 uur
Amazon kan echt heel goedkoop zijn, en let op: gek genoeg is .de soms goedkoper dan .nl…. Ik vind het alleen wel een onsympathiek bedrijf en ze durven vinyl soms in een papieren zak de sturen. Ik heb het afgelopen jaar vier keer een bestelling teruggestuurd vanwege een beschadigde hoes. Maar als je een Blue Note Classics voor 20 euro op de kop kan tikken….
JPC vind ik prettiger. Al is het maar om het klantenservice bericht bij een verzending inclusief ein herzlicher gruss van een bebrilde Friedhelm Börsting
Daarnaast probeer ik op z’n tijd de fysieke winkels wat te steunen. En voor jou als jazzliefhebber Tony is Jazzmessengers.com echt een aanrader.
JPC vind ik prettiger. Al is het maar om het klantenservice bericht bij een verzending inclusief ein herzlicher gruss van een bebrilde Friedhelm Börsting

Daarnaast probeer ik op z’n tijd de fysieke winkels wat te steunen. En voor jou als jazzliefhebber Tony is Jazzmessengers.com echt een aanrader.
1
geplaatst: 1 juli 2022, 20:38 uur
Ik heb geen ervaringen met Amazon.nl, Tony, maar wel met Amazon.de. En dat is me de afgelopen jaren best bevallen. Ervaringen zoals Soledad heb ik niet, maar ik bestel voornamelijk CD's en DVD's en dat is nog nooit fout gegaan. Nou moet ik eraan toevoegen dat ik op Amazon.de ook regelmatig bestel bij affiliates, verkopers die via Amazon verkopen.
In de beginperiode kwam het nog wel eens voor dat ik iets bestelde dat men niet in Nederland wilde leveren, maar een collega in Bunde was zo aardig om zijn adres beschikbaar te stellen om het vervolgens mee te nemen naar kantoor in Groningen. Tegenwoordig kan 99% van het bestelde in Nederland worden bezorgd.
In de beginperiode kwam het nog wel eens voor dat ik iets bestelde dat men niet in Nederland wilde leveren, maar een collega in Bunde was zo aardig om zijn adres beschikbaar te stellen om het vervolgens mee te nemen naar kantoor in Groningen. Tegenwoordig kan 99% van het bestelde in Nederland worden bezorgd.
0
geplaatst: 1 juli 2022, 21:32 uur
Kronos schreef:
Nee, met bancontact betaald en dus geld kwijt waarschijnlijk. Gewoonlijk beperk ik het risico ook door niet teveel tegelijk te bestellen, maar gisteren toch voor 60 euro besteld, terwijl er ook nog enkele bestellingen in verwerking stonden. Ik probeer dan maar te bedenken dat ik dat geld in de loop der jaren had uitgespaard door bij de goedkoopste te bestellen. En vind het vooral ook jammer dat ik de cd's waar ik naar uit kijk nu niet zal aankrijgen.
Oef, dat zuigt wel, zo'n flink bedrag. Ja, dan kun je waarschijnlijk niet anders dan je verlies accepteren. En jezelf troosten met het bedrag dat je door de jaren heen hebt uitgespaard, want ook dat kan gelukkig flink oplopen.
Kronos schreef:
Mijn CD's zijn allemaal verzonden op 14 juni, zie ik net. Ik ben bang dat daar ergens de scheidslijn ligt, dat Dodax rond die datum is teruggefloten door de curator. Het zal erom spannen, maar eigenlijk heb ik er weinig vertrouwen in dat ik mijn 'verzonden' CD's nog op mijn deurmat aantref. Het duurt eigenlijk al veel te lang; normaal zit er bij Dodax tussen de verzendbevestiging en de ontvangst doorgaans en dag of 4 à 5, hooguit een week. Maar ik wacht nog even af voordat ik een PayPal-claim indien.
0
geplaatst: 1 juli 2022, 21:45 uur
Ik heb enige moeite met bestellen bij Amazon vanwege de werkomstandigheden van het personeel waar ik regelmatig over lees. Aan de andere kant ben ik dan ook weer niet zo principieel dat ik er nooit wat bestel. Mijn ervaringen zijn steevast goed: ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar soms springen ze er zeker positief uit. En altijd pijlsnel geleverd (indien voorradig) en mét track & trace, tot op het dagdeel toe waarop er bezorgd wordt.
Ook met jpc.de uitsluitend goede ervaringen: meestal iets duurder, maar adequaat, snel verstuurd en goed verpakt. LP's worden altijd gratis verzonden en qua CD's hebben ze eens in de maand een lang weekend waarin gratis wordt verstuurd, meestal het tweede weekend van de maand. Een enkele keer blijkt iets op hun site niet leverbaar, dat is soms wel jammer.
Maar daarmee zijn helaas alle overgebleven interessante online aanbieders van dit moment wel genoemd, volgens mij. Ik bestel ook nog wel eens wat bij Platomania, maar heb het geluk dat er een fysieke vestiging in mijn woonplaats te vinden is, waar ik die bestelling dan zonder verzendkosten kan afhalen. Als je de verzendkosten mee zou rekenen, zouden ze toch redelijk prijzig uitpakken.
