J.W.
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 26 mei 2015
Laatste bezoek: 27 maart 2019, 20:04 uur
Aantal stemmen: 1644
Gemiddelde: 3,31
Standaardafwijking: 0,70
Aantal berichten: 4
Top 10 albums
- 1. Rainbow - Rising (1976)
- 2. Rory Gallagher - Rory Gallagher (1971)
- 3. Rainbow - Long Live Rock 'n' Roll (1978)
- 4. Scorpions - In Trance (1975)
- 5. Scorpions - Blackout (1982)
- 6. Alcatrazz - Disturbing the Peace (1985)
- 7. Bachman-Turner Overdrive - Head On (1976)
- 8. Rory Gallagher - Top Priority (1979)
- 9. Iron Maiden - Powerslave (1984)
- 10. UFO - Phenomenon (1974)
Recente stemmen
- 5,0Praying Mantis - A Cry for the New World (1993) geplaatst: 27 maart 2019, 20:04 uur
- 5,0Praying Mantis - Time Tells No Lies (1981) geplaatst: 27 maart 2019, 20:01 uur
- 5,0Blitzkrieg - Unholy Trinity (1995) geplaatst: 20 augustus 2018, 20:51 uur
- 3,5Blind Fury - Out of Reach (1985) geplaatst: 20 augustus 2018, 20:50 uur
- 4,0Burn - Burn (1983) geplaatst: 20 augustus 2018, 20:38 uur
- 3,5Battle Beast - Steel (2011) geplaatst: 20 augustus 2018, 20:29 uur, stem was: 4,0
- 4,0Bad Lizard - Killer on the Loose (1983) geplaatst: 20 augustus 2018, 20:16 uur
- 4,0Bad Lizard - Power of Destruction (1985) geplaatst: 20 augustus 2018, 20:15 uur
- 4,0Buzzard - Gambler (1984) geplaatst: 20 augustus 2018, 19:10 uur
- 4,0Survivor - Ultimate (2004) geplaatst: 29 april 2016, 16:55 uur