De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 18 april 2017, 17:24 uur
N.a.v. het uitwaaierende voetbalgezeik op deze site en hiermee het risico nemend dat deze olievlek deze kant op komt
bennerd schreef:
Bedankt om dat ook in dit topic duidelijk te maken. Als je het er even over wilt hebben bij dit album, kan dat natuurlijk ook.
Bedankt om dat ook in dit topic duidelijk te maken. Als je het er even over wilt hebben bij dit album, kan dat natuurlijk ook.
0
geplaatst: 6 mei 2017, 14:08 uur
Dance Lover schreef:
Kim & Jessie prolongeren niet alleen hun titel maar verpletteren hun concurrentie op imponerende wijze en laten hen net zo kansloos als Atletico Madrid tegen Real Madrid de afgelopen week.
Kim & Jessie prolongeren niet alleen hun titel maar verpletteren hun concurrentie op imponerende wijze en laten hen net zo kansloos als Atletico Madrid tegen Real Madrid de afgelopen week.
3
geplaatst: 17 mei 2017, 19:16 uur
Eentje uit de oude doos, bij The Bells van Lou Reed:
Stijn_Slayer schreef:
Wat ik wel jammer vind is de tekst/zang in Disco Mystic. Geweldige muziek, maar de constante herhaling van die twee woorden is irritant.
Wat ik wel jammer vind is de tekst/zang in Disco Mystic. Geweldige muziek, maar de constante herhaling van die twee woorden is irritant.
reptile71 schreef:
Je kan dat eenvoudig oplossen door anders te luisteren. Dan kun je afwisselend horen: 'disco mystic' 'this go mystic' 'disco miss tic' 'disco mist stick' etc. etc. en voor gevordenden bijv. 'this girl missed dick'.
Je kan dat eenvoudig oplossen door anders te luisteren. Dan kun je afwisselend horen: 'disco mystic' 'this go mystic' 'disco miss tic' 'disco mist stick' etc. etc. en voor gevordenden bijv. 'this girl missed dick'.
3
geplaatst: 18 mei 2017, 22:27 uur
Bij het nieuwe album van Roger Waters:
Poles Apart schreef:
Jonathan Wilson (guitar, keyboards)
Jonathan Wilson (guitar, keyboards)
bas1966 schreef:
familie van ??
familie van ??
Savant schreef:
Ongetwijfeld ergens familie van. Tenzij je nog gelooft in bloemkool en ooievaar.
Ongetwijfeld ergens familie van. Tenzij je nog gelooft in bloemkool en ooievaar.
6
geplaatst: 20 mei 2017, 14:38 uur
https://www.musicmeter.nl/images/cover/7000/7778.300.jpg?cb=1491006688

Kramer schreef:
op de foto is het net Jan Smit die met zijn auto door de tweedehands-kledingwinkel is gereden.
op de foto is het net Jan Smit die met zijn auto door de tweedehands-kledingwinkel is gereden.

1
geplaatst: 20 mei 2017, 19:17 uur
Iets dergelijks is al eens eerder opgemerkt, GrafGantz:
Slowgaze schreef:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Bob doet me op de hoesfoto een beetje denken aan Jantje Smit...
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Bob doet me op de hoesfoto een beetje denken aan Jantje Smit...
2
geplaatst: 20 mei 2017, 19:20 uur
Dat weet ik, dat wordt ook door Kramer zelf aangehaald. Maar zijn vervolg is leuker.
2
geplaatst: 26 mei 2017, 18:07 uur
Thomas Acda (of Paul de Munnik) zit ook op MusicMeter:
Joxer schreef:
Ik kwam 'm vandaag tegen in mijn cd-kast toen ik wat van Nick Cave zocht. Blijkbaar is ie bij de scheiding per ongeluk in mijn dozen terecht gekomen... Maar eens geluisterd en inderdaad: deze is van mijn ex.
(Bij X&Y van Coldplay)Ik kwam 'm vandaag tegen in mijn cd-kast toen ik wat van Nick Cave zocht. Blijkbaar is ie bij de scheiding per ongeluk in mijn dozen terecht gekomen... Maar eens geluisterd en inderdaad: deze is van mijn ex.
4
geplaatst: 26 mei 2017, 23:37 uur
chevy93 schreef:
(quote)
(Bij X&Y van Coldplay) Wat een jokko! Zou het omgekeerde zijn gebeurd - Nick Cave belandt in de doos van zijn ex - had ie meer reden om te posten!
0
geplaatst: 27 mei 2017, 10:07 uur
Mjuman schreef:
Zou het omgekeerde zijn gebeurd - Nick Cave belandt in de doos van zijn ex - had ie meer reden om te posten!
Zou het omgekeerde zijn gebeurd - Nick Cave belandt in de doos van zijn ex - had ie meer reden om te posten!

