MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Nieuw in de top 40 - 2011

zoeken in:
Ok, dat waren dus de binnenkomers in de tipparade die ik had gezien.

#26: Lady GaGa - Judas
Al een aantal keer gehoord, maar toch maar even beluisterd voor de vorm. Eerst vond ik het niets. Nu vind ik het toch wel beter worden. Ik vind het nog veel te bombastisch en buiten het veelbelovende intro is het nog steeds zeer matig, zeker voor Lady Gaga, maar ik ben een beetje over de teleurstelling heen en begin weer in te zien dat ze mijlenver boven het top 40-maaiveld uitsteekt.

Cijfer: 5

#34: Chris Brown & Benny Benassi - Beautiful People
Bij de titel Beautiful People moet ik denken aan die grote, dikke neger die dat zoetsappige "Beautiful Girls" zingt. Waarom? Geen idee. Eigenlijk ook geen idee waarom ik dit meld. Misschien omdat ik voor de rest weinig over het nummer te melden heb. Behalve dat het ruk is. Zo af en toe een beat die lekker begint te worden, maar die duren veel te kort...

Cijfer: 3

#37: LMFAO - Party Rock Anthem ft. Lauren Bennett, GoonRock
De naam zegt me niks. Het nummer des te meer. Eindelijk weer eens een degelijke clubhit. Nu is het refrein echt een meezingrefrein en zoals ik al vaker zei, vind ik het vaak om zo te luisteren wat minder, maar deze is zeer goed te doen.

En het stukje na "Every day I'm shufflin'" (de eerste keer) is wel supervet, op vol volume dan.

Cijfer: 6,3

ArthurDZ schreef:
Misschien is het de nostalgie die spreekt, maar een zin als: 'Alberto Vermichelli die komt hier nogal vaak, die man heeft nu eenmaal weinig klanten in zijn zaak' vind ik toch wel bijzonder geestig
Misschien wel heel erg dat ik weet (aan de andere kant heb ik het nummer net weer even beluisterd. ), maar het is "die man heeft regelmatig geen klanten in zijn zaak".

Overigens kan menig band tegenwoordig nog een puntje zuigen aan het instrumentale werk van Druk. Samson & Gert is zo onderschat.

chevy93 schreef:
(quote)
Misschien wel heel erg dat ik weet (aan de andere kant heb ik het nummer net weer even beluisterd. ), maar het is "die man heeft regelmatig geen klanten in zijn zaak".

Overigens kan menig band tegenwoordig nog een puntje zuigen aan het instrumentale werk van Druk. Samson & Gert is zo onderschat.

Toevallig een paar dagen geleden met een vriend wat oude clips bekeken, waaronder die. Daarom dat ik het nog ongeveer wist Alleen, waarom een clip doen in een cowboythema als het lied over een elektrische bel gaat?

Bovendien geef ik je wel 100 procent gelijk wat betreft de instrumentatie, maar wel van alle Samson & Gert-nummers in het algemeen. Die zit altijd geweldig goed in elkaar.

Week 19.

#22: Adele - Someone Like You
LucM schreef:
Als je Adele niet waardeert vind je niets in de huidige top-40 goed.
Je bedoelt dat je Adele het enige verantwoord goede uit de top 40 vind? Iets met smaak enzo?
Someone Like You was, net zoals Rolling in the Deep, een groeinummer. Het kost best wat tijd om in te zien dat zij anders is dan het gros van de top 40. Dat zij toch wat meer in haar nummers legt. Someone Like You vond ik erg... simpel.
Cijfer: 7,5

#27: Beyonce - Run The World (Girls)
Daar sta je dan. Beyoncé is het volgende nummer. Moet je als jongen nou gezellig mee gaan doen of moet je maar een beetje om je heen gaan kijken, omdat het nummer nergens op slaat? Ik wist (en weet) het nooit en vaak wordt het een combinatie van beiden. Echt een boutnummer om "even op te zetten". Ik ga mee met LucM qua beoordeling

#33: Caro Emerald - Riviera Life
Stuck was een poepnummer en dat nummer haalde echt "het bloed onder mijn nagels vandaan". Daarom haat ik Caro Emerald. Deze is minder erg, maar ik vind het nog steeds slecht. Een slap deuntje en als zangeres vind ik haar veel te gewoontjes.

Dit is trouwens de tweede keer vandaag dat ik "concrete jungle" terug hoor keren in een liedje (en dan niet in die van Bob).