Bol.com is al jaren geen optie voor me, echt veel te duur, zeker als het via 'third party sellers' wordt aangeboden.
Ook ik ben de laatste jaren al meer opgeschoven richting fysieke winkels. Gelukkig neemt het aantal kleine winkels dat zich specialiseert in vinyl weer enigszins toe.
Ook met jpc.de uitsluitend goede ervaringen: meestal iets duurder, maar adequaat, snel verstuurd en goed verpakt. LP's worden altijd gratis verzonden en qua CD's hebben ze eens in de maand een lang weekend waarin gratis wordt verstuurd, meestal het tweede weekend van de maand. Een enkele keer blijkt iets op hun site niet leverbaar, dat is soms wel jammer.
Maar daarmee zijn helaas alle overgebleven interessante online aanbieders van dit moment wel genoemd, volgens mij. Ik bestel ook nog wel eens wat bij Platomania, maar heb het geluk dat er een fysieke vestiging in mijn woonplaats te vinden is, waar ik die bestelling dan zonder verzendkosten kan afhalen. Als je de verzendkosten mee zou rekenen, zouden ze toch redelijk prijzig uitpakken.
Bol.com is al jaren geen optie voor me, echt veel te duur, zeker als het via 'third party sellers' wordt aangeboden.
Ook ik ben de laatste jaren al meer opgeschoven richting fysieke winkels. Gelukkig neemt het aantal kleine winkels dat zich specialiseert in vinyl weer enigszins toe.
0
geplaatst: 1 juli 2022, 21:46 uur
gaucho schreef:
Mijn CD's zijn allemaal verzonden op 14 juni, zie ik net. Ik ben bang dat daar ergens de scheidslijn ligt, dat Dodax rond die datum is teruggefloten door de curator.
Mijn CD's zijn allemaal verzonden op 14 juni, zie ik net. Ik ben bang dat daar ergens de scheidslijn ligt, dat Dodax rond die datum is teruggefloten door de curator.
Van mijn vorige bestelling werd op 15 juni de laatste cd nog verzonden. Maar die is dus nog niet aangekomen. In België is het wel vaker twee weken en langer wachten, dus daar is nog wat hoop.
Wat die 60 euro betreft, leuk is dat niet. Maar ik heb het geluk dat ik het me kan veroorloven daar niet over te hoeven balen. Ik zeg vaak tegen collega's op het werk dat ik geld genoeg heb. Dat levert dan wel eens jaloerse blikken op, alsof geld genoeg hetzelfde is als geld teveel. Ooit is het wel anders geweest. Zo was ik eens het gelijkvormingsheidsattest van mijn auto kwijt en moest ik een duplicaat aanvragen, wat me 75 euro kostte terwijl ik in die fase elk dubbeltje moest omdraaien. Dat was zo hard balen dat ik het nooit zal vergeten. En alsof die kost nog niet zot genoeg was, vond ik verschillende jaren later het originele attest terug.

0
geplaatst: 1 juli 2022, 22:08 uur
Ik zit nu bij Amazon nl te kijken, maar daar moet je ook oppassen. Veel cd's worden verkocht door Dodax-online via Amazon. Geen idee of dat op dit moment betrouwbaar is, maar ik durf het niet te riskeren.
0
geplaatst: 1 juli 2022, 22:20 uur
Wel misleidend dan dat je bij Dodax gewoon een pre-order voor de nieuwe Wormrot kan plaatsen, die volgende week vrijdag uitkomt, en die staat sinds kort in het assortiment.
Ik heb netjes een annuleringsverzoek geplaatst en ga anders voor drie tientjes het schip in en is het afwachten of die Zeppelin nog aankomt. Sneu geld en als ik die items elders weghaal ook nog eens dubbelop. Dat verdient zich wel terug daar de bestelstroom van Dodax ophoudt, mijn premium lidmaatschap bij Large afloopt, Bol het vooral van acties moet hebben en ik elders weinig zaken doe.
En prompt liep ik tegen een leuke grindcore-aanbieding aan van DVD Outlet die zonder verzendkosten op Bol verkoopt en er tevens nog een tegoedbon van 2,50 was wegens een verlate levering.
Ik heb netjes een annuleringsverzoek geplaatst en ga anders voor drie tientjes het schip in en is het afwachten of die Zeppelin nog aankomt. Sneu geld en als ik die items elders weghaal ook nog eens dubbelop. Dat verdient zich wel terug daar de bestelstroom van Dodax ophoudt, mijn premium lidmaatschap bij Large afloopt, Bol het vooral van acties moet hebben en ik elders weinig zaken doe.
En prompt liep ik tegen een leuke grindcore-aanbieding aan van DVD Outlet die zonder verzendkosten op Bol verkoopt en er tevens nog een tegoedbon van 2,50 was wegens een verlate levering.
* denotes required fields.