MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Stalin schreef:
Ik heb 't geloof ik al eens eerder gezegd, maar ik blijf 't ontstaan van 't oeuvre van Ono een gemiste kans vinden van Mark Chapman...

SirPsychoSexy schreef:
2020 is voor heel de wereld een tumultueus jaar geweest, maar als ik Hans Brouwer hierboven voor de zeshonderdvijfenveertigste keer hoor verkondigen dat Misty Mountain Hop het beste nummer aller tijden is, besef ik dat er toch nog vaste waarden zijn in het leven.

panjoe (moderator)
Met het nieuwe album van Sufjan Stevens op komst, en aangezien ik onder de indruk was van de singles, besloot ik toch maar eens naar het hier überpopulaire en alom geprezen Carrie & Lowell te luisteren. Bij het luisteren wierp ik een blik op de albumpagina, en daar zag ik deze memorabele reactie van Klaploper:

Klaploper schreef:
Ik ben altijd goed in kuilen graven voor mezelf, waar ik zelf uit kan klimmen. Maar ik graaf steeds dieper, en ben er laatst echt nipt uitgekomen.
Maar heb er nu 1 zo diep gegraven, dat ik het in mijn 1tje niet red om er uit te komen.
Maar gelukkig stuit ik op dit album.
En helpt Sufjan me klimmen.
En ben ik niet meer alleen!
Bedankt Sufjan.
Prachtig album.

Mooi.

Een verfrissende kijk op het fenomeen drill rap.

Deranged schreef:
Wellicht is drill rap toch meer mijn ding.

Lauwe gasten met bivakmutsen je ziet niet wie of wat zit erachter zal ie gedacht hebben.

Draait gewoon puur om de muziek dan.

Zag ik zoeven ook,

Rudi S schreef:
Zag ik zoeven ook,

Jij zoeft wat af.

Neu enkel zoeffen

Mssr Renard
herman schreef:
Maar goed, ik begrijp ook niet waarom je nog het internet op zou gaan zonder modknip. Toch een soort van digitaal mondkapje.

Bij Kensington - Time (2019)

Maartenn schreef:
Zijn dat nou hun eigen platen die ze aan het verbranden zijn?

Ik moest lachen.

Monsieur' schreef:
Basinski vindt ik een rare snoeshaan, en na Disintegration Loop achtduizendveertien ken ik het wel. Perongeluk ooit zijn tape willen digitaliseren en nu melkt 'ie het uit.

Een pijnlijke waarheid:

Edwynn schreef:
in Nederland waar iedereen hard gaat op autotjoenmangelaars en krukzitliedjeszingers met opapetjes op

Een nieuwe user laat zich meteen gelden:

Niesl schreef:
Jullie zijn ook een stelletje zeikerds, met je 3,5 ster gemiddeld. Gewoon 5 sterren. Ik wil niet in discussie, daar heb ik helemaal geen zin in.

Niesl schreef:
Deze website maakt mij echt verdrietig. Is gewoon een goed album, stelletje zelfbenoemde 'muziekcritici'.

Mausie schreef:
Een nieuwe user laat zich meteen gelden:

(quote)

(quote)

Gezellig he!

Jan uit Berlijn
Niesl schreef:
(quote)

Gezellig he!

Nou, je vraagt er een beetje zelf om. Als je het laatste jaar een stuk of 4 albums als meesterwerken (5 sterren) bekroont, dan solliciteer je er naar. Mits je uiteraard onder het "Toppers-klapvee" valt. Want die vinden alles geweldig.

Niesl heeft volgens mij gewoon een andere benadering

Casartelli (moderator)
Enkele berichten verwijderd

hoi123 schreef:
De eerste noten van die gitaarsolo in het eerste nummer zijn zo vaak gedaan dat ik graag EU-samenwerking voor een verbod erop zou willen zien.

Bij de nieuwe plaat van Lana Del Rey:
Flat Earth schreef:
Chemtrails ?!? O jee, ze is een wappie

Razoreater schreef:
Aldus de user met de naam Flat Earth

Ryan Adams heeft een nieuwe single gedropt:

harm1985 schreef:
Kan nu al niet wachten op de weigering van Pitchfork om dit te reviewen.

dix
Bij Tindersticks - Distractions, betreffende user had onderstaande teleurstelling kunnen zien aankomen:

Boomersstory schreef:
Heb het album beluistert van a tot z en van z tot a. Het blijkt een herhaling van zetten.

Kaztor is geen fan van Mel C

kaztor schreef:
Als ik haar stem hoor denk ik aan spontaan opbollende pakken melk en neervallende vogels.

Er stemde iemand nog na luigifort in het Nederlandstalige ladderspel:

luigifort schreef:
[...] je favejes last minute redden is wel heel triest..

Stop de persen. The Killers hebben op hun aankomende album een geheel nieuw genre uitgevonden.

Eliasliefhebber schreef:
West Hills is één van de beste nummers die the killers ooit hebben geschreven, ongelofelijk. ( Van wat ik geluisterd heb dan)
Gewoon een nieuw genre.

Eliasliefhebber
GrafGantz schreef:
Stop de persen. The Killers hebben op hun aankomende album een geheel nieuw genre uitgevonden.

(quote)

Was de azijn in de aanbieding vanochtend?

Eliasliefhebber schreef:
Was de azijn in de aanbieding vanochtend?

BrotherJohn
erwinz schreef:
Ik was in eerste instantie sceptisch, want het vier jaar geleden verschenen mini-album van de muzikant uit Londen vond ik niet heel indrukwekkend en bovendien is het, zeker voor een Britse muzikant, wat pretentieus om in de albumtitel een verwijzing op te nemen, of in ieder geval de associatie op te roepen, met een van de meesterwerken of misschien wel het meesterwerk van The Beatles. (...) Erwin Zijleman

Bij veel nieuwe releases is alleen een gekopieerd/geplakt schrijfsel van erwinz te lezen, en word ik al snel allerlei droge volzinnen ingezogen, voorzien van veel komma's die de bijzinnen inluiden, wat daarentegen natuurlijk helemaal niet erg hoeft te zijn en een review juist wat meer body geeft, wat vast en zeker wel goed uitkomt als je per woord betaald wordt, maar laat ik mijn eigen poging tot een geslaagde, misschien wel geweldige volzin nu afmaken, ik geef toe dat het wel vaak een opgave voor me is om me door je reviews heen te worstelen, ondanks de flinke funkinjectie die ik zojuist beleefde met het luisteren naar de uit Londen afkomstige muzikant.

dix
In augustus mag er komkomma geneukt worden

dix schreef:
In augustus mag er komkomma geneukt worden

Edit: "In augustus, mag er, komkomma, geneukt worden."

GrafGantz schreef:

(quote)

Blijkbaar is er een grens aan wat je mag beweren op musicmeter.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:50 uur

geplaatst: vandaag om 23:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.