MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:

Gewoon wauw.
gigage schreef:
Wat die drie bands met elkaar overeenkomen is het unieke stemgeluid van diens zangers.

zaaf
Is best lastige zinnen wat zijn Nederlands betreffend.

dix
De nieuwe Nick Cave brengt menig user in verwarring:

Jan uit Berlijn schreef:
In theorie zijn praktijk en theorie gelijk. In de praktijk echter niet

Bij Thunderdome III:

2MY schreef:
Effe een 'WTF'-momentje gehad dat ik graag met jullie deel, omdat ik weet dat jullie daar in geïnteresseerd zijn.

Deze CD voor een schijntje op de rommelmarkt gevonden en net luid opgezet. Bij track 16 verschrikt het volume naar beneden gedraaid omdat ik dacht dat de buren keiluid mijn naam brulden ("BÁÁÁÁÁRT!")*) om 'de herrie af te zetten' ofzo.

Bleek dus uiteraard gewoon in de track te zitten.

True story

(*) jup, zo wordt hij geschreven, mijn ouders waren dronken toen ze m'n geboorte meldden op het gemeentehuis

tnf
Over O'g3ne, in het Songfestival-topic:

Onweerwolf schreef:
Ik luister nu dat Magic nummer.. alsof je vastgebonden op de grond ligt terwijl iemand een Troskompas door je keel staat te duwen.

dix
Dat geldt toch voor de hele Songfestival-beleving?

dix
Hier een Low-adept die op uiterst gewelddadige wijze zijn collectie uitbreidt:
daizok schreef:
Voor deze specifieke plaat heb ik na enig wikken en wegen toch maar de trekker overgehaald, dit is écht een van mijn favoriete Low platen die ik ook graag op vinyl heb.

Leuk, zelf thuis het gaatje in het vinyl schieten.

Low is typisch zo'n band voor "they aim to please" ook als dat eigenlijk niet mag van hun geloof

Het kostte me bijna 10 jaar om deze memorabele quote tegen te komen (bij Blue Man Group - The Complex):
vondeich schreef:
als dit album je bevalt, bevalt de dvd je zeker. Bevalt dit album je niet, dan bevalt de dvd je toch.

Deze moet echt hier. In een discussie bij Beyoncés laatste album, Lemonade:

meneer schreef:
Ha, natuurlijk is DIT een cynische vergelijking maar er zit wel een kern van waarheid in (en vergeet niet dat We Will Rock You - wederom door 1 persoon - is geschreven door Brian May en na bijna 29 jaar nog steeds in stadions en in menig ander nummer knalt). Ik ben zeer benieuwd of het gehele oeuvre van Beyoncé over 30 jaar nog steeds zo'n impact heeft als alleen zomaar een paar nummers van Queen. Denk het niet...

andnino schreef:
Hmm... die argumentatie kan ik toch niet helemaal volgen. De leuzen "alle Duitsers zijn homo's", "Daar moet een piemel in", enz. worden ook al decennia door stadions geschreeuwd. Daar lijkt me artistieke/creatieve waarde niet echt van af te leiden.

bennerd
Zelf zou ik eerder de poneur dezes, zijnde meneer en zijne reaguurder, zijnde andnino lezing van dit boek - met als motto "quality not quantity" ter directe lezing willen aanbevelen, de eerste vanwege het laatste punt (quantity), de tweede vanwege de geringe kwaliteit (niveau onder de gordel) van zijn punt.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41h9iPyANnL._SX320_BO1,204,203,200_.jpg

Bij de nieuwe Sting:

Minneapolis schreef:
(quote)

Mooie recensie, al mag het van mij wel iets meer "to the point".

deric raven schreef:
Leuk, zelf thuis het gaatje in het vinyl schieten.

Of de verkoper omgelegd. Scheelt toch al gauw weer 20 euro betalen.

dix schreef:
Hier een Low-adept die op uiterst gewelddadige wijze zijn collectie uitbreidt:
(quote)

Ging het om het singletje van Murderer?

Mjuman schreef:
bennerd
Zelf zou ik eerder de poneur dezes, zijnde meneer en zijne reaguurder, zijnde andnino lezing van dit boek - met als motto "quality not quantity" ter directe lezing willen aanbevelen, de eerste vanwege het laatste punt (quantity), de tweede vanwege de geringe kwaliteit (niveau onder de gordel) van zijn punt.

(afbeelding)

Boekentips ontvang ik graag, al zal het nog een jaar of vijf duren voor ik eraan toekom gezien het tempo waarin ik momenteel door mijn "leeslijst" ga.
Het feit dat het oorspronkelijke argument geen steek hield had ik door, daar hap ik dan ook graag op. Onder de gordel vind ik het niet. Makkelijk argument, makkelijk tegenargument.

Van heul lang gelee, bij een verzamelaar van Huey Lewis & The News:

coolfunky69 schreef:
De hamburger onder de rock bands. Culinair is lekker, maar een hamburger op zijn tijd is ook niet te versmaden. Luister lekker weg.

dix schreef:
een hamburger met hormoonvlees, gaar gemaakt in oud frituurvet zal je bedoelen.

Empyrium schreef:
Als ik jouw top tien zo zie ben je meer een type voor de vegetarische burger.....

dix schreef:
mijn top 10 vegetarisch ? Ik ben ooit bij een Laibach concert geweest waar de gebraden everzwijnen aan het spit door de zaal werden gedragen. no kidding.

dix
bij de aankomende Forest Swords :

Dreten Bukgat schreef:
alweer een album om naar uit te kijken, alweer een blinde aanschaf.

Ja wat is het nou ?

zaaf
Waar je in een usernaam humor verwacht kan dat soms zo tegenvallen

chevy93 schreef:
Ik snap sowieso de censuurdrang niet. Waarom zou je überhaupt moeten filteren op topics dat iemand wilt starten? Als ik een topic wil starten over stoeptegelkrijt is daar toch niets op tegen?

(afbeelding)

Gretz schreef:
We kunnen moeilijk de hele dag door alleen maar over singles en albums blijven praten.
Jordy schreef:
Van wie moet je de hele dag op deze site aanwezig zijn dan?

Gretz schreef:
(quote)

(afbeelding)

Weet niet of stoepkrijt wel op een eigen topic zit te wachten eigenlijk.

Casartelli (moderator)
Met onder andere de stoepkrijt top 100?

Kedeng kedeng
Kedeng kedeng
Kedeng kedeng
Kedeng kedeng
stoepkrijt

Die ken ik alleen als "kedeng kedeng... stoephoer". Maar dit terzijde.

Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:
Die ken ik alleen als "kedeng kedeng... stoephoer". Maar dit terzijde.
Altijd fijn als je grap nog even uitgelegd wordt.

Ja, zo ben ik nu eenmaal.

GrafGantz schreef:
(quote)

Weet niet of stoepkrijt wel op een eigen topic zit te wachten eigenlijk.
Een eigen topic op MuMe staat bovenaan mijn bucketlist.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:46 uur

geplaatst: vandaag om 01:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.