Cijfer: 4,5

#35: Blöf - Hou Vol, Hou Vast
BLØF is een farçe van zichzelf geworden.

Hou vol hou vast
Er is altijd nog m'n arm die om je heen past
En altijd nog m'n schouder die je recht houdt
Al is het maar voor even

tegenover:
Je buien zijn de wolken,
Aan een hemelsblauw humeur.
Ik heb m'n handen op je heupen,
Maar m'n hoofd is bij de deur.
je ogen blijven grijs,
Ontkennen elke kleur.
Het is alsof hier niemand woont,
Alsof er niets gebeurt.

Niet dat laatstgenoemde zo ongelofelijk poëtisch is, maar de beeldspraak vind ik mooi gevonden. Simpel en effectief, zoals ik inmiddels heel vaak gezegd heb over nummers.

ArthurDZ schreef:
Bovendien geef ik je wel 100 procent gelijk wat betreft de instrumentatie, maar wel van alle Samson & Gert-nummers in het algemeen. Die zit altijd geweldig goed in elkaar.
Ik herinner me van de live-shows dat ze altijd de band bovenaan het decor hadden staan. Met name de drumpartijen vind ik bij vlagen erg goed en zeker niet onderdoen voor een aantal grote bands. Misschien een idee om een coup de S&G te plegen bij de MuMe Ladder. ;D

Sowieso heb ik er wel eens aan gedacht om een nummer van hun of bv. Jan Smit te nomineren. Puur en alleen om de reacties te bekijken.

chevy93 schreef:
(quote)
De banjo natuurlijk. Lijkt op de een of andere manier een versnelling. Zal wel weer aan mij liggen, want associaties bij mij gaan meestal van hot naar her.

Ah, ik wist niet dat daar een nummer van bestond. Ik dacht dat je het over de tekst had zoals die altijd in de serie werd gesproken

Week 20, omdat het stiekem toch best leuk is.

#26. Ben Saunders - Dry your eyes
Was het nou Ben of Dean die ik vorige keer een compliment gaf? Een nummer dat onopgemerkt voorbij ging en dat geeft aan dat het geen irritaties opwekt. Aan de andere kant ook dat het weinig imposant is, maar voor imposante muziek zoek ik elsewhere. Vooruit dan maar, een voldoende.

Cijfer: 5,5

#31. Enrique Iglesias featuring Usher - Dirty dancer
Usher heeft al tijden geen degelijke hit meer gescoord. Evenals Enrique. Kortom, een abc'tje. Zo moeten ze gedacht hebben ten minste. Mja, genoeg potentie in het nummer, maar veel te eentonig. Zelfs de korte speelduur is al te lang. Ik geloof dat ik een paar weken geleden de clip al gezien had op Slam! TV. Best een leuke clip

Cijfer: 5,0

#34. Pitbull featuring Ne-Yo, Afrojack & Naye - Give me everything
Ik heb geen idee wat ik hier over moet melden. Op het oog de zoveelste simpele clubhit, maar toch pakt deze mij wel. Een lekker refrein, een mooi afwisselend nummer en een prima beat.
Grab somebody sexy tell 'em hey

Cijfer: 6,6

#36. David Guetta featuring Nicki Minaj & Flo Rida - Where dem' girls at?
Eerder werd mij al verteld dat Guetta alles steelt. Deze zal dus ook wel gestolen zijn. Het zal mij een worst zijn. Gewoon een lekker nummer. Ook één van de weinige nummers waarbij de lyrics af en toe zo slecht zijn dat het geweldig wordt.

You got a BFF, I wanna see that girl, it's all women invited
Hair do's and nails, that Louis, Chanel all up in the body
President's in my wallet, no rules I'm bout it
Blow the whistle for the hotties
I got it, shawty, it's never too much, can't be doing too much
10 to one of me, I can handle that love
Outta of my reach, we can all get buzz
Holla cause I'm free, no matter it's no rush

Cijfer: 7,2

#38. Bob Sinclar featuring Raffaella Carra - Bob Sinclar Feat. Raffaella Carra - Far l'Amore
Bob heeft al jaren niks meer van waarde geproduceerd. Niet dat ik weet ten minste, want ik moet daar uiteraard aan toevoegen dat ik alleen maar zijn nummers ken die de radio halen. Deze doet overigens erg denken aan Hey (Nah Neh Nah). Zonder die stomme tekst zou dit nummer waarschijnlijk een dikke voldoende krijgen. Ik heb de link dan ook veranderd naar de club mix. Welke ik opmerkelijk genoeg een stuk beter vind.

