Genres / Hip-Hop / Hip Hop Album Top 10s (nu: the best of 2024)
zoeken in:
2
geplaatst: 29 december 2020, 13:02 uur
Septua schreef:
Ik hou van unieke hip hop, MF DOOM, Madlib, R.A. the Rugged Man en om een moderne naam te noemen, Freddie Gibbs. Ik heb veelal het idee dat mumble rap en dat type beats de overname hebben genomen. Luister naar de nieuwe Eminem, er zit totaal geen ziel in de beats.
Ik hou van unieke hip hop, MF DOOM, Madlib, R.A. the Rugged Man en om een moderne naam te noemen, Freddie Gibbs. Ik heb veelal het idee dat mumble rap en dat type beats de overname hebben genomen. Luister naar de nieuwe Eminem, er zit totaal geen ziel in de beats.
Een paar namen die mij zo binnenschieten: JPEGMAFIA, Quelle Chris, slowthai, MIKE, Isaiah Rashad, Jeremiah Jae, Your Old Droog, Milo, Flatbush Zombies, L'Orange, Wiki (RATKING), Homeboy Sandman, Ka, Oliver the 2nd... ik kan nog wel even doorgaan, hier wat inspiratie: Avant-Garde Hip-Hop.
3
Rene1979
geplaatst: 30 december 2020, 13:11 uur
Laat ik ook nog even een top 20 zetten maar dan puur Amerikaanse releases:
1. Stove God Cooks - Reasonable Drought (2020)
Dit is echt een moderne klassieker, dope rhymes en dope beats van Roc Marci.
2. UFO Fev & Big Ghost Ltd - The Ghost of Albizu (2020)
Misschien is dit wel mijn nummer 1, het lijkt wel een audio film. Heel dope met geen skipper te vinden.
3.Roc Marciano - Mt. Marci (2020)
Ja Roc Marci, wat moet ik nog meer zeggen?
4. Freddie Gibbs & The Alchemist - Alfredo (2020)
Alchemist en Freddie beiden op de toppen van hun kunnen, beter als dit gaat het niet worden, love it!
5. M.A.V. x Rob Gates x Big Ghost Ltd - The Dark Side of Nature (2020)
Weer een bijna filmisch geheel geproduceerd door Big Ghost, de producer van het jaar voor mij.
6. Conway the Machine - From King to a GOD (2020)
Beter dan je gemiddelde Griselda MC, bijna alle nummers zijn knallers!
7. Shrapknel - Shrapknel (2020)
Door de lijsten hier kwam deze mijn top 10 inschieten, net als de plaat hieronder.
8. Moor Mother & Billy Woods - Brass
Het was even doorbijten, maar als het kwartje valt, wil je niet anders meer dan deze plaat op vinyl
9. Pink Siifu & Fly Anakin - Fly Siifu’s (2020)
Creatief, gedurfd en gewoon heel laid back, puur genieten deze
10. Boldy James - The Price of Tea in China (2020)
Weer een Alchemist product, het talent van Boldy is onmiskenbaar..
11. Elzhi - Seven Times Down, Eight Times Up (2020)
12. Rome Streetz - Noise Kandy 4 (2020)
13. Waterr & K-Sluggah - On My Square (2020)
14. Conway & Big Ghost Ltd - No One Mourns the Wicked (2020)
15. Asun Eastwood - Let me Talk my Shit (2020)
16. Benny the Butcher - Burden of Proof (2020)
17. Boldy James - The Versace Tape (2020)
18. Crimeapple - If i Don't See You in Paradise
19. R.A. the Rugged Man - All My Heroes are Dead (2020)
20. Pink Siifu - Bag Talk (2020)
1. Stove God Cooks - Reasonable Drought (2020)
Dit is echt een moderne klassieker, dope rhymes en dope beats van Roc Marci.
2. UFO Fev & Big Ghost Ltd - The Ghost of Albizu (2020)
Misschien is dit wel mijn nummer 1, het lijkt wel een audio film. Heel dope met geen skipper te vinden.
3.Roc Marciano - Mt. Marci (2020)
Ja Roc Marci, wat moet ik nog meer zeggen?
4. Freddie Gibbs & The Alchemist - Alfredo (2020)
Alchemist en Freddie beiden op de toppen van hun kunnen, beter als dit gaat het niet worden, love it!
5. M.A.V. x Rob Gates x Big Ghost Ltd - The Dark Side of Nature (2020)
Weer een bijna filmisch geheel geproduceerd door Big Ghost, de producer van het jaar voor mij.
