De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
4
geplaatst: 7 januari 2018, 15:07 uur
Bij deze plaat van Vök:
E-Clect-Eddy schreef:
Binnenkort op tournee met het Nederlandse CUT_
Sorry voor het lage niveau, maar ik vond dit nu eenmaal memorabel.Binnenkort op tournee met het Nederlandse CUT_
0
geplaatst: 7 januari 2018, 15:13 uur
dix schreef:
Bij deze plaat van Vök:
Bij deze plaat van Vök:
(quote)
Sorry voor het lage niveau, maar ik vond dit nu eenmaal memorabel. Dat is dan CUT_
Mijn posts zitten vol typo's en grammaticale missers dat het een wonder is dat ze niet vaker hier zijn verschenen.
2
geplaatst: 10 februari 2018, 23:06 uur
Bij een plaat van de Velvet Underground:
deric raven schreef:
Ik ben nu de biografie van Lou Reed aan lezen.
Leuk feitje:
Hij heet dan wel Lou Reed, maar is een dramatisch slechte chauffeur.
Ik ben nu de biografie van Lou Reed aan lezen.
Leuk feitje:
Hij heet dan wel Lou Reed, maar is een dramatisch slechte chauffeur.
5
geplaatst: 1 maart 2018, 10:41 uur
Volgens mij best een intens album, Burning Witch - Crippled Lucifer (1998) 

mayhemblik schreef:
Ik ben voor de grap tijdens het tweede nummer eens op de weegschaal gaan staan en als het nummer aankomt bij 7 minuut 30 weeg ik opeens 2 kilo zwaarder, twee kilo aan kippevel!!!
Wat een plaat!!!!!
Ik ben voor de grap tijdens het tweede nummer eens op de weegschaal gaan staan en als het nummer aankomt bij 7 minuut 30 weeg ik opeens 2 kilo zwaarder, twee kilo aan kippevel!!!
Wat een plaat!!!!!
mayhemblik schreef:
Ik maak er 5 ***** van omdat ik mezelf aan het einde van '''Sea hag'' kronkelend, zwetend, bloedend, huilend en met het schuim op de bek terug vond onder de keuken tafel.
Het gaat maar door en door totdat je als luisteraar gewoon geen raad meer met je zelf weet, ik had verdomme de losse plukken haar in mijn handen zitten.
Heerlijk als muziek dat met je kan doen.
Goddomme wat een album!!!
Ik maak er 5 ***** van omdat ik mezelf aan het einde van '''Sea hag'' kronkelend, zwetend, bloedend, huilend en met het schuim op de bek terug vond onder de keuken tafel.
Het gaat maar door en door totdat je als luisteraar gewoon geen raad meer met je zelf weet, ik had verdomme de losse plukken haar in mijn handen zitten.
Heerlijk als muziek dat met je kan doen.
Goddomme wat een album!!!
0
geplaatst: 1 maart 2018, 15:25 uur
GrafGantz schreef:

(quote)
(quote)
Schijnt dat je de verbanddoos moet klaarzetten als je 'm gaat luisteren

0
geplaatst: 1 maart 2018, 15:44 uur
dix schreef:
Bij deze plaat van Vök:
Bij deze plaat van Vök:
(quote)
Sorry voor het lage niveau, maar ik vond dit nu eenmaal memorabel. Dan heb ik er nog één waar ik toch even moest lachen, bij Seven Tears van Golden Earring..
deric raven schreef:
Mijn eerste lp van Golden Earring was Cut
Mijn eerste lp van Golden Earring was Cut
1
geplaatst: 1 maart 2018, 15:50 uur
Kwam deze (fijnzinnige) quote tegen bij het album Violator 

beaster1256 schreef:
ik vond "depeche mode" al een groepje voor leeghoofden , fuiverkes , en echte coiffeurs , maar deze plaat vind ik ronduit slecht
ik vond "depeche mode" al een groepje voor leeghoofden , fuiverkes , en echte coiffeurs , maar deze plaat vind ik ronduit slecht
2
Misterfool
geplaatst: 1 maart 2018, 15:56 uur
Totaal mee oneens, maar ik mag het wel als iemand geen blad voor de mond neemt. Heel wat beter dan overdreven fijngevoeligheid. Denk aan berichten in de trant van: "Ik geef maar 3*, omdat ik respect heb voor de muzikanten/liefhebbers etc.
:"
:"
0
geplaatst: 1 maart 2018, 18:02 uur
lennon schreef:
Dan heb ik er nog één waar ik toch even moest lachen, bij Seven Tears van Golden Earring..
Dan heb ik er nog één waar ik toch even moest lachen, bij Seven Tears van Golden Earring..
(quote)
Alweeeeer deric raven
0
geplaatst: 21 maart 2018, 11:46 uur
Bij het topic Vraag Van De Dag gaat het over het opzetten van muziek bij het slapen gaan. Teunnis heeft daarbij een waarheid als een koe paraat:
- Teunnis:... Zolang je maar voor het laatste nummer in slaap bent gevallen, werkt het uitstekend.
2
geplaatst: 17 mei 2018, 12:45 uur
Niet iedereen is even content met de samenwerking tussen Sting en Shaggy:
lennon schreef:
je kan wel een beetje constateren dat Sting het sletje van de huidige muziek is, want hij doet t met iedereen en schaamt zich er niet voor. En echt veilig doet hij t ook niet.
je kan wel een beetje constateren dat Sting het sletje van de huidige muziek is, want hij doet t met iedereen en schaamt zich er niet voor. En echt veilig doet hij t ook niet.
0
geplaatst: 12 juni 2018, 23:33 uur
Bij de plaat van Lenny Kravitz-kloon "Stress":
Dibbel schreef:
Zanger Wayne Binitie lijkt soms nog meer op Lenny Kravitz dan Lenny Kravitz zelf.
Zanger Wayne Binitie lijkt soms nog meer op Lenny Kravitz dan Lenny Kravitz zelf.
matthijs schreef:
Ze speelden ook in Lenny's voorprogramma. Wellicht dat sommige mensen na het voorprogramma naar huis gingen omdat ze dachten dat Lenny's concert afgelopen was?!
Ze speelden ook in Lenny's voorprogramma. Wellicht dat sommige mensen na het voorprogramma naar huis gingen omdat ze dachten dat Lenny's concert afgelopen was?!
9
geplaatst: 18 juni 2018, 13:21 uur
matthijs schreef:
In 1995 bij een inbraak verloor ik ca 100 cd's. Deze was wel een van degene waar ik het meest om treurde. Sindsdien niet meer gehoord (!)
In 1995 bij een inbraak verloor ik ca 100 cd's. Deze was wel een van degene waar ik het meest om treurde. Sindsdien niet meer gehoord (!)
bennerd schreef:
Waarom zou je honderd cd’s meenemen bij het inbreken?
Waarom zou je honderd cd’s meenemen bij het inbreken?