Cijfer (radio-edit): 4,5
Cijfer (club mix): 5,2

Zo en nu toch wel even goede muziek draaien.

Overigens, puur ter informatie, is die laatste van Bob een cover, en wel hiervan: Raffaella Carra - A Far L'amore Comincia Tu.

Ah, ik dacht dat Raffaella Carra die vrouw op die cover was van dat nummer op YouTube. Het nummer kwam me al bekend voor. Ach, Bob is niet vies van een cover. Soms covert hij zichzelf, denk ik wel eens.

LucM schreef:
#39. Gotye featuring Kimbra - Somebody That I Used To Know
Rustig nummer, niet onaardig maar het kan mijn aandacht moeilijk vasthouden, het kabbelt wat monotoon voort, al zijn de arrangementen hier vrij origineel.

Na dit meermaals gehoord te hebben vind ik dat nu een prachtig nummer, ik verhoog naar 8,5.

Week 38.

#28. The Wanted - Glad You Came
Een beetje Coldplay, een kunstmatig zomers sfeertje, standaardbeat en tekst ... scoren is hier duidelijk de bedoeling maar dit nummer heeft weinig om het lijf wegens totaal gebrek aan eigenheid, dit heb ik al zo vaak eerder en vooral beter gehoord.

#32. Anouk - Save Me
Het begint met een gospelkoor om over te gaan tot gitaarpop. Ik geloof Anouk wel maar de emotie komt niet over bij mij. Ik vind het geheel nogal steriel klinken zoals die akoestische gitaar. Productioneel had het beter gekund, haar zang komt hier ook niet optimaal tot zijn recht.

#36. Avicii - Fade Into Darkness
Waarom zijn er zoveel verschillende versies van? Welke versie ik ook beluister, zowel vocaal als melodisch als tekstueel als ritmisch vind ik dat niets voorstellen en die 'oohoo's' als backing vocals vind ik nu ook afgezaagd.
Cijfer: 2

Ik begin me bij Anouk af te vragen of haar gehele nieuwe cd nu al in de Top 40 heeft gestaan....

Vind dat nieuwe nummer van Sean Paul, Got 2 Luv U, wel leuk. Wel jammer dat het samen is met Alexis Jordan.

Week 39.

#7. Coldplay - Paradise
Hun vorige single vond ik al niet bijzonder (vind het tenslotte een flauwe U2-kopie, ik verlaag naar 5,5) maar dit is een tegenvaller en hun zwakste single tot nu toe. Banaal en overgeproduceerd, de enige verdienste is dat het iets beter is dan de gemiddelde hitparadepop anno 2011.

#28. Di-rect - The Chase
Di-rect ... een band die ook niet bepaald uitblinkt in inventiviteit. Ook hier krijg ik een déjà-vu-gevoel (die "ooh-ooh-oohs" zijn nu cliché) maar het nummer is niet onaardig en behoorlijk gezongen, toch een hele verbetering met het werk in hun beginperiode.

# 29. Bruno Mars - Marry You
Bruno Mars kan wel best zingen maar ook dit nummer is mij te banaal, zeker de tekst en melodisch te doorsnee. Zijn stem klinkt mij hier ook te afgeknepen.
Cijfer: 3,5

#36. Racoon - Took a Hit
Hier zit wat meer in, de saxofoons kleuren het nummer en het heeft tenslotte een vlotte melodie. Alleen die tekst ... Laat ik maar een voldoende geven maar een evergreen zie ik dat niet worden.
Cijfer: 6

Week 40 kunnen wij er nog bij doen.

#21. The Voice of Holland - One Thousand Voices
Er komen misschien duizend stemmen in voor maar geen degelijke song. Deze formule is tot op de draad versleten en dat nummer zelf is ontzettend cliché.
Cijfer: 2,5

#32. Tony Bennett & Amy Winehouse - Body and Soul
Natuurlijk mogen wij nu 'onontdekte' songs van Amy Winehouse verwachten. Dit duet vind ik echter vervelend en slaapverwekkend, dan liever haar vlotte soulhits.
Cijfer: 4

#34. Jason Derülo - It Girl
Dat nummer heb ik al meermaals gehoord en hoef ik niet opnieuw te beluisteren. Dit is weer van die glijerige en glibberige arrenbie waaruit alle soul is verwijderd.

