DitIsMijnNaam
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 31 oktober 2019
Laatste bezoek: 24 augustus 2020, 21:12 uur
Aantal stemmen: 13
Gemiddelde: 3,65
Standaardafwijking: 1,76
Aantal berichten: 0
Top 10 albums
- 1. Miles Davis - Kind of Blue (1959)
- 2. John Coltrane - A Love Supreme (1965)
- 3. Majid Bekkas - Magic Spirit Quartet (2020)
- 4. Radiohead - Kid A (2000)
- 5. Chick Corea - Return to Forever (1972)
- 6. Joshua Redman & Brad Mehldau - Nearness (2016)
- 8. Talk Talk - Laughing Stock (1991)
- 9. Talk Talk - Spirit of Eden (1988)
- 10. D'Angelo and the Vanguard - Black Messiah (2014)
Recente stemmen
- 0,5Radiohead - OK Computer (1997) geplaatst: 24 augustus 2020, 20:42 uur, stem was: 5,0
- 4,0Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) geplaatst: 24 augustus 2020, 20:42 uur, stem was: 5,0
- 4,5The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland (1968) geplaatst: 24 augustus 2020, 20:42 uur, stem was: 5,0
- 4,5Nina Simone - In Concert (1964) geplaatst: 24 augustus 2020, 20:42 uur
- 0,5Chris Thile & Brad Mehldau - Chris Thile & Brad Mehldau (2017) geplaatst: 24 augustus 2020, 20:42 uur
- 0,5Miles Davis - Bitches Brew (1970) geplaatst: 24 augustus 2020, 20:42 uur
- 5,0Miles Davis - Kind of Blue (1959) geplaatst: 16 juni 2020, 09:18 uur
- 5,0Talk Talk - Laughing Stock (1991) geplaatst: 12 februari 2020, 09:27 uur
- 4,5Talk Talk - Spirit of Eden (1988) geplaatst: 12 februari 2020, 09:27 uur
- 4,5Paul Simon - Graceland (1986) geplaatst: 12 februari 2020, 09:26 uur