StijnR
E-mailadres: [email protected]
Statistieken
Geregistreerd: 3 december 2008
Laatste bezoek: 11 augustus 2011, 15:45 uur
Aantal stemmen: 51
Gemiddelde: 4,05
Standaardafwijking: 0,72
Aantal berichten: 5
Top 10 albums
- 1. Love - Forever Changes (1967)
- 3. The Beatles - Revolver (1966)
- 4. Neil Young - After the Gold Rush (1970)
- 5. The Doors - The Doors (1967)
- 6. Bob Dylan - Desire (1976)
- 7. Nas - Illmatic (1994)
- 8. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
- 10. Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
Recente stemmen
- 5,0Miles Kane - Colour of the Trap (2011) geplaatst: 31 juli 2011, 14:41 uur, stem was: 3,5
- 4,5Rolling Stones - Let It Bleed (1969) geplaatst: 9 juli 2011, 23:39 uur
- 4,5The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) geplaatst: 9 juli 2011, 23:39 uur
- 4,5Fleetwood Mac - Rumours (1977) geplaatst: 9 juli 2011, 23:39 uur
- 4,5Nas - Illmatic (1994) geplaatst: 9 juli 2011, 23:38 uur, stem was: 5,0
- 4,5Bob Dylan - Desire (1976) geplaatst: 9 juli 2011, 23:38 uur
- 4,5The Doors - The Doors (1967) geplaatst: 9 juli 2011, 23:38 uur
- 4,5Neil Young - After the Gold Rush (1970) geplaatst: 9 juli 2011, 23:38 uur
- 4,5The Beatles - Revolver (1966) geplaatst: 9 juli 2011, 23:38 uur
- 3,5Arctic Monkeys - Suck It and See (2011) geplaatst: 9 juli 2011, 23:37 uur