Top-10 tot nu toe :

1. Elbow - 'Lippy Kids' (Live at Blueprint Studios) 9
2. Gotye featuring Kimbra - Somebody That I Used To Know 8,5
3. Adele - Set Fire to the Rain 8,5
4. Adele - Someone Like You 8
5. Brooke Fraser - Something in the Water 8
6. Cee Lo Green - Bright Lights, Bigger City 8
7. James Blake - Limit to Your Love 8
8. Caro Emerald - Riviera Life 7,5
9. Alexandra Stan - Mr. Saxobeat 7,5
10. Crystal Fighters - Plague 7,5

Amy Winehouse en Radical Face (beiden 9) zijn re-releases (dateren van 2007) en reken ik niet mee. Gemiddelde tot nu toe = 4,14.

NewYorkCityLight schreef:
Vind dat nieuwe nummer van Sean Paul, Got 2 Luv U, wel leuk. Wel jammer dat het samen is met Alexis Jordan.

Kan het helaas ook helemaal niks vinden. Zeer irritant nummer, maar ik vind het niveau in de hitparades dit jaar überhaupt echt beneden peil.
Respect voor degenen die er wel hun tijd in kunnen steken, ik hou het in ieder geval niet uit met recensies.

chevy93 schreef:
Bij de titel Beautiful People moet ik denken aan die grote, dikke neger die dat zoetsappige "Beautiful Girls" zingt.

Kun je je gebruik van het n-woord even wat inperken, Chevy? Het is en blijft racistisch en jij mag het heus niet overal zomaar zeggen omdat je zelf ook licht getint bent. Dat laatste is overigens niet racistisch bedoeld.

kaztor schreef:
(quote)

Kan het helaas ook helemaal niks vinden. Zeer irritant nummer, maar ik vind het niveau in de hitparades dit jaar überhaupt echt beneden peil.
Respect voor degenen die er wel hun tijd in kunnen steken, ik hou het in ieder geval niet uit met recensies.

Ik had ook niet verwacht dat jij (of uberhaupt iemand anders hier) het wat zou vinden. Ik kan zelf nou niet eens aanwijzen wat ik er echt leuk aan vind. Ik vind de meeste singles van Sean Paul overigens wel leuk (hoogtepunt : Get Busy).

Van mij mag de dance-pop fase trouwens nu wel eens voorbij zijn. Dit ben ik al langer van mening maar nu is het toch ècht wel genoeg geweest. Af en toe zit er nog wel iets aardigs of zelfs leuks tussen maar het wordt tijd voor iets originelers.
Ligt het nou aan mij of waren de charts van pakweg 5-10 jaar geleden niet zo volgzaam? Tegenwoordig doet (bijna) iedereen wat 'in' is. Ik heb het idee dat dat vroeger minder was, dat er meer diversiteit te vinden was.

Got 2 Luv U vind ik ook niets aan (ik was met mijn 3 nog te mild), verder ben ik het eens met kaztor over het peil van de huidige hitparade. Dit jaar ga ik nog beëindigen maar het volgende jaar pas ik wellicht.

Week 41.

#14. Rihanna featuring Calvin Harris - We Found Love
Iedere scheet die Rihanna laat komt automatisch in de top-40 terecht. Dit hier is niet eens zo slecht en zangtechnisch gaat ze erop vooruit hoewel ik haar zang vervelend blijf vinden. Maar is dat memorabel of een nummer dat ik vaak zou draaien? Zeker niet, dus toch geen voldoende.

#33. Ed Sheeran - The A Team
Ik dacht bij het zien van de titel dat het zou gaan om een herbewerking van de tune van de populaire Amerikaanse TV-serie uit de jaren '80. Maar bij beluistering blijkt het een akoestisch nummer, pakkend, eerlijk en sober. Tussen al die overgeproduceerde banale fabriekspop is dat een verademing.
Cijfer: 8

#34. Adele - Rumour Has It
Adele is tot nu toe één van de beste hitleveranciers het laatste jaar, dus zij kan voor mij altijd. Al weet dit net iets minder te raken dan haar vorige hits, Adele zingt hier weer prachtig en overstijgt ruimschoots de Britneys, Rihanna's, Alexissen etc.
Cijfer: 7,5

#39. Avicii - Levels
Hoewel elektronische dance niet mijn ding is vind ik dit nummer wel behoorlijk in elkaar gestoken met enkele verrassende wendingen. Maar memorabel of om vaak te draaien? Dat nu ook weer niet.

