beezz
Echte naam: Mark
Geslacht: Man
Geboren: 13 oktober 1965 (58 jaar)
Woonplaats: Leusden
E-mailadres: [email protected]
Site: http://www.salesmatters.nl
Statistieken
Geregistreerd: 28 februari 2009
Laatste bezoek: 10 maart, 11:44 uur
Aantal stemmen: 96
Gemiddelde: 4,18
Standaardafwijking: 0,59
Aantal berichten: 41
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 5
Top 10 albums
- 2. Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
- 3. Steely Dan - Aja (1977)
- 4. Fink - The LowSwing Sessions (2024)
- 5. Talk Talk - The Colour of Spring (1986)
- 6. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975)
- 7. Phosphorescent - Aw Come Aw Wry (2005)
- 8. Fink - Distance and Time (2007)
- 9. Elbow - The Seldom Seen Kid (2008)
- 10. Radiohead - OK Computer (1997)
Top 10 artiesten
- 1. The Rolling Stones
- 2. Elbow
- 3. Fink
- 4. Amy Winehouse
- 5. David Bowie
- 6. Neil Young
- 7. Led Zeppelin
- 8. Nick Cave & The Bad Seeds
- 9. Pink Floyd
- 10. Steely Dan
Recente stemmen
- 3,5The Bony King of Nowhere - Everybody Knows (2024) geplaatst: 10 maart, 11:35 uur
- 5,0Fink - The LowSwing Sessions (2024) geplaatst: 3 maart, 20:38 uur
- 5,0Talk Talk - The Colour of Spring (1986) geplaatst: 20 februari, 00:36 uur, stem was: 4,0
- 3,5Elbow - Giants of All Sizes (2019) geplaatst: 19 februari, 21:19 uur, stem was: 4,0
- 4,0Rolling Stones - Hackney Diamonds (2023) geplaatst: 20 oktober 2023, 12:01 uur, stem was: 4,5
- 4,0King Hannah - I'm Not Sorry, I Was Just Being Me (2022) geplaatst: 29 september 2022, 18:28 uur
- 5,0Lettuce - Resonate (2020) geplaatst: 29 september 2022, 18:27 uur
- 5,0Lady Blackbird - Black Acid Soul (2021) geplaatst: 31 maart 2022, 15:45 uur
- 4,5Golden Earring - Moontan (1973) geplaatst: 15 oktober 2021, 19:00 uur, stem was: 4,0
- 5,0Stephen Fretwell - Busy Guy (2021) geplaatst: 9 augustus 2021, 23:11 uur