wazoo
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 19 januari 2016
Laatste bezoek: 14 juli 2021, 23:33 uur
Aantal stemmen: 124
Gemiddelde: 5,00
Standaardafwijking: 0,00
Aantal berichten: 16
Top 10 albums
- 1. Frank Zappa - Hot Rats (1969)
- 2. Frank Zappa - Waka / Jawaka (1972)
- 3. The Mothers - Over-Nite Sensation (1973)
- 4. Genesis - Selling England by the Pound (1973)
- 5. Van Morrison - Astral Weeks (1968)
- 6. Steve Reich - Music for 18 Musicians (1998)
- 7. Robert Wyatt - Rock Bottom (1974)
- 8. Rolling Stones - Exile on Main St. (1972)
- 9. The Waterboys - This Is the Sea (1985)
Recente stemmen
- 5,0Frank Zappa - Halloween 73 (2019)
Alternatieve titel: Live in Chicago, 1973geplaatst: 14 juli 2021, 17:05 uur - 5,0Frank Zappa - Halloween 81 (2020)
Alternatieve titel: Live at the Pallladium, New York Citygeplaatst: 14 juli 2021, 17:04 uur - 5,0Frank Zappa - Zappa '88: The Last U.S. Show (2021) geplaatst: 14 juli 2021, 17:02 uur, stem was: 4,5
- 5,0Frank Zappa - The Hot Rats Sessions (2019) geplaatst: 7 januari 2020, 12:16 uur
- 5,0Van Morrison - ..It's Too Late to Stop Now...Volumes II, III & IV (2016) geplaatst: 5 november 2019, 16:32 uur
- 5,0The Band - The Band (1969) geplaatst: 18 oktober 2018, 15:47 uur
- 5,0Van der Graaf Generator - Pawn Hearts (1971) geplaatst: 14 maart 2018, 16:56 uur
- 5,0Van der Graaf Generator - Godbluff (1975) geplaatst: 14 maart 2018, 16:55 uur
- 5,0Van der Graaf Generator - Still Life (1976) geplaatst: 14 maart 2018, 16:55 uur
- 5,0Zappa / Mothers - The Roxy Performances (2018) geplaatst: 6 februari 2018, 21:56 uur