Mojojojo559
E-mailadres: [email protected]
Statistieken
Geregistreerd: 28 september 2007
Laatste bezoek: 16 mei 2019, 14:20 uur
Aantal stemmen: 109
Gemiddelde: 4,47
Standaardafwijking: 0,76
Aantal berichten: 46
Top 10 albums
- 1. Miles Davis - Bitches Brew (1970)
- 2. Soft Machine - Third (1970)
- 3. James Brown - Live at the Apollo (1963)
- 4. King Crimson - Discipline (1981)
- 6. Kevin Coyne & Dagmar Krause - Babble (1979)
- 7. Eric Vloeimans - Gatecrashin' (2007)
- 8. Miles Davis - Kind of Blue (1959)
- 10. Ian Dury - New Boots and Panties!! (1977)
Recente stemmen
- 5,0Miles Davis - Get Up with It (1974) geplaatst: 8 april 2016, 15:24 uur
- 5,0Paul Bley - Mr. Joy (1968) geplaatst: 7 maart 2015, 18:08 uur
- 5,0Paul Bley - Footloose! (1962) geplaatst: 7 maart 2015, 18:00 uur
- 5,0The Tubes - Remote Control (1979) geplaatst: 7 maart 2015, 17:55 uur
- 3,5Andy Summers & Robert Fripp - Bewitched (1984) geplaatst: 7 maart 2015, 17:53 uur
- 5,0Robert Fripp / The League of Gentlemen - The League of Gentlemen (1981) geplaatst: 7 maart 2015, 17:34 uur
- 5,0Robert Fripp - Exposure (1979) geplaatst: 7 maart 2015, 17:22 uur
- 5,0Kraftwerk - The Man·Machine (1978)
Alternatieve titel: The Man-Machinegeplaatst: 7 maart 2015, 17:19 uur - 5,0Kraftwerk - Autobahn (1974) geplaatst: 7 maart 2015, 17:18 uur
- 5,0Steve Hillage - Fish Rising (1975) geplaatst: 7 maart 2015, 17:15 uur, stem was: 4,5