sesammie
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 19 mei 2012
Laatste bezoek: 9 maart 2014, 21:40 uur
Aantal stemmen: 40
Gemiddelde: 3,81
Standaardafwijking: 0,78
Aantal berichten: 0
Top 10 albums
- 1. Masta Ace - A Long Hot Summer (2004)
- 2. Nas - Illmatic (1994)
- 3. Big L - The Big Picture (2000)
- 4. Mobb Deep - The Infamous (1995)
- 5. Nas - The Lost Tapes (2002)
- 6. Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx... (1995)
- 7. Ice Cube - AmeriKKKa's Most Wanted (1990)
- 8. Lowkey - Soundtrack to the Struggle (2011)
- 10. Opgezwolle - Eigen Wereld (2006)
Recente stemmen
- 3,5Nas - Life Is Good (2012) geplaatst: 21 december 2013, 15:11 uur
- 3,0Nas - Untitled (2008)
Alternatieve titel: Nasgeplaatst: 21 december 2013, 15:10 uur - 3,5Nas - Hip Hop Is Dead (2006) geplaatst: 21 december 2013, 15:08 uur
- 2,5Nas - Nastradamus (1999) geplaatst: 21 december 2013, 15:08 uur
- 3,0Nas - Street's Disciple (2004) geplaatst: 21 december 2013, 15:06 uur, stem was: 2,5
- 3,5Nas - God's Son (2002) geplaatst: 21 december 2013, 15:04 uur
- 4,0Nas - Stillmatic (2001) geplaatst: 21 december 2013, 15:03 uur, stem was: 0,5
- 5,0Nas - Illmatic (1994) geplaatst: 21 december 2013, 15:01 uur, stem was: 4,5
- 4,5Hopsin - Knock Madness (2013) geplaatst: 21 december 2013, 14:57 uur
- 4,0Hopsin - Gazing at the Moonlight (2009) geplaatst: 21 december 2013, 14:57 uur, stem was: 3,5