LeouitdenBosch
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 17 juni 2009
Laatste bezoek: 30 augustus 2021, 19:53 uur
Aantal stemmen: 208
Gemiddelde: 3,54
Standaardafwijking: 0,84
Aantal berichten: 6
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 3
Top 10 albums
- 2. Vienna Teng - Waking Hour (2002)
- 3. Lowell George - Thanks I'll Eat It Here (1979)
- 4. Chris de Burgh - The Getaway (1983)
- 5. Queen - A Day at the Races (1976)
- 6. Supertramp - Breakfast in America (1979)
- 8. Diane Craig - Fortunes Told (2002)
- 9. Dire Straits - Making Movies (1980)
- 10. Klein Orkest - Later Is Al Lang Begonnen (1984)
Recente stemmen
- 4,0Imany - The Wrong Kind of War (2016) geplaatst: 27 januari 2017, 15:45 uur
- 4,0Imany - The Shape of a Broken Heart (2011) geplaatst: 27 januari 2017, 15:45 uur
- 4,0Manfred Mann's Earth Band - Watch (1978) geplaatst: 3 augustus 2016, 18:34 uur
- 4,5Natalie Merchant - Ophelia (1998) geplaatst: 2 augustus 2016, 22:38 uur
- 4,0Natalie Merchant - Leave Your Sleep (2010) geplaatst: 2 augustus 2016, 22:36 uur
- 4,0Natalie Merchant - Motherland (2001) geplaatst: 2 augustus 2016, 22:33 uur
- 4,5Natalie Merchant - Natalie Merchant (2014) geplaatst: 2 augustus 2016, 22:31 uur
- 3,5Split Enz - Dizrythmia (1977) geplaatst: 13 juli 2016, 12:59 uur
- 4,077 Bombay Street - Up in the Sky (2011) geplaatst: 23 juni 2016, 21:59 uur
- 4,5Emmy the Great - Virtue (2011) geplaatst: 25 april 2016, 22:48 uur