6. Conway the Machine - From King to a GOD (2020)
Beter dan je gemiddelde Griselda MC, bijna alle nummers zijn knallers!
7. Shrapknel - Shrapknel (2020)
Door de lijsten hier kwam deze mijn top 10 inschieten, net als de plaat hieronder.
8. Moor Mother & Billy Woods - Brass
Het was even doorbijten, maar als het kwartje valt, wil je niet anders meer dan deze plaat op vinyl
9. Pink Siifu & Fly Anakin - Fly Siifu’s (2020)
Creatief, gedurfd en gewoon heel laid back, puur genieten deze
10. Boldy James - The Price of Tea in China (2020)
Weer een Alchemist product, het talent van Boldy is onmiskenbaar..
11. Elzhi - Seven Times Down, Eight Times Up (2020)
12. Rome Streetz - Noise Kandy 4 (2020)
13. Waterr & K-Sluggah - On My Square (2020)
14. Conway & Big Ghost Ltd - No One Mourns the Wicked (2020)
15. Asun Eastwood - Let me Talk my Shit (2020)
16. Benny the Butcher - Burden of Proof (2020)
17. Boldy James - The Versace Tape (2020)
18. Crimeapple - If i Don't See You in Paradise
19. R.A. the Rugged Man - All My Heroes are Dead (2020)
20. Pink Siifu - Bag Talk (2020)
3
zaaf
geplaatst: 31 december 2020, 16:00 uur
Allemaal een vruchtbaar 2021 gewenst!
JayM, heb je een voorstel over het vervolg, of is dit een democratisch topic
JayM, heb je een voorstel over het vervolg, of is dit een democratisch topic

2
geplaatst: 31 december 2020, 17:08 uur
Dat sowieso, maar als de de katers gezakt zijn en de roes is weggetrokken kunnen we dit weekend wel een start maken met 2019..
Één suggestie: om het overzicht wat beter te bewaren graag de video’s verwerken in clickable links ipv de hele video in de post.
Fijne jaarwisseling iedereen, ennuh pour one out for the homies
Één suggestie: om het overzicht wat beter te bewaren graag de video’s verwerken in clickable links ipv de hele video in de post.
Fijne jaarwisseling iedereen, ennuh pour one out for the homies
2
zaaf
geplaatst: 1 januari 2021, 12:16 uur
Nou dan donder ik vast de helft van mijn eervolle vermeldingen hier neer. Als ik moet wachten tot ik fris en fruitig ben.... 
. Danny Brown - uknowhatimsayin¿
Danny is een unieke grootheid, een goatheid. De combi met Q-Tip levert fraaie hiphop op, maar Danny houdt voor mijn gevoel zijn kwaak in en klinkt dan minder enthousiast. De tracks zijn goed, soms heul goed.
. Freddie Gibbs & Madlib - Bandana
Ook op Madlib's spacey beats gromt Freddie groots. Freddie zit in de flow!
. Skyzoo & Pete Rock - Retropolitan
Skyzoo is gewoon een goeie rapper en Pete haalt hier de Gold Era naar boven. Toffe plaat!
. Tua - Tua
Duitse hiphop! Als je eenmaal door de taalbarrière heen bent komt er een elektronisch maar toch warm hippopalbum tevoorschijn.
. YBN Cordae - The Lost Boy
Goeie eigentijdse jazzrap, jammer dat hij het niveau niet vasthoudt op de plaat.

. Danny Brown - uknowhatimsayin¿
Danny is een unieke grootheid, een goatheid. De combi met Q-Tip levert fraaie hiphop op, maar Danny houdt voor mijn gevoel zijn kwaak in en klinkt dan minder enthousiast. De tracks zijn goed, soms heul goed.
. Freddie Gibbs & Madlib - Bandana
Ook op Madlib's spacey beats gromt Freddie groots. Freddie zit in de flow!
. Skyzoo & Pete Rock - Retropolitan
Skyzoo is gewoon een goeie rapper en Pete haalt hier de Gold Era naar boven. Toffe plaat!
. Tua - Tua
Duitse hiphop! Als je eenmaal door de taalbarrière heen bent komt er een elektronisch maar toch warm hippopalbum tevoorschijn.
. YBN Cordae - The Lost Boy
Goeie eigentijdse jazzrap, jammer dat hij het niveau niet vasthoudt op de plaat.
