MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
zaaf
N.a.v. het uitwaaierende voetbalgezeik op deze site en hiermee het risico nemend dat deze olievlek deze kant op komt

bennerd schreef:
Bedankt om dat ook in dit topic duidelijk te maken. Als je het er even over wilt hebben bij dit album, kan dat natuurlijk ook.

Dance Lover schreef:

Kim & Jessie prolongeren niet alleen hun titel maar verpletteren hun concurrentie op imponerende wijze en laten hen net zo kansloos als Atletico Madrid tegen Real Madrid de afgelopen week.

(afbeelding)

Eentje uit de oude doos, bij The Bells van Lou Reed:

Stijn_Slayer schreef:
Wat ik wel jammer vind is de tekst/zang in Disco Mystic. Geweldige muziek, maar de constante herhaling van die twee woorden is irritant.

reptile71 schreef:
Je kan dat eenvoudig oplossen door anders te luisteren. Dan kun je afwisselend horen: 'disco mystic' 'this go mystic' 'disco miss tic' 'disco mist stick' etc. etc. en voor gevordenden bijv. 'this girl missed dick'.

Jeej, ik ben grappig.

Het zal eens tijd worden.

Bij het nieuwe album van Roger Waters:

Poles Apart schreef:
Jonathan Wilson (guitar, keyboards)

bas1966 schreef:
familie van ??

Savant schreef:
Ongetwijfeld ergens familie van. Tenzij je nog gelooft in bloemkool en ooievaar.

https://www.musicmeter.nl/images/cover/7000/7778.300.jpg?cb=1491006688

Kramer schreef:
op de foto is het net Jan Smit die met zijn auto door de tweedehands-kledingwinkel is gereden.

Iets dergelijks is al eens eerder opgemerkt, GrafGantz:

Slowgaze schreef:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Bob doet me op de hoesfoto een beetje denken aan Jantje Smit...

Dat weet ik, dat wordt ook door Kramer zelf aangehaald. Maar zijn vervolg is leuker.

Thomas Acda (of Paul de Munnik) zit ook op MusicMeter:
Joxer schreef:
Ik kwam 'm vandaag tegen in mijn cd-kast toen ik wat van Nick Cave zocht. Blijkbaar is ie bij de scheiding per ongeluk in mijn dozen terecht gekomen... Maar eens geluisterd en inderdaad: deze is van mijn ex.
(Bij X&Y van Coldplay)

chevy93 schreef:
Thomas Acda (of Paul de Munnik) zit ook op MusicMeter:
(quote)
(Bij X&Y van Coldplay)

Wat een jokko! Zou het omgekeerde zijn gebeurd - Nick Cave belandt in de doos van zijn​ ex - had ie meer reden om te posten!

dix
Mjuman schreef:

Zou het omgekeerde zijn gebeurd - Nick Cave belandt in de doos van zijn​ ex - had ie meer reden om te posten!

Bij het nieuwe album van Roger /waters:

Metal-D78 schreef:
De Freek de Jonge van de (rock)muziek is terug.

dix
Vinylbeleving ziet Lorde het liefste urineren:

vinylbeleving schreef:
Daar waar poprinsessen als Katy Perry en Taylor Swift mij niet kunnen overtuigen, kan Lorde dat wel.

Sorry, ik kon 'm niet laten liggen

zaaf
?

Zo'n ding noemen ze niet voor niets een troon natuurlijk.

dix schreef:
Vinylbeleving ziet Lorde het liefste urineren:

(quote)

Sorry, ik kon 'm niet laten liggen

Ik wil graag meelachen, maar ik zie de mop niet. Het enige wat me opvalt is dat in het woord 'poprinsessen' een p ontbreekt, maar daar gaat het niet om, toch?

Casartelli (moderator)
Toch wel. 't Is wat mij betreft ook niet helemaal de dijenkletser die er nu van gemaakt wordt.

JoaMuse schreef:
Ik wil graag meelachen, maar ik zie de mop niet. Het enige wat me opvalt is dat in het woord 'poprinsessen' een p ontbreekt, maar daar gaat het niet om, toch?

Po (voorwerp) - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Maar ja, grappen en uitleggen... Op deze manier werkt ie natuurlijk niet meer.

Ah, ik vroeg me al af wat een rinses is.

Bij het nieuwe album van Vince Staples, dat Big Fish Theory heet:

carero schreef:

Voor de full experience ga ik deze in bad luisteren

Franck Maudit windt er geen doekjes om bij het debuut van HAIM.

Franck Maudit schreef:
Best acceptabel album maar het is zoals seksuele fantasieën over zussen: hopeloos over het paard getild.

Broem ontdekt alsnog de charme van Faith van The Cure, maar is na een suggestie van Mjuman bang voor de reactie van zijn vrouw.

Broem schreef:
Vroeger teveel door mij geassocieerd met punk en new wave achting gereutel (had erg lang haar in the 80's en dagelijks hoofdpijn van het headbangen) Not my cup of tea destijds. Leuk om dit op middelbare leeftijd (ahum) te ontdekken. M'n haar is wat korter, hoofdpijn heeft alleen m'n vrouw nog en tussen mij en The Cure is het na al die jaren alsnog goed gekomen

Mjuman schreef:
Misschien helpt het als je eens dit voor haar zingt John Hiatt - Have A Little Faith In Me - YouTube

Broem schreef:
Dat heeft ze best wel...ze gelooft me echter niet altijd (oh God hopelijk leest ze m'n posts op mume echt nooit )

chevy93 schreef:
het recente concert in de Johan Cruijff Arena (of mag dit ook al niet?)

Held!

Gast
geplaatst: vandaag om 19:04 uur

geplaatst: vandaag om 19:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.