2
geplaatst: 9 juni 2017, 21:00 uur
Bij het nieuwe album van Roger /waters:

Metal-D78 schreef:
De Freek de Jonge van de (rock)muziek is terug.
De Freek de Jonge van de (rock)muziek is terug.

6
geplaatst: 20 juni 2017, 11:45 uur
Vinylbeleving ziet Lorde het liefste urineren:
Sorry, ik kon 'm niet laten liggen
vinylbeleving schreef:
Daar waar poprinsessen als Katy Perry en Taylor Swift mij niet kunnen overtuigen, kan Lorde dat wel.
Daar waar poprinsessen als Katy Perry en Taylor Swift mij niet kunnen overtuigen, kan Lorde dat wel.

0
geplaatst: 20 juni 2017, 22:19 uur
dix schreef:
(quote)

0
geplaatst: 20 juni 2017, 23:00 uur
Ik wil graag meelachen, maar ik zie de mop niet. Het enige wat me opvalt is dat in het woord 'poprinsessen' een p ontbreekt, maar daar gaat het niet om, toch?
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 juni 2017, 23:02 uur
Toch wel. 't Is wat mij betreft ook niet helemaal de dijenkletser die er nu van gemaakt wordt.
0
geplaatst: 20 juni 2017, 23:08 uur
JoaMuse schreef:
Ik wil graag meelachen, maar ik zie de mop niet. Het enige wat me opvalt is dat in het woord 'poprinsessen' een p ontbreekt, maar daar gaat het niet om, toch?
Po (voorwerp) - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Maar ja, grappen en uitleggen... Op deze manier werkt ie natuurlijk niet meer.
4
geplaatst: 25 juni 2017, 13:11 uur
Bij het nieuwe album van Vince Staples, dat Big Fish Theory heet:

4
geplaatst: 9 augustus 2017, 00:17 uur
Franck Maudit windt er geen doekjes om bij het debuut van HAIM.
Franck Maudit schreef:
Best acceptabel album maar het is zoals seksuele fantasieën over zussen: hopeloos over het paard getild.
Best acceptabel album maar het is zoals seksuele fantasieën over zussen: hopeloos over het paard getild.
1
geplaatst: 18 augustus 2017, 21:31 uur
Broem ontdekt alsnog de charme van Faith van The Cure, maar is na een suggestie van Mjuman bang voor de reactie van zijn vrouw.
Broem schreef:
Vroeger teveel door mij geassocieerd met punk en new wave achting gereutel (had erg lang haar in the 80's en dagelijks hoofdpijn van het headbangen) Not my cup of tea destijds. Leuk om dit op middelbare leeftijd (ahum) te ontdekken. M'n haar is wat korter, hoofdpijn heeft alleen m'n vrouw nog en tussen mij en The Cure is het na al die jaren alsnog goed gekomen
Vroeger teveel door mij geassocieerd met punk en new wave achting gereutel (had erg lang haar in the 80's en dagelijks hoofdpijn van het headbangen) Not my cup of tea destijds. Leuk om dit op middelbare leeftijd (ahum) te ontdekken. M'n haar is wat korter, hoofdpijn heeft alleen m'n vrouw nog en tussen mij en The Cure is het na al die jaren alsnog goed gekomen
Mjuman schreef:
Misschien helpt het als je eens dit voor haar zingt
John Hiatt - Have A Little Faith In Me - YouTube
Misschien helpt het als je eens dit voor haar zingt
John Hiatt - Have A Little Faith In Me - YouTube Broem schreef:
Dat heeft ze best wel...ze gelooft me echter niet altijd (oh God hopelijk leest ze m'n posts op mume echt nooit
)
Dat heeft ze best wel...ze gelooft me echter niet altijd (oh God hopelijk leest ze m'n posts op mume echt nooit
)
2
geplaatst: 11 september 2017, 09:29 uur
* denotes required fields.