Wat een verschrikkelijke single van Rihanna
Dat terwijl haar vorige zo leuk was.

Als dat de single is die ik vandaag op de radio hoorde, is het inderdaad verschrikkelijk.

Die van Ed Sheeran is inderdaad erg mooi. En hij is nog maar 20, talentvolle jongen.

Die nieuwe van Bruno Mars vind ik trouwens ook best leuk.

Week 21.

#19. Do - Hij Gelooft In Mij
Ik geloof dat ik deze al eens eerder heb gehoord. Geen idee meer waar en waarom. Die laatste vraag is dan ook de sleutel tot dit nummer. Wat is het nut van deze cover? Ik vind Do een uitstekende zangeres en ze heeft best mooie nummers gemaakt alleen dit nummer kan ik niet loskoppelen van André. Maar sowieso vind ik dit niet zo'n sterk nummer.

#27. Rihanna - California King Bed
Hoe vaak heeft Rihanna dit jaar in de top 40 gestaan, zeg?
Haar populariteit liegt er niet om. De haat hier evenmin. Ik zit er vaak tussenin. Ze heeft dit jaar al een aantal prima songs gemaakt, maar minstens evenveel "fabriekspop". Ook hier kies ik weer het midden. Kan me niet echt boeien, maar ik kan geen haatpunten aanwijzen. Het enige wat echt niet goed is, is dat het "California King Bed" niet goed loopt. Het zijn teveel lettergrepen in een te korte tijd. Aan de andere kant: hoorde ik nou een gitaarsolo?

Cijfer: 5,8

Week 22.

#27. Neon Trees - 1983
Tijdens de eerste noten had ik er goede hoop in een leuk nummer te horen te krijgen. Helaas bleef het bij die eerste noten, want dit glijdt voorbij zonder een hoogtepunt. Als je me vraagt waar het nummer over ging, kan ik je alleen de titel noemen.

Cijfer: 4,8

#32. Foo Fighters - Walk
Everlong stond zowaar op 4 in de Kink 1600. Genoeg reden dus om deze band eens een kans te geven. Echter zal het dan één van hun eerdere albums worden, want dit is 3x niks. Ik vind het een iets betere Nickelback. Nog altijd geen zak aan dus. Van die quasi-rock met veel bombast en zonder enig gevoel van dosering.

#36. Krystl - Bottles
Een enorm sympathieke zangeres. Alleen dit nummer kan ik niet meer aanhoren. Het refrein heb ik al zovaak tijdens het werk gehoord dat ik spontaan de neiging krijg de spullen stuk te gooien. Ok, dat is wat overdreven, maar voor mij hoeft deze niet meer.

#38. Lady Gaga - The Edge of Glory
Krijgen we dan eindelijk weer een goed nummer van haar? In haar clip ziet ze er weer ouderwets lelijk uit. Helaas is dit niet waar ik op hoop. Van Lady Gaga verwacht ik, misschien onterecht, betere kwaliteit nummers dan van andere nummers. Het couplet is slap en het refrein hoort catchy te zijn, maar is dat niet echt. Mêh...

Week 23.

#30. Gavin DeGraw - Not Over You
In 2005 kwam hij nog met I Don't Wanna Be. Een nummer waarvan ik maar moeilijk kon vertellen wat ik er zo leuk aan vond. Ik vind het ook helemaal geen leuk nummer, maar op de een of andere manier toch wel. Snappen jullie het nog? Ik in ieder geval niet.

Met Not Over You bewijst hij inderdaad een matige schrijver te zijn. Hier kan ik dus vrijwel niks mee. Ik vraag me ook hoe zoiets als dit de top 40 haalt. Ik heb ook geen flauw benul wat dit nummer heeft wat men interessant vind.

#34. Swedish House Mafia - Save the World
Slappe beat en een nog slappere tekst. Het 'doef doef' zal ik altijd lekker blijven vinden, maar om alleen daarom een nummer te prijzen?

#38. Alex Clare - Too Close
Kom op zeg... Wat een slecht nummer. Die totaal ongepaste "electronic"-invloeden, die 15-in-een-dozijn beat en een zanger die allesbehalve interessant is. Die clip ook.

Om de inhaalslag nog groter te maken:

Week 24.

