shackinup
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Laatste bezoek: 18 juli 2021, 13:47 uur
Aantal stemmen: 147
Gemiddelde: 4,35
Standaardafwijking: 0,68
Aantal berichten: 348
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Aantal toevoegingen: 2
Top 10 albums
- 1. Fleetwood Mac - Tusk (1979)
- 3. Screaming Trees - Sweet Oblivion (1992)
- 4. Talk Talk - The Colour of Spring (1986)
- 5. Drivin' N' Cryin' - Drivin' N' Cryin' (1997)
- 6. Led Zeppelin - Physical Graffiti (1975)
- 7. Lindsey Buckingham - Go Insane (1984)
- 8. Wussy - What Heaven Is Like (2018)
- 9. Elliott BROOD - Mountain Meadows (2008)
- 10. Heartless Bastards - All This Time (2006)
Recente stemmen
- 5,0Mark Lanegan - Straight Songs of Sorrow (2020) geplaatst: 5 mei 2021, 14:29 uur
- 4,5Drivin' N' Cryin' - Live the Love Beautiful (2019) geplaatst: 27 augustus 2019, 23:43 uur, stem was: 4,0
- 5,0Talk Talk - The Colour of Spring (1986) geplaatst: 5 maart 2019, 00:03 uur
- 2,0Lindsey Buckingham / Christine McVie - Lindsey Buckingham / Christine McVie (2017) geplaatst: 5 maart 2019, 00:02 uur, stem was: 1,5
- 5,0Wussy - What Heaven Is Like (2018) geplaatst: 4 maart 2019, 23:50 uur
- 4,5The Decemberists - What a Terrible World, What a Beautiful World (2015) geplaatst: 22 januari 2015, 01:05 uur
- 4,5Drivin' N' Cryin' - Songs for the Turntable (2014) geplaatst: 21 september 2014, 13:51 uur
- 4,5Drivin' N' Cryin' - Songs from the Psychedelic Time Clock (2013) geplaatst: 21 september 2014, 13:48 uur
- 4,0Drivin' N' Cryin' - Songs About Cars, Space and the Ramones (2012) geplaatst: 21 september 2014, 13:47 uur
- 4,0Drivin' N' Cryin' - Songs from the Laundromat (2012) geplaatst: 21 september 2014, 13:44 uur