4
geplaatst: 1 januari 2021, 12:34 uur
Haha goed bezig. Veel meer dan een like geven en DOOM platen aanzetten, zit er bij mij nog niet in 

1
zaaf
geplaatst: 2 januari 2021, 14:04 uur
En deel II van mijn oneerbare voorstellen
. 90 BPM - Şehir FM
Turks, vet, duistere beats, urgente delivery
. Black Alien - Abaixo De Zero (Hello Hell)
Braziliaans. De hiphop die ik fijn vind om te horen. Gaat er makkelijk in, sfeervol, boeiend zonder de teksten te kunnen volgen. Ook zo omdat het zo lekker kort is
. BROCKHAMPTON - GINGER
Sowieso met een van de mooiste tracks van het jaar. Erg sfeervol album, wel een beetje hit or miss…
. Brother Ali - Secrets & Escapes
Heb altijd een zwak voor Ali, met een fijn stemgeluid en een goeie flow. Op deze samenwerking met Evidence komt ie uitstekend tevoorschijn, hier had ie echt zin in. Dikke jonko en gaan!
. CRIMEAPPLE & DJ Skizz - Wet Dirt
Op wel heel speelse beats komt Crimeapple zijn wat monotone stijl goed uit de verf. Goed album.
. 90 BPM - Şehir FM
Turks, vet, duistere beats, urgente delivery
. Black Alien - Abaixo De Zero (Hello Hell)
Braziliaans. De hiphop die ik fijn vind om te horen. Gaat er makkelijk in, sfeervol, boeiend zonder de teksten te kunnen volgen. Ook zo omdat het zo lekker kort is

. BROCKHAMPTON - GINGER
Sowieso met een van de mooiste tracks van het jaar. Erg sfeervol album, wel een beetje hit or miss…
Heb altijd een zwak voor Ali, met een fijn stemgeluid en een goeie flow. Op deze samenwerking met Evidence komt ie uitstekend tevoorschijn, hier had ie echt zin in. Dikke jonko en gaan!
Op wel heel speelse beats komt Crimeapple zijn wat monotone stijl goed uit de verf. Goed album.
0
zaaf
geplaatst: 2 januari 2021, 14:07 uur
nee geen stinkers, maar het is voor mij niet allemaal top.
nou ligt de lat bij de Brockoboys bij mij ook wel hoog.
nou ligt de lat bij de Brockoboys bij mij ook wel hoog.
1
geplaatst: 2 januari 2021, 14:18 uur
zaaf schreef:
Heb altijd een zwak voor Ali, met een fijn stemgeluid en een goeie flow. Op deze samenwerking met Kenny Beats komt ie uitstekend tevoorschijn, hier had ie echt zin in. Dikke jonko en gaan!
Het was Evidence die de beats leverde, maar idd lekkere plaat! Zit genoeg tussen je lijstjes die ik nog moet ontdekken, dus mag weer aan de bak. Brother Ali - Secrets & Escapes
Heb altijd een zwak voor Ali, met een fijn stemgeluid en een goeie flow. Op deze samenwerking met Kenny Beats komt ie uitstekend tevoorschijn, hier had ie echt zin in. Dikke jonko en gaan!
1
zaaf
geplaatst: 2 januari 2021, 14:20 uur
Oeps! Eerst schrijven en dan die jonko...
Dank, ik corrigeer.
Dank, ik corrigeer.
1
geplaatst: 2 januari 2021, 14:55 uur
zaaf schreef:
Deze maar eens opgegooid vanwege het prachtige artwork en klinkt dope

Edit: Retropolitan, Bandana en uknowhatimsayin zijn natuurlijk ook toppers!
2
geplaatst: 2 januari 2021, 15:48 uur
ja als die al in de eervolle vermeldingen staan, wat staat er dan wel niet in de top 10

1
geplaatst: 2 januari 2021, 16:28 uur
aerobag schreef:
ja als die al in de eervolle vermeldingen staan, wat staat er dan wel niet in de top 10
(quote)
Tyler
3
zaaf
geplaatst: 3 januari 2021, 09:32 uur
En deze:
10. Benny The Butcher - The Plugs I Met
Who's House??? Plug's House! Dik project met een gastenlijst waar je gij tegen zegt. 2 Chain Bennymane laat zich ook naast deze giganten gelden, beter dan op het plaatje uit 2020.
9. JPEGMAFIA - All My Heroes Are Cornballs
Knalt alle kanten op, van woest uitbundig naar donker en dreigend. Afgewisseld met wat liefs en gekkigheid. Ik hou ervan.