#23. Bingo Players - Cry (Just a Little)
Dus.... Zelfs het 'doef doef' kan het nummer niet eens een beetje leuk laten zijn. Hoewel het 'doef doef' zijn naam hier zeker geen eer aandoet. Bang om een echte beat te laten horen? Verder ook een boel irritante... hoe noem je dat eigenlijk? Die afkappingen. Hmm... Iemand?

#31. Katy Perry - Last Friday Night (T.G.I.F.)
8 minuten?
Nu weet ik waarom die titel mij zo bekend voorkomt. Een meisje bij My name is... coverde dit nummer. Toen vond ik het best een aardig nummer. Sowieso vind ik dat Katy Perry vaak aardig tot goede nummers maakt. Jammer genoeg valt deze toch meer in de eerste categorie. Ik weet ook niet hoe lang het origineel is, want dit duurt echt veel te lang.

#38. Simple Plan featuring Natasha Bedingfield - Jet Lag
"Heart, heart, heart is so jetlagged". Is het quoten van het refrein voldoende om duidelijk te maken dat dit nummer ruk is?

Week 25.

#8. Coldplay - Every Teardrop is a Waterfall
Ik ben geen Coldplay-fan, maar vind meestal wel dat ze lekkere muziek maken. Zeer teleurgesteld was ik dan ook toen ik dit nummer voor de eerste keer hoorde. Dit is teveel hitgericht en te weinig Coldplay. Op de heerlijke gitaar na is het in het begin ook zo verschrikkelijk voorspelbaar. Ik hoop dat er op het album wel echte vuurwerknummers staan.
Toch... het blijft Coldplay. En het is het enige nummer vandaag (van de besprekingen van vandaag uiteraard) waar ik echt met plezier naar geluisterd heb. Zeker het instrumentale gedeelte is echt goed. Misschien ga ik dit nummer zelfs goed vinden?!

Cijfer: 6,7

#13. Sak Noel - Loca People (La gente esta muy loca)
Een 1 van LucM betekent regelmatig dat ik het geweldig vind. Nu is geweldig te enthousiast uitgedrukt. 30 miljoen views zegt ook wel heel wat over de populariteit van dit nummer. Nu vind ik het "What the fuck" té, maar het nummer zelf steekt goed in elkaar. Ik had het al eerder over clubhits en dit is er duidelijk zo eentje. Onmogelijk los te koppelen voor mij. Vooral het moment dat die stuwende beat erin komt, is bijzonder lekker. En dat vingertje? Slaat nergens op, maar is wel leuk om te doen.

Cijfer: 6,4

#34. Alex Gaudino featuring Kelly Rowland - What a Feeling
Als ik het goed begrijp (mijn Spaans is niet zo goed), heeft David Guetta meegewerkt aan dit nummer. Het zou me niks verbazen, want als ik de zang wegdenk, heb je best een redelijk nummer. Wellicht wat eentonig, maar wel goed te doen. En niet zo irritant als Kelly R. Die heb ik nooit goed gevonden. En dat ze dit soort projecten moet doen, bewijst maar weer eens dat ze afgedaan heeft.

#38. Alexis Jordan - Good Girl
Happiness was een wereldwijde hit. Gelijk meer singles uitgeven dus van haar. Echter is dit zelden een goede stap. Artiesten als deze worden gelijk uitgemolken, omdat ze weten dat ze gauw gedaan zijn. Jammer, want vaak zijn het artiesten die wel enigszins potentie hebben.

Ik heb het idee dat dat vroeger minder was, dat er meer diversiteit te vinden was.

Zie hier en hier.
Ik check beiden elke dag voor interessante ontwikkelingen terwijl de nieuwe charts me voor geen meter boeien. En dan heb ik het over hitparades van respectievelijk 31 en 44 jaar geleden .

(quote)

Ik had ook niet verwacht dat jij (of uberhaupt iemand anders hier) het wat zou vinden. Ik kan zelf nou niet eens aanwijzen wat ik er echt leuk aan vind. Ik vind de meeste singles van Sean Paul overigens wel leuk (hoogtepunt : Get Busy).

Ik bepaalde Sean Paul-singles ook wel hoor, vooral Get Busy. Maar zijn stem vind ik dus echt helemaal niks. Toch knap dat ie dan alsnog leuke nummers weet te maken, vind ik. Die nieuwe vind ik niet veel aan overigens.

Somebody That I Used to Know op 1 . Ik heb het nummer nog nooit buiten mijn eigen computer gehoord, maar toch mooi dat dit een hit is.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:36 uur

geplaatst: vandaag om 14:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.