MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:

bone machine (crew)
bepaalde toevoegingen gaan dubbel vanmorgen meter_fan aangepast!

CHIEP (crew)
Nickelus F & Shawn Kemp - Trick Dice (2015) stond er dubbel op.
VoodooRabbit (4) en vrdrnixhappening (2,5) zijn hierdoor hun stem kwijt, maar kunnen ze hier opnieuwingeven.

CHIEP (crew)
Meest recente verwijderd. 3dwardVan3 is hierdoor z'n stem (4) kwijt.

Dubbel:

Ludwig Göransson - Tenet (2020)

Deze mag eraf: (ps. dacht dat tracks in hoofdletters niet meer toegestaan was?)

Ludwig Göransson - Tenet (2020)

Dubbel:

Stax Does the Beatles (2007) - MusicMeter.nl
Stax Does the Beatles (2008) - MusicMeter.nl (laatst toegevoegd)

Juiste jaartal is 2008 overigens dus ik heb een correctie ingediend voor die eerste.

Laatst toegevoegde verwijderd; geen stemmen

Mssr Renard
Even de aandacht voor het volgende:

Once & Future Band

en

Once and Future Band

Zijn dezelfde band, maar alleen die met de & is de juiste (zie discogs en zie ook de platenhoezen van de band).
Ik heb reeds de bandnamen aangepast bij de respectievelijke platen, maar daardoor gaan dubbelingen ontstaan. En wel:

Once and Future Band - Brain EP (2014)
en
Once & Future Band - Brain (2014)

en ook

Once and Future Band - Once & Future Band (2017)
en
Once & Future Band - Once & Future Band (2017)

Nu maakt dat voorlopig geen fluitekruid uit want geen mens heeft erop gestemd.
Wat mij betreft mogen de platen met 'and' direct weg, want die zijn fout én dubbel.
Dan moet alleen de ingestuurde wijziging van de studioplaat van 2020 goedgekeurd worden, en dan hoor je mij niet meer. Dan ga ik me richten op het compleet maken van de artiestenpagina.

De groeten!

Misfits - Collection I (1995) met een foutieve tracklist en jaartal is verwijderd daar het een reissue betrof van Misfits - Misfits (1986) die wel de juiste tracklist heeft.

Derhalve zullen de volgende users hun stem even opnieuw moeten plaatsen bij bovenstaande verzamelaar.

horrorfreak7, Kirsten035, Mr. B, Robin V, Fresch, Nosh, Ataloona, freakey, JohnS, LinkinPark90, lionhead, Neleos, orbit, shinybeast, shrink1972 en Motörhead

Bedankt; laatst toegevoegde is verwijderd, geen stemmen

Goh Lee Kwang - Item50 (2020) - MusicMeter.nl
Goh Lee Kwang - Item50 (2020) - MusicMeter.nl

Dubbel. Zou niet willen dat er een album teveel van de beste man op de site zou staan.

Jazper schreef:
Dubbel. Zou niet willen dat er een album teveel van de beste man op de site zou staan.

Bedankt; de dubbele is verwijderd.

CHIEP (crew)
Jazz Orchestra of the Concertgebouw - Crossroads (2018) stond er dubbel op.
Brunniepoo is hierdoor z'n stem kwijt (4).

Mssr Renard

Maar moet daar dan niet even de alt. titel bij, zoals jouw wiki-link aangeeft?
En een grotere cover kan je vast ook wel vinden Mssr Renard.

Mssr Renard
Grotere cover had ik al ingestuurd. Je kent me.

Alt. titels vind ik verwarrend, vaak ook omdat echt geen hond zo'n plaat bij die alt. titel kent.
Maar op Stijn en ik na, kent uberhaupt niemand die plaat.

We zullen het dan maar doen dan. Wie weet zoekt iemand zich wezenloos naar Stillusion van Pete Sinfield. Dan helpen we die persoon graag op weg.

Mssr Renard schreef:
Met andere woord Stillusion kan weg.

Bedankt; de (dubbele) toevoeging is inmiddels verwijderd, geen stemmen.

Mssr Renard schreef:
Alt. titels vind ik verwarrend, vaak ook omdat echt geen hond zo'n plaat bij die alt. titel kent.

We zullen het dan maar doen dan. Wie weet zoekt iemand zich wezenloos naar Stillusion van Pete Sinfield. Dan helpen we die persoon graag op weg.
Stillusion + Stillusion + Stillusion. Een heruitgave, lijkt me.

Mssr Renard
ZAP! schreef:
(quote)
Stillusion + Stillusion + Stillusion. Een heruitgave, lijkt me.

Klopt.

Ga je deze na alle aandacht ook eens luisteren. Het is een love-it-or-hate-it-plaat.

Mssr Renard schreef:
Ga je deze na alle aandacht ook eens luisteren. Het is een love-it-or-hate-it-plaat.
Ik zie jouw review met belangstelling tegemoet en dan zullen we zien...

Feu Thérèse - Feu Thérèse en Ça Va Cogner verwijderd wegens dubbel. In 2006/2007 toegevoegd zonder accenten in de bandnaam wat in 2012 tot doublures leidde. Kost freddze helaas de credits, oude naam aangepast en meteen even grotere hoezen geplaatst.

CHIEP (crew)
Ultravox - Essential (2011) verwijderd wegens heruitgave van deze release.
fatima is hierdoor haar stem kwijt. Verder twijfelt Edwin nog tussen een 2 en een 3,5 .

FILTHxCOLLINS - FilthxCollins (2017) stond door verschillende naam- en titelweergave dubbel op de site. De laatst toegevoegde van mezelf overgeschreven voor Dysentery (I) en alle variaties op die eerste toegepast.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:39 uur

geplaatst: vandaag om 22:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.