supersilent
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 25 mei 2016
Laatste bezoek: 20 maart, 19:18 uur
Aantal stemmen: 171
Gemiddelde: 4,14
Standaardafwijking: 0,37
Aantal berichten: 1
Top 10 albums
- 1. Miles Davis - Kind of Blue (1959)
- 3. Anouar Brahem - Le Pas du Chat Noir (2002)
- 4. King Crimson - Discipline (1981)
- 6. dEUS - Worst Case Scenario (1994)
- 7. Tom Waits - Swordfishtrombones (1983)
- 8. Lou Reed - Berlin (1973)
- 10. The Rolling Stones - Sticky Fingers (1971)
Recente stemmen
- 4,0Porcupine Tree - Deadwing (2005) geplaatst: 30 januari, 09:16 uur
- 4,5Nils Frahm - Screws (2012) geplaatst: 19 december 2023, 12:12 uur
- 4,5Loscil - Lifelike (2019) geplaatst: 4 december 2023, 09:48 uur
- 4,5Loscil - The Sails Pt. 1 (2022) geplaatst: 4 december 2023, 09:46 uur
- 4,0Netherworld - Alchemy of Ice (2013) geplaatst: 15 november 2023, 10:29 uur
- 4,0Pjusk / Sleep Orchestra - Drowning in the Sky (2014) geplaatst: 15 november 2023, 10:27 uur
- 4,0Biosphere - Shortwave Memories (2022) geplaatst: 18 oktober 2023, 10:02 uur
- 4,5Tom Verlaine - Flash Light (1987) geplaatst: 12 januari 2023, 23:17 uur
- 4,0Anouar Brahem / John Surman / Dave Holland - Thimar (1998) geplaatst: 27 september 2022, 12:18 uur
- 4,5Anouar Brahem / Dave Holland / Jack DeJohnette / Django Bates - Blue Maqams (2017) geplaatst: 27 september 2022, 12:18 uur