De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juli 2019, 06:41 uur
Misschien heeft iemand dit al eens omschreven maar als ik op mijn Samsung linksboven het keuzemenu aantik dan schijnt de pagina waar ik was er doorheen.
0
geplaatst: 30 juli 2019, 08:25 uur
nlkink schreef:
Misschien heeft iemand dit al eens omschreven maar als ik op mijn Samsung linksboven het keuzemenu aantik dan schijnt de pagina waar ik was er doorheen.
Arrrg, dat heb ik soms ook

Gelukkig kan ik het eea vaak " blind" vinden.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 juli 2019, 08:32 uur
Idem hier, op een Nokia 7 Plus met Android One, Google Chrome 75.0.3770.143.
Hierbij een screenshot: http://i67.tinypic.com/2d6sc4m.png
Hierbij een screenshot: http://i67.tinypic.com/2d6sc4m.png
0
geplaatst: 30 juli 2019, 08:37 uur
Verrek, hier ook al. Blijkbaar gebruik ik die knop van het keuzemenu nooit want het was me niet eerder opgevallen, en dit lijkt me toch niet iets wat je snel over het hoofd ziet 

0
geplaatst: 30 juli 2019, 08:39 uur
Heb daar al sinds maart last van, op Tvmeter toen ter tijd al aangegeven maar niemand kon het nabootsen. Ach je went er vanzelf aan.
0
geplaatst: 30 juli 2019, 15:18 uur
Ja vervelend, ik heb een Xiaomi Mi A2 als testtoestel, met Chrome, en daar gaat dit gewoon goed. Dus ik kan het helaas niet oplossen.
0
geplaatst: 30 juli 2019, 15:30 uur
Ik gebruik eigenlijk nooit de telefoon voor mume maar met Chrome kan ik alles prima op mijn Motorola G6 plus krijgen. Die door elkaar lopende beelden van Sir Spamalot heb ik gelukkig niet, daar zou ik ook niet goed van worden. 
Vreemd dat het wel op het ene en niet op het andere toestel voorkomt.

Vreemd dat het wel op het ene en niet op het andere toestel voorkomt.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 juli 2019, 17:23 uur
Ter aanvulling maar niet wetende of deze info voor Jordy nuttig zal blijken, wanneer ik Firefox (versie 68.0) gebruik op mijn belbakje, loopt alles normaal. Het is bij mij al aangepast, Leve Vuurvos!
0
geplaatst: 30 juli 2019, 18:00 uur
Euhm, hebben jullie de cache van je browsers al eens leeggemaakt? Niet ieder toestel en niet iedere browser op niet ieder toestel klinkt als een lokaal probleem.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 juli 2019, 18:46 uur
Ofwel heb ik het verkeerd gedaan, maar bij problemen doet een heropstart of - inderdaad - de cache legen wonderen. Voor mij is het geen probleem, ik gebruik toch liever Firefox op al mijn "toestellen". Mijn vermoeden lag ook in die richting, een lokaal probleem, maar ik ben geen expert eerder een ervaringsdeskudige...
0
geplaatst: 30 juli 2019, 18:52 uur
Jordy schreef:
Ja vervelend, ik heb een Xiaomi Mi A2 als testtoestel, met Chrome, en daar gaat dit gewoon goed. Dus ik kan het helaas niet oplossen.
Ik heb hetzelfde toestel hier als reserve liggen, dus er net even bijgepakt. En ook daar krijg ik het probleem, hoewel wat minder vaak dan op de pixel 2.
Wat me wel opvalt is dat het voornamelijk voorkomt als er geen reclame (afbeelding) boven in staat. Dan zie je alleen de tekst er doorheen komen. Soms pakt hij wel de reclame mee, maar minder vaak.
De cache legen zoals bennerd voorstelt lijkt in eerste instantie te werken. Maar bij gamesmeter was het toch direct weer raak. En daarna hier ook weer. Overigens bij beide telefoons dat gedaan en bij beide komt het weer terug.
Voor mij gevoel komt de witte achtergrond van het menu niet mee waardoor de achterliggende tekst zichtbaar is. Het is namelijk niet te selecteren maar echt alleen zichtbaar.
Eerder al gemerkt dat dit alleen bij Android toestellen voorkomt. iPhones hebben het probleem niet, voor zover ik dat heb kunnen testen.
Dit probleem heb ik trouwens op de andere metersites ook al vaker terug zien komen. Dus er is wel een redelijke groep gebruikers die er last van hebben.
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 juli 2019, 18:58 uur
Ter tweede aanvulling vermeld ik even dat ik reclamevrij ben omdat ik begin januari 2019 de donatie deed.
0
geplaatst: 30 juli 2019, 19:53 uur
Ik heb het na een paar keer refreshen toch ook een keer gezien. Vervelend, het lijkt me een bug van Chrome te zijn, en niet iets te zijn waar ik iets aan kan doen
0
geplaatst: 30 juli 2019, 22:43 uur
Meer een vraag dan feedback: Is er een mogelijkheid om in het forum topics als gelezen te markeren? Is handiger voor m'n overzicht.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 augustus 2019, 16:04 uur
CHIEP schreef:
Ik slaag er al enkele weken niet meer in om foto's van Flickr op een artiestenpagina te laten verschijnen (terwijl de url in kwestie wel wordt opgeslagen).
Jordy?
Is hier soms al meer nieuws over?Ik slaag er al enkele weken niet meer in om foto's van Flickr op een artiestenpagina te laten verschijnen (terwijl de url in kwestie wel wordt opgeslagen).
Jordy?
0
geplaatst: 2 augustus 2019, 17:38 uur
Zou iemand het album van Meklit Hadero bij de twee albums van Meklit willen zetten? Het is namelijk een en dezelfde artiest. Dankjewel.
1
geplaatst: 3 augustus 2019, 10:48 uur
1
geplaatst: 13 augustus 2019, 12:36 uur
Op de homepage van het userprofiel is twee keer naast elkaar het tabblad "Stemmen" opgelijst.
0
EHartmann
geplaatst: 16 augustus 2019, 14:13 uur
En: Na STEMMEN niets meer, zoals voorheen MENINGEN, TOEVOEGINGEN en. .... nog een
0
geplaatst: 16 augustus 2019, 14:39 uur
Pietro schreef:
Zou iemand het album van Meklit Hadero bij de twee albums van Meklit willen zetten? Het is namelijk een en dezelfde artiest. Dankjewel.
Ik heb het inmiddels aangepast, maar vragen omtrent zulke correcties kan je ook in het Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp topic plaatsen.

1
geplaatst: 16 augustus 2019, 17:54 uur
brajoapau schreef:
Ik heb het inmiddels aangepast, maar vragen omtrent zulke correcties kan je ook in het Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp topic plaatsen.
(quote)
Thanks, ook voor de tip
0
geplaatst: 20 augustus 2019, 13:23 uur
- Het album The Dead Texan - The Dead Texan (2004) verwijst door naar een artiestpagina waar dit album niet op staat.
- De drummer Stanley Demeski (soms Stan) zat in een hoop goede bands maar bij bijvoorbeeld Luna kun je niet op zijn naam klikken om bij die andere bands te komen.
- De drummer Stanley Demeski (soms Stan) zat in een hoop goede bands maar bij bijvoorbeeld Luna kun je niet op zijn naam klikken om bij die andere bands te komen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.