10. Benny The Butcher - The Plugs I Met
Who's House??? Plug's House! Dik project met een gastenlijst waar je gij tegen zegt. 2 Chain Bennymane laat zich ook naast deze giganten gelden, beter dan op het plaatje uit 2020.
9. JPEGMAFIA - All My Heroes Are Cornballs
Knalt alle kanten op, van woest uitbundig naar donker en dreigend. Afgewisseld met wat liefs en gekkigheid. Ik hou ervan.
3
geplaatst: 3 januari 2021, 12:15 uur
Muzikaal vond ik 2019 een jaar met een hoop sterke releases, maar de echte uitschieters vond ik vrij beperkt. Toch viel er zeker genoeg te genieten en kwamen zelfs persoonlijke helden Gang Starr en Sean Price beide met een waardig postuum album.
Mijn honorable mentions in willekeurige volgorde:
Anti-Lilly & Phoniks - That’s The World
Billy Woods - Terror Management
Blu & Oh No - A Long Red Hot Los Angeles Summer Night
Sean Price & Small Professor - 86 Witness
Gang Starr - One Of The Best Yet
Roc Marciano - Marcielago
Mad Moon - Mad Space
Mijn honorable mentions in willekeurige volgorde:
Anti-Lilly & Phoniks - That’s The World
Blu & Oh No - A Long Red Hot Los Angeles Summer Night
Sean Price & Small Professor - 86 Witness
Roc Marciano - Marcielago
Mad Moon - Mad Space
3
geplaatst: 3 januari 2021, 13:44 uur
Over sterke hiphopjaren gesproken, 2019 was echt legendarisch wat mij betreft
kom plekken te kort joh. 10 eervolle vermeldingen:
90 BPM - Şehir FM
(Ik zie steeds vaker hiphop albums uit Turkije langskomen, zeker interessante werken)
(De meeslepende flows van Billy doen het altijd goed bij mij)
Hemlock Ernst & Kenny Segal - Back at the House
(Heerlijke laidback-flows en instrumentals)
Injury Reserve - Injury Reserve
(Die instrumentals en flows klappen er in, lekker stevig en uitgesproken allemaal)
(Vind niet alles geweldig op het album, maar deze semi-postume release kent zeker zijn momenten)
Mavi - Let the Sun Talk
(Creatief album, al heb ik wat moeite met zijn laaaaaage stem en lome delivery)
Mad Moon - Mad Space
(Spacey instrumentals, spacey flows, spacey album)
Moor Mother - Analog Fluids of Sonic Black Holes
(Stevige androgene flows van Moor Mother met die heftige producties, deze dame zorgt altijd voor wat reuring)
Rapsody - Eve
(Een FeMC met fijne flows en sterke maatschappij kritische teksten)
Wilma Vritra - Burd
(Ex-OFWGKTA lid Pyramid Vritra samen met Britse producer Wilma Archer. Heel kleurrijk, eigenzinnig en optimistisch)
en Shout out naar de EP's 'Benny the Butcher - The Plugs I Met' en ' Mach-Hommy - Wap Konn Jòj!'
kom plekken te kort joh. 10 eervolle vermeldingen: 90 BPM - Şehir FM
(Ik zie steeds vaker hiphop albums uit Turkije langskomen, zeker interessante werken)
(De meeslepende flows van Billy doen het altijd goed bij mij)
Hemlock Ernst & Kenny Segal - Back at the House
(Heerlijke laidback-flows en instrumentals)
Injury Reserve - Injury Reserve
(Die instrumentals en flows klappen er in, lekker stevig en uitgesproken allemaal)
(Vind niet alles geweldig op het album, maar deze semi-postume release kent zeker zijn momenten)
Mavi - Let the Sun Talk
(Creatief album, al heb ik wat moeite met zijn laaaaaage stem en lome delivery)
Mad Moon - Mad Space
(Spacey instrumentals, spacey flows, spacey album)
Moor Mother - Analog Fluids of Sonic Black Holes
(Stevige androgene flows van Moor Mother met die heftige producties, deze dame zorgt altijd voor wat reuring)
Rapsody - Eve
(Een FeMC met fijne flows en sterke maatschappij kritische teksten)
Wilma Vritra - Burd
(Ex-OFWGKTA lid Pyramid Vritra samen met Britse producer Wilma Archer. Heel kleurrijk, eigenzinnig en optimistisch)
en Shout out naar de EP's 'Benny the Butcher - The Plugs I Met' en ' Mach-Hommy - Wap Konn Jòj!'