3
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 juni 2018, 15:11 uur
Bij Pokémon 2.B.A. Master (1999):
herman schreef:
Deze plaat is in 1999 helemaal aan me voorbij gegaan. Misschien toch eens uitproberen.
Deze plaat is in 1999 helemaal aan me voorbij gegaan. Misschien toch eens uitproberen.
3
geplaatst: 20 juni 2018, 23:26 uur
Verhitte discussies in het R.I.P.-topic, wat niet echt serieus lijkt door de aanwezigheid van de Pokémon
Masimo schreef:
Met die pokemonavatars wordt de discussie er ook niet echt beter op.
Met die pokemonavatars wordt de discussie er ook niet echt beter op.
2
Magick1
geplaatst: 9 juli 2018, 12:30 uur
Bij Post Malone - Beerbongs & Bentleys
zaaf schreef:
ik ben er ook met open vizier aan begonnen, maar wegens toenemende irritatie iets voorbij halverwege afgepleurd (toen Better Now niet bleek te kloppen)
ik ben er ook met open vizier aan begonnen, maar wegens toenemende irritatie iets voorbij halverwege afgepleurd (toen Better Now niet bleek te kloppen)
1
geplaatst: 20 juli 2018, 23:25 uur
Frenz schreef:
... ik vond 'm altijd wat kleurloos en met deze vlucht kom je in toch een beetje in de analen van de Hollandse Berg...
... ik vond 'm altijd wat kleurloos en met deze vlucht kom je in toch een beetje in de analen van de Hollandse Berg...
Steven Kruijswijk dus niet langer kleurloos, maar vanaf nu lekker bruin

3
geplaatst: 21 juli 2018, 10:57 uur
Dat is een cover! De eerste stond zelfs al in dit topic 

maxinator schreef:
Bij Free - Fire and Water
Bij Free - Fire and Water
Oldfart schreef:
Is dit zo'n band die dreigt te verdwijnen in analen van de popgeschiedenis?
Is dit zo'n band die dreigt te verdwijnen in analen van de popgeschiedenis?
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 juli 2018, 11:02 uur
Tja, deze verschrijving komt qua vergeling dicht in de buurt van de verassing vrees ik.
0
geplaatst: 22 juli 2018, 17:41 uur
De combinatie met de gebruikersnaam Oldfart maakt het alleen nog maar mooier.
0
geplaatst: 14 augustus 2018, 12:56 uur
Bij "Brother Sister" van the Brand New Heavies:
matthijs schreef:
Een beetje saai om echt naar te luisteren. Bij veel nummers denk ik: dit is al eerder gedaan, met een net iets andere melodie of tekst... Weinig orgineel. Maar wel goed gedaan dus. En prima om het huis bij schoon te maken. (Bij Slayer ga ik te snel en wordt alles minder schoon).
Een beetje saai om echt naar te luisteren. Bij veel nummers denk ik: dit is al eerder gedaan, met een net iets andere melodie of tekst... Weinig orgineel. Maar wel goed gedaan dus. En prima om het huis bij schoon te maken. (Bij Slayer ga ik te snel en wordt alles minder schoon).
0
geplaatst: 14 augustus 2018, 13:35 uur
matthijs schreef:
Ben je jezelf nu aan het nomineren voor de memorabele quotes?
5
panjoe (moderator)
geplaatst: 14 augustus 2018, 15:35 uur
Dit vond ik wel een goeie:
matthijs schreef:
Het is een beetje gek om jezelf te quoten, beetje narcistisch.
Het is een beetje gek om jezelf te quoten, beetje narcistisch.
0
geplaatst: 14 augustus 2018, 16:05 uur
1
geplaatst: 14 augustus 2018, 19:36 uur
Eerlijk is eerlijk, soms vind ik mijzelf ook best memorabel.
* denotes required fields.