MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Maartenn (crew)
Poles Apart schrijft een mooi doordenkertje over het nummer C'est Si Bon wat staat op het album Ivo Niehe - Nooit Meer Alleen.

Met als hoogtepunt track 12, Ivo's ode aan de voormalig profvoetballer van o.a. Heerenveen, Ajax en Roda JC.

Het is een beetje gek om jezelf te quoten, beetje narcistisch. Dat gezegd hebbende, ik kan me serieus niet herinneren dat ik onderstaande 5 jaar terug heb opgeschreven bij deze plaat, maar vond het grappig terug te lezen.
matthijs schreef:
Perfecte muziek voor de soundtrack van die film over zweverige huisvrouwen in de jaren 80 die nog niet bestaat, maar als ik eens tijd heb zal ik die film maar eens gaan maken.

matthijs schreef:
Het is een beetje gek om jezelf te quoten, beetje narcistisch. Dat gezegd hebbende, ik kan me serieus niet herinneren dat ik onderstaande 5 jaar terug heb opgeschreven bij deze plaat, maar vond het grappig terug te lezen.
(quote)

Kunnen we hem al zien?

dix
matthijs schreef:
... maar als ik eens tijd heb zal ik die film maar eens gaan maken.

Ja kom maar op met die film.
Als je gelegenheid hebt om jezelf te gaan quoten dan is er duidelijk geen gebrek aan tijd

matthijs schreef:
(quote)

Dit bericht is inderdaad memorabel.

Bij Melanie De Biasio - Lilies (2017):

haka schreef:
Deze klanken zouden niet misstaan bij mijn eigen uitvaart. Zondag 5 november in Vredenburg.....ik ben erbij, Deo volente

Snoeperd schreef:
Dacht heel even dat je eigen uitvaart op 5 november zou zijn.

dix schreef:
Ja kom maar op met die film.
Als je gelegenheid hebt om jezelf te gaan quoten dan is er duidelijk geen gebrek aan tijd

Dat zou je denken he? Maar nee... hij is bijna klaar. Hij duurt nu vierenhalf uur. Maar ik ga m nog iets inkorten. Dan heb ik weer wat "deleted scenes" voor op de dvd.

Er zit nu o.a. een complete yogales in, daarbij zit die complete cd van Andreas Vollenweider (op repeat, want toen duurde veel cd's nog maar 'gewoon' 40 minuten). Daarnaast ook een bezoek aan de Paravisiebeurs 1984 in de RAI, met een sessie glaasje draaien. Daar zoek ik nog muziek voor. Heeft iemand suggesties? Alvast heel veel dank.

https://www.musicmeter.nl/images/cover/36000/36354.300.jpg

Pieter Paal schreef:
Deze plaat heb ik indertijd voor de hoes gekocht.

Shangri-la schreef:
Dus daar komt je naam vandaan.

Aha, een erectiegrap.

zaaf
Je hebt m door

Casartelli (moderator)
Dat stond voor mij onmiddellijk als een paal boven water.

Slowgaze schreef:
Aha, een erectiegrap.

Ja hoor eens, m'n boog kan niet altijd gespannen staan.

Het wordt tijd dat we hier pijl en perk stellen aan die vele bogen op gespannen palen.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ja hoor eens, m'n boog kan niet altijd gespannen staan.

Het maakt niet uit: qua ambacht, boogschutter of palenlader, het blijft handwerk

dix
Sharon Den Adel op het ESF 2018. Eric is reuze enthousiast en trekt zélf ook alvast een jurk aan:
aERodynamIC schreef:
Het zijn nog geruchten, maar als zangeres juich ik het toe.

Dat staat er niet dix, kan ook in mijn blote reet........ als zangeres.

Beetje selectief quoten...tsssss........

dix
aERodynamIC schreef:

Mij best, als het maar niet Trijntje's broekpak wordt ...en een quote is altijd selectief

aERodynamIC schreef:

Beetje selectief quoten...tsssss........

Goede keuze, een jurk van Marlies Dekkers

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/da/59/4f/da594fb20a9e617267fb93d8a0b95a45.jpg

dix
Mjuman schreef:
Goede keuze, een jurk van Marlies Dekkers.
Nu maar hopen dat Sharon op mume zit...

magic spells schreef:
Heb juist een top 10 aangemaakt! Iemand die 'm goed/slecht vind?

Beetje 'Wil je koffie of thee?' 'Ja!'

Dat krijg je als er geen juiste intonatie in de vraag gelegd wordt.
GrafGantz schreef:
(quote)

(quote)
Druilerige zondagmiddag, dus tijd voor wat MuMe-back catalogue?

chevy93 schreef:
Druilerige zondagmiddag, dus tijd voor wat MuMe-back catalogue?

Zat wat terug te lezen van m'n alfabetische top tienen van 5 a 6 jaar terug, en dan kom je wel eens wat anders tegen.

I've been a miner for a quote of gold... ?

deric raven schreef:
Roses heeft die mooie samenzang van Carlens en Barman, maar zoals al vaker is bewezen in de popmuziek, is er in een groep geen ruimte voor 2 leiders; Maywood ging daar ook aan ten onder.

Bij Sam Smith - Thrill of it all
Mjuman schreef:
Het beste dat hierover kan worden gezegd is dat het geen kwaad doet bij de koffie - kan ook zo opgezet worden als slurp-soundtrack in de Starbucks, dan hoef je de buurman/-vrouw niet te horen knagen op de bagel.

Het is een terugkerend verschijnsel, de in viool gedrenkte, slow-slow ge-TamlaMotow-niseerde nu soul die door moet gaan voor da real thing. Ergens moet er in de muziekproductiehel een soort van big equalizing machine staan die alle nieuwe muziek ontdoet van uitschieters of er nou even een violistisch behang in schuift. Vergelijk je muziek met voedsel, dan is dit pure Olvarit - het gaat zo naar binnen, je hoeft niet te bijten. Er zal ongetwijfeld een doelgroep voor bestaan, maar ik treed even uit. Denk er hard over om zo maar wat Berlijnse stamppot tot me te nemen, voel ik tenminste weer wat weerstand.

Overigens ben ik het niet helemaal met Mjuman eens, maar het is wel mooi gezegd.

Bij het album Zooropa van u2 had iemand in 2012 de ballen om zich positief te uiten over dit album:

Chameleon Day schreef:
Niets mis met dit 'Zooropa'. Integendeel zelfs. Behoort tot het beste werk van U2. Ik begrijp de lage beoordeling eigenlijk niet. Ook met 'Pop' ontwikkelde het geluid van de band zich weer een stapje verder. Zeer genietbaar album. Daarna kwamen pas de jaren van (welverdiend overigens) pensioen.

En laten we eerlijk zijn: echt slechte albums heeft U2 (nog) niet gemaakt.

Mjuman schreef:
Dan kies ik voor oneerlijkheid - voor mij is dit, op een enkele track na, een album dat je zomaar cadeau had kunnen krijgen bij een pak waspoeder

Zooropa

Waspoeder

Zooroopa + Waspoeder = fijne muziek EN schone was ??

Gast
geplaatst: vandaag om 13:43 uur

geplaatst: vandaag om 13:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.