De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
2
geplaatst: 2 oktober 2022, 21:56 uur
Sigur Rob, Aphex Wim, Roy Division, Pearl Jan, er zijn er een boel te bedenken!
1
geplaatst: 3 oktober 2022, 10:44 uur
Fathead schreef:
Sigur Rob, Aphex Wim, Roy Division, Pearl Jan, er zijn er een boel te bedenken!
Toch vind ik Radio Ed wel heel erg klinken als het dinsdagnachtprogramma van RTV Hendrik-Ido-Ambacht.Sigur Rob, Aphex Wim, Roy Division, Pearl Jan, er zijn er een boel te bedenken!
0
geplaatst: 3 oktober 2022, 12:59 uur
Stijn en ik gaan Way Back. Via hem hem ben ik hier terecht gekomen; kende hem namelijk al via een ander, inmiddels ter ziele gegaan forum. Zeer jammer dat hij vertrokken is, al verwacht ik hem nog wel eens terug.
0
geplaatst: 3 oktober 2022, 17:22 uur
harm1985 schreef:
Stijn en ik ...; kende hem namelijk al via een ander, inmiddels ter ziele gegaan forum. Zeer jammer dat hij vetrokken is,
Ai, dat voorspelt niet veel goeds voor MuMe.Stijn en ik ...; kende hem namelijk al via een ander, inmiddels ter ziele gegaan forum. Zeer jammer dat hij vetrokken is,
0
geplaatst: 3 oktober 2022, 18:07 uur
Niet te somber Poeha, Stijn komt vast wel weer terug. Hij wil opnieuw kunnen beginnen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 november 2022, 22:16 uur
Shit, ik zie net dat bennerd zich vandaag heeft uitgeschreven.
Het ga je goed Ben!
Het ga je goed Ben!
0
geplaatst: 4 november 2022, 22:29 uur
Het zijn altijd de besten die eerst gaan
Ben als je dit nog leest, bedankt voor de muziektips en de humor!
Ben als je dit nog leest, bedankt voor de muziektips en de humor!
0
geplaatst: 4 november 2022, 22:58 uur
Wat? Bennerd vertrokken? Dat is jammer, was een toffe user! Er blijven steeds minder Hip Hoppers over op dit forum. 

5
geplaatst: 4 november 2022, 23:38 uur
Hopelijk binnenkort terug als wasnerd of bennogsteedsnerd.
Gelukkig maakt ie nog leuke lijstjes op RYM enzo. Topuser, 5/5, 2 thumbs up.
Gelukkig maakt ie nog leuke lijstjes op RYM enzo. Topuser, 5/5, 2 thumbs up.
0
geplaatst: 6 november 2022, 01:36 uur
Heel jammer dat Bennerd niet meer actief is op deze site. Was een prima vent.
0
geplaatst: 21 november 2022, 14:22 uur
Nu zie ik toevallig dat afgelopen donderdag Rene1979 zichzelf ook uitgeschreven heeft.
Gaat lekker met de HipHoppers hier.

4
geplaatst: 21 november 2022, 15:05 uur
Yestsida schreef:
Nu zie ik toevallig dat afgelopen donderdag Rene1979 zichzelf ook uitgeschreven heeft.
De spanningen van een 2022 hiphop-lijstje voor JayM aanleveren werd een ieder teveel.
Ze zullen gemist worden, deze oldheads
0
Germ (crew)
geplaatst: 21 november 2022, 21:31 uur
Yestsida schreef:
Dat verbaast mij ook, tot voor kort nog een zeer actieve gebruiker met veel toevoegingen. Heel jammer.
1
geplaatst: 21 november 2022, 23:58 uur
Serieus, geen Rene1979 en Bennerd meer op MuMu. Deze hip hop iconen zullen zeker gemist worden
0
geplaatst: 8 december 2022, 11:26 uur
...en Duco van Deugen heeft zich ook uitgeschreven. Ik was het lang niet altijd met hem eens, maar ik las zijn bijdragen regelmatig.
0
geplaatst: 8 december 2022, 12:48 uur
Diverse malen ben ik met Duco van Deugen in discussie geraakt (moet kunnen tóch?), maar het zou mij spijten als dat bijgedragen heeft aan zijn besluit.
* denotes required fields.