0
geplaatst: 3 januari 2021, 17:58 uur
Zal dit van de week eens doorspitten. Januari altijd tijd genoeg om muziek terug te luisteren, zo na de top 2000. Ik heb voornamelijk Eternal Atake en Savage Mode II veel geluisterd dit jaar qua hip-hop.
1
geplaatst: 3 januari 2021, 20:18 uur
Voor 2019 haak ik aan als de top 10 gaat beginnen, leuk tijdverdrijf dit 

1
geplaatst: 3 januari 2021, 20:27 uur
Och ja, kijk niet goed. Dan ga ik morgen ook beginnen met de nr 10 en 9 te plaatsen!
4
geplaatst: 3 januari 2021, 20:41 uur
Fuck it, gewoon nu vast.
10. Little Brother - May The Lord Watch
Fijne comeback plaat van Phonte en Rapper Big Pooh met dezelfde soulvolle hiphop als voorheen. Helaas zonder 9th Wonder, maar met genoeg goede producers.
9. Brother Ali - Secrets & Escapes
Deze heb ik vooral begin 2020 nog heel veel gedraaid. Toffe collabo tussen een wat gretiger/feller klinkende Ali dan op z'n laatste werk daarvoor en een goed producerende Evidence. Father figures is zo'n gruwelijke track, kan ik echt blijven draaien.
10. Little Brother - May The Lord Watch
Fijne comeback plaat van Phonte en Rapper Big Pooh met dezelfde soulvolle hiphop als voorheen. Helaas zonder 9th Wonder, maar met genoeg goede producers.
9. Brother Ali - Secrets & Escapes
Deze heb ik vooral begin 2020 nog heel veel gedraaid. Toffe collabo tussen een wat gretiger/feller klinkende Ali dan op z'n laatste werk daarvoor en een goed producerende Evidence. Father figures is zo'n gruwelijke track, kan ik echt blijven draaien.
4
geplaatst: 3 januari 2021, 20:41 uur
10. Benny the Butcher - The Plugs I Met
Took the Money to the Plug's House!!! Als er meer van zulke tracks op hadden gestaan, was deze ongetwijfeld hoger uitgekomen.
9. Skyzoo & Pete Rock - Retropolitan
Eén van mijn meest anticipated albums van 2019. Een mix van Pete's bekende 90's sound (It's All Good) met een hedendaagse twist (Carry The Tradition), die mijn hoge verwachtingen helaas niet helemaal wist in te lossen, maar Skyzoo en Pete Rock blijven dope.
Took the Money to the Plug's House!!! Als er meer van zulke tracks op hadden gestaan, was deze ongetwijfeld hoger uitgekomen.
9. Skyzoo & Pete Rock - Retropolitan
Eén van mijn meest anticipated albums van 2019. Een mix van Pete's bekende 90's sound (It's All Good) met een hedendaagse twist (Carry The Tradition), die mijn hoge verwachtingen helaas niet helemaal wist in te lossen, maar Skyzoo en Pete Rock blijven dope.
2
geplaatst: 3 januari 2021, 23:40 uur
10. Slauson Malone - A Quiet Farewell, 2016–2018
Ik weet niet of deze wel echt telt als een hiphop-release, het is meer zo'n sound collage project, net als Material Girl. HipHop maar dan totaal vervormd tot een geanimeerde brei. Kietelt de auditieve zintuigen wel lekker. Zijn werk met Standing on the Corner is ook top notch
9. Danny Brown - uknowhatimsayin¿
Ja ik ben groot fan van Danny B. Zijn meest recente drop is niet zo baanbrekend als eerder werk, maar ik hou wel van die whacky tabacky vibes op dit album. Vooral die door Q-tip geproduceerde tracks zijn genieten.
Ik weet niet of deze wel echt telt als een hiphop-release, het is meer zo'n sound collage project, net als Material Girl. HipHop maar dan totaal vervormd tot een geanimeerde brei. Kietelt de auditieve zintuigen wel lekker. Zijn werk met Standing on the Corner is ook top notch
9. Danny Brown - uknowhatimsayin¿
Ja ik ben groot fan van Danny B. Zijn meest recente drop is niet zo baanbrekend als eerder werk, maar ik hou wel van die whacky tabacky vibes op dit album. Vooral die door Q-tip geproduceerde tracks zijn genieten.
1
geplaatst: 4 januari 2021, 01:12 uur
2019 top 10? Ik vond het niet een heel bijzonder jaar, persoonlijk vond ik 2018 echt een topjaar. Die lijst van 2019 en 2018 heb ik nog op FB staan, even de 2019 lijst erbij halen en voor de gelegenheid proberen een begeleidend tekstje erbij te raggen.
10. Ruste Juxx x Tone Spliff - Magma
Dikke Boombap beats met Ruste Juxx op de mic, dan is het sowieso een voltreffer. Imho zijn beste werk samen met Hardbodie Hip Hop dat was geproduceerd door Kyo Itachi (een van de meest productieve producers in die periode). Paar dope features en een dope video van een van de tofste tracks van het overigens erg korte album.
9. Bronx Slang - Bronx Slang
Dikke beats en ijzersterk duo met een MC erbij die wat klinkt als de goede oude Pun. Gewoon degelijk, Jerry Beeks delivers once again. Zie ook op deze video!
10. Ruste Juxx x Tone Spliff - Magma
Dikke Boombap beats met Ruste Juxx op de mic, dan is het sowieso een voltreffer. Imho zijn beste werk samen met Hardbodie Hip Hop dat was geproduceerd door Kyo Itachi (een van de meest productieve producers in die periode). Paar dope features en een dope video van een van de tofste tracks van het overigens erg korte album.
9. Bronx Slang - Bronx Slang
Dikke beats en ijzersterk duo met een MC erbij die wat klinkt als de goede oude Pun. Gewoon degelijk, Jerry Beeks delivers once again. Zie ook op deze video!
0
geplaatst: 4 januari 2021, 01:50 uur
Ga nog even 17 (redelijk doorgeselecteerd) eervolle vermeldingen doen (zonder begeleidende tekst, hadden ze maar top 10 moeten zijn). Wel in alfabetische volgorde yo! Toch niet zo'n slecht jaar... Moest even mijn files doornemen!
- Bishop Nehru & MF DOOM - NehruvianDOOM
- BoFaat Beats - The Original Nothing But Kung Fu LP
- Daddy-O - From My Hood 2 U
- Elgee da Beatdetonator - Cre8 With da Greats
- Gang Starr - One of the Best Yet
- Inspectah Deck - Chamber No. 9
- Jazz Spastiks & People Without Shoes - Green Street
- Junclassic- Size Husky
- Kool Taj The Gr8 - Down the Block & Around the Corner
- Kyo Itachi & Skanks - Unapolagetic
- MED & Guilty Simpson - Child of the Jungle
- Onyx & Snowgoons - Snowmad
- Professor P & DJ Akilles - Remember
- Sean Price & Lil Fame - Price of Fame
- Suave-Ski & Alcapella - Speakeazy
- Truffel the Phunky Phaqir - Got it Down to a T
- Yugen Blakrok - Amina Mysterium
- Bishop Nehru & MF DOOM - NehruvianDOOM
- BoFaat Beats - The Original Nothing But Kung Fu LP
- Daddy-O - From My Hood 2 U
- Elgee da Beatdetonator - Cre8 With da Greats
- Gang Starr - One of the Best Yet
- Inspectah Deck - Chamber No. 9
- Jazz Spastiks & People Without Shoes - Green Street
- Junclassic- Size Husky
- Kool Taj The Gr8 - Down the Block & Around the Corner
- Kyo Itachi & Skanks - Unapolagetic
- MED & Guilty Simpson - Child of the Jungle
- Onyx & Snowgoons - Snowmad
- Professor P & DJ Akilles - Remember
- Sean Price & Lil Fame - Price of Fame
- Suave-Ski & Alcapella - Speakeazy
- Truffel the Phunky Phaqir - Got it Down to a T
- Yugen Blakrok - Amina Mysterium
0
geplaatst: 4 januari 2021, 09:51 uur
JayM schreef:
Hoezo meer van zulke tracks? Hier verschiet ik van. Took the Money to the Plug's House vind ik mss zelfs nog het minst geniale / minst bijzondere nummer, hoewel nog steeds heel heeeel goed. Voor mij een top 3 all-time EP (samen met deze en deze).
Maar hey: nog steeds mad respect dat je 'm noemt tho

2
geplaatst: 4 januari 2021, 10:43 uur
Voor mij zijn Plug’s House en Crown for Kings de uitschieters. Een album ipv EP, vol zulke nummers en hij was hoger gekomen
* denotes required fields.